Jump to content
Goran
neshaoct

Toyota Yaris / Yaris Cross

Recommended Posts

Manji Lexus crossover na bazi Toyote Yaris Cross

 

202511-toyota y 01.jpg

 

Na početku treba podsetiti da je japanska luksuzna marka Lexus još prošle godine u Evropi zaštitila oznaku LBX. Mada nije bilo zvanične potvrde, neki izvori su tada pretpostavljali da je u pitanju oznaka za novi Lexusov koncept automobil, dok bi serijski model po svemu sudeći mogao da ponese Lexus BX. Nove vesti kažu da će BX u stvari biti Lexusova verzija nove Toyote Yaris Cross, što znači da će zauzeti mesto ispod sadašnjeg Lexusa UX. To takođe znači da će korisiti GA-B platformu i hibridni pogonski sistem sa 1.5 benzincem. Ako se ove vesti pokažu kao tačne, ovaj novi mali Lexus bi trebalo da se pojavi tokom 2023. godine po ceni od oko 30.000 dolara. Kako se očekuje, prodavaće se u Evropi, Japanu i Australiji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Yaris Hybrid ECOVan

 

toyota van 03.jpg

 

Toyota je gamu novog Yarisa proširila i njegovom ECOVan komercijalnom verzijom namenjenu isporukama robe u urbanim sredinama. Za sada je Yaris Hybrid ECOVan dostupan samo u Španiji, ali se očekuje da će kasnije biti na raspolaganju širom Evrope.

 

toyota van 02.jpg

 

Ovaj Yaris se u odnosu na regularni model razlikuje po tome što nema zadnja sedišta pa raspolaže tovarnim prostorom od 720 litara (težina tereta ne sme da bude veća od 430 kg). Takođe, tu je i zaštitna mreža iza prednjih sedišta.

 

toyota van 01.jpg

 

Yaris ECOVan ima hibridni pogonski sistem, sa kombinacijom 1.5 trocilindričnog benzinca i elektromotora, pa raspolaže sa ukupno 116KS i 141 Nm. Potrošnja goriva po WLTP-u iznosi 4.3 l/100 km. U ponudi su dva paketa opreme (Business Plus i Active Tech), uz Toyota Safety Sense sistem, klima uređaj, senzore za kišu, 15-inčne alu točkove, 7.0-inčni infotainment sistem, Apple CarPlay & Android Auto.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: Toyota GR Yaris

 

Sve što znate (i što se o novom Yarisu pročitali na ovoj temi) - zaboravite. :) 

Yaris GR nosi samo isto ime, a mnogo je bliži budućem WRC Yarisu nego običnom putničkom.

Ima 260 konja, podesiv pogon na sva četiri točka, jedan je od najbržih hečbekova na tržištu. I, uprkos svemu tome i svom poreklu, dovoljno je udoban za svakodnevnu upotrebu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva promotivna vožnja Toyote Yaris Cross

 

toyota yc7.jpg

 

Novajlija među Toyotinim krosoverima stupa na evropsku scenu, a prvu vožnju smo imali prilike da obavimo u Briselu, po pravom jesenjem vremenu. Na papiru, poseduje sve sastojke neophodne za tržišni uspeh, ali kako stoje stvari što se tiče stvarnih kvaliteta? Japanska marka je u Yaris Cross utkala svoju poznatu ekspertizu u oblasti malih automobila, a sjajna GA-B platforma garantuje visok kvalitet, atraktivan dizajn i dinamične performanse.

 

toyota yc6.jpg

 

Sa povišenim klirensom, inteligentnim pogonskim sistemom na sve točkove i četvrtom generacijom Toyotine hibridne tehnologije, rekli bismo da Yaris Cross ne može da omane. Dizajniran je i razvijen za Evropu, a proizvodiće se u Francuskoj sa projektovanim kapacitetom od preko 150.000 primeraka godišnje. Uložena su značajna sredstva u iznosu od 400 miliona evra radi omogućavanja proizvodnje dva modela na istoj proizvodnoj liniji u toj fabrici. Naravno, reč je o četvrtoj generaciji Yarisa i novog modela Yaris Cross. Time je povećan godišnji proizvodni kapacitet TMMF-a na ukupno 300.000 vozila.

