

MultiTrance
Members-
Content Count
21 -
Joined
-
Last visited
About MultiTrance
-
Rank
Il Nuovo
Profile Information
-
Location
Skopje, Makedonija
Previous Fields
-
Garage
Corsa 1.4 16V (2018) & C3 1.4 HDi (2007)
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
-
-
-
Fiat (Grande) Punto Evo 1.3 MJet 84KS - potrošnja ulja
MultiTrance replied to bogdan007's topic in Grande Punto/Linea
Evo nakon 2 godine od kada sam kupio auto, ustanovili smo da je turbina bila u katastrofalnom stanju i pre neki dan je odradjen remont iste. Turbina se vise ne cuje, a pored nje su zamenjeni i grejaci, e sada videcemo dali je resen problem sa potrosnjom ulja nakon svega ovoga i dali ce auto da dimi kao pre. Mogu reci da sam se dosta namucio sa ovim autom do sada, stari Punto 1.3 iz 2004te je bio mnogo pouzdaniji i jeftiniji za odrzavanje. -
Evo da se javim, problem je za sada resen - turbina je bila u jako losem stanju i odradjen je remont iste. Presao sam 400 km nakon remonta, check engine lampica za sada ne sveti ali videcemo sta ce biti dalje.
-
Nažalost nakon godinu dana opet imam problem sa autom: opet se upalila check engine lampica i opet izbacuje greška za EGR ventil P0404-78 (EGR valve - excessive offset). E sad, ovoga puta auto ide normalno, ne gubi snagu, ali mi nije jasno kako je moguće da sa potpuno novi EGR izbacuje greške o njemu, prešao sam jedva 10tak hiljada km od kada sam istog promenio. Bio sam kod 3 majstora do sada, dvoica njih su me savjetovali da skinem DPF, blokiram EGR i isključim oba softverski dok mi je treći reko da ne diram ništa i da tako vozim auto jer on ide normalno. Auto imam 2 godine i baš sam se napatio sa njim, šta da mu radim nakon ovoga?
-
Hvala na savetima, ubacen je novi EGR.
-
Pozdrav, imam problem sa EGR-om na Punto Evo 1.3 62kw, upalila se check engine lampica pre neki dan i auto je izgubio snagu, nije htio da ide preko 1500 obrtaja. Otišao sam autom u servis gde su mi ubacili pločicu na EGR-u i auto sada ide normalno, rekli su mi da nije problem da se auto vozi tako ali su me savjetovali da pored pločice uradim i softverski gašenje EGR-a kako bi se isključila check engine lampica. Sta vi mislite o tome? Pitam jer auto ima DPF koji za sada radi normalno, jel moguće da se on regenerira sa isključenim EGR ventil? Ili je ipak bolje da promenim EGR?
-
Fiat (Grande) Punto Evo 1.3 MJet 84KS - potrošnja ulja
MultiTrance replied to bogdan007's topic in Grande Punto/Linea
Pozdrav svima. Kupio sam prosle godine Punto Evo sa ovim motorom od 62kw, auto je 2011 godiste. Presao sam 7.500 km do sada, potrosio je 3L ulja. Da napomenem, promenio sam lanac kada sam kupio auto, ulje koje sipam je Selenia 5W-30. Auto dimi belo-plavicasti dim kada je hladan i kada ubrzava po uzbrdici pri cemu turbina zvizdi poprilicno. Auto trenutno ima 167.000 km (provereno na dijagnostiku), DPF pali regeneraciju na nekih 200-300 km mesovite voznje dok EGR sam cistio jednom do sada (upalio check engine). E sada sta da radim oko potrosnje ulja? Jel potrebno da radim polugeneralnu ili da trazim problem u neceg drugog? Meni je malo sumnjiva turbina, bas se cuje kada malo jace ubrzam po neku uzbrdicu i bas tada zadimi auto dok na ravan put turbina manje zvizdi. Imao sam pre ovog auta stariji Punto mk2b 1.3 iz 2004 sa kojim sam presao 90.000 km za 7 godina bez nekih vecih problema, on je trosio 300ml ulja na 10.000 km i nije dimio. -
Punto 1.3 Multijet '04
