daki220981 3 Posted July 16, 2017 Drugari, da li je normalno da posle 30-40 km normalne voznje, motor bude toliko vruc da ne mozes staviti ruku na njega?! Termometar pokazuje kazaljku na polovini, radna temperatura. Auto je Brava 1,6 16v. Sta moze da bude, posto slabije vuce, izduvni sistem ili usisni (gorivo, ulje)? Iz malog sam mesta, pa cekam dugo na majstora a najblizi servis je na 100km 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
daki220981 3 Posted July 16, 2017 Hvala na misljenju. Dodje mi da Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted July 16, 2017 Za benzinve to uopste nije cudno. Nema sanse da stavis ruku na creva a kamoli na motor. Jesu ti sva creva vruca isto? Da li radi ventilator u leru kad stoji? Ako radi i ako su i donje i gornje crevo vruce na hladnjaku i pali ventilayor posle stajanja u mestu na ovu vrucinu onda je ave ok i nema sta da brines. Ako kazaljka ne ide preko pola sve ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihajlo F 0 Posted July 16, 2017 Da nemaš možda neku pečurku umesto klasičnog filtera za vazduh? Quote Share this post Link to post Share on other sites
daki220981 3 Posted July 16, 2017 Sve je tako kako si naveo. Ali mi se gasi u voznji na radnoj temp i slabo vuce, dok je hladan sve u redu. Ne mogu preci preko 4.000 o/m, ni preko 140 km/h. Nisam jos gledao katalizator i mlaznice( injektore) , mada ako vuce hladan...nemam vise pojma. Ne, imam klasican filter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted July 16, 2017 Kod takvih slučajeva treba prvo krenuti od goriva..Proveri dovod goriva tj pritisak koje pravi pumpa benzina..Ako treba da se očisti filter zameniti nov..Kod nekih modela je ispod uliva goriva kod novijih sa plastičnom granom usisa je u samom kućištu pumpe..Takođe ako je to ok onda izduv proveriti dal nije negde začepljenje od garezi itd..Ako su te stvari ok onda se krene u proveru ostalih stvari.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
daki220981 3 Posted July 16, 2017 Hvala, sutra ide u servis, javljam svakako. Poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted July 16, 2017 Ako misliš da ti je motor stvarno pregrejan uprkos meraču, onda pipni recimo crevo koje ti ide ispod ekspanzionog suda. Ako nije tvrdo ili ne daj bože naduvano onda je sve u redu. Što se vuče tiče - meni se dešavalo da slabije vuče kad je topao u slučaju da su mi loši kablovi. Tad se od toplote još malo rašire i eto problema. Oni i bobina su stvari koje prvo reaguju na toplotu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted July 23, 2017 Moguće da ti je auspuh zaštopan ili katalizator pa se zato grije i ne ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites