Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Nakon moćnog Punta 2 1.9jtd kog nisam ni predstavio, na red je došla i Linija.

U kupovini je razmatrano više marki i modela (od novih Megan, Mazda 2, GP 1.3mjet, a od polovnih Bravo mk2, GP 1.3 i 1.9mjet), ali je na kraju izbor pao na zelenu Lineu 1.4 77ks u dinamik opremi. Znam, motor nije neki, ali je cena bila fenomenalna.

Prvi utisci su fenomenalni ali je realnije da se sudi tek nakon razrađivanja motora.

Evo prvih slika, a kasnije još...

 

zza7831.jpgzza7832.jpgzza7833.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep auto. Jos lepsi uzivo nego na slikama. Taj motor 1.4 8v voli da se vrti, bez obzira sto je 2 ventila po cilindru. I voli da popije malo vise ulja, posebno u fazi razrade. Nije veliki potrosac. Dobro podnosi TNG i za svakodnevnu voznju je vise nego dovoljan.

Posto si kupio nov automobil pa znas cene, koliko kosta verzija Linea 1.4 T-Jet 120ks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lineu mislim da više i ne nude. Ne znam da li može da se naruči. Ima još jedna na lageru ali 1.3mjet i mislim da je preko 12k.

Hvala za informacije o motoru koji mi je potpuna novina jer sam vozio 1.9 jtd. Za sada uživam u tišini i komforu... :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dinamik oprema joj daje neki poseban smek. Auto izgleda mnogo skuplje i luksuznije nego sto zaista kosta. Hrom look maske, felne od 16", mp3.....a sa prtljaznikom od 500 litara i medjuosovinskim rastojanje 9 cm duzim od GP-a auto je idealan kao porodicni.

Verujem da ce se pokazati kao idealna kupovina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo lep FIAT... Hvalio ga je Aca Todorović u svojim testovima da je to jedan od najboljih i najudobnijih FIATA ikada napravljenih. Pravi se u Turskoj. Čini mi se da si dobar pazar napravio.Tvoj auto je iz istog onog kontingenta iz 2008. godine gde su se nudile i one multiple na metan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mnogo lep auto

samo mi nije jasno zasto na slikama nije zelen

mnogo bezbednih i jeftinih kilometara zelim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svojevremeno je razlika u ceni 1.4/1.4T bila nešto preko 500EUR što je nonsens. Cena nove turbine je veća.

Može da se naruči, na lageru drže samo osnovno od osnovnog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna od lepsih mini-limuzina :rolleyes:

uzevsi u obzir estetske vratolomije :thumbdown: tipa Reno Talija,Peuzo 206 sedan i slicne manje uspesne nadogradnje petovratih modela :no .

Lineu su prilicno lepo izvukli iz Grandea :thumbup: ,koliko to mogucnosti dozvoljavaju.

Ova tvoja bas ima nekog sarma sa alu felnama,ovom sjajnom maskom i lajsnama :p ,nadam se da ces staviti i nekoliko fotki enterijera :p ,posto verujem ;) da je i on uradjen u skladu sa spoljasnoscu :yes

Sto se tice motora,dobra vest je da nema neke veze sa 1.4 12v motorima iz Brava/Brave,koji su znali da prave probleme u sistemu podmazivanja motora(narocito kao polovnjaci),znaci ovaj tvoj je sasvim nesto novo i trebao bi da je resen svih tih decijih bolesti :thumbup: ,a uostalom auto je nov pa ne moras ni da brines o tim stvarima.

Da te lepo i dugo sluzi :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima. :thumbsup:

Biće i slika enterijera samo da me odlepe od volana... :rolleyes:

@Bolens - Jes' 2008. iz Turske. Cak imaju još uvek u ponudi par Multipla i Dobla na metan..

