Jump to content
FAS Goran

jovica37

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About jovica37

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Brus

Recent Profile Visitors

908 profile views
  1. Treba mi suvozacevo sediste u dezenu kao na slici. Br.tel 0613003001 Hvala
  2. Drugari, Imam problem sa sirenom na fiat bravo 1.2 16V, 2001 god. Sirena kada se poveze direktno radi, e sad problem mi je da nadjem relej za sirenu da ispitam. Gledao sam sheme sa ovog foruma, 'repair manual' ona 4 fajla ali nazalost ne poklapa se shema sa mojim kolima tj. relej nije tamo gde pise na shemama, u mom slucaju treba da je iza glavnih osiguraca, tj sa druge strane. Tamo ima relej za grejace zadnjih stakala i relej za svetla ali releja za sirenu nema. Ako neko zna gde se na ovom modelu nalazi relej za sirenu bio bih zahvalan.. Osigurac radi, problem je sto ne dolazi kabal do volana od releja, ima samo za airbag 2 zice, nema od sirene nista.... Hvala, Pozdrav
  3. Imate li mozda prednje viljuske - ramena ?
  4. Pozdrav svima, Evo mene opet sa neresenim problemom oko curenja vode... Naime pre jedno mesec dana auto je 'prestao' da gubi vodu, nivo u ekspanzionoj boci bio je konstantan, proveravao sam povremeno... zuborenje se nije izgubilo.. Pre dva dana na putu do posla ostanem bez grejanja u autu, odmah sam znao da mi je nestalo vode u sistemu, stanem odmah, otvorim haubu i da proverim nivo tecnosti kad ono na istom nivou kao i pre, znaci na pola izmedju MAX i MIN.. Pogledam i creva ona bila topla, upalim ponovo auto, ventilator za hladjenje se cesto ukljucuje, grejanja nema, temperatura normalna, vode u boci ima... Resio sam da mu dolijem antifriz, i za moju nevericu morao sam do prodavnice da kupim jos antifriza, stalo je blizu 3 litra tecnosti, maltene auto ostao bez vode... Ja stvarno ne znam sta se desava, sada u ekspanzionoj boci pokazuje da ima vodu, a u stvari auto gubi vodu, i to podmuklo da neznas gde... Naravno proveravao sam, nigde ne curi... ne znam sta da mu radim vise, opet da ravnam glavu i menjam dihtung, da kupim drugi motor.. da ga prodam sa ovim problemom mi se neisplati, a da prevarim nekog (kao sto su mene kada sam kupio ovaj auto) nemogu nisam takav... Svaki savet mi je dobrodosao... Ako znate dobrog majstora koji moze da ustanovi u cemu je problem predlozite mi, samo da nije u BG ili Novi Sad, daleko mi je dosta... Ja sam nekih 40km od Krusevca...
  5. Da li mogu, ako kupim drugu glavu, da se iskoriste moje bregaste i moji ventili i gumice?( mislim sa ove glave sto sam obradjivao) Naravno ako uzimam drugu moraću da je poravnam. Kada je moja glava stigla sa mašinske obrade, videlo se da je bila ravnata, sada ako problem nije u ravnanju glave onda se moze zaključiti da je jedino ona pukla negde i tu popušta pritisak u izduvni sistem? Neka me ispravi neko ako nisam u pravu? Navodno je prošla hirdrotest.... Ako sam u pravu to znači da moram da kupujem drugu glavu... @horvat i @vandu Nisam kupio nove srafove, vratio sam stare, i majstor je to moment kljucem zategao po PS-u. Ne verujem da je to problem oko curenja tečnosti, ali hvala Vam na napomeni da i to mora da se menja..
  6. @vandu Slažem se da postoji i ta mogućnost, jer danas nisi siguran ni gde da servisiraš auto, a pogotovo u maloj sredini gde ja živim... Ako se ispostavi da je glava problem, da li je bolje kupiti drugu polovnu, ili ponovo ovu da radim-ravnam? Da li neko zna koliko se kreću polovne glave za moj auto? I da li vredi reklamirati ovu glavu kod ovih što su mi radili hidrotest i ravnanje, da li je neko imao iskustva takvih? Nisam verovao da neko može da ima ovoliko problema da sredi curenje rashladne tečnosti, pritom sve ovo što sam radio puno me je iskoštalo, i na kraju bez pomaka... Svi Vaši saveti u vezi rešavanja ovog problema su mi dobrodošli..
