radisavljevic.ni 0 Posted October 9, 2018 Vozim fiat bravo 1.2 16 v 2001 god. Imam problem sa tim sto mi kilometar sat isprazni akumulator. Morao sam da ga prevezem na kontakt i sada kada se ugasi auto, gasi se i kilometar sat i svaki put ponistava do tada predjenu kilometrazu. Svaki put kada upalim auto, kilometraza krece od 0. Kako da resim taj problem? Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 9, 2018 @radisavljevic.ni Nisam razumeo...vraća uvek na 0 broj km, ali bez problema vergla svaki put, tj. upališ auto...ili neće ni da zavergla? Quote Share this post Link to post Share on other sites
radisavljevic.ni 0 Posted October 10, 2018 [mention=20457]radisavljevic.ni[/mention] Nisam razumeo...vraća uvek na 0 broj km, ali bez problema vergla svaki put, tj. upališ auto...ili neće ni da zavergla?Brojcanik koji broji predjene kilometre, dnevnu kilometrazu, treba da ostane upaljen i kada je auto ugasen, tj kad nema kontakta. Kod mene kada ostane upaljen on vuce struju iz akumulatora i nekoliko puta ga je ispraznio skroz. Ja sam onda presekao zicu i prevezao je na kontakt. Sada dok ima kontakt sve radi normalno. Kad iskljucim kontakt i ponovo ga dam,dnevna kilometraza vraca se na 0. Sad npr predjem 15,9 km i ugasim auto, on mi prebaci 15 km u ukupnu kilometrazu a onih 900m mi ne racuna nigde. Razumes? Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted October 10, 2018 Nisam siguran da displej treba biti upaljen kada auto nema kontakt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted October 10, 2018 Ne treba da ostane da sveti displej od kilometraze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted October 10, 2018 Pozadinsko svetlo displeja trebalo bi da se pali samo kad je dat kontakt kao i ostale lampe i indikatori.Nema logike da bude uplajeno kad je ključ van brave.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radisavljevic.ni 0 Posted October 10, 2018 Dobro, ali svejedno ne moze da bude vezano sa kontaktom i da pri svakom novom datom kontaktu ponistava do tada predjenu kilometrazu.Mora da ostane sacuvano dok ga ne resetujem npr.Ako me neko razume uopste.Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted October 10, 2018 Pa prevezo si na kontakt i sad svaki put kada ga skines sa kontakta to je kao da si kleme raskacio, resetuje se kilometraza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radisavljevic.ni 0 Posted October 10, 2018 Pa da. To je problem.Sad ne znam sta treba da uradim da kad ga vratim u normalu ne vuce struju i ne prazni mi akumulator. Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted October 10, 2018 On je negde prespojio i stalno svetli, jbg moras naci nekog ko se razume u to da ispita i nadje gde je problem. Taj neko ce ti najverovatnije traziti da mu doneses ins tablu sto znaci da bi morao da placas nekog da to rasturi, plati tamo plati ovamo... Ja bi vozio tako da sam na tvom mestu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted October 10, 2018 Svetlo koje osvetljava displej nema nikakve veze sa meračem kilometara.Taj merač neprekidno ima napon.Svetlo se pali po potrebi. Taj merač je vezan za stalni napon isto kao pojedini uređaji npr centralna brava kompjuter radio da drzi memoriju sat itd itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted October 10, 2018 6 minutes ago, kreator said: Svetlo koje osvetljava displej nema nikakve veze sa meračem kilometara.Taj merač neprekidno ima napon.Svetlo se pali po potrebi. Taj merač je vezan za stalni napon isto kao pojedini uređaji npr centralna brava kompjuter radio da drzi memoriju sat itd itd. Verovatno si upravu ali nebitno je, on je ceo displej prespojio da ne dobija napon i gotovo. Zato mu se km resetuju svaki put kad ga skine sa kontakta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted October 10, 2018 Loše so postupio što si isekao žicu i prespojio direkt na kontakt.Realno, to se proverava od konektora koji ide u tablu. Dovoljno da je neki prljav ili da imaš neki loš lem, ili negde se dodiruju dva lema i on zato šalje stalno osvetljenje.Eletričar, elektroničar to proveri po dijagramu.verovatno ima šema negde na netu da se iskopa, ja se više ne sećam tačnog rasporeda pinova.Prvo se proveri konektor/džek unimerom koji dolazi iz motornog prstora, ako je on dobar, daje struje koje treba kad je u kontaktu i bez, onda se proverava konektor na tabli. Pa ako je i on dobar, onda se proverava sama tabla.Sistem eliminacije.Džabe da kupiš drugu tablu ako ti džekovi zezaju.Možda je jeftinije uzeti drugi sat/tablu, ako je do nje. Ps. Isto tako, preko unimera se lako izmeri koji vod vuče struju kada nema kontakta i eto rešenja. 2 radisavljevic.ni and kreator reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites