Jump to content
FAS Goran

bledoliki

Members
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

About bledoliki

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BG

Previous Fields

  • Garage
    Bravo 1.9 16V Multijet Sport 2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Eto, pomogao si mi tih 1% u odluci do ukupnih 100. [emoji846] A i realno, ne znam šta bi drugo bio smislen upgrade u odnosu na Bravo Sport MTJ kod Italijana, a da nije Gulia.. [emoji23] Ali u svakom sl., i sledeći auto će mi odmah ići na Pro-kit, a i gledam ga za ženu za MiTa..
  2. Ne bi bilo ništa novo, zar ne? Pa okruženi smo neozbiljnima. [emoji846] Jbga, juče moj MiTo dobi konfekcijsku etiketu, otkud znam da li i Bravo ispadne krš na kraju.. [emoji16]
  3. Ma poštujem, naravno, ali ići unazad na 156 zbog volana ne. Probao sam nedavno Guliettu 2.0 170HP i bila bi taman upgrade u odnosu na ono šta sada imam..
  4. Po svoj prilici, umesto da idem na Guliettu, moraću downgrade na 156.. [emoji848]
  5. Inače, ja se nisam rodio pametan i nije mi niko od majstora njih preporučio. Pukla mi je prednja stock opruga, majstor tada počeo da mi lupeta te ima, te nema, te svejedno šta staviš i ja slučajno naletim na oglas tipa iz SO koji je to prodavao. Da se nije desio taj peh, verovatno bih i dan danas živeo u neznanju..
  6. Mislim da su oko 130 preko, a to nije problem neko da donese - čak i ova nenormalna vremena. Par desetina eur gore, dole - odlična investicija. I ne radi se samo o ležanju auta i upravljivosti; od kada sam stavio ove opruge, manje ima intervencija na trapu, tj. nema ih. Sa stock oprugama je često znala da izdaje desna strana, viljuška, krstak, itd. Da li to ima ikakve veze, ne znam, ali je boljitak i u tom smislu evidentan..
  7. Teško da mogu da reklamiram nekog koga ni ne poznajem. Ja od Subotičana nisam kupovao, pitanje je da li išta ima u ovim vremenima. Treba proveriti..
  8. http://www.polovniautomobili.com/auto-delovi/5128778/eibach-opruge Ne znam da li je dozvoljeno linkovanje, izvinjavam se unapred. @Ivan - 8 godina, vozim auto, možda nekih 4 Eibach. Izvinjavam se ako sam bio nejasan. Kažem, naj investicija što se tiče svih fensiranja oko kola. Ustvari, to i nije fensiranje..
  9. Ako je Kolega iz SO, onda ja vozim nj opruge.. [emoji6]
  10. Nema potrebe dalje raspravljati, jer su dva auta nebo i zemlja u smislu upravljivosti. I Brava i MiTa sam kupio sa pravih cc 130k, dakle nisu dreševi. Naprotiv. Električni volan u MiTu? [emoji848] Eibach sam kupio svojevremeno preko oglasa, ali imaš ih gde god hoćeš preko. Ima i lik iz SU koji ih uvozi, ako je to uopšte moguće sada. Svakako ne bi pogrešio.. Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  11. Ja vozim Fiat Bravo 2007 Sport 150HP MultiJet na Eibach Pro Kit-u, da prostiš, već 7, 8 godina. Jedna od najboljih investicija što se tiče delova i poboljšanja auta. Upravljivost, način na koji leži u krivinama, izvlači iz istih, stabilnost. Samo preporuka! Eibach Pro Kit može da se uzme za nešto jače od 100e. Nisu ti potrebni drugi amortizeri. 30mm je niži auto. U isto vreme imam i AR MiTo TB 155HP. Iskreno, ne znam o kakvom lošijem utisku kod Brava pričaš. MiTo je znatno lošiji u smislu upravljivosti.. P. S. Doduše, ja sam i na fabričkim 18-ticama 7.5J, što takođe doprinosi stabilnosti i upravljivosti. Ali opruge najpre..
  12. Mali update za ekipu. Promenjen je hladnjak ulja, navodno, nije bilo novog, pa je utrpan polovan. Sistem je ispiran nekoliko puta, vrti čistu tečnost, ali gornji zid posude za coolant je i dalje od ulja. Ona druga stvar, ko je pratio, je bio loš kontakt na žicama ka trećem cilindru, odnosno dizni - ako se dobro izražavam. Cena popravke nije baš bila mala, ali to se možda može pripisati i mojoj večitoj galantnosti.. Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  13. Kupljen auto u međuvremenu, tačno taj koji smo nišanili, 1.4 TB 155HP 6-brz Euro 5. Savršen je! Hvala u svakom sl. Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  14. Auto je kod majstora, pa ćemo da vidimo. Suknuo je nekih 250-300ml ulja. Na štapu je ulje OK. Pretpostavka je da je otišao hladnjak ulja, ali videćemo kad ga rasturi. Za ono drugo - trzanje, greške, P0203 - ne može ništa da mi kaže dok ne sredi prvo. Sve je bilo na nivou nagađanja.
  15. Svakako idem kod majstora. Nego, da li dve stvari - dizna i ulje u posudi za coolant imaju veze jedna sa drugom ili je moguće da su dva odvojena kvara? Tnx.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...