dach@ 4904 Posted October 27, 2022 Trebaće par godina da se uigraju ali fabrika je fabrika. A dosta su lakša pravila da se proizvede nov motor za 2026 Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted October 27, 2022 Hoce biti TDI sve crveno 1 SalacUE reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted November 6, 2022 Vasseur još ne radi na novim vozačima oko projekta sa Audijem Šef tima iz Hinvila izjavio je da je suviše rano za ovakav potez. Sauber i Audi će od 2026. sarađivati u Formuli 1, kada će ova nemačka kompanija snabdevati tim motorima i biti njen glavni sponzor. Bolid će biti potpuno napravljen u Hinvilu a nosiće ime ovog poznatog brenda. Zbog toga već sada postavlja se pitanje ko će činiti njihovu vozačku postavu ali sa druge strane Frederic Vasseur misli da je još uvek rano za ovako nešto. “Da, malo je ambiciozno pričati o vozačima za 2026., jer imamo vozače u akademiji koji mogu da se razviju i budu ti koji nam trebaju, ali ako pričate o mladim dečacima koji voze karting, onda čemo njih očekivati od 2030. do 2032. godine. Sigurno je da ćemo imati Valtterija u timu, imamo i Zhoua kao i Thea koji je čeka priliku.” kazao je šef tima. Takođe u ovoj slagalici pominje se ime i Micka Schumacher koga je ovaj Francuz pokušavao da dovede u Alfa Romeo, pa se tako postavlja pitanje da li bi on mogao da se nađe sa njima već u 2024. “Imaćemo vremena da pričamo o tome ali ja nisam siguran da mi imamo toliko vozača na gridu koji imaju ugovor posle 2026.” dodao je Frederic Vasseur. Preuzeto sa: pole-position.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted December 13, 2022 POTVRĐENO: Seidl se rastao sa McLarenom i prelazi u Sauber Ovaj Nemac više nije član tima iz Vokinga. Tokom jutra objavljeno je da je Frederic Vasseur otišao iz Saubera koji nosi ime Alfa Romeo i prešao u Ferrari ali švajcarski tim nije dugo ostao bez vodećeg čoveka. Naime, Andreas Seidl objavio je da napušta McLaren i prelazi u Sauber koji će 2026. postati Audi. Tako se ovaj Nemac vraća u tim iz Hinvila posle epizode koju je imao sa BMW-om a njega će u Mclarenu zameniti Andrea Stella. “Sjajno je što ću se od januara priključiti Sauberu.” kazao je Seidl. “Ovo je tim sa bogatom istorijom u Formuli 1 i organizacijom koju poznajem jer sam četiri godine radio i živeo u Hinvilu. Jedva čekam da se pridružim timu i da radim sa kolegama iz Saubera radi ostavrenja ambicioznih ciljeva. Moram da zahvalim Finnu Rausingu i svima u Sauberu na ukazanom poverenju.” Preuzeto sa: pole-position.rs 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted January 4, 2023 Audi želi da uposli iskusnog vozača do kraja ove godine Nemačka kompanija ima nameru da što ranije krene sa svojim projektom. Audi ima plan da što pre potpiše ugovor sa nekim iskusnim vozačem koji bi započeo rad na njihovom projektu već do pred sam kraj 2023. Prvi radovi na bolidu očekuju se već na početku 2024. i to je dve godine pre stupanja na snagu novih pravila. “Možda je naš debitantski nastup i dalje daleko, ali mi želimo da imamo razvojnog vozača do kraja 2023.” kazao je Adam Baker, prvi čovek Audijevog F1 projekta za Soymotor.com. “Veoma je važno da imamo nekog ko je iskusan u razvoju pogonske jedinice.” On je dodao da će novi vozač provesti dosta vremena u simulatoru u Nojbergu a izgleda da se u ovoj računici ne uklapa Mick Schumacher. “I ako su ga svi povezali sa nama, on je izabrao da ide u Mercedes. Mi to razumemo, njegov cilj da se vrati na Formula 1 grid što je pre moguće.” kazao je Baker. Preuzeto sa: pole-position.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted January 10, 2023 Sauber spreman za trogodišnji tranzicioni plan pre zvaničnog dolaska Audija 2026. Ovaj period tim će iskoristiti za izgradnju postrojenja. Već sada bivši fet tima Alfa Romea, odnosno Saubera Frederic Vasseur je još pred svoj prelazak u Ferrari izjavio da će tim iz Hinvila naredne tri godine iskoristiti za što bolju pripremu za početak zvanične saradnje sa Audijem. Naime, nemačka kompanija i švajcarski tim su ranije objavili da će od 2026. zajedno takmičiti u Formuli 1 ali će pripreme početi dosta ranije. Tako je pred sam kraj 2022. objavljeno da će Frederica Vasseura na mestu šefa zameniti Andreas Seidl. Francuz je pre svog odlaska iz tima dao jedan intervjuu o planovima Saubera u narednim godinama. “Mi za sada nemamo dovoljno ljudi kako bi mogli da zajedno sa Audijem radimo na šasiji, ali znamo da imamo tri godine da to napravimo.” kazao je Vasseur. “Znamo da u tom periodu moramo da povećamo budžet i da dođemo do dozvoljenog limita kao i da radimo na poboljšanju postrojenja, ali iskreno mislim da tri godine nisu puno za tako nešto. Takođe, uveren sam da Audi ima dovoljno vremena da se spremi za nova pravila do 2026. kako bi sve bilo perfektno.” I naredne godine Sauber će se takmičiti pod imenom Alfa Romeo a od 2024. do 2026. vratiće svoje izvorno ime pre stupanja Audija na scenu. Za sada još uvek nije definisan pun naziv tima po dolasku ove nemačke kompanije. Preuzeto sa: pole-position.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted February 7, 2023 (edited) Alfa Romeo (Zauber) predstavili bolid za 2023 godinu. Vozači Botas i Zhou Edited February 7, 2023 by Ivan Sredjene slike 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted February 7, 2023 Lep Audi . 1 silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted February 8, 2023 Baš,još i da ima brzinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted February 12, 2023 (edited) Jel motor MA ilil TFSI Dobro izgleda Alfa F1,sad dal je brza,kao sto izgleda.Botas mi je i dalje antipatican,a Zhou jot treba da uci,al dobar je Edited February 12, 2023 by silenci 1 1 horvat and dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 24, 2023 Alfa Romeo ponovo oduševljava Desilo se ponovo! Jednosed Formule 1 za čijim je volanom bio Zhou Guanyu iz Alfa Romeo tima sišao je sa zvaničnih međunarodnih staza kako bi projurio ulicama centralne Italije, na zaprepašćenje svih. Pre nešto manje od godinu dana, preciznije 24. juna, 2022. godine (na 112. godišnjicu brenda), Valteri Botas (Valtteri Bottas) - vozač formule 1 u Alfa Romeo timu - razbudio je Milano protutnjavši sa svojim C42 kroz još uvek puste ulice tog uspavanog grada. Jedan totalno ekstravagantan način da Alfa Romeo proslavi svoj rođendan. Čini se da ovo više nije izuzetak: Alfa Romeo je ponovo na ruti Kasino-Pomiljano, idealnoj vezi između italijanskih fabrika ovog brenda. Još jednom se novi jednosed za čijim je volanom bio Kinez Džou Gvanju (Zhou Guanyu) našao u posve drugačijem okruženju od uobičajenog u kome obično odvaja asfalt sa staza širom sveta. Bez obzira na razloge zbog kojih je učestvovao u ovoj akciji, kineski vozač neće osvojiti bodove za nju, već će se vratiti izazivanju svojih žestokih protivnika na sledećoj trci u Bakuu, u Azerbejdžanu, kako bi pokazao svoje veštine. Uprkos tome, to je definitivno jedinstven, hrabar, način tipičan za Alfa Romeo da zadivi svoje pleme entuzijasta. Budite u toku... 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 27, 2023 ''Monca, hram brzine'': peta i finalna epizoda uzbudljivog Alfa Romeo dokumentarnog serijala ''Iza scene'' sada je dostupna Peta i finalna epizoda uzbudljive dokumentarne serije koja vodi javnost ''iza scene'' Alfa Romeo F1 tima sada je dostupna na zvaničnim profilima brenda Alfa Romeo na društvenim mrežama i na YouTube kanalu Nova epizoda proslavlja legendarnu stazu Monca, hram brzine, duhovni dom i poprište nezaboravnih pobeda brenda Alfa Romeo; Monca je otvorena 1922. i predstavlja živi muzej italijanskog moto-sporta. Slavni vozači, nezaboravne pobede i neraskidiva veza sa brendom Alfa Romeo. Monca je dom plemenitog italijanskog sportskog duha. Epizoda ''Monca - hram brzine'' sada je dostupna na profilima brenda Alfa Romeo na društvenim mrežama i YouTube kanalu brenda. Peta i konačna epizoda ovog digitalnog projekta koju ne smete propustiti odvešće gledaoce ''iza scena'' Alfa Romeo F1 tima dok se takmiči u najpopularnijoj auto-moto trci na svetu. Uzbudljiva Alfa Romeo dokumentarna serija je očarala sve ljubitelje moto-sporta, kao i one koji ne prate redovno F1 i prosto su radoznali. Sada je stigla do svog epiloga, nakon uspeha pet zanimljivih epizoda: ''Pre nego što krenemo'', ''Poverenje se stiče'', ''Skriveni oslonac'' i ''Merenje nemerljivog''. Epizoda 5 je pravi omaž legendarnom međunarodnom turniru Formula 1. Monca je duhovna kuća brenda Alfa Romeo; više od 100 godina od njenog otvaranja, sada je poznata kao ''Hram brzine'', kao lokacija uzbudljivih sportskih događaja koji su ispisali neizbrisiva poglavlja u istoriji moto-sporta. Na ovoj stazi, Alfa Romeo je osvojila prvu titulu u istoriji Formule 1 3. septembra 1950. godine sa modelom Alfetta 158 koji je vozio Nino Farina. Ostalo je istorija: Tacio Nuvolari, Huan Manuel Fanđo i mnogi drugi heroji trka doprineli su uzbudljivoj sportskoj tradiciji brenda Alfa Romeo tokom jednog veka razvoja društva i automobilizma. Prema onima koji su imali priliku da od 1922. godine testiraju svoje veštine na ovoj stazi, Monca je drugačije iskustvo od svih ostalih. Izuzetno je brza i tehnički zahtevna, testira vozačeve sposobnosti i izuzetno je lako napraviti grešku. Međutim, Monca ne izaziva samo sposobnosti vozača; cela ekipa inženjera i mehaničara takođe mora da prepravi konfiguraciju i podešavanje automobila. Analiza podataka i razvoj su kompleksni, a podešavanja se obavljaju praktično na licu mesta, s ciljem da se vozač stavi u poziciju da se pokaže najbolje moguće na stazi gde akcija nikada ne staje, gde je moguće prestizanje na različitim tačkama i gde brzina dostiže svoje granice i smenjuje se sa intenzivnim kočenjem. Alhemija stvorena između performansi na asfaltu i emocija publike na tribinama daje život čaroliji Gran Prija Monce: neponovljivom, jedinstvenom događaju. Monca je živi muzej italijanskog automobilizma, gde je Alfa Romeo ispisao najveće poglavlje u svojoj istoriji plemenitog italijanskog sportskog duha. Kristiano Fjorio, menadžer Alfa Romeo F1: Serija ''Iza scene'' bila je uzbudljiva avantura. Epizoda o Monci, našem duhovnom domu, predstavlja završetak vrlo uspešnog projekta. Želeo bih da se zahvalim celom timu, koji je bio vrlo profesionalan dok je radio na njemu. Drago nam je što smo uspeli da približimo F1 pit stopove ljudima koji nisu stručnjaci za tu oblast. Šta je sledeće? Jedino što mogu reći je: ostanite s nama! 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted August 3, 2023 Alfa Romeo napušta Sauber i prelazi u Haas? Izgleda da će ovaj proizvođač automobila da promeni sredinu. Kao što je od ranije poznato, Alfa Romeo napustiće Sauber na kraju ove sezone, jer je tim iz Hinvila već ranije objavio da prelazi u vlasništvo Audija. Sada, kako navode pojedini mediji italijanski proizvođač automobila želi da ostane u Formuli 1 ali će promeniti ekipu. Kako prenosi italijanska verzija Motorsport.com, Alfa Romeo bi od naredne sezone mogao da krene u partnerstvo sa Haasom. Tako bi ova kompanija putničkih automobila mogla da postane glavni sponzor američkog tima koji takođe koristi Ferrarijeve agregate koji bi tako opet poneli ime Alfa Romeo. Potvrda ove informacije mogla bi da se očekuje već na VN Italije. Preuzeto sa: pole-position.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted September 14, 2023 Od iduce godine, Alfa Romeo ni imenom nece biti deo F1, a (ponovo) Sauber ostaje sa istom vozackom postavom kao i do sada - Zhou i Vodonosa. Zhou produžio ugovor, Kinez i Bottas ostaju u Sauberu i u 2024. Jutros je stigla potvrda da će tim iz Hinvila imati nepromenjenu vozačku postavu. Već neko vreme pisalo se da su pregovori između Saubera i Guanyu Zhou pauzirani, ali je vozač upravo negirao ovakve navode. Sada, pred početak vikenda u Singapuru, tim Alfa Romea koji će od naredne sezone ponovo nostiti ime Sauber rešio je da zadrži istu vozačku postavu, koju će činiti Valtteri Bottas i Guanyu Zhou. Pored toga kao treći vozač naćiće se Theo Pourchaire. Prethodna vest: Zhou sve bliži potpisivanja novog ugovora sa Sauberom Kineski vozač i tim dugo rade na produženju saradnje. Tokom letnje pauze Kinez je pokušavao da ozvaniči produženje ugovora sa timom iz Hinvila, ali do toga još uvek nije došlo. U prilog tome pojavili su se drugi navodi kao i da je tim razmatrao druge vozače koji bi mogli da dođu na njegovo mesto. Jedno je sigurno, problemi sa finansijama nisu dovedeni u pitanje. “Ja ne znam gde ću biti za dve godine, ali sada sam veoma srećan.” kazao je Guanyu Zhou za CGNT Europe a prenosi GPblog. “Cilj za narednu godinu je da ostanem ovde, ja i tim se mnogo bolje poznajemo posle dve sezone rada.” On je ovom priliom odbacio navode da je novac glavni razlog za odlaganje produženja saradnje. “Mislim da nemamo problem sa novcem.” dodao je Kinez. “Ljudi uvek vole da prave tračeve u vezi sa mnom i novcem. Znam šta se dešava u pozadini, možda su razgovori malo odugovlačili ali sada radimo na završnim detaljima, sada je sve više koplikovanije nego što je to bio slučaj sa prvim ugovorom.” Preuzeto sa: pole-position.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted January 17 Sauber će se u naredne dve sezone zvati Stake F1 Team Ovaj tim završio je svoju saradnju sa brendom Alfa Romeo. Već neko vreme je poznato da će tim iz Hinvila od 2026. i zvanično preuzeti kompanija Audi, kada će ova ekipa poneti njegovo ime. Do prošle godine je ova postava nosila naziv Alfa Romeo jer je imala sponzorski ugovor sa italijanskim proizvođačem automobila, a u toku tranzicionog perioda od dve sezone tim će se zvati Stake F1 Team, jer je ova kompanija i njihov glavni sponzor. Mnogi su mislili da će se vratiti staro ime Sauber, ali vlasnici su se ipak odlučili za drugu varijantu, dok je vozački duo ostao nepromenjen i činiće ga Valtteri Bottas i Guanyu Zhou. Preuzeto sa: pole-position.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted January 19 Bottasu je glavni prioritet da bude deo Audijevog tima Finac svakako želi da započne novu eru sa nemačkom kompanijom. Još odavno je poznato da Audi najavio ulazak u šampionat od 2026. godine a do tada ekipa iz Hinvila nosiće naziv Stake F1. Zbog toga sumnjalo se da i Valtteri Bottas ima ugovor sa ovom ekipom do kraja 2025. ali izgleda da nije slučaj, već da je njihova saradnja trenutno traje do kraja ove sezone. “Ono što sam ja razumeo jeste da će oni napraviti odluku (o vozačkoj postavi) već početkom ove godine. Trenutno ne još. Ja ću voditi ove razgovore već u prvoj četvrtini ove godine.” kazao je Valtteri Bottas. Finac je kazao da ako ne dođe do saradnje sa njim i nemačkom komanijom to neće značiti i kraj njegove karijere, ali da mu je to svakako cilj da do ovog dogovora dođe. “Biti deo Audija je za mene prioritet broj jedan i glavna preferenca.” dodao je Bottas. “Ali ako se iz nekog razloga to ne desi, ja ću apsolutno pričati i sa ostalima. Želim da budem još tu jer imam osećaj da nisam završio sam svoj posao o ovom sportu.” Preuzeto sa: pole-position.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted February 6 Stake F1 prikazao svoj novi C44 Tim iz Hinvila ulazi u novu eru. Ova ekipa sa sedištem u Švajcarskoj je prošle godine završila saradnju sa brendom Alfa Romeo, jer je svima poznato da će od 2026. i zvanično biti pod pokroviteljstvom Audija. Do tada tim će nositi ime Stake F1 po svom sponzoru pa su tako za ovu priliku promenjene boje. Umesto dosadašnje crveno-bele novi C44 prefarban u zeleno-crnu kombinaciju. Jasno se vidi da je tim želeo da prikaže novi auto, ali pitanje je da li je ovo konačna konfiguracija bolida koji bi trebalo da vidimo na testu u Bahreinu. I ove godine vozačku postavu činiće Valtteri Bottas i Guanyu Zhou. Preuzeto sa: pole-position.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites