low rider 0 Posted October 13, 2009 Pala je prva velika kisa i farovi su se zamaglili, iznutra.Da li je to uobicajena pojava na Stilu ? I kako se resava ?Nisam imao takvih problema sa ostalim automobilima.Da napomenem, farovi nigde nisu osteceni, bar na oko.A pri pranju pod visokim pritiskom voda nije ulazila u farove.Jos jedno pitanje za upoznate sa anatomijom farova.Posto sam imao "srecu" da menjam sijalicu oborenog svetla levog fara primetio sam nesto neobicno.H7 sijalica nema leziste u koje treba da upasuje baza sijalice.Znaci postoji samo obicna kruzna rupa na faru, a sijalica se fiksira osiguracem.Cudno mi je da tako ide, jer cak i na Yugu postoji leziste u faru u koje treba da upadne sijalica u tacno odredjenu poziciju, kao kljuc u bravu.A to leziste sluzi i da udihtuje far.Pa sumnjam da je vlaga mozda spolja usla bas kroz slobodan prostor oko sijalice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted October 14, 2009 Nikad nisam imao taj problem, tako da pretpostavljam da nije normalno.Sijalica ima svoje ležište u koje upadne, jer u svakom drugom položaju - iako može da se uglavi, baca svetlo negde bezveze i smeta drugim vozačima. Nisi ti to dobro stavio, jer odgovarajući žljeb postoji. Takođe bi trebalo poklopac sa zadnje strane dobro da zadihtuje far i ne bi smela vlaga da ulazi, bar kod mene se to ne dešava ni u najmanjem obimu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Posted October 14, 2009 Meni se to desavalo na levom faru dok jedan period nisam imao podkrilo.Kada je stavljeno podkrilo, nemam vise tih problema. U svakom slucaju ne sme da magli, naravno.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
low rider 0 Posted October 14, 2009 Kada sam menjao siljalicu levog fara nekoliko puta sam je zarotirao za ceo krug pokusavajuci da nadjem leziste, ali dzaba.Potpuno je svejedno bilo u kojoj poziciji stoji... Sad sam video da je vrisnula sijalica oborenog u desnom faru, pa cu potraziti to leziste, jer i ona stoji cudno:Stef kako si osusio far ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
low rider 0 Posted October 14, 2009 Nidzo u pravu si ipak ima zljeb. Verovatno sam ja jedina osoba koja se vise namucila zamenom sijalica na desnom, nego na levom faru, bar su se konstruktori stila i njihove uze i sire familije nastucali danas .Jos uvek mi nije jasno otkud kondenz, cini mi se da poklopci kucista fara odlicno dihtuju, a farovi su cistiji i prozirniji nego u vecine stila koje sam video...Ipak parkticno eksperimentisanje cu da ostavim za lepse vreme... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted October 14, 2009 Koliko sam skapirao problem sa farom kod akumulatora imaju samo dizelke, ne i benzinci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sirius9 29 Posted October 14, 2009 Negde sam pročitao da je to problem sa kondenzacijom zbog lošeg dihtovanja one gume oko sijalice, tako ulazi vlaga sa vazduhom a zbog niskih temperatura javlja se kondenzat... tako nešto Leti recimo malo ko ima s tim problema ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 14, 2009 Naprotiv,mislim da je takav far predihtovan Far ima odusak u dnu da bi ventilirao,ako se taj odusak zapusi nema provetravanja i eto kondenza...Niko nije razmisloao na ovaj nacin?Slaba vam gandza deco... :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sirius9 29 Posted October 14, 2009 Ma najbolje vezati kanapčetom kesicu onog silikona/kristalčića iz patika za upijanje vlage pa ubaciti u far Quote Share this post Link to post Share on other sites
low rider 0 Posted October 15, 2009 @RastamanBokijaDa uzmem jednu finiju burgiju pa da mu napravim ventilacione otvore .Ovo je benzinac, ali stvarno je far kod acu. vise zamagljen. Meni se cini da onaj poklopac dobro dihtuje, jer kada sam ga vracao lepo je legao...al ko ce znati, obzirom da je poglopac jedino "vidljiv" pipanjem.Dobra ideja sa kesicama iz ambalaze patika . Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 15, 2009 Pa primetio sam da neki,pa i moji farovi imaju odusak za ventilaciju u donjem delu.Poenta jeste da se far provetrava a da ne udje prasina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted October 15, 2009 Verovatno to magljenje ima veze i sa materijalima od kojih je napravljen far,jer sijalice,narocito standardne,halogene stvaraju vecu temperaturu pri radu i pretpostavljam da dolazi i do nekog kondenza unutar fara,kad je u njemu pakao a napolju hladno kao sad,dolazi do pojave kao kad vam se zamagle prozori na kolima,e sad posle duze voznje verovatno bi se to isusilo i izaslo kroz fabricke otvore za ventilaciju an faru,a na kratkim relacijama-jednostavno ostane tu,u vidu kapljica.Ono na pocetku o materijalima sam rekao jer mi se cini da su noviji tipovi farova,koji su od plastike,podlozniji magljenju,potamnjenju od visoke temp,grebanju itd,dok stari stakleni nisu imali te probleme,ali su lakse pucali od kamencica itd,a novi plasticni su verovatno jeftiniji za izradu i sigurniji u smislu sudara i povrede pesaka.izlupah ovo i ostah ziv,mozda ima nekog rezona Quote Share this post Link to post Share on other sites
low rider 0 Posted October 15, 2009 Pa primetio sam da neki,pa i moji farovi imaju odusak za ventilaciju u donjem delu.Poenta jeste da se far provetrava a da ne udje prasina.Bokija nisam znao da li se zezas ili si ozbiljan . Nisam video taj odusak za ventilaciju, da li je inace vidljiv i pristupacan bez skidanja fara ili branika ?Obicno ovaj problem na stranim forumima povezuju sa tim da vazduh nekako ulazi u far, ali generalno veze nemaju zasto se desava.I meni je logicno da jako vlazan vazduh udje u kuciste, dok rade svetla toplo je i ne kondenzuje se, ali kad se ugase, a napolju je hladno uhvati se kondenzat na staklu fara.Kad se ovo desilo bila je najgora sparina i kisa, a u isto vreme hladno... zahladjenje i kisa posle par dana od 30C... Meni je logicnije bilo da bude hermeticki zatovoren, ali ako ti kazes da ima odusak tu moze biti problem.Inace u medjuvremnu sam ih odmaglio i za sad ne magle po kisi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted October 15, 2009 Nista sto se greje,duzi period ne sme da bude hermeticki zatvoreneo,osim ako nije sijalica,ili grejac,u protivnom ne bi dugo trajalo,tako ti je i sa farovima.Moraju da imaju neki otvor za hladjenje i ventilaciju,s tim da su ti otvori obicno mali,sa donje strane(da voda ne bi ulazila unutra),i iz profila su cik-cak preseka(da bi prasina teze ulazila unutra,to jest da bi zapinjala o coskove otvora) Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 15, 2009 Na mom Bravu ima sa donje strane fara jedno crevce u obliku slova U. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sikander 0 Posted October 16, 2009 A da li je nekom maglilo zadnje svetlo? Meni je posle, tj za vreme one kisurine od pre par dana zamaglilo levo. Od skora sam vlasnik stila, tako da mi je znanje vise knjisko (forumsko) nego prakticno. Danas cu imati vremena da malo potrazim razliku izmedju levog (zamagljenog) i desnog (cistog) pa mozda nesto i uocim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted October 16, 2009 Sikanderu,ako ti magli zadnje svetlo,moze da se desi,posto kazes da ti se to desilo posle kise,da ti je negde,mala kolicina vode usla u far,pregledaj spojeve fara,pazljivo i ako te ne mrzi skini ga pa ga prekontrolosi.Ovo sam ti preporucio jer se,mom