Jump to content
FAS Goran

kiza87

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

About kiza87

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cao hteo bih da izvadim tj pomerim zadnja sedista na Fiatu Bravo 2008. godiste jer zelim da imam veci prostor u gepeku. Kako to da uradim? Dobro ako nema potrebe da ih vadim, samo da nekako podignem i prebacim deo gde idu ledja na sedalni deo.
  2. Cao. Desilo mi se da mi je na mom Fiat Bravu otpao lak sa haube. Da li to mogu ja sam da popravim i na koji nacin ili moram da idem kod farbara da mi to sredi. Evo u slici vidite sta je problem.
  3. Samo ne znam kako ide skidanje protokomera
  4. hahaha uzdam se da se samo zaprljao i da treba da se ocisti
  5. I sta, kada istekam dzek i auto ide oke onda je do progokomera? Al cudno da mi ne baca gresku nikakvu.
  6. Imam Fiat Bravo 1.9mjtd 110kw 2008godiste. Auto je isao oke ali u poslednje vreme jako sporo ubrzava i kada dam gas do daske obrtaji se jako sporo podizu. Idu obrtaji i preko 3000(mogu da idem i preko 140 na sat) ali jako sporo i mucno dodje do tih obrtaja, ne znam sta moze da bude. Auto ne dimi i ne trosi mnogo ulja(mislim da je potorsio oko litru za 13000) i ne prijavljuje mi gresku, nikakva lampica se ne pali. Ne verujem ni da je DPF radio sam u skorije vreme regeneraciju i mislim da je bas dobro ocistio sada.
  7. Vodena pumpa ti otisla, tako je i meni bilo iako mi nije toliko puno trosio
  8. Je li neko imao iskustva sa ugradnjom Facet protokometra?
  9. Cao imam Fiat Bravo 1.9 15ks i ovo je moj problem Pre jedno nedelju dana auto skoro nikako nije isao,vukao se i isao je jedva do 2000 obrtaja. Nisam dobijao nikakvu gresku ali otisao sam kod majstora i on mi je rekao da mi je EGR ostao otvoren, i da mora da se cisti. On ga je ocistio, auto je bolje isao ali kada je skidao EGR pojavile su se dve greske. Auto je bolje isao ali opet znao je malo da brljavi zbog tih gresaka posto je isao u safe mode. Obrisao sam te dve greske i auto je isao oke, ali opet mi se cinilo da se vuce i da sporo ubrzava. Juce kada sam isao za BG iz Novog Sada upalila mi se lampica check engine i auto je bas lose isao, jako sporo ubzavao i nije imao snage. Kada idem uz brdo jedva moze da izvuce brdo i obrtaji padaju. Kada sam dosao kuci stavio sam dijagnostiku i video da su mi se pojavile dve greske P010F i P2002. Obe greske su vezane za protokometar. Sada, kako utvrditi da li treba da se menja protokometar ili treba samo da se ocisti? Auto danas kada sam ga vozio nije toliko lose ni isao, mozda protokometar i ne treba menjati, mozda je samo prljav.
  10. U sustini uspeo sam da sredim oni stvar na autu, isao mi je u safe mode zbog gresaka koje su se pojavile posto je majstor skidao egr i zato nije hteo preko 3000 obrtaja. Sada zanima me kako vama vuce auto ako imate isti auto kao i ja 1.9 16v? Imam osecaj da se do 2000 obrtaja jako vuce.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...