Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Dfast

Šta posle 5 minuta iberture?

Recommended Posts

U pitanju je Stilo jtd 115ks
Sta ocekivati posle 5min-tne iberture u mestu?

Znaci skinut sa kontakta nastavio da radi pod punim gasom, dize temeperaturu u crveno, izbija para, i na kraju se gasi. To je naravno scenario prodavca, ne mora biti bas tako ali moze biti. Auto je trenutno bez kontakta, ne moze se zavrglati jer je akumulator prazan, ne pali ni jednu lampicu. Koja je verovatnoca da motor prezivi ovako nesto bez vecih posledica? Naravno, racunam da glava mora da leti napolje na ravnjanje i potpuno obradu, uz zamenu duhtunga, zatim sredjivanje turbine ali sta je jos ucestalo pri ovakvim havarijama? Racunam da motor nije zaribao, jer je imao dovoljno ulja.

Dajte iskustva ili misljenja, presao je 245kkm radjen veliki servis na 230kkm, kocnice odradjene, novi diskovi, gume dobre, nove. Moram da se odlucim do ponedeljka pa dajte misljenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stavi nov akumulator i pokusaj da ga upalis. tako ces najbrze saznati sta mu se desilo.

pripremi se za gasenje motora "na silu" recimo ubacis u petu, drzis kvacilo, ako nece da se ugasi stisnes jako kocnicu i otpustis kvacilo.

moguce je da mu nista nije bilo cak iako se pregrejao, ne mora da znaci da je pokrivio glavu ili da je probio dihtung glave a opet, mozda je sam sebe sahranio tipa unistio karike, lezajeve radilice, klipove...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macka u dzaku ili sto bi rekli lutrija. Auto mi i jeste sumnjiv upravo zato sto je akumulator prazan, jer cak i da je pokusavao posle da ga upali uzaludnim verglanjem ne bi ga ispraznio toliko da mu cak ni lampice ne svetle. Nisam imao kablove kod sebe, mada vlasnik NIJE imao nista protiv da ga prikacim. Sumnjivo mi je i to sto je imao ulja preko polovine na meracu jer sa iberturom od 5 min sto je dugo pod punom gasom on potrosi dooosta ulja, osim ako je trosio ulje samo iz interkulera. Posuda za vodu je prazna. Ne znam sta da radim...ali ima tu posla sigurne preko glave.

Zavisno od toga na koliko je klipova dobijao ulje, obicno su to bar prva dva do usisa, brizgaljke stradaju od temperature i naslaga, ako je potrosio i vodu znaci da je i voda mogla probiti do cilindara a tada su i neki od klipova vec bivsi. Uglavnom nema tu neke prognoze verovatno dok se sve ne otvori i pregleda.

Valjda ce se javiti i neko ko je imao slicno iskustvo ili neko od majstora pa da uporedimo scenario desavanja i naknadnog resavanja (troskova).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li taj motor moze u iberturu. Kada se okrene kljuc na gasenje klapnica (kada je sve ispravno) na usisnoj grani se zatvara i blokira da vazduh udje u motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem odakle mu gorivo,posto ga elektricna pumpa snabdeva gorivom.Zar je toliko tesko bilo iskopcati crevo sa filtera goriva.Tu meni nesto ne pije vodu..... :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tu goriva, onog momenta kada se iskljuci kontakt prekida se dovod goriva, klapna bi trebala da zatvara usis, ali da li ona fizicki moze da ga zatvori kad je motor pod punim obratajima? Motor dalje nastavlja da urla, jer radi i dalje na ulje koje dobija nagomilano u interkuleru, sve dok ga ne potrosi...ali 5 min koliko mi covek rece je bas puno. Pretpostavka je da u tom slucaju zbog visokih obrtaja koje je komp verovatno zabelezio, dolazi i do uvlacenja ulja iz kartera preko uljnog separatora. Zato me i zbunjuje nivo ulja koji je vise od pola na sipki, jer je vrlo lako moguce da je naknadno dosuto. Covek rece da ga je direktno doslepao do kuce i da je razgovarao sa serviserom koji mu rece da je dihtung glave probio i da zato ne moze da ga upali, ali da mu je popravka skupa i da zato prodaje auto.

Ja bi ga najradije uzeo ali kad sracunam sve stavke makar samo u smislu neke polugeneralne, npr lezajevi, karike, obrada glave i turbina ili ako se na to doda i neki klip sa brizgaljkama ili nedaj boze klipnjaca onda to izadje malo previse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osim ako nisi mazohista i uzivas u bacanju novca, a posle u velikim iznenadjenjima, onda ga kupi.