prijatelju,desilo,da mu je na Stilu,5 vrata,u zadnj far usla mala kolicina vode,koju on nije primetio,dok auto nije poceo da mu pali razne lampice na tabli,a kad je otisao do majstora,ispostavilo se da je ta voda nekako dosla do elektrike fara i to je izazvalo prijavljivanje gresaka-koje su palile lampice na tabli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sikander 0 Posted October 16, 2009 Hvala mik. Video sam danas da ima prilicno vode u tom svetlu. Ali to je sve sto sam uradio. Sutra cu da vidim kako da to izotvaram i osusim. A javlja mi i greske, abs i esp, ali samo nakon prvog jutarnjeg paljenja pa sam racunao (bar sam tako procitao negde) da je to do akumulatora i hladnih noci. Nisam proveravao ali je najverovatnije prva ugradnja, a moje voznje su petominutne cele nedelje pa ne moze ni da se napuni kako treba.A u medjuvremenu sam primetio malo kondenza i u desnom faru. Jos da mi se pojavi i u 'plafonjerci' pa da uhvatim celu dijagonalu Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 16, 2009 Tebi izgleda treba vodoinstalater a ne mehanicar.Nisam znao da imas djakuzi od dodatne opreme... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sikander 0 Posted October 17, 2009 ^^^ Nisam imao para za model sa djakuzijem, pa sam uzeo ovaj sa saunom. Treba mi vodoDEinstalater! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sikander 0 Posted October 20, 2009 Skinuo svetlo i osusio ga (uglavnom). Mislim da sam nasao i kuda je usla voda.Vraceno sve i sad mi se malo malo pa javlja 'bulb failure'. Pretpostavljam da negde gubi kontakt jer se pali samo u voznji (skretanje, kocenje i sl.)Onaj dzek koji ide u svetlo je prilicno zamascen (namerno rekao bih) pa se pitam jel tako treba ili da ja to lepo ocistim?A sto se tice fara izgleda da je u pitanju podkrilo (kao sto je stef rekao). Meni je polomljen jedan mali deo i to prilicno nisko, ali izgleda da negde baca vodu koja curi ispod fara, za razliku od levog gde je podkrilo celo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ICECUBE 0 Posted October 29, 2009 (edited) I kod mene isti problem, ali totalno nema veze sa vezom.Desni far(vozac) koji cak neme ni poklopac(ali sam dobio od kolege sa foruma-pozdrav) osim sto je malo zaprljan iznutra ne magli uopste.A levi(suvozac) sa oba poklopca zamagli skroz.Napominjem da imam sus plehove komplet nove i sa novim podkrilima.Tako da ona prica sa finijom burgijicom stvarno mozda posluzi Proveravao sam poklopce i savrseno nalezu, stvarno ne kapiram.Kao da su poklopci visak koje kad se kupi auto treba pocupati, jer nisu predvideli temperaturnu razliku E da, kod mene nema masnoce na dzekovima... Edited October 29, 2009 by ICECUBE Quote Share this post Link to post Share on other sites
3BEKAH 011 0 Posted November 4, 2010 Kada sam menjao sijalice fara nisam bas najbolje vratio poklopce i posle prve kise zamaglio jedan.Ponovo namestim poklopac da bas lepo legne ali far uvek zamagljen.Onda ga skinem kada je bio lep dan i vozim bez njega da lepo ispari taj kondenz iz fara,jer kad je dobro zadihtovan voda ostaje uvek u faru i ujutro ponovo zamagli.Tako resih problem,nadam se da sam pomogao.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshac 0 Posted November 7, 2011 (edited) Cesto mi sijalica na levom faru crkava. Vidim da mi je far unutra zamagljen i delimicno prljav kao da se ubudjao. Verujem da je to razlog sto sijalica crkava svakih 2-3 meseca. Da li moze neko da preporuci majstora koji moze da uradi reparaciju fara? Edited November 7, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
migun 1 Posted November 7, 2011 Vlada Error sa foruma, on je doktor za svetla Quote Share this post Link to post Share on other sites