MultiTrance replied to MultiTrance's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Nakon 4 godina i 8 meseci u mom vlasnistvu, Punto je dogurao i do 200.000 km (69.000 kod mene). Medjutim, u zadnjih par dana crvena lampica volana se upalila nekoliko puta, dakle servo i dalje radi normalno kao i uvek ali kad motam pun levi/desni lampica se ponekad upali i ostaje upaljena dok ne ugasim auto. Ovo nije prvi put da se ovo desava, u Decembru prosle godine imao sam isti problem, trajalo je par dana i onda je prestalo ali evo sada se opet desava - mi sa caletom sumnjamo da se ovo desava zbog hladnog i vlaznog vremena ovog perioda godine jer samo tada se upali lampica volana. Sve ostalo je za sada u redu, da ga ne ureknem, jedino sto mene malo zivcira su pojedine plasticne elemente u unutrasnjosti koji tandrce. -
-
Punto 1.3 Multijet '04
MultiTrance replied to MultiTrance's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Punto je sada na 195.000 km, jos 5 hiljada do dvestotku. U martu smo registrovali auto, dok u aprilu kupili smo 2 nove letnje gume Michelin Energy Saver 175/65/R14. Za sada sve je u redu, medjutim farba krova se veoma pogorsala u zadnjih godinu dana, a ni ostatak karoserije nije bas u najbolje stanje, puno ogrebotina i udubljenja svuda, ipak je auto star 16 godina. -
Punto 1.3 Multijet '04
MultiTrance replied to MultiTrance's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
100 km/h u 5. je na 2300-2350 rpm, na 2600 je vec 110+ Hocu da kupim nove letnje gume kad prodje zimska sezona, tada ga mozda i nagazim malo jace. Zimske gume Matador kojih vozim su iz 2014te, dok su letnje Nokian iz 2015te i nisu mi bas pouzdani za brzu voznju (pogotovo ove druge koji su se bukvalno raspale nakon 36.000 km). -
Punto 1.3 Multijet '04
MultiTrance replied to MultiTrance's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Radio sam to do juna prosle godine, mada jos uvek ponekad stisnem iznad 2500 rpm ali veoma retko, ako se bas mora. -
Punto 1.3 Multijet '04
MultiTrance replied to MultiTrance's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Punto je napokon dogurao do 190.000 km, 59.000 kod mene za skoro 4 godine. Promenili smo ulje, filter ulja i filter vazduha pre par dana. Takodje smo dosipali malo antifriza prosli mesec jer je nivo bilo malo iznad minimum. U martu nas ocekuje 5.registracija. E sada, o kvaru koji sam imao u junu prosle godine (dakle ono sto sam snimio u video iznad), problem je bio u bakarne podloske na dve dizne koji su popustile nakon par desetak kilometara malo zustrije voznje po autoputu (150 km/h sa klimom). Promenili te podloske i evo auto radi bez problema od tada. Uz podloske, promenili smo i onaj grejac koji nije radio i sve to nas kostalo oko 40 evra. Od tada auto nisam nijednom vozio preko 100 km/h niti gazio iznad ~2500 rpm, mirniji sam tako. Evo i video nakon opravke: U septembru smo promenili i akumulator, stari je bio Tudor TB500 50Ah/450A (izdrzao 4 ipo godine) a mi smo ubacili Exide EA530 53Ah/540A koji smo platili 70 evra. Pre nego sto smo promenili akumulator, trip computer se resetirao na svako drugo paljenje i poceo je da vergla sporije, okacio sam video i o tome: To je bilo sve iz prosle godine, medjutim imao sam par desavke sa autom i ove godine, dakle u zadnjih mesec ipo desilo se sledece: 1.Jedan ostar kamencic mi je probusio prednju levu gumu, srecom nije bila velika pukotina pa smo zakrpili gumu kod vulkanizera. 2.Imao sam opet jedan manji udes, dakle opet udarac u zadnji branik. Nije proslo ni godinu dana od kad sam promenio branik i eto opet je u k*rcu. Medjutim, ovoga puta steta je manja od prosle godine (tada su bili razbijeni brava iz gepeka i sijalica iz tablice), ima samo par ogrebotina i to je sve, vozicemo ga tako, jer i onako vec ima par drugih ogrebotina i manjih udubljenja po karoseriji. 3.Prosle nedelje neko mi je ogrebao haubu kljucem. Nazalost, nemamo garazu i auto stoi napolje ispred kuce i zbog toga planiramo da ugradimo video nadzor na kucu. J*bo mu ja mater onome koji je ovo uradio. To je sve za sada, evo par novih slika. 156ica iz zadnju sliku je u vlasnistvo mog rodjaka, dao nam je dok je bio na privremeni rad u inostranstvu pa smo se druzili 2 meseca sa njom (oktobar-decembar). Auto je 1999 godiste, 1.9 JTD 105 konja i meni je bilo zadovoljstvo voziti je i pored relativno lose mehanicko stanje (menjac zapinjao u 1 i 2 brzinu, kvacilo hvatalo gore, lupanje iz prednji trap, curenje ulja iz turbine itn) jer ova Alfa je prvi auto sa trocifrenu konjazu koji sam vozio u zivotu. Uradio sam video i o Alfi, evo ga: -
Punto 1.3 Multijet '04
MultiTrance replied to MultiTrance's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Draga gospodo, molim vas za pomoc. Danas sam vozio 140-150 km/h po autoputu i odjednom motor je poceo da lupa, evo i video: Sta moze biti problem? Jel lanac ili neka dizna mozda? Auto sada takodje kao da malo teze upali (to sam zaboravio da snimim). -
-
Punto 1.3 Multijet '04
MultiTrance replied to MultiTrance's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Stigli smo do 180.000 km, 49.000 kod mene za 3 godine. Juce promenili ulje i filter po 6 put, sve je u redu za sada osim sto smo imali jos jedan mali udes pre 2 meseca pa smo promenili zadnji branik i to je sve. Lampica grejaca i dalje blinka 30 puta nakon svako paljenje ali tokom citave zime je motor palio bez problema (cak i na -12), majstor mi je reko da mi jedan grejac ne valja ali motor ima jako dobra kompresija i zato pali bez probleme mimo neispravnog grejaca. Auto je bio veoma pouzdan do sada, maltene ko japanac neki, i nadam se da ce ostati takav i dalje. -
-
Punto 1.3 Multijet '04
MultiTrance replied to MultiTrance's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Napokon promenili filtere za gorivo i kabine prekjuce, nakon 43.000 predjenih km kod mene i jos ko zna koliko kod proslog vlasnika. Stari filter za gorivo je bio u veoma jadnom stanju kao sto se vidi iz slike dole, jedan mali komad se odlomio i pao u kuciste. Medjutim, pojavio se jedan novi problem sa autom: dakle pre dve nedelje se na nekoliko puta pri paljenjem pojavio zvuk slican na krcenje menjaca a nakon paljenja upalila se i lampica grejaca nakratko (1-2 sekundi). Nakon par takvih paljenja, sada vec ne radi to, medjutim sada nakon svako startovanje motora lampica grejaca blinka 30 puta i onda prestane, evo jedan video koji sam naso gde se to desava: Auto inace pali i ide normalno kao i do sada, nikakvih problema u radu se ne primecuju, potrosnja je i dalje ista, vozio ga 165 km/h pre mesec dana. Sta moze biti problem? -
Punto 1.3 Multijet '04
MultiTrance replied to MultiTrance's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Hvala na odgovorima. Dakle filteri za gorivo i polen su vec u planu i zamenicemo ih sto prije (nema se bas vremena, radim na smene), ali ovo sa termostata deluje mi kao veoma komplikovan i zahtevan posao. Stvar je u tome sto je grejanje u kabine odlicno i pored toga sto kazaljka varira, pretpostavljam da termostat otvara malo ranije nego sto bi trebalo i ne dostize radnu temperaturu za malo pa otuda i te varijacije kod kazaljke, medjutim kao sto sam vec reko grejanje je ok za sada. Kao sto vidim iz gorenavedene teme, ima dosta posla oko promenu tog termostata koji mozda nije skup sam po sebi ali ja nisam nesto previse vican da promenim termostat sam a majstor bi mi uzeo par hiljada da mi to uradi, razmislicu malo sta cu dalje. Zaboravio sam da navedem da antifriz takodje nismo promenili od kada imamo auto, medjutim proverili smo tacku mrznenja kod mog majstora i reko nama da je -30 tako da necemo da diramo antifriz za sada (u pitanju je crveni antifriz).
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".