  7. @horvat I meni je sve ovo čudno, i sve mi deluje da je dihtung ali promenio sam ga, uzeo sam Victor Reinz dihtung, izravnao glavu, zvao sam ponovo ove što su radili mašinsku obradu i rekli mi da su sigurni da je glava u redu, proveravaju je na pritisak do nekih 8 bari na radnoj temperaturi, tako su mi rekli... Da li postoji neki instrument koji sa sigurnošću može da utvrdi da je dihtung otišao, ili je neki drugi problem u pitanju? Da li je neko pokušao da meri manometrom pritisak u ekspanzionoj boci, postoje snimci na youtube-u o instrumentu koji naduva određeni pritisak u sistem i preko manometra gledaju da li je održiv, tj da li pada ili ne, da li ne neko imao iskustva sa tim?
  8. Jos jedno pitanje za sve : Da li je normalno da kada je auto zagrejan, termostat otvoren, kada se otvori cep od eksp. boce i kada pogledam u nju, tecnost klobuca kada se daje gas, znaci ne sitni neki mehurici nego bas klobucanje, otprilike kao kad lonce sa vodom vri? @horvat Nema nikakve skame oko termostata, to sam proverio, neverujem da tu gubi vodu...
  9. @Milos1 Sistem sam ozračivao više puta, baš po PS-u što se kaže, po instrukcijama u user manual koji sam skinuo sa ovog foruma... Lepo mi drži radnu temperaturu, pola crte iznad polovine... Nije bilo tragova vode kad smo skinuli glavu, nije se videlo golim okom nigde da je dihtung probio, samo su 2 i 3 kli bili malo više " oprani" tj. cistiji nego 1 i 4 klip. Tečnost mi i dalje gubi negde, i nabija pritisak u sistem ali ne znam više odakle... @werp690 Vodenu pumpu sam promenio, termostat nisam, ali on otvara gledali smo ja i majstor... Takodje termodavač zamenjen...
  10. Bravo 1.2 16v Dragi forumaši, imam jedan VELIKI problem sa mojim bravom, precesljao sam sve na ovom forumu vezano za ovaj problem, obraćam se Vama za savet ili mišljenje a problem je sledeći: Gubi rashladnu tečnost, i imam pritisak u sistemu... Dolivam oko pola litra na nekih 50km... Konstatno zuborenje vode u kabini kada startujem motor ujutru... Šta sam sve pokušao-uradio : 1. Isproverao sva creva, gledao ispod auta da ne curi negde, sve maltene postupno ispregledao....nema nigde vode, sem malo vlaznjikav kod vozačevih nogu... 2. Pošto curela tečnost na malom hladnjaku zamenio sam gumice i bolje pritegao mali hladnjak, rešio sam problem sa curenjem na ovom mestu... 3. I dalje mi gubio vodu ali dosta manje, medjutim počne da mi se javlja neka emulzija u ekspanzionoj boci, vuce na ulje reklo bi se, imaju mehurici kada se pogleda u eksp.bocu. Pritisak svako jutro u boci kada otvorim da proverim nivo tecnosti. Pritisak ima i posle 10-ak predjenih kilometara, ali crreva nisu drasticno tvrda tj. kao kamen, nego nekako srednje tvrda. 4. Rešim da zamenim dihtung glave jer neostaje mi ništa drugo, oteram kod majstora, naravno majstor je nosio glavu na hidrotest i ravnanje u MTD Laćisled tj mašinsku obradu, i tamo su javili da je sa glavom sve ok, tj da prošla hidrotest. Izravnao sam, zamenio gumice ventila, sredio siceve i zamenio dihtung glave... 5. Sreća nije dugo trajala, posle zamene pocne da mi se čuje još jače zuborenje u kabini, i pritisak za nijansu veći u ekpanzionoj boci i crevima, nisam stigao da ispratim dali gubi tečnost..Nije bilo pojave emulzije u eksp.boci... 6. Majstor reče da je to čepa ekspanzionog suda problem, zamenim i njega, pritisak bude za nijansu rekao bih manji nego što bio pre, ali dolazim opet do problema da mi se gubi tečnost negde...i zuborenje u kabini ne prestaje Bukvalno svako jutro kada upalim auto javlja se zuborenje, iako vremenom posle 10-ak km prestane, ugasim auto, kada opet upalim javi se i to baš izrazito...Isto se dešava i kada ozračim sistem, naredno jutro se uvek javi zuborenje... Izvinjavam se za referat, ali problem je po meni dosta složen.. Ne znam šta više da radim.. Znači zamenio sam dihtung glave i nisam rešio problem, glava navodno prošla hidrotest. Ne meša mi ulje i vodu ako nisam napomenuo.. Veliki pozdrav svima...
