chela 2 Posted November 13, 2011 (edited) Dyno merenje Fiat Punta 1.9JTD Snaga i moment po obrtajima, u gornjem delu mozete videti i atmosferske uslove pri merenju.Upbrzanje po vremenskom intervalu u 4. brziniIzmerena snaga pri ostvarenoj realnoj brzini i odnos menjacaSnaga po obrtajima i odnos menjacaMoment po obrtajima i odnos menjacaUbrzanje po obrtajima.Po ovom dyno run-u mogu se videti svi patametri, od ubrzanja, do duse samo u 4. brzini, do snage i momenta po obrtajima ili ostvarenoj brzini. Jedna od najvaznijih stvari je odnos menjaca koji svojom pravom linijom predstavlja idealan odnos 1:1 tako da oslikava tacne parametre. Edited November 13, 2011 by chelic Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 13, 2011 Ovde vlasnici automobila koji su išli na Dyno mogu postaviti svoje rezultate, kao što je Čelić gore uradio. Odličan obrazac kako to treba uraditi.Ali to...a, ne i priča o komarcima, zaprašivanju ili otvaranju mosta. Dakle, samo slike... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted November 13, 2011 ... Ubrzanja od 80 pa do 160 po etapama Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted November 13, 2011 Slike čega XP simulacije, ma dajte molim vas to su priče za malu decu. Ako vam je dyno kod žeravice bio netačan onda je ovo ne netačno nego *****. Okačite rezultate merenja kod vama jedino relevantnog dyna centar boban... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted November 13, 2011 Imas pravo na svoje misljenje, svi trkaci tamo mere kola, pa tako i ja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 13, 2011 (edited) ja bi zamolio manje price a vise dokaza,dakle bravoJTD imas dijagram ili ne,ako nemas nemoj pisati na ovoj temi Edited November 13, 2011 by boki Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted November 13, 2011 Ovo chelicevo je kompjuterska simulacija, to nema veze sa ozbiljnim dyno testom. U srbiji ima nekoliko koliko ja znam, niste okačili dijagram ni od jedne firme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted November 13, 2011 (edited) Imas naziv programa, koji je zvanicni program kompanije DYNOJET i koristi se kao softver koji ide uz dyno masinu a ako hoces da insistiras na tome kako je ovo simulacija, mozes da platis merenje(ne fiskalni racun nego pravo merenje), dobijes lepo file na flesu i onda mozes lepo na miru da pogledas vise parametra svojih dostignuca. Ako smatras da punto ne moze da ima 99.5 ks na tocku, onda je to tvoj problem i ja tu ne mogu nista. Do tada odgovaram samo na nemaliciozne postove u ovoj temi. Edited November 13, 2011 by chelic Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 13, 2011 evo ja imam dijagrame,doduse nisu fiskalni racuni... Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted February 4, 2013 Chelic ima malu turbinu sa stila u puntu, haaahhh, ah da, i motor bese od stila. Ecu je od punta Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted February 4, 2013 (edited) Fantome, fantome... oces da platis demontazu i montazu turbine, da se uveris da je fabricka???Pu,pu...jezik pregrizo... na mojim kolima ni gume sa stila a kamoli neki vitalan deo ne bi stavio xaxaxaxaxaxaxaxaxa izvinjavam se vlasnicima stila Xaxaxaxaxaxaxaxa Edited February 4, 2013 by chelic Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted February 5, 2013 Ti se salis al ja ga preterah :* Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted February 14, 2013 (edited) Evo, danas izmerena snaga bez nitra, i sa nitrom. Zelena linija je sa starom mapom, mereno 2007. godine.Snaga bez nitra, 128.23ks na tocku ili 94.29KW i 381Nm@3450rpmSa nitrom , 190.83 ili 140.32KW 317Nm@2500rpmOvo bi u principu trebalo da znaci 20% vise na motoru.P.S. Ovo je sve sa skoro stock motorom. Edited February 14, 2013 by chelic Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted February 15, 2013 U skladu sa pravilnikom... AC Boban, dyno run na točku, moje vozilo, ja objavljujem... Dakle u pitanju je Fiat Stilo sa fabrički deklarisanih 115KS na radilici ili kako vi već tumačite oko 92KS na točku. 255Nm na radilici ili 204Nm na točku po vašem tumačenju. Kao što se vidi i zna nema nitro, nema veće turbine, nema većih dizni, IC-a i sl. pod haubom. Sve je fabrika. Remap je by moja malenkost Izmerih seledeće pre nekoliko dana Snaga - na točku gotovo konstantno raspoloživih 150KS od 3000 pa do 4500 obrtaja. Maksimum 150,23KS Obrtni momenat - izbegnut problem sa lamelom oko 2000 obrtaja gde bi trebalo da bude najjači ali opet na zavidnom nivou i na većim obrtajima. Maksimum 340,46Nm Btw, pomnožimo to sa faktorom gubitka koji je drug chelic koristio i evo rezultataPower = 180.27KSTorque = 408.55Nm Dobitak: +65KS i + 153NM bez nitra! Evo i dyno dijagrama Merenje pre ovoga Bosch servisu u Novom Miloševu je pokazalo oko 169KS na radilici što je manje od ovog centru Boban. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted February 15, 2013 @ ČelićSlabo je to na tocku bez nitra Sad si stvarno pobedio sve. Izuvanje!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 15, 2013 Fiat Stilo sa fabrički deklarisanih 115KS na radilici ili kako vi već tumačite oko 92KS na točku. 255Nm na radilici ili 204Nm na točku po vašem tumačenju.Gubici u prenosu su u rasponu 10%-15%. Samim tim nema veze sa realnošću da fabrički Stilo 115 ima samo 92 na točku.Btw, pomnožimo to sa faktorom gubitka koji je drug chelic koristio i evo rezultataPower = 180.27KSTorque = 408.55NmDobitak: +65KS i + 153NM bez nitra!Kakav faktor gubitka? Kako sada ''nazidaš'' 150KS na 180KS? Nemoj manipulisati...Sve Čelićeve cifre od jučerašnjeg merenja su na točku, ne na motoru, nikakve faktore za snagu na motoru nije dodavao za takvu računicu jer nigde nije ni pominjana snaga na motoru.Ti si merio snagu na točku, izmerio 148KS, sa korekcijom to izađe na 150KS i to je to.Usput, možeš slobodno da kažeš da si merio dve mape. Mapu sa kojom si došao i to je 148 zarez nešto sitno KS na točku. Nije bitno, 150KS sa korekcijom. Onda si promenio mapu i tu drugu si izmerio nekih ~ 116 KS na točku.Izmerenih skoro 150 KS na točku ti daje na motoru između 165-172 KS. U odnosu na fabriku to je dobitak od nekih 50-57 KS.Daj dijagram da se vidi kako je snaga raspoređena po obrtajima, ne po Km/h... Merenje pre ovoga Bosch servisu u Novom Miloševu je pokazalo oko 169KS na radilici što je manje od ovog centru Boban.Merenje kod Žeravice ti je pokazalo 163,5KS (ili beše 162,5 zaboravih već) na točku, jer bilo koji Dyno na svetu (čak i taj magični novomileševski) i ne meri snagu na radilici, nego na točkovima koji dođu na valjke...video si već, bio si.Snaga na motoru se meri drugačije (ko hoće ili mora da dobije baš u svaku KS), neki radni sto i svašta nešto.