Jump to content
FAS Goran

SvetiAtila

Members
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About SvetiAtila

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zemun

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra JTD
  1. Hvala ti na brzom odgovoru, drago mi je da nije ništa kritično. Definitivno ću procunjati po otpadima. Potrebno je samo da se kupi opruga? Sutra ću skinuti taj donji tapacirung, pa da vidim gde i kako tačno stoji.
  2. Pozdrav, Juče sam prilikom vožnje primetio da mi kvačilo kači o nešto. Parkirao, zavukao se i video puknutu oprugu i neki, nazvaću ga, klip. Probao sam da pogledam šta je to otpalo, ali jedino što sam video je neki plastični beli, nazvaću ga, cilindar, koji manje više slobodno landara. Ova slika je snimljena iznad pedale kvačila. Pomenuo bi da kvačilo normalno radi, ali mi se nikako ne sviđa da imam višak delova. Da li neko zna šta je ovo??? Da, patosnica je prljava i sramota me je zbog toga.
  3. Znam da "obožavate" kada se stare teme dignu iz mrtvih, jer su ljudi koji su započeli temu ovo verovatno odavno rešili, ali ću napisati zbog ljudi koji sada imaju slične probleme. Kod Punta i LancieY postoji još jedna stvar koja dovodi do klokotanja, a to je obično lišće koje zapuši odvod koji se nalazi ispod brisača. Kada je ta rupa zapušena, u kanalu može da se nađe nekoliko litara vode koja ide levo desno, bućka i grgoće.
  4. potpuno isti problem. da li je to akcija koja može da se uradi na parkingu ili da jurim majstora?
  5. Danas sam svratio do Kilera na tošinom bunaru, jer mi lonac katalizatora jako zveči pri oko 1100-1200 obrtaja. Majstor mi je rekao da je katalizator propao i da se raspao, kao i da može da otvori lonac i da ga izvadi. Nekoliko Vas je reklo da auto posle ovog zahvata više dimi i to je po meni nešto što apsolutno ne dolazi u obzir. Da li je negde u Beogradu moguće kupiti novi tipski katalizator za 1,9 JTD motor i po kojoj ceni? Da li je to neko uopšte radio? Jbg, nemam para za Priusa, pa hajde da barem minimizujem sranja koja izlaze iz auspuha.
  6. undergorund, imamo isti problem. takođe siemens/becker 2580. elektroničari kažu da moraju da rasturaju uređaj i da iz njega čupaju kod, ali kažu da ne mogu ubaciti kod za navigaciju, već samo za muziku i board. e, sad, problem je što lybra šteluje vreme i datum preko gps-a, pa se bojim da ne izgubim mogućnost tačnog vremena u kolima. idem sledeće nedelje kod jednog od njih, pa ću videti šta će reći.
  7. Kvragu! Ko uopšte radi te stvari? Koja struka? Autoelektričari, elektroničari, dijagnostičari?? Da li imate neki kontakt iz BG-a?
  8. Našao, samo je bilo potrebno pažljivije pogledati snimak. On šrafciger gurne negde u visini eject dugmeta za SIM karticu. Sišao sam do auta i u toj visini u crnom limu koji nosi ceo uređaj ima uspravna pravougaona rupa. Žabica je unutra. i izvlači se bez problema. 4 torx šrafa na samom nosaču (crni lim) nije potrebno skidati.
  9. Da li bi neko mogao da mi generiše kod za Lybru? BECKER Typ: IDIS Model No: BE 2580 Serial No: 25111004
  10. Evo, da apdejtujem situaciju. Podizač popravljen, stavljeno reparirano kvačilo, druk lager, zamajac, termostat. Prilikom menjanja kvačila, videli smo da zamajac ima veliki aksijalni zazor, koji je jeo semering iznutra. Pošto nisam imao para za novi, našli smo neki u mladenovcu, majstor kaže odličan, i stavili njega. Odlučio sam se za reparirano kvačilo jer je nekoliko prijatelja u poslednje vreme uzimalo nova Valeo kvačila koja su crkavala nakon 1000-1500 km. Zamajac je bio iz prve ugradnje. Što se tiče termostata, ni ovaj novi ne dozvoljava da se temperatura popne na sredinu i tu zakuca, tako da ću to morati reklamirati. Termodavač isto mora da se promeni jer daje pogrešnu temperaturu. Interesantno je da je sa donje strane auta sve savršeno, kao da nikad nije bio vožen po soli. Kao da auto nema više od 5 godina. I bukvalno sve na autu je iz prve ugradnje, ili ako nije, svi delovi su originalni, tako da mi je sad malo žao što ne mogu da priuštim originalne delove i da nastavim održavanje kako treba :/ Kakva iskustva inače imate sa tim termostatima? Skoro svi JTD motori za koje znam rade podhlađeni, a objašnjenje da to nije bitno, ne mogu da prihvatim. Multijet i TDI motori koje vozim na poslu su zakucani na sredinu bez obzira na to da li je napolje -20 ili +40 i smatram da tako mora da bude. Ono što mi je još ostalo da uradim je da skine ICS, kako bi mogao dobiti kod. Međutim sa tim trenutno imam problema jer ne znam kako da ga izvadim. Na jutjubu sam našao link na kom je tip to uradio bez problema, ali čin vađenja samog ICS ne mogu da odradim. Ostaviću to za popodne. Inače, kada se vozi sa raskačenim dugmetom za sva 4 migavca, obični migavci ne rade.
  11. U Bobanu su mi tražili da donesem ceo mehanizam jer ne mogu da naprave tačnu meru sajle po ovoj koja je umotana. Odneo sam im, rekao da ne rade montažu nego da samo naprave sajlu. Kada sam došao sutradan po mehanizam, ispostavilo se i da su sve namontirali, pa sam platio malo više nego što sam očekivao. Prilikom ponovnog sklapanja svega, nisam imao nikakvih problema, uz napomenu da se tapacirung na kraju stavlja prvo sa gornje strane, kad su stakla spuštena. Sve sad radi potaman.
  12. Sad sam pogledao ovaj snimak, i po njemu ova 4 šrafa uopšte ne moraju da se skidaju, izgleda da postoje neke žabice sa strane. Odoh dole da probam.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...