  11. Imas li korpu i lamelu i koja bi cena bila? Takodje potrebna mi i desna poluosovina sa homokinetickim zglobom ako je u dobrom stanju?
  12. Pozdrav svima, Resio sam problem, zezala dizna, bila je zapusena tj. slabo je propustala gorivo i nije pravila dobru smesu, za divno cudo postojao je kod mene servis koji to ispituje i cisti. Sada radi odlicno, sve cetri sam procistio i motor radi kao sat, bez ikakvog trzaja u voznji..ili rada na tri klipa.. Dobro je na kraju sve ispalo, sumljao sam na ECU ili neki ventil.. i da hvala svima na savetima.
  13. Pozdrav svima, Bobina nije problem, stavio sam novu i dalje radi na 3 klipa. Resio sam da proverim diznu, drugar koji je majstor smatra da je ona. Da li je neko imao slicnih problema, ne verujem da je ostisao komp, na forumu sam i procitao da je to zadnja stavka koju treba da ispitam. Moze li neki savet oko provere ispravnosti dizne?
  14. Videcu da li ce mi u nekom servisu izaci u susret da probam bobinu, ali to ovde u brusu odakle sam nema sanse, morali bi prvo da poruce zato sto 100% nemaju u radnji. ne znam da li smem ovako na 3 klipa da vozim auto do krusevca tamo bih nasao da probam na licu mesta, to je nekih 50km od mene?
  15. Pozdrav svim clanovima, Nov sam clan ovog foruma, od pre 7 dana sam kupio Fiat Bravo 1.2 16v 2001. godiste. Imam problem sa motorom, trokira - radi na 3 klipa , na leru moglo bi se reci radi normalno, e sada hronoloski cu opisati problem pa ako mozete da mi pomognete bio bih mnogo zahvalan 1. Kada sam kupio auto je radio cas normalno, a cas je krenuo da trokira pogotovo kada naglo pritisnem papucicu gasa, vlasnik mi je rekao da su problem kablovi, kada krene da trokira svetluca lampica check engine, ona zuta, cim prestane da trokira ona se ugasi... 2. Pri povratku kuci, sipao sam 20l goriva i auto se posle toga preporodio i radio bez ikakvog trokiranja, probao sam ga na autoputu i ide ko lud hehe 3. Na pola puta do kuce auto je ponovo poceo da trokira, i od tada imam i dalje problem. 4. Zamenio sam mu svecice, kupio nove boschove, i prvo paljenje i auto je lepo radio, medjutim posle samo 2 minuta opet je poceo da trokira 5. Proverio sam da mu kablove i prvi cilindar ne radi kako treba, vadio sam jedan po jedan, i na prvom cilindru po zvuku bih rekao da najmanje baca varnicu, pomislio sam da su kablovi, pa sam zamenio kabal od prvog i drugog cilindra i opet prvi neradi kako treba, a drugi radi normalno ( sa zamenom mesta kablova) 6. Sumlja je pala na bobinu, na ovom forumu sam nasao kako da ispitam bobinu, i izmerio sam otpornost, na primaru mi varira izmedju 0.8 ohm do 2,1 pa nekad cak dodje do 10,11 ohm Na sekundaru tj na izlazu prema svecicama, otpornost izmedju 1 i 4 odnosno 2 i 3 izlaza je gotovo identicna i izlazi oko 12000 ohm na oba.... 7. Drugar mi ima dijagnostiku i kada je prikacio pokazivao mu je da nesto nije u redu sa trecim cilindrom, i on mi kaze da je 99 posto siguran da je bobina, posto kaze da je imao slicna iskustva kada pokaze takvu gresku sa paljenjem u trecem cilindru.. Ali mi nije jasno kada mi se problem javlja na prvom cilindru zasto njemu pokazuje treci...Merio je pritisak pumpe za gorivo i rekao mi da je ona ok, i rekao mi je ako nije bobina (zasta je siguran da jeste) da je onda dizna.... Da li je neko od clanova imao slicno iskustvo? Posto trenutno nisam u mogucnosti da kupim bobinu i da placam majstore, a i nisam siguran da je bobina, i nemam od koga da pozajmim da probam, svaka Vasa pomoc bi mi dobro dosla... Hvala unapred

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...