@Kyrsk - 9730

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to je stvarno vise nego povoljna cena :w00t: za ovoliki auto sa ovom opremom :thumbup:

Pu,pu da je ne ureknemo :lol: ,kucam o drvo :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Extra autić :thumbup:, nemoj da te sanjamo da se ne pojaviš sa ovom prlepom limuzinom na skupu u nedelju da je pregledamo uživo :sofa::respect::welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super je!! Svidja mi se dizajn, definitivno ce se uocavati na ulici! :clap:

Sve najbolje sa njim, da te sjajno sluzi!! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam sad malo Fiatove sajtove:

Linea 1.4 8V Dynamic

- nova 2010. 15.300 EUR (Nemačka)

- lager 2008. 9.700 EUR (Srbija)

------------------------------------------

popust 5.600 EUR

Multipla 1.6 16v Natural Power Dynamic

- nova 2010. 24.000 EUR (Italija)

- lager 2008. 13.990 EUR (Srbija)

----------------------------------------

popust 10.010 EUR

Nema šta, za nekog ko raspolaže kešom u ovom trenutku (za tu namenu) nije loša kupovina. Ipak, čini mi se da će ovakvi popusti (molim vas samo ne koristite reč "akcija") biti sve češći. Prava mora savremene tržišne ekonomije nije kako proizvesti, već kako prodati! Kome prodati, kako zadržati postojeće tržište a posebno kako osvojiti novo. A zalihe... joooj, pravi mrak! Treba nastaviti sa proizvodnjom a dvorište fabrike već puno, dileri ništa ne poručuju. Videćemo kako će se stvar razvijati sa FAS ali sudeći po nekim procenama i za punto se mogu očekivati drastični popusti. Jednostavno, već ga retko ko kupuje (po sadašnjoj ceni).

Naravno, ne treba imati iluziju da Italijani i Nemci (u ovom slučaju) kupuju fijate po tim cenama navedenim na sajtu. Uvek se i tamo čekaju popusti, subvencije... razne mahinacije i kalkulacije se prave. Jednostavno, čekate kad će se proizvođač, diler ili država odreći svog dela iz "profitne margine" i tada dejstvujete kešom ili kreditom.

Edited by Bolens

Share this post


Link to post
Share on other sites

slažem se potpuno sa svim što si rekao :thumbup: pogotovo da je realna cena za Punto Clasic 5000 max 5500 eur ; ali ipak je ovo čudno tržište i nema pravila :wallbash: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto sam vec rekao u temi: Nov ili polovan auto do 10.000e, napravio si pravi potez. Auto izgleda bas,bas lepo! Neka te dobro sluzi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da ću sebi moći da priuštim Lineu nakon Maree! :yes

Lep auto, mnogo mi se sviđa!!!!! :thumbsup:

Uz napomenu da ce ponuda polovnih iz Italije i ostatka EU biti veoma mizerna s obzirom da se tamo kao nova skoro uopste ne prodaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi recept: FIAT LINEA 1.4

Aleksandar Todorović, 15. jul 2008.

Proverena tehnika i vrhunski italijanski dizajn pomažu ovom mediteranskom automobilu koji odiše odličnim kvalitetom da pronađe kupce. Linea silazi sa montažnih traka u Turskoj, ali je finalna obrada uzorna – bolja nego kod Grande Punta. Ogroman prtljažnik od 500 litara, pregršt prostora na zadnjem sedištu, umerene cene održavanja i povoljna cena od 13.511€ jesu atributi koje priželjkuju naši kupci. Da li je to, ipak, dovoljno da se pobedi konkurencija?

Limuzine u Evropi polako izlaze iz mode, ali su kod nas još uvek popularne – posebno kada je reč o C segmentu, gde Linea mora da se bori sa Renault Meganom, VW Jettom, odnosno Ford Focusom u četvorovratnoj verziji. Iako Linea prilično liči na Grande Punto, radi se o osetno drugačijem automobilu, koncipiranom tako da se, pre svega, dopadne vozačima kojima je udobnost na prvom mestu, ali i kupcima koji žive u državama sa lošom putnom infrastrukturom, kao što je naša.

