Jump to content
FAS Goran
chela

Dyno runs

Recommended Posts

Dyno merenje Fiat Punta 1.9JTD

Snaga i moment po obrtajima, u gornjem delu mozete videti i atmosferske uslove pri merenju.

celic.jpg

Upbrzanje po vremenskom intervalu u 4. brzini

Dyno_chelic_ubrzanje_u_4.jpg

Izmerena snaga pri ostvarenoj realnoj brzini i odnos menjaca

odnos_snage_i_brzine_naravno_odnos_menjaca.jpg

Snaga po obrtajima i odnos menjaca

snaga_po_obrtajima_i_odnos_menjaca.jpg

Moment po obrtajima i odnos menjaca

Torque_pri_brzini_i_odnos_menjaca.jpg

Ubrzanje po obrtajima.

ubrzanje_u_4_po_obrtajima_i_odnos_menjaca.jpg

Po ovom dyno run-u mogu se videti svi patametri, od ubrzanja, do duse samo u 4. brzini, do snage i momenta po obrtajima ili ostvarenoj brzini. Jedna od najvaznijih stvari je odnos menjaca koji svojom pravom linijom predstavlja idealan odnos 1:1 tako da oslikava tacne parametre.

Edited by chelic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde vlasnici automobila koji su išli na Dyno mogu postaviti svoje rezultate, kao što je Čelić gore uradio. Odličan obrazac kako to treba uraditi.

Ali to...a, ne i priča o komarcima, zaprašivanju ili otvaranju mosta. Dakle, samo slike... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slike čega XP simulacije, ma dajte molim vas to su priče za malu decu. Ako vam je dyno kod žeravice bio netačan onda je ovo ne netačno nego *****.

Okačite rezultate merenja kod vama jedino relevantnog dyna centar boban...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bi zamolio manje price a vise dokaza,dakle bravoJTD imas dijagram ili ne,ako nemas nemoj pisati na ovoj temi

Edited by boki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo chelicevo je kompjuterska simulacija, to nema veze sa ozbiljnim dyno testom. U srbiji ima nekoliko koliko ja znam, niste okačili dijagram ni od jedne firme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas naziv programa, koji je zvanicni program kompanije DYNOJET i koristi se kao softver koji ide uz dyno masinu a ako hoces da insistiras na tome kako je ovo simulacija, mozes da platis merenje(ne fiskalni racun nego pravo merenje), dobijes lepo file na flesu i onda mozes lepo na miru da pogledas vise parametra svojih dostignuca. Ako smatras da punto ne moze da ima 99.5 ks na tocku, onda je to tvoj problem i ja tu ne mogu nista. Do tada odgovaram samo na nemaliciozne postove u ovoj temi.

Edited by chelic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chelic ima malu turbinu sa stila u puntu, haaahhh, ah da, i motor bese od stila. Ecu je od punta :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantome, fantome... oces da platis demontazu i montazu turbine, da se uveris da je fabricka???

Pu,pu...jezik pregrizo... na mojim kolima ni gume sa stila a kamoli neki vitalan deo ne bi stavio :D xaxaxaxaxaxaxaxaxa izvinjavam se vlasnicima stila Xaxaxaxaxaxaxaxa

Edited by chelic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti se salis al ja ga preterah :lol:

:*

Share this post


Link to post
Share on other sites

dyno.jpg

Evo, danas izmerena snaga bez nitra, i sa nitrom. Zelena linija je sa starom mapom, mereno 2007. godine.

Snaga bez nitra, 128.23ks na tocku ili 94.29KW i 381Nm@3450rpm

Sa nitrom , 190.83 ili 140.32KW 317Nm@2500rpm

Ovo bi u principu trebalo da znaci 20% vise na motoru.

P.S. Ovo je sve sa skoro stock motorom.

Edited by chelic

Share this post


Link to post
Share on other sites

U skladu sa pravilnikom...
AC Boban, dyno run na točku, moje vozilo, ja objavljujem...

cxca4060.jpg

Dakle u pitanju je Fiat Stilo sa fabrički deklarisanih 115KS na radilici ili kako vi već tumačite oko 92KS na točku. 255Nm na radilici ili 204Nm na točku po vašem tumačenju.
Kao što se vidi i zna nema nitro, nema veće turbine, nema većih dizni, IC-a i sl. pod haubom. Sve je fabrika. Remap je by moja malenkost
Izmerih seledeće pre nekoliko dana
Snaga - na točku gotovo konstantno raspoloživih 150KS od 3000 pa do 4500 obrtaja. Maksimum 150,23KS
Obrtni momenat - izbegnut problem sa lamelom oko 2000 obrtaja gde bi trebalo da bude najjači ali opet na zavidnom nivou i na većim obrtajima. Maksimum 340,46Nm

Btw, pomnožimo to sa faktorom gubitka koji je drug chelic koristio i evo rezultata
Power = 180.27KS
Torque = 408.55Nm
Dobitak: +65KS i + 153NM bez nitra!
Evo i dyno dijagrama

cxca4061_1.jpg

Merenje pre ovoga Bosch servisu u Novom Miloševu je pokazalo oko 169KS na radilici što je manje od ovog centru Boban.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Čelić

Slabo je to na tocku bez nitra :lol:

Sad si stvarno pobedio sve. Izuvanje!!! :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Stilo sa fabrički deklarisanih 115KS na radilici ili kako vi već tumačite oko 92KS na točku. 255Nm na radilici ili 204Nm na točku po vašem tumačenju.

Gubici u prenosu su u rasponu 10%-15%. Samim tim nema veze sa realnošću da fabrički Stilo 115 ima samo 92 na točku.

Btw, pomnožimo to sa faktorom gubitka koji je drug chelic koristio i evo rezultata

Power = 180.27KS

Torque = 408.55Nm

Dobitak: +65KS i + 153NM bez nitra!

Kakav faktor gubitka? Kako sada ''nazidaš'' 150KS na 180KS? Nemoj manipulisati...

Sve Čelićeve cifre od jučerašnjeg merenja su na točku, ne na motoru, nikakve faktore za snagu na motoru nije dodavao za takvu računicu jer nigde nije ni pominjana snaga na motoru.

Ti si merio snagu na točku, izmerio 148KS, sa korekcijom to izađe na 150KS i to je to.

Usput, možeš slobodno da kažeš da si merio dve mape. Mapu sa kojom si došao i to je 148 zarez nešto sitno KS na točku. Nije bitno, 150KS sa korekcijom. Onda si promenio mapu i tu drugu si izmerio nekih ~ 116 KS na točku.

Izmerenih skoro 150 KS na točku ti daje na motoru između 165-172 KS. U odnosu na fabriku to je dobitak od nekih 50-57 KS.

Daj dijagram da se vidi kako je snaga raspoređena po obrtajima, ne po Km/h... :thumbup:

Merenje pre ovoga Bosch servisu u Novom Miloševu je pokazalo oko 169KS na radilici što je manje od ovog centru Boban.

Merenje kod Žeravice ti je pokazalo 163,5KS (ili beše 162,5 zaboravih već) na točku, jer bilo koji Dyno na svetu (čak i taj magični novomileševski) i ne meri snagu na radilici, nego na točkovima koji dođu na valjke...video si već, bio si.

Snaga na motoru se meri drugačije (ko hoće ili mora da dobije baš u svaku KS), neki radni sto i svašta nešto.

Šta bi sa mapom koja daje tih 163,5KS na točku? ;) Gde je ona...kako sad spade na 148 KS (sa korekcijom 150) na točku sa novomileševskih 163,5...

Da ne shvatiš pogrešno (kao što hoćeš), rezultat od ~150KS na točku je sasvim ok. Još samo da se vidi kako je snaga raspoređena po obrtajima, tj. da je upotrebljiva, da slučajno ne bude da je npr. od 135KS do 150KS raspoređeno u 500 obrtaja...

Naravno, sa ~150KS na točku sa tim motorom tu ništa više nije safe, to valjda znaš i sam. Kao što sada verovatno znaš i kako ECU zna u kojoj ti je brzini auto... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav i od mene ...

Malopre sam bio do Centra Boban na Dyno masini ..

Rezultati :

Sasvim sam zadovoljan jer sam dobio ono sto sam i trazio. Snagu za preticanje a ne toliko za start..

dyno.jpg dyno_kmh.jpg

Pozdrav svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

U skladu sa pravilnikom...

AC Boban, dyno run na točku, moje vozilo, ja objavljujem...

cxca4060.jpg

Dakle u pitanju je Fiat Stilo sa fabrički deklarisanih 115KS na radilici ili kako vi već tumačite oko 92KS na točku. 255Nm na radilici ili 204Nm na točku po vašem tumačenju.

Kao što se vidi i zna nema nitro, nema veće turbine, nema većih dizni, IC-a i sl. pod haubom. Sve je fabrika. Remap je by moja malenkost

Izmerih seledeće pre nekoliko dana

Snaga - na točku gotovo konstantno raspoloživih 150KS od 3000 pa do 4500 obrtaja. Maksimum 150,23KS

Obrtni momenat - izbegnut problem sa lamelom oko 2000 obrtaja gde bi trebalo da bude najjači ali opet na zavidnom nivou i na većim obrtajima. Maksimum 340,46Nm

Btw, pomnožimo to sa faktorom gubitka koji je drug chelic koristio i evo rezultata

Power = 180.27KS

Torque = 408.55Nm

Dobitak: +65KS i + 153NM bez nitra!

Evo i dyno dijagrama

cxca4061_1.jpg

Merenje pre ovoga Bosch servisu u Novom Miloševu je pokazalo oko 169KS na radilici što je manje od ovog centru Boban.

E nek si se ti nama vratio pa makar i sa 150,23 hp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je cuvena vikend drk mapa sa 100mm3 goriva koja se pretvaraju u 60mm3 kada se objasni coveku da ne moze turbo da sagori 100mm3...

Ali bitno je da kotrlja. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se nadovežem isto Centar Boban, mapa FPT Torino. Na točku izmereno 114,78 KS i obrtni momenat dosta veći od obećanog, celih 285,35 Nm.

Fiat_Stilo_1_9_JTD_MW_Dyno_15_02_2013_2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa cekaj, koji sad valja, kod Bobana ili u Milosevu? :lol:

Dyno run my ass.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa cekaj, koji sad valja, kod Bobana ili u Milosevu? :lol:

Dyno run my ass.

Ako moze odgovor na postavljeno pitanje. cisto da ljudi ne bacaju pare.

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da valjaju ''i jedan i drugi '' jer onaj koji je išao na oba nije dobio rezultate sa 1% do 3% razlike, nego je na magičnim novomileševskim :D valjcima ''izmerio'' 15 KS više na točku nego kod Bobana ;) , a Nm (obrtni moment) nije ni mogao da izmeri tamo jer to ne rade.

Dakle, valjaju oni gde trkači, ljudi koji voze po Srbiji i regionu razne šampionate mere svoje automobile, a to je centar Boban.

To što je Ivan dobio više konja nego što fabrički ima je samo pokazatelj da ga je prethodni vlasnik čipovao. Merio se na tim valjcima Stilo 1.9 JTD 115 sa fabričkom mapom i dobio manje KS nego što je dobio Ivan. To samo znači da je i njegov karavan čipovan već...zato se i ''hvalio'' :D svuda po forumu kako leti, sad samo zna i zašto mu tako ide karavan. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...