Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Hyper automobili

Recommended Posts

Touring Superleggera Arese RH95 zvanično

 

touring arese 08.jpg

 

Italijanski Touring Superleggera je duže vreme najavljivao novi sportski model kojim će proslaviti svoju 95-godišnjicu (osnovali su ga 1926. godine Felice Bianchi Anderloni i Gaetano Ponzoni).

 

touring arese 07.jpg

 

Automobil je konačno i zvanično pred nama, a njegovo ime je Touring Superleggera Arese RH95.

 

touring arese 06.jpg

 

Poznato je i da je u pitanju 478 cm dugački automobil sa centralno smeštenim motorom, a neki mediji navode da je kao baza poslužio Ferrari 488 Pista.

 

touring arese 05.jpg

 

Touring Superleggera Arese RH95 naravno ima potpuno drugačiji izgled u odnosu na pomenuti Ferrari, a treba napomenuti da je karoserija napravljena od ugljeničnih vlakana.

 

touring arese 04.jpg touring arese 03.jpg

 

Kompanija navodi da je ergonomija enterijera takva da automobil čini pogodnim za svakodnevnu vožnju.

 

touring arese 02.jpg

 

Tu su i vrata koja se otvaraju u vis, dok se za pogon brine 4.2 V8 motor sa 720KS i 770 Nm obrtnog momenta. Najveća brzina iznosi 340 km/h.

 

touring arese 01.jpg

 

Touring Superleggera navodi da je u planu proizvodnja od samo 18 primeraka ovog modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pambuffetti PJ-01

 

pambuffetti 04.jpg

 

Pambuffetti PJ-01 je novi italijanski superautomobil, sa karoserijom od ugljeničnih vlakana, zadnjim pogonom i V10 motorom. Taj 5.2 V10 motor raspolaže sa 820KS i 800 Nm, težina vozila je 1.100 kg, dok odnos težina/snaga iznosi 1.3 kg/KS.

pambuffetti 03.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od 3 sekunde, a najveća brzina je veća od 320 km/h.

 

pambuffetti 02.jpg

 

Dimenzije: dužina 470 cm, širina 206 cm i visina 115 cm.

 

pambuffetti 01.jpg

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glickenhaus 004S

 

216143-glickenhaus 03.jpg

 

Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG) na ovogodišnjem Goodwood Festivalu brzine predstavlja svoj superautomobil 004S. Ovaj primerak je u boji zlata, sa braon enterijerom, kao i tri sedišta sa šemom zmijske kože (vozačevo je inače postavljeno centralno kao kod McLarena F1).

 

216144-glickenhaus 02.jpg

 

004S je u osnovi drumska verzija trkačkog modela 004C GT3 koji je prikazan prošle godine, dok se za pogon brine GM-ov 6.2 V8 motor sa kompresorom i 650KS.

 

216145-glickenhaus 01.jpg

 

Tu su i konstrukcija od ugljeničnih vlakana, 6-stepeni Graziano manuelni menjač, podešavajući Bilstein amortizeri, OZ Racing točkovi, gume Michelin Pilot Sport Cup 2 R...

004S startuje sa cenom od 460.000 dolara (388.000 evra), dok verzija 004CS košta 598.000 dolara (504.000 evra) i dolazi sa V8 motorom i 850 konja (ovde je u paketu i 7-stepeni sekvencijalni menjač). Narudžbine se već primaju, a isporuke su najavljene za kraj ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

SSC potvrdio da je lagao - Tuatara nije dostigla ni 301 mph (484 km/h), a kamoli 331 mph (533 km/h)

 

ssc tuatara1.jpg

 

Prošle jeseni, SSC je iznenadio čitav automobilski svet objavivši da je Tuatara navodno ostvarila brzinu od 533 km/h. Međutim, ispostavilo se da je reč o obmani, što je zvanično potvrdio i američki proizvođač. Kako pišu Vrele Gume, u nedavnom postu na Instagramu, Shelby SuperCars (SSC), potvrdio je ono što su mnogi i pretpostavljali, a to je da hiperautomobil Tuatara nije dostigao 331 milju na čas. Zapravo, kompanija tek treba oficijelno da probije barijeru od 300 milja na čas (483 km/h).

 

''Gledamo vaša pitanja već mesecima i razumemo vašu frustraciju'', napisao je SSC. ''Ukoliko nije bilo pojašnjeno do sada, želeli bismo zvanično da potvrdimo da nismo dostigli brzinu od 331 milje na čas, pa čak ni 301 milju na čas, u oktobru 2020.'' Kompanija je dodala da su njeni članovi bili ''iskreno slomljenog srca kada su saznali da nisu ostvarili cilj''. Ipak, u toku su napori da barijera od 300 milja na čas ipak bude probijena, i to zvanično i bez bilo kakve sumnje. Post je završen zahvaljivanjem ''onima koji su podržavali čitavu priču i razumeli naš neočekivani incident u aprilu, koji je odložio planove za probijanjem brzinskog rekorda.''

 

Po izveštaju iz prošlog oktobra, britanski trkački vozač, Oliver Veb, ostvario je brzinu od 301.01 milju na čas (485 km/h) u prvom pokušaju, i čak 331.15 milja na čas (533 km/h) u drugom. ''Znam da smo mogli ići brže, jer kako sam se približavao 331 milji na čas, Tuatara je ubrzala za gotovo 20 milja na čas u poslednih pet sekundi'', navodno je rekao Veb. Međutim, u čudnom sledu događaja, oficijelni rekorder, koji je dostigao 282.9 mph (455 km/h) u januaru, oštećen je ranije ove godine kada je kamion koji ga je prevozio doživeo snažan bočni vetar blizu Solt Lejk Sitija. Kamion se prvernuo, što je dovelo do ozbiljnih oštećenja na hiperautomobilu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ATS RR Turbo Serie Carbonio

 

216742-ats 04.jpg

 

Italijanska kompanija ATS, poznata po svojim trkačkim RR Turbo Club Sport modelima i ulično legalnim GT automobilima, predstavlja RR Turbo Serie Carbonio jedinicu, koja je još lakša verzija njihovog takmičarskog modela zahvaljujući karoseriji od ugljeničnih vlakana i karbonsko-keramičkim diskovima kočnica.

 

216743-ats 03.jpg

 

Baš kao i RR Turbo Club Sport model predstavljen pre dve godine i zvanično izbačen 2020. Serie Carbonio je kreiran sa cevastim ramom i rol barom odobrenim od strane FIA. Srednje montirani dvolitarski turbo četvorocilindraš stvara 414 konja u Sport modu, i do 592 konja u Corsa režimu rada. Sva ova snaga šalje se na zadnju osovinu putem šestostepenog sekvencijalnog menjača i uz pomoć diferencijala ograničenog proklizavanja.

 

216744-ats 02.jpg

 

Zahvaljujući novim panelima karoserije i agresivnijim aerodinamičkim komponentama kompletno kreiranim od ugljeničnih vlakana, Serie Carbonio ne samo da izgleda daleko bolje, već je težak svega 825 kilograma, što je za četrdeset manje od trkačke Club Sport verzije. Ova mašina poseduje i novi komplet karbonsko-keramičkih kočionih diskova od 350 milimetara, sa šestoklipnim aluminijumskim kleštima. Obe verzije automobila poseduju push-rod napred i pull-rod vešanje pozadi, sa elektronski podesivim amortizerima na sve četiri strane.