Loši putevi su zaštitni znak Srbije, pa zato brzo konstatujete da je Linea mekša, udobnija od osetno skuplje VW Jette, te da daleko mirnije i tiše upija neravnine sa puta. Svakako, Fiat se može pohvaliti i modernijim, smelijim dizajnom kako eksterijera, tako i enterijera. Tako enterijer i kokpit Fiata Linea odišu svežinom, plastika je dovoljno kvalitetna, spojevi odlično odrađeni, boje dobro uklopljene, a pozicija vozača za volanom odlična.

Fiat je napokon shvatio da je Mercedesova politika podešavanje volana u svim smerovima sa izdašno velikim hodovima dobitna kombinacija. Za upravljačem ovog Fiata svako može pronaći idealnu poziciju, bilo da je visok 155 cm ili 205 cm. Na zadnjoj klupi Linea takođe zaslužuje pohvale – ima dovoljno mesta za glave i kolena korpulentnijih putnika, čak i više nego kod konkurencije. Inače, trokraki upravljač Fiata je prijatno malih dimenzija i odlično leži u rukama, dovoljno je brz i precizan, ali nije tako direktan kao onaj kod Grande Punta i novog Fiata Bravo.

Vrhunski komfor

Vrhunska udobnost je uvek bila rezervisana za mnogo skuplje, velike limuzine. Međutim, oslanjanje Fiata Linea je tako dobro usklađeno da i duga putovanja po našim drumovima ne zamaraju previše. Osim toga, zvučna izolacija je dobra, što uz odličnu ergonomiju čini da putovanje italijanskim automobilom bude daleko komfornije i ugodnije od, recimo, putešestvija Astrom Classic, koja je daleko tvrđa i neprimerenija srpskom asfaltu. Doduše, nije tajna da su inženjeri u Torinu pri konstruisanju ove limuzine imali na umu da putevi u Turskoj i Istočnoj Evropi (što su prirodna tržišta ovog automobila) nisu dovoljno kvalitetni, zbog čega se Linea na putu od Subotice do Vranja oseća kao "riba u vodi".

Odavno nisam tako uživao u putovanju kroz našu zemlju kao sa ovom limuzinom iz Male Azije. Činjenica je da su moderni automobili sve tvrđi, sa sportski podešenim ogibljenjima, i da je sve manje proizvođača automobila u Evropi koji brinu o vozačima iz siromašnijeg dela kontinenta. Prava je šteta što naši vozači nemaju ni blagu predstavu koliko je ovaj automobil udoban.

"Puž" na putu

Nažalost, italijanski inženjeri su odabrali proveren ali preslab motor od 1,4 litra i samo 77 KS za ovu modernu limuzinu. Manjak snage ima za posledicu da ćete se utrkivati sa Jugom 55 na semaforu, jer Linea 1.4 do stotke iz mesta mirovanja stiže za 15,7 s, što je daleko slabije od fabričkog obećanja. Ukoliko poželite da obiđete kamion ili autobus na usponu, neprijatno ćete se iznenaditi kada konstatujete da ćete u svakoj drugoj situaciji morati da se vratite iza grdosije. Elastičnost motora prosto nije dorasla težini karoserije od 1.160 kg. Na autuputu su osvanuli presretači, tako da je ostvarivanje visokih brzinskih proseka postao skup hobi i u Srbiji, ali to vas neće mnogo brinuti ukoliko postane vlasnik ovog Fiata. Linea teško može brže od 140-150 km/h, jer joj do maksimalne brzine od 158 km/h (što je manje od fabričkog obećanja) treba čitava večnost. Gorivo je sve skuplje, pa se mnogi pitaju zašto uopšte juriti.

Na otvorenom putu do brzine od 120 km/h Linea u proseku troši 7,0 l benzina, a kada pokušate da "puža" naterate u "trk", onda vam on to naplati sa dodatnih litar i po goriva. Performanse su, dakle, slabije nego kod konkurencije – jedan primetno jeftiniji Logan 1.6 16V je za ovaj automobil "bolid F1". Osim toga, kočnice ovog Fiata nisu naročito uverljive: ovaj mediteranski automobil potroši 43 metra puta pre nego što stane ukoliko ste se kretali brzinom od 100 km/h. Ipak, situaciju popravlja veoma osetljiva pedala kočnice koja, doduše, traži od vozača kraći period privikavanja, ali i činjenica da se kočnice veoma teško pregrevaju.

Šta ona kaže:

Kupovinom ovog Fiata dokazaćete da imate ukusa, ali i da ne želite da bacate novac na skuplju i daleko neudobniju nemačku konkurenciju. Zbog svoje velike dužine, Linea je prilično naporna za parkiranje, a jednako je naporna i prilikom preticanja jer gotovo nikada nema dovoljno snage. Gepek od 500 litara zapremine je pravi raj za žene i pravo malo-veliko skrovište za sve ono što vam treba za ugodan godišnji odmor. Za dečija kolica ima više nego dovoljno mesta u gepeku, jedino smeta visok utovarni rub. Paleta boja za ovaj model je odlična, a paketi opreme su dovoljno bogati i za najrazmaženije kupce.

Kome je namenjen ovaj automobil?

Linea 1.4 je namenjena vozačima kojima se nikad nigde ne žuri i koji, pre svega, cene komfor i dobar kvalitet izrade. Pored toga, konkurencija je skuplja (Jetta, Focus, Megane, Astra H), i svakako ne nudi toliko udobnosti. Ovaj Fiat je veoma ugodan i za svakodnevnu vožnju. Naročito se dopada ženama, kako zbog dizajna, tako i zbog kvalitetnog enterijera i laganog servo upravljača. Ukoliko ste vozač koji ceni brzinu, ovaj automobil vas neće zadovoljiti. Meni se ipak čini da je dobitna kombinacija Linea 1.3 JTD, a o njoj više kada je budem testirao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar je ovo opis. Jeste puž, ali kad se na to doda komfor i naravno cena lako se zaboravi na jurcanje. A i "Ona" je definitivno zadovoljna. B)

Hvala svima i vidimo se sutra na skupu. :thumbsup:

@Aleksandar NS - Ima i volan i menjač presvučene kožom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je tog poredjenja sa puzem i ostalim sporohodnim zivotinjama preko glave, kao na Top Gear-u, ako ne ide ispod 250 i ne postize 100km za 7sec to nije auto.

Po meni auto je malo vise od brzine i ubrzanja: komfor, oprema, izgled, enterijer......naravno ne zanemarujem ovo prvo, ali ne stavljam na prvo mesto. :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je u redu ako auto zauzvrat pruži nešto drugo, a koliko vidim iz ovog teksta on ne pruža. Ako je realno za očekivati - veći motor -> veća potrošnja, onda je sasvim realno očekivati i - manji motor -> manja potrošnja što kod ove Linee i nije baš slučaj. VW-ov 1,4 sa 75KS koji stavljaju u Golfa 5 troši oko 6-6,5l na otvorenom putu pri ne toliko štedljivoj vožnji. To je zaista osetna razlika, a čini mi se da su automobili tu negde u rangu... dalje, taj Golf 5 može da se zaleti do 170km/h (po satu), a Linea do 150km/h (po ovom tekstu gore) što opet ide u suprotnost.

Iskreno, Linea je zaista lep auto i čestitam na kupovini sa željom da se sit navozaš i da te lepo služi ;) Lično bih dodao hiljadu pa čak i dve hiljade EUR za bolji motor ako je potrebno, ali dobro, svako ima svoje potrebe, želje i što je najvažnije - mogućnosti. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...