Jump to content
FAS Goran

cocolo

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About cocolo

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    NovaSpeed

Recent Profile Visitors

691 profile views
  1. @horvat Koji povratni pritisak iza turbine majke ti??? Pa tu ima sigurno 1bar pritiska. Pomesao si sa atmosferskim motorom gde je to jako bitno tj ozbiljna nauka. Zvuk neces promeniti ako ne uradis downpipe tj izbacis katalizator i napravis downpipe fi76. Sto se tice mape ne moras nigde da ides...nemoj da ti pricaju price, turbo ce se samo lakse i brze zavrteti dokle treba a WG ce odraditi isti posao kao sto je i radio.
  2. Nikakav problem samo mi se ucinilo Morao sam sve da objasnim da ne bude posle rekla kazala
  3. Merimo u trecoj brzini jer nema potrebe opterecivati auto ni valjke a razlike su bas minimalne. Svi rezultati kod nas su u trecoj brzini od kad smo poceli sa merenjem. Meni se cini po nekim komentarima ima neverice u merenju? Ja sam vas sve lepo pitao kad smo zavrsili merenje jel ste zadovoljni jel ima neko nesto da pita...neko necim nije zadovoljan? Svi ste odgovorili da je sve ok. Nikad mi u zivotu nije palo na pamet da laziram bilo koje merenje a to dal stiskam kocnicu znam i zasto i kad sam je stisnuo. Mogu i da objasnim kako radi merenje: Kad dodjem do 3. Brzine stiskam START na tastaturi i dajem pun gas. Dolazim do kraja obrtaja trece stiskam kvacilo i pustam auto da se rola po valjcima da izmerim gubitke. Auto pustam da se rola do nekih 1400 1300 obrtaja i tada prekidam merenje jer nema potrebe cekati dok se tockovi ne zaustave. Kad se meri snaga samo na tocku (kako je bilo na pocetku naseg rada sa valjcima jer nismo imali u tom trenutku sofware za merenje snage na radilici tj merenje gubitaka) onda kad dodjem do kraja obrtaja stiskam kvacilo i polako kocim jer ne merim gubitke tako da eto to su sve nedoumice koje postoje. Ako neko ima nesto protiv nek kaze i nek dodje da ponovimo merenje to je najmanji problem. Nemojte molim vas raspredati glupe price. Valjci ne lazu samo su neki automobili pokvareni ili ispravni! Tako je ali kocnicu u zivotu nisam pipnuo dok traje merenje GUBITAKA!!!
  4. Ništa. MAP pre: MAP posle: Redovan servis ide po planu u narednim nedeljama, od prošlog malog servisa je pređeno oko 17k kilometara, što znači da ni filter vazduha više nije baš neki, a znamo koliko turbo motori vole vazduh. :) Biće tada skinut i očišćen EGR jer je poslednji put to rađeno pre 37k kilometara, tj. kad je uzet auto. Imajući u vidu kakav je MAP, nije teško zaključiti kakav je EGR i uopšte usisna grana. Kad se to očisti/zameni, videćemo onda poređenjem sa drugim autima kako ide, mada i već sada posle MAP-a ide življe sa obrtajima. Lepo smo ti i rekli. [emoji106] Pa zar nije lakse da ako je otklonio kvar dodje sa onim clanom koji treba da se pojavi ovih dana i da izmere zajedno?
  5. Idi breeee... Hahahahahah prvo sam se sam zbunio mislio sam da sam poludeo Koji ste ludaci
  6. Bas ce ventilator da ohladi interkuler za 4 do 6 sec koliko traje merenje. Ako ga hladimo pre nego sto krenemo da ubrzavamo onda ce i rezultat biti nerealan jer ce ulaziti hladniji vazduh a samim tim i konji porasti. Ja mislim da ste zeleli realne dobitke. Sve smo itestirali i to je to. Imamo skoro 5000 merenja na valjcima tako da su greske svedene na minimum. Neso rekao sam ti javi se i dodji kad budes zeleo da sredimo auto. Apsolutno nema potrebe da se opterecujes bice sve u redu
  7. Kad se organizujete javite da se dogovorimo za termin. Radimo svaki dan od 10 do 18h. Nedeljom ne radimo. Broj imate na stranici. Pozz
  8. Evo danas bili Alfisti otisli zadovoljni
  9. 3000 din je merenje po automobilu 2000 din je od 5 do 10 automobila 1500 din je preko 10 automobila Ako budete organizovali neka grupna merenja Ja mislim da je korektno?
  10. Pored poste do kraja ulice pa desno i opet do kraja
  11. Kazem ja uvek ima neki kao neki baksuz u zgradi gde zivi mnogo ljudi. Ne moze se pobeci od toga ali bitno je sta vide normalni i realni ljudi. A najbitnija stvar je da na cip tuning NEMA GARANCIJE.
  12. Pa nema potrebe da pisem vise jer nisam dosao ovde da se branim vec samo da dopunim ono sto Bojan nije napisao. Ne volim kad neko daje nepotpune informacije. A i zanimalo me je misljenje drugih ljudi. Ne znam broj cipovanih mjet motora, uglavnom najvise uradjenih a i bila kod nas u posledu alfa sa izmerenih 223ks na tocku sa fabrickim kvacilom koje je nekako trpelo tu snagu. Tako da su reci suvisne da Rale ne ume da napravi mapu za taj motor. Ali posto nam je velika vecina mehanicara ostala u doba karburatora pa cim se nesto pokvari na kolima odmah im je kriva mapa. E zbog toga smo poceli da popravljamo automobile pored tuninga kojim se bavimo ozbiljno i profesionalno. A price da prodajemo sarene laze a ne chip tuning je jako losa jer za razliku od dosta tunera imamo i valjke za merenje snage gde nema lazi i prevare. Kriva snage ne laze!!!
  13. Ja se stvarno izvinjavam sto pisem i pitam ali ceo dan razmisljam sta smo mi to uradili? Prosto mi je neverovatno da se covek tako ponasa? Nisam trazio niciji blagoslov niti da isterujem pravdu. Bojan sigurno moze da potvrdi ovo sto sam napisao. Ne zelim nikakvu sudnicu ali me samo zanima misljenje ljudi. Stvarno se ne pravdam jer nemam potrebe. Posla imamo preko glave i mnoooogo zadovoljnih klijenata ali uvek mora da postoji neki baksuz u zgradi da mu nesto ne valja. Izvinjavam se jos jednom na mojim postovima, prestao sam da pisem odavno po forumima ali od kad je napisan post ceo dan mi zvoni telefon da procitam sta je covek napisao. I i dalje mi je neverica... Strasno. Pozz necu vise

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...