 

216745-ats 01.jpg

 

RR Turbo ispunjava uslove za učestvovanje u 24h Series, VLN, International Endurance Series, International Hill Climb šampionatima i Clubsport trkama, međutim, ovu mašinu vlasnici mogu izvesti i na trkačku stazu, kako bi uživali u neverovatnom adrenalinskom danu. Cene ovih modela startuju sa 136.600 evra, koliko je potrebno izdvojiti za Club Sport varijantu, ili od 164.900 evra za ovaj automobil u Serie Carbonio trkačkom izdanju.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indijski Mean Metal Motors Azani sa 1.000 konja

 

mean 03.jpg

 

Indijski Mean Metal Motors najavljuje električni hiperautomobil Azani, ali se u vesti ne navodi kada će se ovaj novitet zaista i pojaviti.

 

mean 02.jpg

 

Kako bilo, elektromotori raspolažu sa ukupno 1.000KS i 1.000 Nm, dok će sa jednim punjenjem baterija od 120 kWh autonomija po tvrdnjama kompanije iznositi 523 km.

 

mean 01.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje 2.1 sekundu, a najveća brzina je 322 km/h. Mean Metal Motors ističe da Azani ima skateboard aluminijumsku šasiju koja je dovoljno fleksibilna za upotrebu i na drugim modelima, dok više detalja tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaustavljen razvoj hiperautomobila Toyota GR Super Sport

 

214123-toyota gr super sport.jpg

 

Izveštaji iz Japana kažu da je razvoj drumske verzije Toyotinog hiperautomobila GR Super Sport stavljen na led nakon ozbiljne nesreće tokom testiranja prototipa. Test vozilo za hibridni hiperautomobil od 986 konja se navodno zapalilo i pretrpelo je ozbiljna oštećenja tokom testa na japanskoj stazi Fuji Speedway prošlog meseca. Japanski mediji navode da je program drumskog automobila u potpunosti otkazan, iako razvoj Toyotinog GR010 Le Man hiperautomobila ne bi trebalo da bude ugrožen, navodi moto sport publikacija Racer.

 

Britanski Autocar je kontaktirao Toyotu, ali japanska kompanija nije imala zvaničan komentar. Planirano je da se GR Super Sport pokreće prilagođena verzija sadašnjeg TS050 Hybrid trkačkog elektrifikovanog 2.4 twin-turbo V6. Toyota nije detaljno opisala kako funkcioniše hibridni sistem drumskog automobila ni koliko ima elektromotora, već je samo otkrila planiranu snagu od 986KS. Ostali detalji su takođe ostali u tajnosti, uključujući informacije o ceni i proizvodnim brojevima. Toyota je nedavno zatražila od potencijalnih vlasnika da popune upitnik, raspitujući se o tome koje automobile već poseduju i planiraju da kupe, da li poseduju Toyotu 2000 GT ili Lexus LFA.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kineski hiperautomobil Hongqi S9 u proizvodnom izdanju na nedelji dizajna u Milanu

 

213452-Hongqi 011.jpg

 

Proizvodna verzija hibridnog hiperautomobila kompanije Silk-FAW, Hongqi S9, biće predstavljena na Milanskoj nedelji dizajna početkom septembra.

Predstavljanje ove neverovatne mašine u modnoj i dizajnerskoj prestonici sveta potpuno ima smisla. Silk-FAW kompanija bila je prilično agresivna prilikom pozicioniranja, napadajući direktno kompanije kao što su Ferrari i Lamborghini, postavivši svoj salon u regionu Emilija-Romanja, poznatijem kao Italijanska automobilska dolina.

 

213453-Hongqi 010.jpg

 

Kao da sve ovo nije dovoljno, Silk-FAW je zaposlio bivšeg generalnog direktora kompanije Ferrari, Ameda Felisa, kao specijalnog savetnika izvršnog predsednika i člana visokog savetodavnog odbora kompanije. Kinesko/američki brend postavio je takođe i bivšeg izvršnog direktora kompanija Ferrari, Alfa Romeo i BMW, Roberta Fedelija, za novog šefa tehnološkog odeljenja. Ova zapošljavanja visokoprofilnih ljudi iz sveta automobila, predstavlja svega nekoliko od brojnih drugih koja su planirana za pojačavanje redova članovima iz elitnih italijanskih marki luksuza i performansi.

