vagenovac 4533 Posted February 9, 2018 (edited) Zanima me jel 159 ima separator uljnih para I da li treba da se menja kao na bmwu? Je l to ima svaki dizel i da li to treba da se menja ili cisti? Edited February 9, 2018 by neshaoct split Topic & edit Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted February 9, 2018 Kad sam gladan nisam sav svoj, pa posrnem @vagenovac ja još nisam čuo da je to neko dirao. Odakle ti sada to? Preventivno ili imaš problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 9, 2018 Ako je to neka kutijica sa zadnje strane motora do pozarnog zida u koju idu 2 gumena/plasticna creva, masno je, a nista mi drugo nije masno na motoru. Pa sam se zabrinuo, ne mislim da je normalno da bilo sta bude masno (osim hrane ), ne znam da li je to taj separator i da li bih trebao nesto da uradim povodom toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted February 9, 2018 To je to. Promeni šelne i očisti sa spoljne strane, pa prati. Ako nastavi da masti, zameni ga. Možeš i da ga opereš iznutra, ali mislim da je to kratkotrajno rešenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted February 9, 2018 (edited) @vagenovac kad već spominješ separator i bmw-a znaš li na N47 da li je potrebna njegova zamena, koji su simptomi? @Dezurni zašto ovo nije sređeno već ako treba da se sređuje? Na 2.0 mjet je separator do požarnog zida, visoka boca sa ulazom creva cca 25mm odozgo i izlazom koji ide u karter od nekih cca 10mm, ne znam na 1.9 gde se nalazi i kako izgleda. Nisam imao curenja na njemu. Edited February 9, 2018 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted February 9, 2018 To je za ova kola sa 500.000 i više Pitaj one u Raduloviću što nisu stavili na spisak (sad ozbiljno) Rekao je Stanko da nema potrebe da se menja još uvek. Zaboravio sam kada treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted February 9, 2018 (edited) Zovi Stanka odmah Šalu na stranu, nisam se susretao sa predmetnim do sada (u smislu da imam neki problem na nekom autu) pa me interesuju simptomi i šta uzrokuju na motoru? Edited February 9, 2018 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted February 9, 2018 Kod mog klinca na Stilu ja to izbacio na 300hkm. Suvo kao barut, udario pampur. Nema desnu zaštitu i visi bzvz. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 9, 2018 Na e46 ima bas ulozak koji se menja I kosta recimo 30e, preporuka na svakom servisu, ne znam kako je kod novijih. Svakako mislim da ima neku funkciju, a tebe vicent ne razumem, zagrizao za one klapne usisa koje recimo 156 mjet ni nema, al bi zato zacepio iberlauf Jer koliko sam razumeo to idu creva iberlaufa u taj separator, jedno dovod, drugo odvod. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted February 9, 2018 Dobih info da je na N47 to izbačeno odnosno da je neki Venturi sistem umesto toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted February 9, 2018 Stanko ti rekao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted February 9, 2018 Brate, suvo ko barut a visi. Mrzelo me da vezujem bantuit trakama, raspotao se, kažu ako je suvo, oturi ga. Ja oturio ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted February 9, 2018 54 minutes ago, vagenovac said: Na e46 ima bas ulozak koji se menja I kosta recimo 30e, preporuka na svakom servisu, ne znam kako je kod novijih. Svakako mislim da ima neku funkciju, a tebe vicent ne razumem, zagrizao za one klapne usisa koje recimo 156 mjet ni nema, al bi zato zacepio iberlauf Jer koliko sam razumeo to idu creva iberlaufa u taj separator, jedno dovod, drugo odvod. Od 2005. su izbacili taj uložak i stavili su ovaj venturi. Ima funkciju, naravno. Odvaja ulje iz ibera da ne bi išlo nazad u usis. Verujem da kolega Vicent nije mislio da začepi skroz iber. Verovatno nešto nije dobro napisao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted February 9, 2018 16 minutes ago, Dezurni said: Stanko ti rekao? Ti moj dragi kolega I hvala ti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted February 9, 2018 Hahahaha nema na čemu. Nego, kada čistiš separator? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted February 9, 2018 Misliš kad ga vraćam na auto pošto sam ga jutros skinuo 1 1 vagenovac and Dezurni reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 9, 2018 Hahah koji si ti meni kralj 1 Markobgd reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted February 9, 2018 2 hours ago, Dezurni said: Od 2005. su izbacili taj uložak i stavili su ovaj venturi. Ima funkciju, naravno. Odvaja ulje iz ibera da ne bi išlo nazad u usis. Verujem da kolega Vicent nije mislio da začepi skroz iber. Verovatno nešto nije dobro napisao. Hvala kolega Dežurni. Pišem iz kola, izrazio se figurativno. Crevo zapušeno čepom od Cole, probušeno u sredini i stegnuto šelnom. Radi posao, ne prlja se i ne visi ! Ima funkciju, doduse neekološku ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted February 9, 2018 To je slično kao kad su vlasnici starih Jugića kačili baštenska creva da vise sa auta 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted February 9, 2018 De luxe ! Jbg JTD je čudo, razradi se tek na 500-600 hkm Quote Share this post Link to post Share on other sites