Sva je prilika da je tu otislo mnogo toga.

Ne znam samo sta je razlog da motor spontano ode u ibertur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam samo sta je razlog da motor spontano ode u ibertur

Puno ulja u interkuleru i dovoljno obrtaja da to povuce.

Mazohista nisam, cena je ta koja me mami, zato se i premisljam.

Lep kupe, 17" letnji i 15" set sa novim gumama, u nebo plavoj boji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bih napravio kao sto je rekao "djape1977" pa onda odvozio snjim do nekog majstora ako ce se moc vozit pa izmjerio kompresio i sve ostalo,ali mi nije jasno to da je 5min bio u iberturu, mozda je to lik rekao onako metaforicki 5min mozda je samo nabio gas do kraja i ugasio se sam a bas 5 min ne znam nije mi jasno.

Samo ooprezno i ne zaletavaj se i daj javi ako nesto saznas bas me zanima

Share this post


Link to post
Share on other sites

a koja je cena,ako nije tajna?

1700e, 2003god, na stranim tablama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a posto je polovan motor komplet sa agregatima i elektronikom, stranac + ruke za pakovanje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bi verovatno bilo puno, motor sa kompletnim agregatima, kablovima i elektronikom, na gotovo, verovatno oko 1500e. Evo jednog lepog na ebay

http://cgi.ebay.de/Motor-192A1-000-Fiat-Stilo-1-9JTD-192-A1-000-192A1000-/200469810104?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item2eacee8bb8

Ako bi sam skidao sa nekog auta na otpadu verovatno jeftinije, za zamenu motora verovatno preko 1000e u nekoj iole krstenoj garazi.

Pa kad se sve sabere moze se naci ispravan za te pare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

za zamenu motora sa sve agregatima i 500e je mnogo. za 1000 ti ga ja menjam veceras. batali e-bay, posto je motor kod nas, kod robije recimo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Djape

Ove cene sto sam naveo su za Holandiju, posto je i auto tamo. Mislio sam da pitas cisto informativno. Sad cu da ubacim lokaciju u avatar.

Gledam da uvezem nesto za svoje. Nije mi problem i da sam zamenim motor, imam uslova za to i ovde ali nisam to imao na umu.

U svakom slucaju pogledacu sutra po lokalnim otpadima kako stoje stvari, cisto da obracunam najgoru varijantu.

Hvala na ponudama u svakom slucaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cao!

Druze posto zivim napolju dacu ti drugarski savet zaboravi taj auto.

SVe te trgovce autima ako je uopste stranac mi smo naucili svim trikovima nije se jednom desilo da momci odavde iz beca zapucaju u holandiju belgiju nemacku i kad dodjes tamo ono sto je na slici i ono tamo nema veze jedno sa drugim.Ovo kako pricas lici na turbo ako je vrteo stvarno 5 minuta u mestu toga mozemo da upalimo samo sibicom ili upaljacem :rofl:

potrazi nesto kompletno i sto mozes da probas i istestiras jer u protivnom usi ima da bride samo tako.

evo ti dva sajta u austriji gde ima auta bez poreza i vrede jos uvek nesto

www.netcar.at

www.onlinecars.at

videcu veceras da li ima jos neso pa ti javljam pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korisnik koji je na YouTube postavio ovaj snimak stavio je kratak opis: ''Da li vam se ikada zapalilo ulje u motoru? Evo kako to izgleda.'' A izgleda zaista gadno.

Ipak, i u takvoj situaciji vlasnik automobila se dobro snašao. On je očigledno nešto popravljao oko motora, hauba je bila podignuta, a kada se ovaj incident dogodio zatvorio je haubu, ušao u auto, ubacio u brzinu (rikverc jer ispred auta nije bilo prostora) i naglo pustio kvačilo.

Time je postigao da se auto ugasi. Očigledno ga kod ovakvog kvara nije drugačije mogao ugasiti. A da ga nije ugasio?

Kako je naveo jedan korisnik YouTubea, u komentaru ispod ovog videa, dogodila bi se puno veća šteta. ''Treba brzo reagovati inače neće postojati ni jedan deo na motoru koji bi se mogao iskoristiti u popravci, sve se istopi, što znaci samo komplet drugi motor'', napisao je komentator.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...