 

Prvi automobil kompanije Silk-FAW, Hongqi S9 Hypercar, stilizovao je Valter de Silva, još jedno uticajno ime iz sveta automobilizma, zaduženo za dizajn brojnih velikih italijanskih automobila, kao što su Lamborghini Egoista i Alfa Romeo 156. Tokom aprila ove godine, ovaj brend predstavio je Hongqi model u prototip izdanju na 2021 Shanghai Auto Show sajmu atuomobila. U svojoj konfiguraciji Hongqi S9 stiže do stotke iz mesta za svega 1.9 sekundi, a odatle će prema izveštajima kompanije biti zaustavljen tek na 400 km/h. Ovaj model poseduje hibridni pogonski sklop sa 1.400 konja, koji uključuje V8 turbo motor, praćenu sa još tri električna motora.

 

213454-Hongqi 09.jpg

 

S9 će najverovatnije dolaziti sa cenom koja može parirati Ferrari, Lamborghini i Pagani automobilima, dok svetski mediji naglašavaju da će njegova startna cifra zapravo biti oko 1.5 miliona evra. Prama planovima, svega 99 jedinica biće napravljeno, tako da će ovaj hiperautombil biti prava ekskluziva.

 

213455-Hongqi 08.jpg

 

Relativno nova zajednička saradnja između američkog Silk EV i kineskog FAW brenda, nastavlja se u okviru veoma ambicioznog plana u kome je targetirana prodaja od jednog miliona automobila pod Hongqi oznakom do kraja ove decenije, sa usputnim uključivanjima luksuznih i egzotičnih izdanja u celokupnu ponudu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen električni hiperautomobil Elektron Truva

 

elektron truva 03.jpg

 

Elektron je u aprilu već najavio električni hiperautomobil Quasar (2300KS, ubrzanje do 100 km/h za samo 1.65 sekundi, najveća brzina el. ograničena na 450 km/h, serija od 99 primeraka), a sada iz iste kompanije stiže i najava o još jednom hiperautomobilu. Na ovim crtežima je naime električni hiperautomobil Elektron Truva, najavljen za 2023. godinu (stiže šest meseci nakon Quasara), po ceni od 600.000 evra po primerku.

 

elektron truva 02.jpg

 

Elektron Truva će imati tri elektromotora sa ukupno 1.400KS, baterije od 100 kWh, pogon na sva četiri točka i inovativnu kompozitnu šasiju.

 

elektron truva 01.jpg

 

Ako se zaista i pojavi, Truva će se nuditi i u Cabrio izdanju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zenvo planira hibridni superautomobil

 

201486-zenvo-tsr-s.jpg

 

Danski Zenvo Automotive se priprema da za nekoliko godina ponudi novi supersportski automobil. Tačnije, njihov sledeći supersportski model će se pojaviti 2023. godinje, a imaće hibridni pogon. Za sada je poznato da će se novi Zenvo bazirati na šasiji modela TSR-S, kao i da će pored hibridnog pogonskog sistema imati i pogon na sva četitri točka. Za izgled će biti zadužen Christian Brandt, direktor dizajna u Zenvo Automotive, uz najavu da će se posebna pažnja posvetiti aerodinamici i smanjenju težine (uz obilatu upotrebu ugljeničnih vlakana). Zenvo planira i povećanje proizvodnje (trenutno ova kompanija sa 30 zaposlenih pravi samo pet vozila godišnje), uz nameru da se njihovi automobili ponude na novim tržištima (u Americi se recimo planira prodaja 10-15 vozila godišnje).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kineski električni hiperautomobil Farnova Othello

 

farnova 03.jpg

 

Iz Kine su stigle vesti o još jednom potpuno električnom hiperautomobilu novoosnovanog proizvođača - kineske kompanije Farnova Automotive. Othello je predstavljen u prototipnom obliku sa neverovatnih 1.835 KS. Kompanija ima u planu da proizvede 200 primeraka od 2022. godine, a jedan će koštati 1.86 miliona juana, odnosno oko 247.000 evra.

