humungus 1 Posted December 23, 2019 Pozdrav svima, pre tri nedelje postao sam vlasnik Sedicija, 1.6, 4x4, 120KS, 2009. Imam Zavoli Alisei N sekvent plin, gomilu nedoumica i pitanja. Odmah nakon kupovine zamenio sam: -svecice, dijagnostikom iscitana greska missfire na 3-em 4 -om cilindru (intermittent), stavljene Denso IKH20TT, (bile Bosch FR7NII33X) - filter vazduha - sve 4 Zavoli PAN dizne, neka ili neke su bile lose pa je sve zamenjeno sa crvenim valtekom (nisam ja radio vec plinadzija) - zamenjena oba filtera za plin - bice jos ulaganja po svemu sudeci... Problem je sto mi se cini da auto lose vuce i na benzinu i na plinu, nekako je kao mrtva konjuzgara (pogon 4x4 ugasen, prebacen na 2WD), slabo puni u obrtaje i trosi u proseku malo vise od 10L (10.5-10.7) !!! Ekonomajzer u tabli je manje vise uvek oko 10l. Po fabrickim specifikacijama ovo bas i nije normalno, ali ne znam....mozda i jeste , ali ja previse ocekujem od ovog automobila. Ima li neko ideju sta pogledati i pregledati ili gde oterati auto da se vidi ko je u zabludi, Sedici ili ja. Imam svu neophodnu dijagnostiku i nije problem sam da probam da sredim neke stvari. Takodje me interesuje gde dostelovati plin, upali check engine lampicu (P0171 system too lean, intermittent) iako imam dijagnostiku za Zavoli , ovo ne zelim da radim sam.... previse vremena oduzima stelovanje po onoj tabeli. Elem, ako bi recimo izbacio Zavoli isparivac i ECU plina i ugradio nesto tipa AC Stag, da li moram na reatest ili na ponovni atest? Boca je nova, nema ni 20 dana kako je zamenjena i dobijen atest. U tom slucaju jel mogu da odradim atest/reatest u AMSS-u na zrenjanincu direkt ili kako vec ide? Svaki savet dobro dosao... 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4035 Posted December 24, 2019 Plinadziju ti ne mogu preporuciti ali mozda bi mogao proveriti/ocistiti EGR i usis, ako su prljavi hoce da prave problem. Ako ti dijagnostika podrzava live data, prikaci pa vidi ponasanje turbine, kompresije i nekih parametara koji bi mogli ukazivati na problem, MAF/MAP senzor i slicno. Da li se mozda dogadja da 'secka' nakon prebacivanja na plin posle nekog vremena i da li vracanjem na benzin isto nastavlja seckanje dok ne ugasis i upalis ponovo? Iole neka ozbiljnija radnja za ugradnju plina bi isti nastelovala da sljaka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted December 24, 2019 3 hours ago, ISV_01 said: ponasanje turbine ee da je ima... 11 hours ago, humungus said: pogon 4x4 ugasen, prebacen na 2WD skinuo si kardan? mozda ti je zacepljen kataliztor.. uglavnom djeluje kao da problem pravi izduv.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
humungus 1 Posted December 24, 2019 Da odgovorim u jednoj poruci bez "quote"-ovanja: - nema nikakvog seckanja, ni na plinu ni na benzinu, nakon zamene svecica auto radi mirno i ujednaceno -turbinu nema, atmosferac je - kardan nije skinut vec je na preklopniku za biranje vrste pogona ukljucen samo 2WD Na katalizator sam prvo posumnjao, ali zar onda ne bih to video na dijagnostici ? Druga lamda sonda tada pravi problem i odmah pali "check" lampicu...u greskama se tada vidi da je problem katalizator. Ili mozda ima varijanta kada je stavrno problem katalizator a da se greska ne prikazuje? Inace auto je presao 200.100km...."realnih" ili realnih, ne znam. Znam samo da se vuce po putu i troši preterano Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted December 24, 2019 Greška P0171 je upravo sa druge sonde, ove iza katalizatora. Ja bih pre svega tražio rešenje problema snage na benzinu. Nakon toga intervenisao na gasnoj instalaciji. Nisam znao, možda sam prevideo, da taj 1.6 ima 120hp. Potražiti problem u tajmingu. Ispratiti parametre na benzinu. To je neka osnova, odakle bih krenuo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted December 24, 2019 15 minutes ago, humungus said: - kardan nije skinut vec je na preklopniku za biranje vrste pogona ukljucen samo 2WD pa dobro to se podrazumjeva kod auta dje elektronika kontrolise pogon..neces drzat 4x4 nonstop obzirom da si to naglasio mislio sam da ti zadnji diferencijal uopste nije u funkciji..da po potrebi nemas pogon na zadnje tockove. Quote Share this post Link to post Share on other sites