 

toyota yc5.jpg

 

Ovaj SUV/krosover iz B segmenta kreiran je i razvijen kako bi zadovoljio potrebe evropskih kupaca u tom tržišnom segmentu. Očekivana ponuda motora za novi Yaris Cross će mahom uključivati hibridnu verziju sa niskom emisijom CO2. To je shodno planovima marke o udelu elektrifikovanih varijanti od 90% do 2025. Yaris Cross je drugi model koji će biti zasnovan na Toyotinoj platformi GA-B za kompaktne automobile, kao i i osmi model obuhvaćen Toyotinom novom globalnom arhitekturom (TNGA - Toyota New Global Architecture) koji će se proizvoditi u Evropi. Početak njegove proizvodnje označava i još jedan korak u smeru Toyotine strategije lokalne proizvodnje.

 

toyota yc4.jpg

 

Marvin Cooke, izvršni potpredsednik za proizvodnju, ističe:

''Uvođenje Yarisa Cross je važno jer on ne samo da doprinosi Toyotinoj konkurentnosti, nego i osnažuje našu strategiju lokalizacije proizvodnje i dostizanja maksimalnih proizvodnih kapaciteta koji su usmereni na Toyotin cilj povećanja prodaje u Evropi na 1.5 miliona vozila do 2025.'' Toyotina vizija za evropsku lokalizaciju dodatno je proširena, jer je Toyota Motor Manufacturing Poland (TMMP) započela proizvodnju hibridnih električnih menjača i elektromotora, obezbeđujući 1.5 benzinski motor i potpuno hibridni pogonski sklop za modele Toyota Yaris i Yaris Cross.

Toyota je uložila i u povećanje kapaciteta i modernizaciju svoje fabrike Toyota Motor Manufacturing Czech Republic (TMMCZ) radi proizvodnje nove generacije Yarisa, koji je proglašen Automobilom godine 2021. kao odgovor na znatno povećanu potražnju. Pokretanjem proizvodnje modela Yaris Cross, ukupan broj zaposlenih u TMMF-u povećan je na gotovo 5.000.

 

Novi hibridni pogon
Yaris i Yaris Cross su prvi modeli koji koriste Toyotin 1.5 hibridni sistem, koji je direktno razvijen iz većih motora radne zapremine 2.0 i 2.5 korišćenih u brojnim novim modelima, kao što su Corolla, C-HR, RAV4 i Camry. Sistem dakle podrazumeva novi benzinski motor zapremine 1.5 litara sa tri cilindra, koji rade u ''Atkinsonovom ciklusu'', precizno konstruisanih kako bi se što više smanjilo trenje i mehanički gubici, uz omogućavanje optimalnog sagorevanja. Kao krajnji rezultat dobijen je visok obrtni moment na niskom broju obrtaja kolenastog vratila, uz ekonomičnu potrošnju goriva. Toplotna efikasnost motora je 40%, što je bolje i od uporednih dizel motora, a čime se pored uštede goriva osigurava i niska emisija izduvnih gasova.

 

toyota yc3.jpg

 

Novi hibridni sistem isporučuje maksimalnu snagu od 116 konja, a posebna pažnja posvećena je raspoloživosti te snage, kako bi sistem imao što bolji odziv. Što se tiče emisije štetnih gasova, verzija s pogonom na prednje točkove emituje od 90 g/km ugljen-dioksida, dok AWD-i verzija izbacuje ispod 100 grama po kilometru.

 

Urbani univerzalac
Toyota je konstruisala Yaris Cross kao pravi SUV ali smanjenih gabarita, pružajući vozačima automobil s visokom pozicijom sedenja, praktičnim rešenjima i prostranom unutrašnjošću, a sve to u okviru dimenzija koje ga čine pravim rešenjem za gradske uslove vožnje. Dizajn ističe sve klasične prednosti klasičnih SUV vozila, sa višom karoserijom, većim točkovima i širim pneumaticima koji nagoveštavaju dvostruku namenu. Yaris Cross ima isto međuosovinsko rastojanje idenitčno kao Yaris hečbek verziji (2.560 mm), ali je 24 centimetara duži od starijeg brata (dužina 4.180 milimetara). Od toga, 6 centimetara dodato je na prednjem, a 18 centimetara na zadnjem delu, što obezbeđuje prostraniji kabinski prostor. Odstojanje od tla je povećano za 30 milimetara, dok je vozilo više za 90, a šire za 20 milimetara (1.560×1.765 milimetara).

 

Mali, ali praktičan
Kao i kod svakog ''baby'' SUV vozila, posebna pažnja posvećena je praktičnosti i prilagodljivosti. Zadnja vrata opremljena su električnim komandama, što će pomoći kada su ruke pune stvari. Prtljažnik ima i mogućnost podešavanja, bilo tako što se pokretna platforma koristi da obezbedi stvari ispod, bilo kao dodatni prostor za veće stvari. Osim toga, pokretna podna platforma gepeka moći će da se podeli na dva dela, istovremeno pružajući i više prostora i deo za smeštanje stvari u prostor ispod. Prtljažnik, takođe, ima novi Flex sistem pojaseva koji sprečavaju kotrljanje stvari po prtljažniku tokom vožnje.

 

toyota-new-yaris-cross-interior 02.jpg

 

Bez obaranja sedišta i bez sklapanja pokrivača prtljažnika, zapremina prtljažnog prostora iznosi 390 litara. Ukoliko je, međutim, potrebno više prostora za teret, zadnja sedišta mogu da se preklope iz tri dela, u odnosu 40:20:40 kako bi se uskladile potrebe prevoza putnika i stvari.

 

Inteligentan pogon na sve točkove
Ono što bi Yaris Cross moglo da izdvoji od konkurencije jeste mogućnost izbora pametnog sistema pogona na svim točkovima, jedinstvenog rešenja u ovoj klasi hibridnih vozila. AWD-i pruža stabilnost i lak pogon u svakodnevnoj vožnji, kako u lošim uslovima na drumu, tako i na podlogama sa niskim prianjanjem. Radi se o električnom sistemu, kompaktnijem i lakšem od mehaničkih AWD sklopova, koji omogućava da će Yaris Cross Hybrid AWD-i verovatno imati manju potrošnju goriva i nižu emisiju CO2 od bilo kog konkurenta u B-SUV segmentu sa pogonom na sve točkove, kojih nije mnogo.

 

toyota-new-yaris-cross-interior 01.jpg

 

Sistem usmerava obrtni moment na zadnju osovinu prilikom usporavanja ili ubrzanja. Uobičajeno, Yaris Cross pokreću prednji točkovi, ali u slučaju nailaska na klizavu podlogu automatski se aktivira integralni pogon. To važi za vožnju po, na primer, vlažnoj kaldrmi, pljusku, vlažnom ili utabanom snegu, po pesku i slično. Kao što smo naveli, Toyota očekuje godišnju proizvodnju od preko 150.000 primeraka modela Yaris Cross iz fabrike TMMF Onnaing, blizu Valensijena u Francuskoj. Time bi učešće na tržištu B-SUV automobila dostiglo više od 8%.

 

preuzeto sa - vrelegume.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Toyota Yaris Cross

 

Novi mali SUV sa off-road dizajnom, ali i pravim pogonom na svim točkovima - Adventure paket je na konkretnom autu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Toyota GR Yaris

 

Već su počeli da se nude paketi za povećanje snage GR Yarisu, a ovaj fabričkih 261KS podiže na 291KS. Obrtni moment je podignut sa 360 na 433Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar je "Marek Drives". Vredi pogledati najnoviji test Yaris Cross-a.

 

Iz njegovih testova čovek može da čuje i za po neku osobinu koja nije hvalospev vozila. Pa i da Yaris Cross ima manju nosivost od običnog Yarisa ( 425 u odnosu na 400 kg ). 

Ili, da mada je duži 24 cm od običnog yarisa, ako je hibrid AWD, onda gepek jedva da mu je veći nego kod yarisa (bude 324 litra, samo oko 40 litara više nego kod yarisa ).

Ili, da pozadi nema ni jedan USB priključak čak ni testirana verzija od 32 hiljade evra (a nije 4WD, on je i skuplji )), a napred samo jedan. Ne dao Vam Bog da se tinejdžerima krenete na put, a da nemaju gde da se ukopčaju da se pune ...

 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Gledao" sam Yaris Cross-a, koji je u 2WD varijanti "srodna duša" Jazz-u Crosstaru. Par mojih utisaka/zapažanja.

 

Yaris Cross ima klirens 16 cm ( za 8 mm više od Crosstara), a duži je 9 cm.

 

Yarisu je ( značajno ) veći gepek ako je 2WD (i ako "u rupi" Yarisa Cross-a nije ćopavi, kao i ako bi se izvadio onaj stiropor, pošto je tada 397 litara), a kao 4WD (a samo hibrid Yaris Cross može biti 4WD) razlika je manja (tada Yaris ima 320 litara, dok Yazz Crosstar ima 298 litara).

 

Napred u Yarisu Cross-u ima lepo mesta, ali, ipak manje nego u Yazzu Crosstaru ( a sve to čovek prosečne visine neće ni primetiti ). Ali, kao što u običnom (malom) Yarisu, ja zapinjem kolenom za stub volana, isto je tako i u Cross-u. Takav problem uopšte nemam u Yazz-u.

 

Zadnja klupa definitivno prostranija kod Yazz-a (za kolena sigurno veća, što će primetiti i čovek prosečne visine).

 

Ugao otvaranja zadnjih vrata kod Yarisa Cross-a je mali (čak bih upotrebio reč "kriminalan" u svetlu cene), od kog problema pati ne samo običan yaris, već i mnoga vozila B segmenta. U Jazz-u je to carski kako se vrata široko otvore i kako se u kola lako ulazi i iz njih izlazi.

 

Toyota nudi veći izbor opreme od Yazz-a Crosstara, jer Yaris u poslednja dva paketa nudi i polukožu i kožu, a i još neke stvari koje Jazz "ne poznaje" ( npr. lumbalnu podršku za vozača, HUD ... ), a nudi i neke opcije ( panorama i sl. ), mada je Yaris u nižim paketima "dosta sveden" ( npr. prvi paket 2 zvučnika, drugi 4 ... ), ali je malo neverovatno ono što je i Marek pomenuo, da Yaris Cross čak i u top paketu ima samo jedan USB port ( Jazz ih ima četiri i to ne samo u Crosstar varijanti ). 

 

Po pitanju perfomansi, Crosstar je neznatno brži ( 173/170 ) i malo startniji u odnosu na 2WD Cross-a ( 9,9/11,2), a malo više u odnosu na 4WD (11,8).

 

Ah, da, da pomenem i ovaj nebitan detalj. "Možda" je Yaris Cross nominalno malo skuplji od Crosstara (on je 27.990 "redovna cena").

Naime, u 2WD varijanti, Yaris Cross ima "redovne cene" u rasponu od 25.490 do 34.490e ( doplata za 4WD je 2.500).

 

U najkraćem, to je to :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Toyota GR Yaris

 

...sa 291KS (umesto fabričkih 261) - na Autobanu:

 

 

 

 

Edited by neshaoct
popravio YouTube link

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cenovnik za Toyotu Yaris Cross u Srbiji

 

toyota yaris cross 01.jpg

 

Uvoznik Toyote za Srbiju je na svom sajtu objavio kompletan cenovnik za novi Yaris Cross.

Bazna verzija je Yaris Cross 1.5 VVT-iW sa 125KS i paketom opreme Luna, čija redovna cena kod nas iznosi 18.790 evra. Model je već na akcijskoj ceni, pa ovakav Yaris Cross sa popustom trenutno košta 17.490 evra. Kompletan cenovnik i spisak opreme za novi Yaris Cross pogledajte na sajtu uvoznika za SRB klikom OVDE.

 

yc 01.jpg yc 02.jpg yc 03.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket: Toyota Yaris vs Starlet

 

Koliko su zapravo napredovali automobili u zadnjih 25 godina pogledajte u novoj epizodi ''Jura se fura'' na primeru Toyote Yaris iz 2021. i Toyote Starlet iz 1996. godine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: 2021. Toyota GR Yaris

 

Ovaj auto ima 30 konja više od aktuelnog Golfa GTI, iako pripada segmentu manjih automobila od njega! Možda je to jedna od rečenica koja najbolje opisuje koliko je ovaj auto ustvari jak/brz:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin: Toyota Yaris Cross

 

Novajlija među Toyotinim krosoverima stupa na evropsku scenu, i na papiru poseduje sve sastojke neophodne za tržišni uspeh...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Chris Harris & Toyota GR Yaris

 

GR Yaris je jedan od najvećih homologacionih specijala svih vremena. I naravno, može se driftovati s'njim:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Toyota Yaris Sport 1.5 VVT-iE MT6

 

Najnovija četvrta generacija Yarisa ponovila je uspeh prve generacije, i proglašena je Evropskim automobilom godine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: Toyota Yaris Cross

 

Yaris Cross je mali SUV koji je, kao što mu ime kaže, baziran na običnom Yarisu. U odnosu na njega ima povišen klirens, robusniji dizajn i prostraniju unutrašnjost, a dostupan je samo sa hibridnim pogonom. Ovo poslednje znači da može da ide samo na struju na kratkim relacijama, i da je sposoban da pruži potrošnju koja je toliko niska da je vodeća u klasi - oko 3.9 litara na 100 kilometara. Na tržištu prepunom veoma dobrih malih SUV modela kao što su Ford Puma, Škoda Kamiq ili Renault Captur, da li je obećanje tako male potrošnje dovoljno da izazove kupce da se okrenu ka Toyoti?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota započinje proizvodnju novog Yarisa u Češkoj

 

toyota y3.jpg

 

Toyota Motor Manufacturing Czech (TMMCZ) započela je proizvodnju Yarisa - evropskog automobila godine 2021. - u svom proizvodnom pogonu u Kolinu. Uporedo sa pogonima Toyota Motor Manufacturing France (TMMF), TMMCZ postaje druga evropska fabrika koja proizvodi najprodavaniji Toyotin automobil u regionu, model Yaris. Uvođenje u proizvodnju drugog modela označava važnu prekretnicu za TMMCZ nakon što je fabrika u januaru 2021. prešla u potpuno vlasništvo Toyote Motor Europe. Toyota je uložila preko 180 miliona evra u rekonstrukciju fabrike za proizvodnju vozila A i B segmenta na svojoj TNGA B-platformi (Toyota New Global Architecture). Kapacitet fabrike je sada proširen, a uvedene su tri smene radi povećanje proizvodnje Yarisa, kao i zbog uvođenja novog model Aygo X od 2022. godine.

 

toyota y2.jpg

 

''U poslednje tri godine izgradili smo nove proizvodne kapacitete, uspostavili nove logističke veze, instalirali modernu tehnologiju i, što je najvažnije, zaposlili smo skoro 1.600 novih radnika. Takođe bih želeo da izrazim svoju zahvalnost našim vrednim dobavljačima i spoljnim partnerima u regionu, na njihovoj odličnoj saradnji i dragocenoj podršci'', istakao je Koreatsu Aoki, predsednik TMMCZ.

 

toyota y y1.jpg

 

Toyotina investicija sada takođe omogućava proizvodnju hibridnih električnih vozila u pogonima TMMCZ, što potvrđuje uspeh modela Yaris Hybrid, koji predstavlja 80% Yarisovog prodajnog miksa u Evropi. Hibridno-električni pogonski agregati za TMMCZ i TMMF proizvode se u fabrici Toyota Motor Manufacturing Poland. ''Ovaj događaj predstavlja uzbudljiv korak napred u budućnost TMMCZ-a, jer od sada ova fabrika počinje da proizvodi naš najprodavaniji automobil u Evropi. Toyotin evropski cilj prodaje iznosi 1.5 miliona plasiranih vozila do 2025. godine, a Yaris će igrati ključnu ulogu u dostizanju tog cilja. Istovremeno uvođenje platforme TNGA i hibridnih pogonskih agregata na linije u TMMCZ, u skladu je sa našom strategijom u celom regionu'', rekao je Marvin Cooke, izvršni potpredsednik proizvodnje Toyote Motor Europe.

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2021. Toyota GR Yaris

 

Svet relija je bio odgovoran za neke izuzetno uzbudljive drumske automobile tokom proteklih decenija, ali promene u pravilima takmičenja dovele su do toga da stari dobri ''homologacioni specijali'' više ne posotje jer nisu održiva opcija za većinu proizvođača zbog astronomskih troškova. Sve dok Toyota nije odlučila da to prekine sa neverovatnim GR Yaris hothatch modelom, projektovanim od temelja kao reli automobil, a koji je dostupan svakome kod lokalnog prodavca Toyote. Rezultat je jedan od najboljih hothatch-eva poslednjih godina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2022. Toyota Yaris Cross

 

Yaris Cross je iznenađujuće veliki, praktičan i efikasan SUV. Ali da li može da se bori sa Ford Puma i Peugeotom 2008?

