Jump to content
FAS Goran

Poky

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About Poky

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 11/21/1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Padina

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Marea 1,9JTD elx

Recent Profile Visitors

1362 profile views
  1. ključ je 12, preko zime kad nosim čelične felne vracam i šrafove, a leti aluminijumske pa ih skidam, inače mislim da je to ostalo od ranije kad nije bilo aluminijumskih felni da lakše namontiraš točak
  2. Pozdrav, da ne otvaram novu temu, mislim da mogu ovde da iznesem moj problem. Sinoc sam parkirao auto, ugasio normalno kao i svaki put do sad, jutros upali sve normalno, uključim kratka svetla i uključe se prednji brisači, radi non stop u prvoj brzini, celo vreme dok su upaljena kratka svetla. Pretpostavio sam da je nešto napravilo kratak spoj ispod volana na konektoru izmedju buksne od kratkog svetla i prve brzine brisača, samo od sebe i bez nekog objašnjenja. Ali pošto sam skinuo onu plastiku i onako vizuelno sve proverio, deluje mi kao da je juče izašlo iz fabrike, sve čisto, uredno prikopčano. ista stvar i kod osigurača, iako je mala gužva oko kablova, ne vidim ništa da bi moglo da bude u kratkom spoju. Ima li ko kakvu ideju šta bi mi bio sledeci korak? hvala unapred
  3. hahaha, ja cu, ako se ustanovi da vec ne postoji neka caka, da ugradim neki prekidač za razdvajanje leve i desne strane pozicije, a ti smisli kako da je uključiš na prekidaču ručice bez kontakta.
  4. e pa nemože, s jedne strane je to ok jer ne može da se desi da zaboraviš poziciju pa ti isprazni akumulator, a sa druge strane, moglo je da bude jednostavnije, ali eto, bar nam život nije toliko monoton kao kod vozača pezoa, golfa, citroena ...
  5. Probao, kod mene neće @ dusan_veli, ubaciš ključ u bravum pritisneš ono dugme ispod ključa i okreneš ključ u suprotnom smeru od onog na koji inače okreneš da bi dao kontakt, pa možeš da izvadiš ključ napolje, pozicija ostane uključena. Na ručici ne mora da bude uključena pozicija,
  6. u prvom postu sam pisao da 2h nisam mogao da nadjem temu o diskusiji da li fiatovi automobili imaju odvojeno levo i desno parking svetlo. (zaključak si citirao) . Jedino mi nije jasno zašto fiat nema, ne mora kao kod švaba da se pali pozicija sa ručicom migavaca, moglo bi neko dugmence negde da se uglavi, to nije loša ideja, pogotovo kad si cele noci negde parkiran na neosvetljenom mestu pored puta.
  7. znači HVALA, jeste, i prošli put sam ga tražio, bez uspeha, a ono u stvari mala crna plastika u obliku polumeseca tik ispod brave. Kad se ovako izvadi ključ ne mora biti pozicija uključena na ručici, pali se automatski sa okretanjem ključa.
  8. Pre oko mesec dana sam naleteo na neku temu u vezi uključivanja leve i desne pozicije na fiatu dok je auto ugašen, ali 2 sata tražim, ne mogu da je pronadjem. Ako se secam zaključak je bio da to kod fiata nema. Kod mene ima neki drugi problem... Imam Mareu 2002god. i kad isključim kontakt, isključi se i pozicija. Ne mogu da skontam kako da ostavim uključena parking svetla a bez da moram ostaviti uključen kontakt. Da li je to kod svih Marea ili je kod mene nešto budženo?
  9. Pozdrav Bane, možeš li mi reći koliko vremenski traje ugradnja xenona i zamena projektora (u najgorem slučaju) na Mareu? Pošto sam nekih 70km od tebe, da se odradi u dogovoreno vreme?
  10. misliš na filter ulja? zar ne bi trebalo promeniti filter svaki put kad se menja i ulje pa makar to bilo i na 7000?
  11. nema potrebe za relejom, samo nadješ + (ali bez kontakta) i - sa tastera tj. sisice, i to je to. Sve dok su ta vrata otvorena sijace diode na tim vratima i to je to.
  12. ako imaš el. podizače stakala ili el. bravu, najlakši način je da uzmeš ispitivač tj. glimericu za 12V pa pronadješ u bilo kojoj žici u vratima 12V. minus uzimaš sa prekidača (sisice) koji uključuje svetlo u autu spojiš to sa diodama i rešen problem
  13. Evo da i ja potvrdim prosek, fiat marea 1,9jtd weekend je u pitanju, u nedelju sipao do čepa, prešao 309 km, juče sipao ponovo do čepa i nalio tačno 16,42l. Zaključak je: što češće sipate do čepa, to vam je jeftinije... prosek nešto manje od 5,5l/100km. vožnja otprilike "penzionerska" , bez naglih stiskanja gasa, prešao kroz 12 naselja izmedju kojih je 10-15km razmak nigde brže od 120km/h, ostalo čista gradska vožnja.
  14. Ok, izvinjavam se što sam promašio temu, mislio sam da je to isto, nadam se da ću za vikend naci malo vremena da to odradim, pa cu postaviti ceo postupak sve sa slikama u novu temu.
  15. Kabal na daljinskoj komandi zaključavanja daje + onaj isti na koji je i sama komanda povezana. Još nisam otvarao prekidače na vratima da li kroz njih ide + ili minus, ali kad zatvaram prozor a ne pustim taster, on sam stane kad se prozor zatvori, ne čujem da motor zuji ili bilo kakav drugi zvuk. Kad je prozor skroz zatvoren a pokušam da "podignem" prekidač za zatvaranje, ništa se ne dogadja, tj. ne čujem ništa, na osnovu toga sam zaključio da bi to moglo da se izvede. videću sutra, ako kroz prekidače ide +, ugradicu 2 mala relea koja cu spojiti sa kontaktima za zatvaranje, stim da im dovedem stalni plus naknadno. ali ako ide masa tj. minus onda je tu problem jer baš i ne bih da prevezujem podizače na stalni plus. hmm... PS. u pitanju je daljinsko zaključavanje BEAR i Marea 2002 god.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...