 

farnova 02.jpg

 

Othello koristi šasiju preuzetu od sportskog Qianta K50, što je rezultat dogovora između Farnove Automotive i Qiant Motorsa. Osim zajedničke šasije, dva automobila su, što se tiče stile i performansi, u potpunosti različita.

 

farnova 01.jpg

 

Kineski prototip je opremljen sa dva elektromotora koji u kombinaciji stvaraju 1835 KS (1350 kW) i neverovatnih 12.000 Nm. Sve ovo omogućava sprint do stotke za 1.8 sekundi, na putu do maksimalne brzine od 420 km/h. Do okruglih 300 km/h mu je potrebno 8.5 sekundi. Baterija od 75 kWh nudi domet od 600 kilometara. Što se tiče stila, vidimo karakteristične oštre nabore na karoseriji, gullwing vrata i uvlačivu kočnicu na krovu. Hiperautomobil je dugačak 467 cm, širok 208 cm i visok 115 cm, a težak je 1.350 kilograma. Kao što smo naveli, proizvodnja kreće sledeće godine u novoj fabrici u Changdeu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

FV Frangivento Sorpasso GT3

 

218689-frangivento 04.jpg

 

Italijanski FV Frangivento je na Francuskoj rivijeri i zvanično predstavio novi supersportski automobil Sorpasso koji je inače najavljen u aprilu ove godine. Takođe, ovom prilikom je saopšteno i da je prvi automobil već isporučen svom vlasniku, ali njegova cena nije otkrivena.

 

218690-frangivento 03.jpg

 

Svi kupci imaju mogućnost personalizacije pa od toga naravno zavisi i konačna cena.

 

218691-frangivento 02.jpg

 

Automobil je napravljen od ugljeničnih vlakana, dok se u unutrašnjosti nalaze alkantara i Mario Levi koža, kao i opcioni Avatar Driving Assistant, opisan kao inteligentni suvozač (radi se o tehnologiji veštačke inteligencije koju je razvio Sistemevo).

 

218692-frangivento 01.jpg

 

Pogon je na sva četiri točka, motor je 5.2 V10 sa kompresorom i 880KS, od 0 do 100 km/h automobil stiže za 2.9 sekundi i može do maksimalnih 345 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bermat GT

 

bermat 05.jpg

 

Nova italijanska kompanija Bermat (nazvana po inicijalima svog osnivača Mattea Bertezzoloa) predstavlja sportski automobil Bermat GT. Automobil je razvijen u saradnji sa JAS Motorsportom, dok se za njegov dizajn pobrinuo Camal Studio.

 

bermat 04.jpg

 

Prvo će se tokom 2022. godine pojaviti trkački Bermat GT Pista, a zatim stiže i GT u drumskom izdanju (uključujući potpuno električnu verziju).

 

bermat 03.jpg

 

Automobil ima i gullwing vrata, fiksni zadnji spojler, žute bočne otvore za vazduh, OZ Racing točkove od 19 inča, Pirelli gume 245/645R18 i 265/645R18, kočioni sistem sa diskovima 380 mm napred i 355 mm pozadi, podešavajuće amortizere, 12.0-inčnu digitalnu instrument tablu...

 

bermat 02.jpg

 

Bermat GT je dugačak 4.600 mm, širok 2.000 mm, visok 1.200 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2.600 mm, dok je težina oko 1.100 kg (zahvaljujući karoseriji od ugljeničnih vlakana i laganoj T-MM platformi).

 

bermat 01.jpg

 

Verzija GT Pista je dobila 2.0 motor sa 325-406KS, zadnji pogon i 6-stepeni sekvencijalni menjač, pri čemu ubrzanje do 100 km/h traje oko 4 sekunde. Cena u vesti nije navedena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen grčki Chaos sa 3.000 konja

 

greek chaos 04.jpg

 

Chaos je projekat grčke firme Spyros Panopoulos Automotive, a pokretaće ga 4.0 V10 twin-turbo motor sa 2.000KS ili sa čak 3.000KS u top varijanti. Ubrzanje 0-100 km/h traje 1.8 sekundi, najveća brzina iznosi 500 km/h.

 

greek chaos 03.jpg

 

Upotrebljeni su materijali poput karbona, kevlara i titanijuma, a tu su i Inconel izduvni sistem kao i točkovi od 21 i 22 inča.

 

chaos 2.jpg

 

U planu je serija od 100 primeraka (10 do 15 primeraka godišnje), po ceni od 5.5 miliona evra za baznu verziju, odnosno 12.4 miliona evra za top varijantu sa 3.000KS i svim opcijama.

 

greek chaos 01.jpg

 

Chaos će zvanično biti predstavljen 1. novembra.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Vazirani Ekonk iz Indije

 

219345-vazirani 041.jpg

 

Indijski Vazirani Automotive predstavlja Ekonk, potpuno električni sportski jednosed. Ekonk je inače drugi model iz ove kompanije, nakon Shul concepta koji je prikazan 2018. godine na Goodwood Festivalu brzine.

 

219348-vazirani 032.jpg

 

U vesti se ističe da je zahvaljujući konstrukciji od ugljeničnih vlakana Ekonk težak samo 738 kg, a budući da raspolaže sa 722KS odnos snaga/težina je skoro 1:1.

 

vazirani 02.jpg

 

Vazirani Automotive navodi da Ekonk od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 2.54 sekunde, kao i da je najveća brzina 309 km/h.

 

219347-vazirani 01.jpg

 

Ekonk bi mogao da završi u proizvodnji, mada samo u ograničenom broju primeraka.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Zenvo TSR-S

 

Sve osobine ovog auta padaju brzo u drugi plan jer ima aktivni zadnji spojler koji može da se naginje u stranu kada auto skreće. :D

Pored toga, ovo je ultra redak danski hiperautomobil, a auto koji vidite na ovom snimku je samo jedan od petnaest ikada napravljenih, svaki košta 1.5 miliona evra plus lokalni porezi. Za te pare se dobija jedan od najprivlačnijih automobila koji se legalno može voziti po javnim putevima, iako mu je prvobitna namena trkačka staza.

 

Kada su u pitanju performanse, TSR-S pokreće 5.8 V8 sa dvostrukim kompresorom koji pravi 1.200KS/1.200 Nm obrtnog momenta! Hvata stotku za 2.9 sekundi i ide sve do maksimalnih 325 km/h. Postoji i varijanta sa mnogo suptilnijim spojlerom pozadi (TS1) i ona može sve do 385 km/h. Auto ima IQ mod vožnje u kojem je vozaču na raspolaganju 800 konja, a pritiskom dugmeta može da ode u maksimalni režim sa svih 1.200 konja. E sad...ima retrovizore sa Seata (ali i ništa drugo spolja ili unutra sa bilo kog drugog auta), gomilu karbona i alkantare u kabini, ali i malo stariju generaciju robotizovanog menjača sa jednim kvačilom (kao na Aventadoru koji baš ove godine prestaje da se pravi), kao i ''monokok'' od aluminjiuma i čelika (a ne od karbona kao što izgleda kada sednete u kabinu), pa mu je zato težina oko 1.5 tone. Sledeća generacija će imati monokok od karbona kao svi ostali hiperautomobili:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

SP Automotive Chaos sa 3.107 konja

 

chaos 5.jpg

 

Chaos je kreacija grčke firme Spyros Panopoulos Automotive, a pokreće ga 4.0 V10 twin-turbo motor. Pogon je na sva četiri točka, a menjač sa dvostrukim kvačilom sa sedam ili osam stepeni prenosa:

 

chaos 4.jpg

 

U ponudi su dve verzije, pri čemu ''Earth Version'' ima 2.077KS/1.389Nm, do 100 km/h ubrzava za 1.9 sekundu, a četvrt milje (402 metra) prelazi za 8.1 sekundu.