Šta bi sa mapom koja daje tih 163,5KS na točku? Gde je ona...kako sad spade na 148 KS (sa korekcijom 150) na točku sa novomileševskih 163,5...Da ne shvatiš pogrešno (kao što hoćeš), rezultat od ~150KS na točku je sasvim ok. Još samo da se vidi kako je snaga raspoređena po obrtajima, tj. da je upotrebljiva, da slučajno ne bude da je npr. od 135KS do 150KS raspoređeno u 500 obrtaja...Naravno, sa ~150KS na točku sa tim motorom tu ništa više nije safe, to valjda znaš i sam. Kao što sada verovatno znaš i kako ECU zna u kojoj ti je brzini auto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted February 15, 2013 Pozdrav i od mene ...Malopre sam bio do Centra Boban na Dyno masini ..Rezultati :Sasvim sam zadovoljan jer sam dobio ono sto sam i trazio. Snagu za preticanje a ne toliko za start.. Pozdrav svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted February 15, 2013 U skladu sa pravilnikom...AC Boban, dyno run na točku, moje vozilo, ja objavljujem...Dakle u pitanju je Fiat Stilo sa fabrički deklarisanih 115KS na radilici ili kako vi već tumačite oko 92KS na točku. 255Nm na radilici ili 204Nm na točku po vašem tumačenju.Kao što se vidi i zna nema nitro, nema veće turbine, nema većih dizni, IC-a i sl. pod haubom. Sve je fabrika. Remap je by moja malenkostIzmerih seledeće pre nekoliko danaSnaga - na točku gotovo konstantno raspoloživih 150KS od 3000 pa do 4500 obrtaja. Maksimum 150,23KSObrtni momenat - izbegnut problem sa lamelom oko 2000 obrtaja gde bi trebalo da bude najjači ali opet na zavidnom nivou i na većim obrtajima. Maksimum 340,46Nm Btw, pomnožimo to sa faktorom gubitka koji je drug chelic koristio i evo rezultataPower = 180.27KSTorque = 408.55NmDobitak: +65KS i + 153NM bez nitra!Evo i dyno dijagramaMerenje pre ovoga Bosch servisu u Novom Miloševu je pokazalo oko 169KS na radilici što je manje od ovog centru Boban.E nek si se ti nama vratio pa makar i sa 150,23 hp Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted February 15, 2013 Ovo je cuvena vikend drk mapa sa 100mm3 goriva koja se pretvaraju u 60mm3 kada se objasni coveku da ne moze turbo da sagori 100mm3...Ali bitno je da kotrlja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 15, 2013 Da se nadovežem isto Centar Boban, mapa FPT Torino. Na točku izmereno 114,78 KS i obrtni momenat dosta veći od obećanog, celih 285,35 Nm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted February 15, 2013 Pa cekaj, koji sad valja, kod Bobana ili u Milosevu? Dyno run my ass. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 15, 2013 Za lakše prebacivanje lb/ft u Nm http://www.unitconversion.org/unit_converter/torque.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted February 16, 2013 (edited) Pa cekaj, koji sad valja, kod Bobana ili u Milosevu? Dyno run my ass.Ako moze odgovor na postavljeno pitanje. cisto da ljudi ne bacaju pare. Edited February 16, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted February 16, 2013 Valja i jedan i drugi.. Cak i prilikom dva uzastopna merenja na istoj dyno masini mogu se pojaviti 1-3% odstupanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 16, 2013 Ne mogu da valjaju ''i jedan i drugi '' jer onaj koji je išao na oba nije dobio rezultate sa 1% do 3% razlike, nego je na magičnim novomileševskim valjcima ''izmerio'' 15 KS više na točku nego kod Bobana , a Nm (obrtni moment) nije ni mogao da izmeri tamo jer to ne rade.Dakle, valjaju oni gde trkači, ljudi koji voze po Srbiji i regionu razne šampionate mere svoje automobile, a to je centar Boban.To što je Ivan dobio više konja nego što fabrički ima je samo pokazatelj da ga je prethodni vlasnik čipovao. Merio se na tim valjcima Stilo 1.9 JTD 115 sa fabričkom mapom i dobio manje KS nego što je dobio Ivan. To samo znači da je i njegov karavan čipovan već...zato se i ''hvalio'' svuda po forumu kako leti, sad samo zna i zašto mu tako ide karavan. Quote Share this post Link to post Share on other sites