Napravljen je na istim osnovama (platformi) kao i njegov brat, ali Cross izgleda skoro potpuno drugačije od običnog Yarisa. Veći klirens, ima potpuno nove branike napred i pozadi, a čak ni svetla nisu ista kao na standardnom Yarisu. Pokreće ga 1.5 trocilindrični benzinski motor koji proizvodi 116KS/120Nm. To je u kombinaciji sa hibridnim sistemom koji će vam omogućiti kratke trenutke električnog rada pri maloj brzini i koji će se sam puniti u pokretu (nije plug-in hibrid):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Yaris Cross je iznenađujuće veliki, praktičan i efikasan SUV. Ali da li može da se bori sa Ford Puma i Peugeotom 2008?"

 

Mislim da je Auto Bild nedavno pravio uporedni test 4 vozila ( Yaris Cross i još neka tri, mislim, nova Honda HR-V, Citroen C3 AirCross i T-Roc ili T-Cross (nisam siguran koji od ta dva).

 

Yaris Cross je bio ubedljivo poslednji.

Predzadnji C3.

Druga je bila Honda, sa sitnom razlikom u odnosu na prvog ( T-Roc ili T-Cross).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR Yaris H2 concept

 

220578-toyota h03.jpg

 

Uz zvaničnu najavu da će do 2035. godine u Evropi prodavati samo vozila sa nultom emisijom, Toyota je istovremeno promovisala i eksperimentalnu verziju sportakog GR Yarisa. To je koncept vozilo GR Yaris H2 koje koristi vodonik i tehnologiju koja je već upotrebljena u Corolli koja učestvuje u Super Taikyu trkačkoj seriji u Japanu.

 

220579-toyota h02.jpg

 

Motor je 1.6 turbo trocilindraš iz GR Yarisa, ali modifikovan da koristi vodonik.

 

220580-toyota h01.jpg

 

Ovo je odvojeni projekat u odnosu na vodonične godrive ćelije u Toyoti Mirai, mada GR Yaris H2 concept koristi iste rezervoare vodonika i proces punjenja kao Mirai. Drugi detalji nisu saopšteni, ali je najavljeno da će se razvoj nastaviti kroz teške uslove motosporta u Japanu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Yaris GR Sport

 

220589-toyota y 04.jpg

 

Toyota najavljuje da će se od drugog kvartala sledeće godine na evropskom tržištu pojaviti i Yaris GR Sport.

 

220590-toyota y 03.jpg

 

Japanci su za ovu novu verziju svog popularnog hatchbacka B segmenta između ostalog predvideli modifikovano oslanjanje, poboljšano upravljanje, retjunirani električni servo, set 18-inčnih alu točkova sa crvenim detaljima, crnu saćastu masku sa GR logom, izmenjeni difuzor, hromiranu izduvnu cev, novu Dynamic Grey boju, GR logo na elementima u unutrašnjosti (na volanu, naslonima za glavu i start dugmetu), kožni sportski volan sa crvenim šavovima, sportska sedišta i Gunmetal Silver detalje.

 

220588-toyota y 02.jpg

 

U ponudi su 1.5 VVT-i benzinski motor sa 125KS (uz 6-stepeni manuelni menjač), kao i hibridna verzija sa kombinovanom snagom od 116KS (uz CVT menjač).

 

220591-toyota y 01.jpg

 

Benzinska verzija od 0 do 100 km/h ubrzava za 9 sekundi i može do 180 km/h, dok hibridna varijanta do 100 km/h stiže za 9.7 sekundi i postiže maksimalnih 175 km/h. Cene će biti saopštene naknadno.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Toyota Yaris Cross

 

Kad se kaže ''hibrid'' mnogi odmah pomisle na Toyotu, i sa razlogom je tako imajući u vidu koliko dugo Toyota nudi hibride tržištu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Toyota Yaris Cross

 

Kadgod automobili iz B segmenta dobiju svoj SUV format dogodi se ovo: narastu spolja i unutra, potisnu u drugi plan izvorni model i postanu neodoljivi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...