 

chaos 3.jpg

 

Jača varijanta ''Zero Gravity'' raspolaže sa čak 3.107KS/1.984Nm, do 100 km/h stiže za 1.55 sekundi, a četvrt milje prelazi za 7.5 sekundi.

 

chaos 0021.jpg

 

Najveća brzina po najavama iznosi više od 500 km/h (pokušaj obaranja rekorda za najbrži serijski automobil će se odigrati na Ehra-Lessien stazi, a sponzor će biti Red Bull). Dužina je 5.053 mm, širina 2.068 mm, visina 1.121 mm, međuosovinsko rastojanje 2.854 mm, dok težina iznosi 1.272 kg, odnosno 1.388 kg.

 

chaos 1.jpg

 

Upotrebljeni su materijali poput ugljeničnih vlakana, kevlara i titanijuma, a tu su i volan sa integrisanim ekranom osetljivim na dodir, Inconel izduvni sistem, karbon-keramičke kočnice kao i točkovi od 21 i 22 inča. U planu je da se napravi po 20 primeraka za svaki kontinent, a automobile će prodavati Sotheby's. Prve isporuke su najavljene za sledeću godinu, po ceni od 5.5 miliona evra za baznu verziju odnosno 12.4 miliona evra za top varijantu sa 3.107 konja i svim opcijama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen električni Arash AFX

 

220892-arash 03.jpg

 

Iz britanske kompanije Arash je stigla zvanična najavila o njihovom budućem električnom hiperautomobilu AFX.

 

220894-arash 02.jpg

 

Arash u prvom saopštenju nije objavio konkretne detalje, osim da će AFX dobiti potpuno električni pogon, što znači da bi rival trebalo da mu bude Lotus Evija.

 

220893-arash 01.jpg

 

Najavne slike između ostalog otkrivaju da AFX nema klasične retrovizore, a pokazuju upadljivo ''ajkulino peraje'' i dugačku LED zadnju traku. Sem toga, jedan najavni render otkriva i unutrašnjost u kojoj će biti mesta za dva putnika.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Zenvo TSR-S

 

Ovaj auto nije ni prvi, ni drugi, ni treći na svetu koji ima aktivnu aerodinamiku u vidu npr. vazdušnih kočnica koje se aktiviraju, ili raznih zakrilaca koja se pomeraju...ali nikada ranije nismo videli taj sistem sproveden na način kako je to napravljeno kod Zenvo TSR-S:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fisker najavio električni superautomobil

 

221729-fisker ev.jpg

 

Fisker je na Twitteru objavio sliku kojom je najavio novi električni superutomobil. U poruci objavljenoj zajedno sa slikom Fisker navodi da će superautomobil biti u segmentu koji trenutno ne postoji. Sudeći po slici, novi superautomobil bi mogao da bude kabriolet.

Za sada nije poznato kada će se novi Fisker pojaviti u prodaji. Trenutno ova kompanija ima pune ruke posla sa svojim prvim modelom, crossoverom Ocean koji bi trebalo da uđe u proizvodnju krajem ove godine u fabrici Magna Steyr u Austriji. Fisker po ranijim najavama takođe razvija pristupačniji EV koji bi trebalo da uđe u proizvodnju oko 2024. godine u fabrici koju vodi Foxconn. Fisker je takođe već pokazao svoj lifestyle pick-up, a nagovestio je i crossover-coupe i super sedan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Hiperautomobili u Majamiju

 

Dobrodošli na Inaugural Motorcar Cavalcade sa prikazom izuzetnih automobila uključujući Apollo IE, nekoliko Bugattija, Paganija, Koenigsegga i još mnogo toga. Imalo je svašta da se vidi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veloqx Fangio

 

veloqx fangio 03.jpg

 

Veloqx Fangio je hiper GT automobil, baziran na Ferrariju F12 TDF, sa V12 motorom od 800 konjskih snaga. Automobil uz novi karoseriju ima i veliki zadnji spojler, upadljivi zadnji difuzor, trkačke kočnice, LMP2 gume, novi izduvni sistem...

 

veloqx fangio 02.jpg veloqx fangio 01.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

KTM priprema superautomobil za obične puteve

 

ktm 02.jpg

 

Austrijski proizvođač sportskih automobila i motocikala KTM radi na varijanti trkačkog modela X-Bow GT2 za obične puteve. To će biti drugi KTM automobil za standardne saobraćajnice, posle modela X-Bow bez krova, koji se u različitim formama prodaje od 2008. godine. Novi model ima jedinstvenu karoseriju i suštinski je drugačije pozicioniran u odnosu na X-Bow. Prema najavljenim performansama, njegovo društvo i suparnici biće superautomobili drugih marki.

 

ktm 01.jpg

 

Za pogon se koristi 2.5 turbo petocilindraš iz Audija RS3. Kod trkačkog GT2 snaga je povećana na 600KS, a obrtni momenat na 720KS. Fabrički X-Bow raspolaže sa 300KS i 400Nm. KTM još nije potvrdio da li će ''civilna'' vrijanta trkačkog motora imati iste specifikacije kao u automobilu za takmičenja. Snaga se prenosi na zadnju osovinu preko sedmostepenog sekvencionalnog menjača i diferancijala ograničenog proklizavanja. KTM je saopštio da je karbonski monokok modela GT2 težine 80 kg. testiran u desetinama sudara od 2008 godine, a u modelu sa tvrdim krovom uparen je sa zaštitnim kavezom u skladu sa FIA propisima. Trkački automobil je težak 1.048 kg, a kada mu se doda oprema neophodna za homologaciju i dobijanje dozvole za vožnju na standardnim putevima, ta vrednost će sigurno porasti. Ipak, u austrijskoj kompaniji napominju da im je tokom razvojnog procesa u fokusu bila lagana konsturkcija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko u centru Londona zarade od kazni za parkiranje superautomobila?

 

176303-ferrari p 111.jpg

 

Više superautomobila je kažnjeno zbog lošeg parkiranja u Vestminsteru nego bilo gde drugde u Velikoj Britaniji, pokazala je nedavna studija. Bugattiji, Rolls-Royce modeli, Lamborghiniji, Aston Martini i Bentleyji koji su nepažljivo parkirani u centru Londona učinili su područje žarištem kazni za parkiranje.

 

Naime, Vestminsterski savet je podelio više od 1.4 miliona kazni između 2016. i 2021. godine, što je za više od tri puta više nego u gradu Kardif. Tokom poslednjih šest godina, opština je prikupila 81% kazni za Bugattije i 71% kazni za Rolls-Royceove. Portparol Vestminsterskog saveta kaže: ''Vestminster je dom velikog broja superautomobila. A posedovanje luksuznog ili vozila visokih performansi ne nudi izuzeće od naših pravila parkiranja. Savet je postupio po pritužbama stanovnika i preduzetnika na nepropisno i nepromišljeno parkiranje ovih vozila''.

To je uprkos tome što Vestminster pokriva površinu od 21 kilometara kvadratnih. Westminster's Parking Service je naveća jedinica u Evropi, koja obezbeđuje više od 47.000 parking mesta i patrolira u 1.990 ulica i više od 1.000 kilometara trotoara. Nadmašuje one u Edinburgu, Glazgovu i Belfastu. Savet Vestminstera je saopštio da je prošle godine zaradilo 169 evra po minutu od kazni za parkiranje, uzimajući 89.9 miliona evra od naknada.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...