Jump to content
FAS Goran
bane valjevo

Grande Punto 1.3 MJet - EGR ventil problem...

Recommended Posts

Fiat Grande Punto 1.3 multijet, kad je kupljen svetleo je check engine, bio na dijagnostici, kaze pregoreo je EGR ventil (omskim instrumentom utvrdjeno da ne daje struju, znaci nema), majstor kakav je takav je skinuo je 2 mala lima koji su bili potureni ispod njega i tada prestaje da gori check engine. E sad, znam da ti limovi sluze da ga zablokiraju, odn da uticu na rad EGR ventila jer onemogucavaju vracanje gasova i cadjenje motora i usisne grane (ako sam nesto lupio sta cu), ali da slucajno ja nisam trebao da skidam te limove, i zasto je goreo a onda vise nije check...

Unapred zahvalan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

HVala puno... Pogledao sam i pomoglo mi je i to prilicno... Ali jedno pitanje, EGR se blokira tim limovima. Da li kada se blokira limovima zato gori check engine ili sta vec. Meni to nije jasno, jer majstor kada je skinuo te limove za koje nije znao za sta sluze, sta se tada desilo? U osnovi kada je skinuo te limove kojima je on vec bio blokiran on je tada njega odblokirao, ali tek tada je prestala da gori check engine lampica... Da lin je inace normalno da kada blokiramo EGR ventil, da li je normalno da gori check engine lampica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da je normalno da kod tebe (i u svakom mJet-u) gori lampica check engine kada se EGR blokira na taj nacin.

Kompjuter prepoznaje gresku i prijavljuje je

Znaci, EGR ti je bio blokiran i zato je prijavljivao gresku a majstor ti ga je sada odblokirao

Share this post


Link to post
Share on other sites

mjtd motori ne dozvoljavaju blokiranje EGRa a da se ne "pobune" tako da je za njih ciscenje bolja opcija za razliku od JTD masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recite mi, sta je najbolje resenje za problematicni EGR ventil na puntu 2 1.9 JTD? Ne dimi ali cini mi se da malo vise trosi-oko 9l u gradu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako misliš šta je najbolje...misliš nov ili da zatvaraš postojeći?

Potrošnja nema mnogo veze sa EGR-om, osim ako stalno voziš kratke relacije, jer čim se motor zagreje na radnu, EGR je ionako zatvoren (kada sve radi ok).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, relacija je oko 6km u jednom pravcu do posla. Da li je normalno da puntic za to kratko vreme (jbg,nije na radnoj temp) trosi 9-10l? Ipak on ima 80ks, mada, 1900cc je to..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja do mog posla 7 km po velikom mrazu nedodje na radnu na toj kilometrazi vec 3 crte ispod a ovako ovih jutara dodje na radnu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, može li na 1.3 mjte da se EGR zatvori. čisti ili šta već?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...