Reloaded92 1 Posted May 12, 2018 Ok hvala na pomoci, uradicu tako, jer su ovde sve gole zice i sve nesto spajano tako da nema sanse da bih pohvatao sta i kako. Javljam sta sam uradio Sent from my NEM-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 13, 2018 Ternostat je otvoren, to sam i naslutio po stavljanju crvenog silikona da bi dihtovao. Sad me interesuje da li da stavljam i ja silikon ili je dovoljna diht gumica od termostat i malo ocistiti nalega je na bloku motora?I da li se senzori termostat ciste sa nekim sredstvom tipa wd ili ih je dovoljolno obrisati krpom. I da li je kod njih potreban silikon ili se samo zavrcu u telo termostata? Sent from my NEM-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 14, 2018 Nakon zamene termostata temperatura se dize do druge crte ispod polovine, tada pali ventilator hladnjaka koji predpostavljam upali odmah drugu brzinu, zbog buke koja se cuje. Vracen je propusni filter, i dalje je prisutan crni dim na stiskanje gasa oko 2.500, 3000 obrtaja i desavalo se da malo nemirno radi na leru, padaju obrtaji do 600. Nakon stiskanja gasa se vrate na 800,900, mada je ciscen step motor. E sad ono sto mi je zanimljivo da na ecu ne pise bravo/a 1.6. Gresku na tabli za ubrizgavanje i dalje pokazuje. Sledece bih zamenio svecice i lambda sondu. Sent from my NEM-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 444 Posted May 14, 2018 Zar ti nemas 3 pinski konektor za dijagnostiku?Proveri lambdu unimetrom. Proveri pritisak goriva. Proveri dizne verovatno nikad nisu ciscenje.Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 14, 2018 Trebalo bi da ima, provericu. Kako se proverava pritisak goriva?Sent from my NEM-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted May 14, 2018 Sudeći po tome da je menjan komp,problem moze biti sirokog spektra.Posto je sve krenulo od zamene filtera i toga da ti je bio otvoren termostat moja teorija je sledeca:pošto si evidentno imao povećan protok goriva i vazduha,s obzirom da ti nije original komp već sa Tipa,i verovatno remapiran,iz tog razloga ti je verovatno svesno bio otvoren i termostat,jer se na takvim motorima zbog pojačavanja smeše javlja veća temperatura,pa je neko hteo na taj način da kompenzuje preveliko zagrevanje i da olakša hladjenje motora,a povecana potrošnja je ubog toga izgleda bila u drugom planu.Ti svakako treba da dovedes sistem hladjenja na fabričko.Ako si promenio reostat,one kablove i termostat,sad su na redu elementi ubrizgavanja,pumpa,dizne i kompjuter pre svega.Nisi nam rekao jesi li pitao prethodnog vlasnika šta je radio oko kompa,tj. zašto je stavljen od Tipa i šta je sve tu dodatno prilagođeno.Iako si vratio maltene na stanje od pre, kad je sve radilo kako treba,moguće je da treba da se pobrisu greske koje su nastale u medjuvremenu zbog tih promena koje si ti radio,pa ako ni tad neće, onda moraš verovatno proveriti i pumpu i dizne i svakako staviti original komp.To već povlači troskove oko 150 eura,samo da znaš.Pritisak goriva se meri lako kod iole ozbiljnijeg majstora,ako ima taj manometar.Bez njega ne može.Tvoje je da odlucis da li ćeš da vratiš na stanje kakvo je bilo kad si uzeo ili ćeš na fabričko.Proveri i kompresiju,jer moguce je da je neko pre tebe,zbog slabijeg motora namerno nabudzio ubrizgavanje da bi dobio neku snagu predvidjenu za taj auto,jer je to jeftinija varijanta od generalke motora.Prvo moraš na dijagnostiku kod majstora,ako ćeš da vratis na stanje kakvo je bilo kad si uzeo,a ako vraćaš na fabričko,onda vidi koliko ti se isplati,jer to sve košta oko 150 eura,bez majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 14, 2018 U redu, prvo cu se cuti sa bivsim vlasnikom, da vidim sta je sve tu radjeno. Da li prilikom kompijutera treba da uzimam i drugu bravu kljuca i onu malu crnu kutijicu. Sent from my NEM-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted May 14, 2018 . Naravno,to ide u kompletu i košta oko 150 eura max,mislim da nije više .A kako ti se auto ponasao kad si ga uzeo,pre zamene tog filtera i svega kasnijeg?Je li normalno radio,je li imao dovoljno snage,kakva je bila potrošnja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 14, 2018 Ponasao se dobro, nije dimio, i imao je snage, bio startan. Sent from my NEM-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted May 14, 2018 Pa ti onda reši sta ćeš.Verovatno ti je dosta jeftinije da zadrzis postojeći sistem, ali kad proveris detalje i eventualne greške.Ides prvo na jednostavniju varijantu,pa ako ne budeš mogao dovesti u red postojeći sistem,ti onda vracaj na factory!Prvo se informiši šta je sve na njemu menjano#zamili tipa da bude iskren,šta ima da izgubi,pa posle na dijagnostiku kompletnu ,da probas da resis te zezancije koje su nastale,i vratis na stanje na kom si uzeo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 14, 2018 Covek je rekao da ne zna sta je radjeno, jer kod njega auto nije vec 7 meseci, prodat je u Pancevo, a ja sam ga uzeo u Novom Sadu. On se nije zezao jer je vozio i dete u njemu. Auto ce ovih dana kod majstora na dijagnostiku, pa da vidimo sta nam je raditi, ovaj sistem raditi ili njegov vracati, kupovati ecu. E sad me zanima gde mogu naci informaciju koliko ecu ima konja, jer ima fabrickih za bravo sa jacom konjazom od 103 pa bih voleo da znam sta kupujem. Kao i da vidim koliko je ovaj ecu jak, tj njegove specifikacije. Po slici na njemu samo vidim da je 1600 kubika tipo u pitanju. I koliko me kosta prilagodjavanje kluca i imobilajzera ukoliko imam samo ecu, jer ih takve nalazimSent from my NEM-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted May 15, 2018 @Reloaded92 Uvalili su ti toplog zeca Koje ti je godiste auto i koliko si ga platio ako nije tajna? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 15, 2018 Izgleda, meni se smucilo vise trazenje, ovaj je limarijski zdrav i suv motor, pa sam se odlucio da ne trazim vise. 1996. 600eSent from my NEM-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 15, 2018 Malo sam pretrazivao i izgleda da fiat bravo i tipo 1.6 nose istu oznacu ecu-a iaw 1af 13/ 5311 Sent from my NEM-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted May 15, 2018 Samo da znas ventilator ne bi smeo da ti pali na 2 crte ispod radne. Temperatura radna mora da ti bude zakucana na pola uvek.Zima-leto,nije vazno. Sad kad je toplo vreme bez termostata moras imati radnu a kamoli sa termostatom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 15, 2018 Naravno, tek treba da se spoji reostat sa ostatkom instalacije i da se proveri termodavac u hladnjaku. Ali je osetbo bolje stanje nego sa otvorenim termostatom. Bice ovde igranja dosta, ovo je samo pocetak Sent from my NEM-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted May 15, 2018 Nema dobrog brava bez 1000e kesa... Ko kaze da ima taj laze...Da je dobar u svakom smislu te reci... Gledam po oglasima sta se prodaje ono je zlo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 286 Posted May 15, 2018 To što se prodaje za 600 e uglavnom je nešto zapušteno ili dosta ima da se radi..Oko soma pa naviše moze da se nešto probere da vredi..Ipak je to već matoro godište.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted May 15, 2018 Naravno, svesno sam ja to uzeo i bio spreman na ulaganja, pa da znam sta imam, ipak ni 2001-2 mi nije nista posebno mlado godiste. Cak su bili u losijem stanju sto se tice karoserije, pa cak i motora. Sent from my NEM-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 286 Posted May 15, 2018 Kod starijih auta više se gleda stanje i očuvanost nego godište..To više nije ni tolko bitno..Dal je 01 ili 99 nebitno je .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted May 15, 2018 (edited) Bravo je dosao do tog stadiuma ili uzeti dobar za soma ili malo jace ili ne uzimati jer se ne isplati ulagati u taj auto... Za 3-4 godine bice skuplji golf 2 Edited May 15, 2018 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted October 14, 2018 Pozdrav, kupio sam instalaciju za hladnjak, e sad to treba povezati a imam nedoumice oko konektora pa ako moze neko da ki pomogne. Kod mene je povezano ovakoA na ovoj instalaciji imam veliki ceni dzek koji ne znam gde bi isaoA ovaj manji crni prespostavljam da ide na mesto ovog zutogSent from my NEM-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reloaded92 1 Posted March 9, 2019 Problem je resen, i kvar je bio banalan, puklo crevo koje nailazi na map senzor. Map sam testirao i ispravan je, tj menja signalnu voltazu prilikom davanja gasa. Motor odmah radi mirnije, lepse vraca obrtaje prilikom turiranja, i drzi ih kad se ugreje na 800rpm, i takodje je greska nestala, 5 min raskacio klemu i nema je nakon paljenja. Jos samo proveriti potrosnju i videti da li je to to. Quote Share this post Link to post Share on other sites