Jump to content
FAS Goran
Irena HGT

Audi Q5 / SQ5

Recommended Posts

autonationyoutube.jpg AutoNation video: Test 2020. Audi Q5

 

Ovaj tržišni segment je verovatno trenutno najzanimljiviji mnogim kupcima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni Audi Q5

 

204515-audi q5 2021 06.jpg

 

Nakon prošlogodišnje restilizacije većeg Q7, na red za modernizaciju je stigao i manji Q5. Kao što se i očekivalo, Q5 sada odlikuju unapređeni stajling, modernizovana unutrašnjost i osvežena gama motora.

 

204516-audi q5 2021 05.jpg

 

Vizuelno se najviše ističe širi prednji gril, standardna LED prednja i zadnja svetla, izmenjeni branici, redizajnirani pragovi, doterani zadnji difuzor, kao i novi alu točkovi od 18 do 21 inča.

 

audi q5 2021 04.jpg

 

Napred su dostupna i opciona matrix LED svetla, dok pozadi mogu da se dobiju i svetla sa OLED tehnologijom.

 

audi q5 2021 03.jpg

 

Treba pomenuti i dve nove boje za eksterijer, i to District Green i Ultra Blue.

 

204514-audi q5 2021 02.jpg

 

Verzija Q5 45 TFSI dolazi standardno i sa Advanced line eksterijerom (vertikalne hromirane lajsne na prednjem grilu, srebrni detalji na branicima...), a Q5 Plug-in Hybrid serijski ima S line eksterijer (sportskiji saćasti prednji gril, agresivniji branici i zadnji difuzor). Top varijanta SQ5 dobija i Black Optic paket (mat crni krovni nosači, retrovizori u gloss black izdanju, crni akcenti i 20-inčni bikolor točkovi). Za unutrašnjost su predviđeni MIB 3 infotainment sistem, 10.1-inčni MMI ekran, pa 12.3-inčni Audi virtuelni kokpit, standardni Audi smartphone interfejs, Apple CarPlay i Google Android Auto, kao i drveni detalji i koža sa kontrastnim šavovima.

 

audi q5 2021 01.jpg

 

Kao opcija će se nuditi i Bang&Olufsen sound sistem od 705 vati i sa 19 zvučnika i sabvuferom.

U zavisnosti od tržišta u gami će se naći 2.0 TFSI turbo-benzinac (sa 12V mild-hybrid sistemom, snaga 265KS i 370 Nm), pa hibridna verzija Q5 55 TFSI e quattro (kombinuje 2.0 turbo i elektromotor sa ukupno 367KS i 500 Nm, uz 7-stepeni S tronic menjač i quattro pogon), sledi SQ5 (u Severnoj Americi sa 3.0 TFSI V6 benzincem od 354KS i 500 Nm), kao i Q5 40 TDI quattro koji pokreće 2.0 turbo-dizelaš sa 204KS i 400 Nm (ima i 12V mild-hybrid sistem).

Bogata je i lista sistema asistencije vozaču, od upozorenja o napuštanju trake, preko Parking sistema plus, pa do adaptivnog tempomata i Top view kamera sistema. Što se cena tiče, u vesti se ističe verzija Q5 40 TDI quattro koja u Nemačkoj košta 48.700 evra. Restilizovani Q5 na tržište stiže na jesen ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li stiže i Audi RS Q5?

 

157522-audi rs q5.jpg

 

Audi je ranije ove nedelje prikazao obnovljenu verziju aktuelne generacije SUV modela Q5, što je bila prilika da novinari ljudima iz Audija postave i par pitanja koja se tiču eventualnog sportskog modela RS Q5. Ipak, Michael Crusius, predstavnik Audija za medije za gamu srednje velikih SUV-ova, na tom događaju nije želeo da se upušta u detalja oko takve verzije, dodavši da je to ''jedno od malog broja pitanja na koje danas neće moći da odgovori''. Takođe je izjavio da u Audiju ne komentarišu špekulacije i pitanja o mogućim budućim proizvodima. Sa druge strane, Crusius u svojoj izjavi za medije nije demantovao takav model.

 

Kako bilo, ako se RS Q5 ikada pojavi imaće konkurente u modelima kao što su BMW X3 M i Mercedes AMG GLC 63. Takođe, u gami bi se verovatno našla i verzija RS Q5 Sportback, kao rival BMW-u X4 M i Mercedes AMG-u GLC 63 Coupe. RS Q5 bi verovatno pokretao 2.9 twin turbo V6 TFSI iz RS5 gde raspolaže sa 450KS i 600 Nm, uz 8-stepeni automatski menjač i pogon na sva četiri točka. U RS paketu bi takođe našli i agresivniji aero body paket (proširenja blatobrana, prednji spojler, izmenjeni branici, set pragova, zadnji krovni spojler, zadnji difuzor), RS prednji gril, novi alu točkovi, sportski podešeno oslanjanje i izduvni sistem, jače kočnice, kao i modifikovani enterijer sa sportskim sedištima i volanom sa zaravnjenim donjim delom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Audi Q5 Sportback

 

audi q5 2021 02.jpg

 

Audi je u junu predstavio obnovljenu verziju SUV modela Q5 (sada ga odlikuju unapređeni stajling, modernizovana unutrašnjost i osvežena gama motora), a u pripremi je i njegova Sportback varijanta. To potvrđuju i špijunske slike jednog test primerka koji je nedavno uhvaćen u Kini.

 

audi q5 2021.jpg

 

Kao i standardni Q5, i Q5 Sportback će dobiti širi prednji gril, standardna LED prednja i zadnja svetla, kao i nove alu točkove. Najveća razlika je naravno pozadi, gde Q5 Sportback dobija nižu liniju krova i drugačiji dizajn stubova (što će sve uticati na smanjenje mesta za glave putnika pozadi i zapreminu prtljažnika). U unutrašnjosti će se naći MIB 3 infotainment sistem, 10.1-inčni MMI ekran, pa 12.3-inčni Audi virtuelni kokpit, standardni Audi smartphone interfejs, Apple CarPlay i Google Android Auto... Bogata je i lista sistema asistencije vozaču, od upozorenja o napuštanju trake, preko Parking sistema plus, pa do adaptivnog tempomata i Top view kamera sistema. Top varijantu SQ5 će odlikovati i Black Optic paket (mat crni krovni nosači, retrovizori u gloss black izdanju, crni akcenti i 20-inčni bikolor točkovi).

 

U zavisnosti od tržišta, u gami će se naći 2.0 TFSI turbo benzinac (sa 12V mild-hybrid sistemom, snaga 265KS i 370 Nm), pa hibridna verzija Q5 55 TFSI e quattro (kombinuje 2.0 litarski turbo i elektromotor sa ukupno 367KS i 500 Nm, uz 7-stepeni S tronic menjač i quattro pogon), SQ5 (u Severnoj Americi sa 3.0 TFSI V6 benzincem od 354KS i 500 Nm), kao i Q5 40 TDI quattro koji pokreće 2.0 turbo-dizelaš sa 204KS i 400 Nm (ima i 12V mild-hybrid sistem). Ostaje i pitanje da li će se kasnije možda pojaviti i sportska RS Q5 verzija. RS Q5 bi verovatno pokretao 2,9 litarski twin turbo V6 TFSI motor iz modela RS5 gde raspolaže sa 450KS i 600 Nm, uz 8-stepeni automatski menjač i pogon na sva četiri točka.

U RS paketu bi takođe našli i agresivniji aero body paket (proširenja blatobrana, prednji spojler, izmenjeni branici, set pragova, zadnji krovni spojler, zadnji difuzor), RS prednji gril, novi alu točkovi, sportski podešeno oslanjanje i izduvni sistem, jače kočnice, kao i modifikovani enterijer sa sportskim sedištima i volanom sa zaravnjenim donjim delom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi Q5 Sportback bez maske

 

audi q5 2021 3.jpg

 

Audi je u junu predstavio obnovljenu verziju SUV modela Q5 (odlikuju ga unapređeni stajling, modernizovana unutrašnjost i osvežena gama motora), a uskoro dolazi i njegova Sportback varijanta.

Kao i standardni Q5, i Q5 Sportback će dobiti širi prednji gril, standardna LED prednja i zadnja svetla, kao i nove alu točkove. Najveća razlika je naravno pozadi, gde Q5 Sportback ima nižu liniju krova i drugačiji dizajn stubova (što će sve uticati na smanjenje mesta za glave putnika pozadi).

 

audi q5 2021 2.jpg

 

U Kini će postojati i produžena L verzija (na slikama) koja će zahvaljujući dužem međuosovinskom rastojanju nuditi više mesta za noge putnike pozadi.

 

audi q5 2021 1.jpg

 

U unutrašnjosti će se naći MIB 3 infotainment sistem, 10.1-inčni MMI ekran, pa 12.3-inčni Audi virtuelni kokpit, standardni Audi smartphone interfejs, Apple CarPlay i Google Android Auto...

Bogata je i lista sistema asistencije vozaču, od upozorenja o napuštanju trake, preko Parking sistema plus, pa do adaptivnog tempomata i Top view kamera sistema. Top varijantu SQ5 će odlikovati i Black Optic paket (mat crni krovni nosači, retrovizori u gloss black izdanju, crni akcenti i 20-inčni bikolor točkovi).

 

U zavisnosti od tržišta, u gami će se između ostalog naći 2.0 TFSI turbo benzinac (sa 12V mild-hybrid sistemom, snaga 265KS i 370 Nm), pa hibridna verzija (kombinuje 2.0 turbo i elektromotor sa ukupno 367KS i 500 Nm, uz 7-stepeni S tronic menjač i quattro pogon), SQ5 (u Severnoj Americi sa 3.0 TFSI V6 benzincem od 354KS i 500 Nm), kao i Q5 40 TDI quattro koji pokreće 2.0 turbo-dizelaš sa 204KS i 400 Nm (ima i 12V mild-hybrid sistem).

 

Ostaje i pitanje da li će se kasnije možda pojaviti i sportska RS Q5 verzija. RS Q5 bi verovatno pokretao 2.9 twin turbo V6 TFSI motor iz modela RS5 gde raspolaže sa 450KS i 600 Nm, uz 8-stepeni automatski menjač i pogon na sva četiri točka. U RS paketu bi takođe našli i agresivniji aero body paket (proširenja blatobrana, prednji spojler, izmenjeni branici, set pragova, zadnji krovni spojler, zadnji difuzor), RS prednji gril, novi alu točkovi, sportski podešeno oslanjanje i izduvni sistem, jače kočnice, kao i modifikovani enterijer sa sportskim sedištima i volanom sa zaravnjenim donjim delom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Audi Q5 55 TFSI e

 

abt-audi-q5 2021 03.jpg

 

U tjuning kući ABT Sportsline su pripremili i kit za pojačanje hibridnog Audija Q5 55 TFSI e.

 

abt-audi-q5 2021 02.jpg

 

Standardni Audi Q5 55 TFSI e ima 2.0 TFSI benzinac i elektromotor sa kombinovanih 367KS i 500 Nm, dok pojačana ABT verzija nudi 425KS i 550 Nm obrtnog momenta.

 

abt-audi-q5 2021 01.jpg

 

Osim toga, ABT Spotsline je za Audi Q5 predvideo komplet alu točkova i do 22 inča, sportski izduvni sistem (sa izduvni cevima od 102 mm), modifikovano oslanjanje, aero body kit (proširenja blatobrana, pragovi, zadnji spojler...), kao i nove patosnice i druge detalje za enterijer.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Audi Q5 Sportback

 

SUV srednje veličine, ali sa Coupe linijom poput npr. BMW X4 ili Mercedesa GLC Coupe - Audi do sada nije imao rivala za njih.

Zato je napravio Q5 u Sportback verziji, tj. svom SUV modelu Q5 je oborio liniju krova, smanjio gepek i napravio ga lepšim, naročito ovako napakovanog opremom u S-Line varijanti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi Q5 Sportback zvanično

 

audi-q5 sportback 2021 06.jpg

 

U junu ove godne smo prvo upoznali obnovljenu verziju Audijevog SUV modela Q5 (dobio je unapređeni stajling, modernizovanu unutrašnjost i osveženu gama motora), dok je sada pred nama i njegova Sportback varijanta.

 

audi-q5 sportback 2021 05.jpg

 

Kao i standardni Q5, i Sportback odlikuju širi prednji gril, standardna LED prednja (kod nekih verzija i matrix LED), LED zadnja svetla (OLED tehnologija kod skupljih verzija), kao i novi alu točkovi. Najveća razlika je naravno pozadi, gde Q5 Sportback ima drugačiji dizajn stubova.

 

audi-q5 sportback 2021 04.jpg

 

Q5 Sportback je za 7 mm duži nego standardni Q5, dok su širina, visina i međuosovinsko rastojanje ostali isti. Ovde i podatak da koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.30.

 

audi-q5 sportback 2021 03.jpg

 

Takođe, Q5 Sportback ima i za 40 litara manji prtljažnik (510 litara), odnosno 70 litara manje kod sklopljenih zadnjih sedišta (1.480 litara).

 

audi-q5 sportback 2021 02.jpg

 

Ovde treba napomenuti da će u Kini postojati i produžena L verzija koja će zahvaljujući dužem međuosovinskom rastojanju nuditi više mesta za putnike pozadi. U unutrašnjosti će se naći MIB 3 infotainment sistem, 10.1-inčni MMI ekran, pa 12.3-inčni Audi virtuelni kokpit, Audi smartphone interfejs, Apple CarPlay i Google Android Auto, head-up displej, opcioni Bang & Olufsen audio sistem sa 19 zvučnika...

 

audi-q5 sportback 2021 01.jpg

 

Bogata je i lista sistema asistencije vozaču, od upozorenja o napuštanju trake, preko Parking sistema plus, pa do adaptivnog tempomata i Top view kamera sistema. Top varijantu SQ5 će odlikovati i Black Optic paket (mat crni krovni nosači, retrovizori u gloss black izdanju, crni akcenti i 20-inčni bikolor točkovi).

U Americi će se nuditi 2.0 benzinac (sa 12V mild-hybrid tehnologijom) i 265KS, kao i SQ5 Sportback sa 3.0 TFSI V6 benzincem i 355KS. U Evropi će se u gami naći 2.0 TFSI sa mild-hybrid tehnologijom, pa 2.0 TDI mild-hybrid, kao i 3.0 V6 dizel mild-hybrid sa 347KS za verziju SQ5 Sportback. Kasnije takođe stižu i dve plug-in hybrid TFSIe verzije. U zavisnosti od verzije, ugrađivaće se 7-stepeni ili 8-stepeni menjač. Prodaja Audija Q5 Sportback počinje u prvoj polovini sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi Q5L Sportback za Kinu

 

audi q5l kina02.jpg

 

Istovremeno sa standardnim Q5 Sportback modelom, Audi je je na sajmu u Pekingu prikazao i njegovo produženo L izdanje. Q5L Sportback je namenjen samo kineskom tržištu, a tamo ga proizvodi FAW-Volkswagen. Audi Q5L Sportback ima međuosovinsko rastojanje od 2.908 mm (što je za 89 mm duže od standardne verzije), dužina iznosi 4.778 mm, širina 1.892 mm, a visina 1.666 mm.

 

audi q5l kina01.jpg

 

Primećuju se i produžena zadnja vrata, dok je prostor za putnike pozadi naravno veći nego kod regularnog modela. U paleti motora su dva 2.0 turbo-benzinca, i to sa 187KS odnosno 220KS. Prodaja će startovati u prvom kvartalu sledeće godine, ali cene za sada još nisu poznate.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2021. Audi SQ5 TDI

 

Audi-SQ5 05.jpg

 

Audijev SUV model Q5 je obnovljen u junu ove godine, a sada stiže i modernizovani SQ5 TDI modelske godine 2021. Njega odlikuju unapređeni stajling i modernizovana unutrašnjost, pri čemu se vizuelno najviše ističu širi prednji gril, standardna LED prednja i zadnja svetla, izmenjeni branici, redizajnirani pragovi, doterani zadnji difuzor, kao i novi alu točkovi.

 

Audi-SQ5 04.jpg

 

Napred su dostupna i opciona matrix LED svetla, dok pozadi mogu da se dobiju i svetla sa OLED tehnologijom.

 

Audi-SQ5 03.jpg

 

Tu su i S oznake, 20-inčni alu točkovi (opciono i od 21 inča), sportski podešeno oslanjanje (niže za 30 mm), sportski izduvni sistem i jače kočnice.

 

Audi-SQ5 02.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđeni MIB 3 infotainment sistem, 10.1-inčni MMI ekran, 12.3-inčni Audi virtuelni kokpit, el. podesiva sportska sedišta sa S logom, sedišta i volan sa kontrastnim šavovima, pragovi sa osvetljenjem, aluminijumski detalji, opciona Nappa koža.

 

Audi-SQ5 01.jpg

 

Lista sistema asistencije vozaču podrazumeva sistem od upozorenja o napuštanju trake, Parking sistem plus, adaptivni tempomat, Top view kamera sistem...

2021. SQ5 TDI ima 3.0 V6 dizel motor koji razvija 341KS i 700 Nm obrtnog momenta, a u paketu je i mild-hybrid sistem (sa 48-voltnim električnim sistemom). Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5.1 sekundu, dok je najveća bezina el. ograničena na 250 km/h. Restilizovani SQ5 TDI će se kod Audijevih dilera pojaviti u prvom kvartalu 2021. godine, i to po ceni koja u Nemačkoj iznosi 68.137 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi SQ5 TDI Sportback

 

audi-sq5 2021 04.jpg

 

Nakon što je ranije ovog meseca već prikazao modernizovani SQ5 TDI modelske godine 2021. Audi je sada predstavio i njegovu Sportback verziju. I SQ5 TDI Sportback odlikuju upadljivi prednji gril, standardna LED prednja i zadnja svetla, izmenjeni branici, redizajnirani pragovi, doterani zadnji difuzor, kao i novi alu točkovi.

 

audi-sq5 2021 03.jpg

 

Napred su dostupna i opciona matrix LED svetla, dok pozadi mogu da se dobiju i svetla sa OLED tehnologijom. Tu su i S oznake, 20-inčni alu točkovi (opciono i od 21 inča), sportski podešeno oslanjanje (niže za 30 mm), sportski izduvni sistem i jače kočnice.

 

audi-sq5 2021 02.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđeni MIB 3 infotainment sistem, 10.1-inčni MMI ekran, 12.3-inčni Audi virtuelni kokpit, el. podesiva sportska sedišta sa S logom, sedišta i volan sa kontrastnim šavovima, pragovi sa osvetljenjem, aluminijumski detalji, opciona Nappa koža...

 

audi-sq5 2021 1.jpg

 

Lista sistema asistencije vozaču podrazumeva sistem od upozorenja o napuštanju trake, Parking sistem plus, adaptivni tempomat, Top view kamera sistem...

SQ5 TDI Sportback ima 3.0 V6 dizel motor sa 341KS i 700 Nm obrtnog momenta, a u paketu je i mild-hybrid sistem (sa 48-voltnim električnim sistemom). Potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 7 litara na 100 km. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5.1 sekundu, dok je najveća bezina el. ograničena na 250 km/h. Što se dimenzija tiče, SQ5 TDI Sportback je dugačak 4.689 mm, širok 1.893 mm, visok 1.633 mm i ima međuosvinsko rastojanje od 2.824 mm. Kao i standardni SQ5 TDI, i SQ5 TDI Sportback će se kod Audijevih dilera pojaviti u prvom kvartalu 2021. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: Test Audi SQ5 TDI

 

Ko je navikao na TDI i baš baš želi i dalje dizel pod haubom, Audi vam je izašao u susret:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: Test 2021. Audi SQ5

 

3.0 šestak turbo sa 350 konja, i više nema baš najgore lažne auspuhe u celoj autoindustriji:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotradervelikoA.jpg Autotrader video: Test 2021. Audi Q5

 

Restajling jednog od najvažnijih modela za Audi:

 

 

 

alexonautos.jpg AlexOnAutos video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autonationyoutube.jpg AutoNation: 2021. Audi Q5 55 TFSI e Quattro

 

Audi nema popularniji crossover, a za 2021. je dobio facelift:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Audi Q5 Sportback

 

Mercedes GLC Coupe i BMW X4 konačno dobijaju rivala od Audija u vidu Sportback varijante od ranije postojećeg Q5:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2021. Audi SQ5 Sportback TDI

 

210726-audi sq5 4.jpg

 

Osim modernizovanog SQ5 TDI, u Audijevoj ponudi modelske godine 2021 se nalazi i njegova Sportback verzija. I Audi SQ5 TDI Sportback odlikuju upadljivi prednji gril, standardna LED prednja i zadnja svetla, izmenjeni branici, redizajnirani pragovi, doterani zadnji difuzor, kao i novi alu točkovi.

 

210727-audi sq5 3.jpg

 

Napred su dostupna i opciona matrix LED svetla, dok pozadi mogu da se dobiju i svetla sa OLED tehnologijom.

 

210725-audi sq5 2.jpg

 

Tu su i S oznake, 20-inčni alu točkovi (opciono i od 21 inča), sportski podešeno oslanjanje (niže za 30 mm), sportski izduvni sistem i jače kočnice. Za unutrašnjost su predviđeni MIB 3 infotainment sistem, 10.1-inčni MMI ekran, 12.3-inčni Audi virtuelni kokpit, el. podesiva sportska sedišta sa S logom, sedišta i volan sa kontrastnim šavovima, pragovi sa osvetljenjem, aluminijumski detalji, opciona Nappa koža... Lista sistema asistencije vozaču podrazumeva sistem upozorenja o napuštanju trake, Parking sistem plus, adaptivni tempomat, Top view kamera sistem...

 

210728-audi sq5 1.jpg

 

SQ5 TDI Sportback ima 3.0 V6 dizel motor sa 347KS i 700 Nm obrtnog momenta, a u paketu je i mild-hybrid sistem (sa 48-voltnim električnim sistemom). Potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 7 litara na 100 km. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5.1 sekundu, dok je najveća bezina el. ograničena na 250 km/h. Što se dimenzija tiče, SQ5 TDI Sportback je dugačak 4.689 mm, širok 1.893 mm, visok 1.633 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.824 mm. U gami Q5 Sportback modela za 2021. se nalaze i verzije 40 TDI (2.0 TDI dizelaš sa 204KS i 400 Nm, do 100 km/h ubrzava za 7.6 sekundi i može do 222 km/h), zatim Q5 Sportback 50 TDI sa 286KS i 620 Nm (48V mild-hybrid sistem, do 100 km/h za 5.7 sekundi, najveća brzina 240 km/h), kao i 45 TFSI sa 2.0 benzincem od 265KS i 370 Nm (uz 12V mild-hybrid sistem).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: 2021. Audi SQ5

 

Prvi SQ5 je bio jedan od pionira segmenta luksuzno-sportskih kompaktnih SUV modela još 2014. godine. Npr. jedan od jakih igrača danas u tom segmentu, BMW X3M, prvi put se pojavio na tržištu tek prošle godine.

Ali, gledano sa druge strane SQ5 time ustvari ima ''hendikep'' jer je najstariji od svih na tržištu. Zato njegovih 350 konja nije više baš optimalno u pomenutom segmentu, jer BMW X3 M ili AMG GLC 63 imaju po 470 konja, čak i njihove blaže verzije u vidu X3 M40i ili AMG GLC 43 imaju po 380 konja. Zbog toga je SQ5 jeftiniji od njih:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide: 2021. Audi Q5

 

Trenutno na svetskom tržištu nema važnijeg segmenta od ovog kojeg čine SUV automobili srednje veličine, i Audi to dobro zna...pa zato nije čudan trud koji je uložen u restajling Q5.

Pored toga, ovo je Audiju ionako najprodavaniji auto: 

 

 

 

chasingcars.jpg ChasingCars:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Audi Q5

 

Audi je nedavno osvežio Q5, a sada se za volan njegove varijante sa 200 konja i quattro pogonom smestio Jura:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotradervelikoA.jpg Autotrader: 2021. Audi SQ5

 

Restajling ima malo drugačiju masku, branike i svetla, kao i dve dodatne boje (nijansa plave i zelene). Unutra je najnoviji infotainment dijagonale 10.1 inča, kao doplata posotji i virtuelni kokpit dijagonale 12.3 inča. Audi kaže da je dosta radio i na unapređivanju softvera menjača i LC (launch control):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2021. Audi SQ5

 

Najviše ljudi koji kupe novog Audija kupi Q5, tako da uopšte nije čudno što se i za SQ5 Audi dosta potrudio:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Audi Q5 Quattro 

 

Na testu je 40 TDI = 204KS/400Nm. Pre restajlinga ista varijanta je imala 190 konja, tako da je malo i konjaža porasla:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...