Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Hyper automobili

Recommended Posts

topgear.jpg Top Gear video: Apex AP-0

 

Potpuno električni superauto sa 650 konja...ali za razliku od svih potpuno električnih superautomobila koji imaju brdo konja i Nm i svi su sa težinom od 2 tone i više jer su baterije veoma teške....ovaj auto je ukupno težak 1.200 kilograma, od čega je samo baterija (90 kWh) 550 kilograma. Dakle, Apex AP-0 nije napravljen da bude još jedan superauto na struju sa preko 2 tone, nego da bude potpuno električni lagani superauto koji sve prednosti toga pokazuje na stazi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Superautomobili

 

Tu su Ferrari 488 Pista, Porsche 911 GT2 RS, Honda NSX, McLaren P1 i McLaren 720S:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Porsche hypercar?

 

porsche hc 04.jpg

 

U javnosti su se pojavili patentni renderi za koje se pretpostavlja da nagoveštavaju novi Porscheov hypercar. Poslednji Porsche hypercar je bio hibridni 918 Spyder koji je predstavljen 2013. i koji je do 2015. godine napravljen u ograničenoj seriji od samo 918 primeraka.

 

porsche hc 03.jpg

 

U međuvremenu su se pojavljivale glasine da je u planu novi hypercar a i sam Porsche je pre više od godinu dana pokazao 917 Concept, u čast legendarnog trkačkog modela 917. Već tada se pretpostavljalo da 917 Concept predstavlja najavu budućeg Porsche hypercara.

 

porsche hc 02.jpg

 

Kako bilo, detalja za zada nema mnogo, sem da bi trebalo da se radi o hibridu kojim će marka iz Štutgarta takođe pokušati da postavi novi rekord na Nirburgringu.

 

porsche hc 01.jpg

 

Premijera se navodno neće desiti tako skoro (možda tek 2025. godine), a i konačni proizvod najverovatnije neće izgledati baš kao na ovim renderima. Pored toga, jedan ovakav model bi možda mogao da se pojavi i u Gran Turismo igrici kao Porsche Vision GT.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže novi superautomobil Naran

 

naran 002.jpg

 

Naran Automotive sa nekoliko najavnih slika pokazuje svoj novi superautomobil koji će početi da se prodaje sredinom avgusta, a koji će konkurisati modelima kao što su Aston Martin Valkyrie i McLaren Speedtail. U vesti se navodi da će Naran pokretati 5.0 twin-turbo V8 motor sa 1.034KS i 1.036 Nm obrtnog momenta, što će biti dovoljno da automobil težak manje od 1.500 kg postigne 370-400 km/h. Za ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) se kaže da iznosi 2.1 sekundu.

 

naran 001.jpg

 

Serija će biti ograničena na samo 49 primeraka, dok više detalja sledi. U projektu Naran su inače biznismen Ahmeer Naran, bivši Jaguarov inženjer Steve Pegg, kao i dizajner Jowyn Wong, poznat po radu na modelu Apollo IE.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grčki Chaos sa 3.000 KS

 

chaos 03.jpg

 

Grčki startap radi na razvoju bolida koji će pažnju pleniti ogromnom snagom, ali i dizajnom dostojnim pravog umetničkog dela. Iza projekta Chaos stoji Spyros Panopoulos Automotive, a plan je stvoriti automobil od kojeg će vam se zavrteti u glavi. I to kad ga vidite, ali i kad ga čujete i jednom sednete u njega. Za razliku od nekih drugih, Grci su ovde izabrali klasičan pogon. Čini ga 4.0 V10 twin-turbo, a on bi navodno trebalo da se vrti do 12.000 obrtaja. I ne samo to, na E85 gorivu će davati čak 3.000 KS, što je, primera radi dvostruko više od Chirona.

 

chaos 02.jpg

 

Grčka kompanija tu ne staje, je pa tako sa podjednakim žarom razvija dizajn automobila. Pojedine detalje smo već smo mogli da vidimo, a najnovji u nizu su felne. Točkovi su inače od 21 i 22 inča, a nastali su naprednim 3D printom od titanijumske legure. Tehnologija je predstavljena pre nešto manje od dve godine, a koja se uveliko razlikuje od klasičnog 3D printa.

 

chaos 01.jpg

 

Ovde se očigledno ne pita za cenu, pa vas prepuštamo uživanju gledanja ovih unikata za koje se nadamo da će jednom zaista stići na put.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponovo najavljen Hyperion XP-1

 

205052-Hyperion 01.jpg

 

Kompanija Hyperion Motors iz Kalifornije najavljuje da će sledećeg meseca konačno predstaviti svoj supersportski automobil XP-1. Premijera je naime trebalo da se održi još u aprilu na sajmu automobila u Njujorku, ali je taj događaj otkazan zbog pandemije koronavirusa. O samom automobilu za sada nema konkretnih detalja sem da će imati vodonične gorive ćelije. Kompanija u svom saopštenju navodi da se ''sledeća generacija Hyerion proizvoda razvija u saradnji sa NASA-om kako bi isporučila neke od najnaprednijih tehnologija na Zemlji''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota završava superautomobil od 2.4 miliona evra

 

toyota-gr 2.jpg

 

Toyota završava hiperautomobil kako bi dobila homologaciju za trku ''24 sata Le Mana''. Naime, uslov za nastup u novoj klasi prototipova na legendarnoj trci je proizvodnja ograničene serije od najmanje 20 drumskih vozila. Toyota je svoj hiperautomobil već predstavila kao studiju, ali više u trkačkoj konfiguraciji sa presecima i samo nagoveštajem prednjih farova.

 

toyota-gr 1.jpg

 

Sada su procurele informacije da će automobil pokretati 2.4 litarski V6 benzinac integrisan u hibridni pogonski sistem ukupne snage 1.000 konja! Toyota Hypercar će ubrzavati do 100 km/h za 2.5 sekundi, a do 200 km/h za 7 sekundi. Nagađa se da će drumska verzija koštati 2.4 miliona evra, dok su prve isporuke planirane za 2022. godinu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Američki superautomobil Hyperion XP-1

 

hyperion-xp 06.jpg

 

Kompanija Hyperion Motors iz Kalifornije je posle više najava i odlaganja danas konačno i zvanično predstavila svoj supersportski automobil XP-1.

 

hyperion-xp 05.jpg

 

Premijera je trebalo da se održi još u aprilu na sajmu automobila u Njujorku, ali je taj događaj otkazan zbog pandemije koronavirusa.

 

hyperion-xp 04.jpg

 

Kako bilo, u kratkoj vesti se navodi da je Hyperion XP-1 supersportski automobil sa vodonično-električnim pogonom, pri čemu je ovaj dvosed zahvaljujući laganoj konstrukciji težak samo 1.031 kg.

 

hyperion-xp 03.jpg

 

Autonomija sa jednim punjenjem vodonika po najavama američke kompanije iznosi 1.016 milja (1.635 km).

 

hyperion-xp 02.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje 2.2 sekunde, dok je najveća brzina 356 km/h.

 

hyperion-xp 01.jpg

 

Proizvodnja Hyperiona XP-1 treba da startuje početkom 2022. godine, a u planu je serija od 300 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isprobao je najbrži američki auto, od straha se oduzeo

 

206225-ssc tuatara.jpg

 

SSC Tuatara je projekat hipersportskog automobila iz Amerike, a nastaje već desetak godina. Sada je vrlo blizu finalnog izdanja, a njegove čari su isprobali retki. Jedan od njih je Buddy Wyrick koga je lično provozao Jared Shelby, prvi čovek kompanije.

 

A on ga nije štedeo, ni auto ni svog suvozača. Wyrick, koji sigurno ima iskustvo vožnje u brzim automobilima, nije mogao da sakrije uzbuđenje. I ne samo to, jasno je pokazao da je u strahu, a posle je priznao da se u jednom trenutku bojao za život. Ovaj bolid pokreće 5.9 V8 twinturbo koji na E85 gorivu daje 1.750 KS. Težak svega 1.250 kilograma ovaj auto je sposoban za ubrzanja od kojih staje dah, pa tako ubrza od 96 km/h do 195 km/h za samo 2.5 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: McLaren P1 vs 720s, Speedtail vs F35, 600LT vs Ferrari 488 Pista

 

McLareni protiv svega...uključujući i njih same :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR Super Sport u Le Manu

 

toyota gr super sport2021.jpg

 

Hiperautomobil GR Super Sport vratio se u svoj duhovni dom i imao prvu javnu vožnju, kao deo procesa njegovog razvoja koji i dalje traje, pred sam početak 88. trke ''24 sata Le Mana'' na stazi La Sarthe. Kako i dolikuje vozilu koje je bazirano na dvostrukom (odnosno, sada već trostrukom) pobedniku Le Mana, trkačkom automobilu TS050 Hybrid, prilagođeni razvojni model GR Super Sport, prerađen u kabriolet i u kamuflažnoj odeći GR-a, napravio je demonstracioni krug, pre učešća u svečanosti vraćanja trofeja Le Mana za ovogodišnju trku. Za upravljačem bio je Alex Wurz, bivši vozač Toyota Gazoo Racinga.

 

Ubrzo nakon svečanosti, započela je ovogodišnja trka ''24 sata Le Mana'', a predstavnici Toyota Gazoo Racinga, dva TS050 Hybrid-a borila su se i izborila za pobedu treću godinu zaredom. TS050 Hybrid je stvarao istoriju u Le Manu od svog premijernog nastupa 2016. obezbedivši Toyoti prve pobede na La Sartheu, uz najbrži krug ikada i važeći najbrži krug trke. Ta dostignuća bila su inspiracija za GR Super Sport, hiperautomobil sa pedigreom i performansama trkačkog automobila. GR Super Sport odražava posvećenost Toyota Gazoo Racinga korišćenju auto-sporta za stvaranje sve boljih drumskih automobila za užitak kupaca i simbolizuje sve užu vezu između trkačkih i drumskih proizvoda Toyota Gazoo Racinga.

 

 

Toyota Gazoo Racing će 2021. učestvovati u FIS Svetskom prvenstvu u trkama izdržljivosti (WEC), koje uključuje ''24 sata Le Mana'', sa dva trkačka prototipa Le Mans Hypercar bazirana na GR Super Sportu.

Alex Wurz: ''Bila je čast po prvi put u javnosti voziti ovu razvojnu verziju GR Super Sporta, a pogotovo na stazi kao što je Le Man koja je tako usko povezana s ovim automobilom. GR Super Sport je rođen u Le Manu, pa se ovo činilo kao povratak kući. Bilo je ovo prvi put da sam vozio ovaj automobil, pa mi demonstracioni krug nije omogućio dostizanje granica, ali sam odmah osetio da GR Super Sport ima potencijal za neverovatne performanse. Mogao sam da osetim sličnosti između GR Super Sporta i TS050 Hybrid u smislu performansi, posebno pogona na četiri točka i hibridnog sistema. Međutim, inženjeri mi kažu da je ovo bila samo mala naznaka stvarnih performansi GR Super Sporta, tako da se jako veselim novoj prilici da ga vozim u skoroj budućnosti''.

 

PR Saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti priprema do sada neviđeni bolid, uključen i Rimac?

 

bugatti vision 02.jpg

 

Nedugo nakon senzacionalne najave Rimčevog preuzimanja proizvođača najekskluzivnijeg hipersportskog modela, stiže nova vest. Svi se dobro sećamo koncepta Vision Le Mans koji je Max Lask predstavio početkom ove godine. Ono što je Car magazine naslućivao, The Supercar Blog je potvrdio. Kažu da su primili vrlo čvrstu potvrdu da će Bugatti zaista uskoro predstaviti takav automobil.

 

bugatti vision 01.jpg

 

A ono o čemu se ovde radi je zaista fascinantno. U super atraktivnom odelu Bugatti će predstaviti koncept trkačkog automobila s električnim pogonom. Pogađate, električni sklop bi trebalo da isporuči upravo kompanija Rimac Automobili. A to bi otvorilo mogućnost da se tako radikalni dizajn pretoči u realnost. Kako tvrdi The Supercar Blog, električni Vision Le Mans ''će poslužiti kao pokazni primer tehnologija budućnosti''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Američki SSC Tuatara ostavio Veyrona u oblaku prašine

 

207284-ssc tuatara.jpg

 

Američki SSC (nekadašnji Shelby SuperCars) već neko vreme najavljuje serijski hiperautomobil Tuatara sa najavljenim performansama koje obaraju s nogu. Međutim, osim pokazivanja za javnost na izložbi Pebble Beach Concours d'Elegance u Montereyu pre dve godine i nekoliko videa u vožnji, u stvari zvanično još nema ništa opipljivo od SSC-a po pitanju Tuatare. Taj hiperautomobil je zamišljen kao naslednik SSC Ultimate Aera koji se maloserijski proizvodio od 2004. do 2013. i koji je prema Ginisu bio najbrži serijski automobil na svetu 2007. godine sa postignutom brzinom od 412.28 km/h. Sve do 2010. godine i rekordne vožnje Bugattija Veyrona Super Sport.

 

Sada je naslednik Tuatara, koji bi ove godine napokon trebalo da uđe u seriju (razvoj traje od 2011.), na pistu izašao na megdan sa Bugattijem Veyronom, a video prenosimo jer je jedan od retkih koji pokazuje puni potencijal američkog hiperautomobila. Video nam daje nam dobar prikaz koliko je Tuatara u stvari brza. Kasnije u videu youtuber seda u kabinu Tuatare sa osnivačem kompanije Jerodom Shelbyjem (nije u rodu sa velikim Carrollom Shelbyjem), pa se sa lakoćom lansiraju do 398.4 km/h za samo pola milje.

 

Još je impresivnija činjenica što Tuatara u petoj brzini postiže 387 km/h pri 7.000 obrtaja, a još su dva stepena na raspolaganju i granica na 8.000 obrtaja. To govori o potencijalu 5.9 V8 benzinca potpomognutog sa dva turba koji pravi 1.750 konja na etanolu, ili 1.350 konja na standardni američki benzin sa 91 oktana. U SSC-u kažu da je Tuatara sposobna za 300 milja na sat (492 km/h), ali to ostaje da se vidi. Glavni konkurent Bugatti Chiron je prošle godine u varijanti Super Sport 300+ od 1.599 KS već postigao 490.48 km/h na test stazi Volkswagena Ehra-Lessien, a mada je reč o pretprodukcijskom modelu nemački TUV je verifikovao ''probijanje'' brzinske barijere od 300 milja na sat. Na potezu je SSC...

 

Od 07:20 je potezanje:

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugari prave električni hiper-automobil

 

alieno.jpg

 

Bugarska nije previše poznata u svetu automobilizma, niti ima istoriju auto-industrije, osim sporadičnih pokušaja da se u toj zemlji napravi automobil. Međutim, najave koje dolaze u poslednje vreme iz pojedinih bugarskih kompanija, mogle bi to u potpunosti da promene. Bugarska kompanija ''Alijeno'' najavila je još pre dve godine da ulazi u svet automobilizma i da želi da napravi električni automobil. Međutim, on je sada dobio i konkretan izgled. ''Arkanum'' bi trebalo da bude najsnažnije vozilo na svetu, sa čak 5.221 konjskom snagom.

 

U unutrašnjosti, kako se vidi na tek objavljenim fotografijama, trebalo bi da bude osam ekrana koji služe za kontrolu, komunikaciju i zabavu u vozilu. ''Izgled našeg automobila je futuristički i želimo da se naši kupci osećaju kao da se voze u svemirskom brodu, na šta naš model i podseća jer koristi svemirsku tehnologiju. Inspiraciju za izgled kabine našli smo i u borbenim avionima, ali i filmovima naučne fantastike'', kazao je Enčo Enčev iz kompanije ''Alijeno'' za zvanični sajt te bugarske firme. Bugari, međutim, nisu otkrili kada bi proizvodnja ''Arkanuma'' mogla da počne. Za sada je najavljeno da će ga praviti samo po narudžbi klijenata, ali ne i serijski, a cena bi mogla da bude oko 750.000 evra za osnovni model. Najskuplja varijanta, prema najavi iz Bugarske, koštala bi oko 1.5 miliona evra.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

KTM X-Bow GTX

 

207837-KTM 04.jpg

 

Austrijski KTM predstavlja model X-Bow GTX, najnoviju evoluciju trkačkog vozila X-Bow.

 

207836-KTM 03.jpg

 

X-Bow GTX se opisuje kao najspektakularniji, najlepši i tehnološki najnapredniji KTM do sada, a radi se o vozilu sa telom od ugljeničnih vlakana, Recaro sedištem od ugljneičnih vlakana i kevlara, el. servom, podešavajućim Sachs amortizerima, LSD diferencijalom, kočionim sistemom sa diskovima 378 mm napred i 355 pozadi...

 

207838-KTM 02.jpg

 

Za pogon se brine Audijev 2.5 petocilindrični turbo motor sa 530KS i 650 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa Holinger MF sekvencijalnim menjačem.

 

207839-KTM 01.jpg

 

KTM X-Bow GTX je težak samo 1.048 kg, pa odnos težina/snaga iznosi 1.98 kg po KS. Cena za X-Bow GTX u Evropi iznosi 230.000 evra, plus lokalni porezi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

SSC Tuatara oborio Bugattijev rekord i postao najbrži drumski auto na svetu?

 

202874-ssc tuatara.jpg

 

SSC se još nije oglasio o informaciji koju je u javnost pustio lokalni medij.

Naime, KPVM-TV je objavio da je ovog vikenda na potezu puta gde je Koenigsegg još 2017. godine oborio brzinski rekord SSC-ov novi bolid popravio taj rezultat. Prema toj informaciji obaranje rekorda je snimljeno helikopterom, ali i malim mlaznjakom koji je pratio auto.

 

 

Podsetimo, Koenigsegg Agera RS je Nevadom prošao prosečnom brzinom 447 km/h (maksimalna je bila 457 km/h), dok je SSC Tuatara jurila značajno brže. Verovali ili ne, ovaj ponos američke autoindustrije je vozio više od 300 mph (483 km/h), odnosno bar 490 km/h koliko je postigao Bugatti Super Sport 300+ na test stazi Ehra-Lessien u Nemačkoj. Procenjuje se da SSC Tuatara može do 312 mph, odnosno do 502 km/h. Pitanje je samo da li su našli dovoljno ludog pilota spremnog da bolid od 1.775 KS potera preko granice razuma.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

SSC Tuatara je nabrži produkcijski automobil na svetu

 

ssc rekord04.jpg

 

Kompanija SSC North America je uspela da sa svojim modelom Tuatara postavi novi rekord za nabrži produkcijski automobil na svetu. Na zatvorenom putu u Nevadi su postigli čak 331.151 milju na sat (532.821 km/h), dok prosek iz dve vožnje iznosi 316.11 milja na sat (508.7 km/h). Ovaj automobil je ime inače dobio po gušteru sa Novog Zelanda, dok se za njegov izgled pobrinuo dizajner Jason Castriota.

 

ssc rekord03.jpg

 

Tuatara ima 5.9 twin-turbo V8 motor sa 1350KS odnosno 1750KS na E85 gorivo. Ovaj 1.247 kg teški automobil (zahvaljujući karoseriji i točkovima od ugljeničnih vlakana) ima CIMA sedmostepeni automatizovani manuelni menjač, a koeficijent otpora vazduha iznosi 0.279.

 

ssc rekord02.jpg

 

Što se dimenzija tiče, Tuatara je dugačak 442 cm, širok 200 cm, visok 110 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 267 cm, dok su točkovi od 20 inča (gume Michelin Pilot Sport Cup 245/35 napred i 345/25 pozadi).

 

ssc rekord01.jpg

 

U planu je proizvodnja ograničene serije od samo 100 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili, ipak SSC Tuatara nije najbrži produkcijski automobil na svetu...

Shmee150 je napravio dobar, i na argumentima zasnovan video koji nam pokazuje da SSC Tuatara nije mogla ići brzinom koju nam njena telemetrija pokazuje, već dosta sporije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ares S1 Project Spyder

 

208262-ares s1 004.jpg

 

Italijanski Ares radi na širenju ponude svog novog superautomobila S1 koji se inače bazira na platformi C8 Corvette Stingray. Podsećanja radi, nedavno je predstavljen S1 u Coupe izdanju (ima naravno drugačiji dizajn u odnosu na pomenuti C8 Corvette Stingray), ali u pripremi je i Spyder varijanta.

 

208264-ares s1 003.jpg

 

I Ares S1 Spyder pokreće Chevroletov 6.2 V8 motor pojačan na 705KS i 970 Nm obrtnog momenta, uz zadnji pogon i 8-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom.

 

208263-ares s1 002.jpg

 

U opremi su između ostalog i koža i alkantara u enterijeru, kao i adaptivni amortizeri sa Magnetic Ride Control sistemom.

 

ares s1 001.jpg

 

Ares najavljuje prve isporuke S1 Coupea već za kraj ove godine, uz informaciju da će napraviti samo 24 primerka (po početnoj ceni od 500.000 evra po primerku). Ares S1 Spyder će imati isti tiraž, ali za sada nije poznata njegova cena (ali će u svakom slučaju biti veća nego za S1 Coupe).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko je ispratio ovo oko brzinskog rekorda SSC Tuatara, sada ima nastavak - javio se, ranije danas, vlasnik kompanije SSC koja pravi taj auto:

 

 

...i ko neće da gleda tih manje od 4 minuta, suština je:

kaže da ni oni nisu imali u posedu video. Posle osporavanja rekorda zatražili su da pogledaju. I sami su konstatovali da postoji razlika između GPS merenja i videa.

Zbog toga što znaju koliko dobar auto imaju, zbog toga što i prema budućim kupcima moraju da budu potpuno besprekorni, odlučili su da ponove snimanje brzinskog rekorda.

Najavio je da će se brzo spremiti za novo merenje, ali će ovog puta imati više GPS uređaja, više ljudi na terenu, a pozvali su i tri YouTuber-a na čelu sa Shmee150, da prisustvuju tom novom ostvarivanju rekorda. Sve u svemu, veoma korektan odgovor. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

SSC Tuatara će napasti svetski brzinski rekord po drugi put

 

ssc t.jpg

 

Američki proizvođač ''samozvanog'' najbržeg automobila na svetu, SSC Tuatare, sada je spreman da prošlost stavi iza sebe i spremi se za drugi napad na svetski brzinski rekord. Nakon kontroverze vezane za prvi pokušaj, Džerod Šelbi kaže da kompaniji jedino preostaje da raščisti sve sumnje javnog mnjenja vezane za legalnost rekorda. On je priznao da je napravljena greška time što postavljanje rekorda nije dokumentovano i potvrđeno od strane nekoliko GPS kompanija i njihovih ljudi.

 

Pa, realno, greška nije mala. Kada idete na to da proglasite nešto poput svetskog brzinskog rekorda u kategoriji serijskih automobila, uvek je najbolje da igrate na sigurno u smislu provera i validacije. Šelbi to nije uradio u prvom pokušaju, što je rezultiralo materijalom koji je izanaliziran i negiran od strane automobilskih entuzijasta i internet detektiva. Šelbi kaže da su imali pravo da to urade, koliko god da je to bolno za njega samog, ujedno priznavši grešku. Umesto bilo kakvog ''čišćenja napravljenog nereda'' i ponovnog dokazivanja, on je odlučio da ponovo napadne rekord, ovoga puta sa svim poukama koje je izvukao iz prvog pokušaja tako da greške neće biti.

 

''Moramo ponovo da napadnemo rekord, i to na taj način da sve bude neporecivo i neoborivo'', kaže Šelbi. S tim u vezi tim će koristiti opremu različitih proizvođača GPS opreme, koji će imati svoje ljude na terenu, a na licu mesta će se naći i trojica YouTuber-a koji su negirali ispravnost prvog pokušaja. Šelbijeva poruka je jasna: zabrljao je, ali planira da sve ispravi.

Na kraju krajeva, kada rušite Bugatti i Koenigsegg, a planirate da prodajete automobil od gotovo dva miliona dolara - onda ni ne postoji druga opcija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni supersportista Elation Freedom

 

Elation 04.jpg

 

Elation Freedom je novi električni supersportski automobil, kreacija kalifornijske firme Elation Hypercars.

Freedom odlikuju aero body kit od ugljeničnih vlakana, gullwing vrata, aktivni zadnji spojler, upadljivi zadnji difuzor, monokok šasija od ugljeničnih vlakana, kokpit inspirisan borbenim avionima, digitalni instrumenti, koža...

 

Elation 03.jpg

 

U ponudi će biti litijum-jonske baterije od 100 kWh i 120 kWh, a autonomija iznosi od 483 km do 644 km.

 

Elation 02.jpg

 

 Osnovna verzija će imati tri elektromotora sa ukupno 1.434KS, dok će snažnija varijanta sa četiri elektromotora raspolagati sa 1.929 konja. Jača verzija do 100 km/h ubrzava za 1.8 sekundi i može do el. ograničenih 260 milja na sat (418 km/h).

 

Elation 01.jpg

 

U najavi je i model Freedom Iconic sa benzinskim 5.2 V10 motorom koji će nuditi 760+ KS i 664 Nm, uz pogon na sva četiri točka i menjač sa dvostrukim kvačilom (ova verzija će do 100 km/h ubrzavati za 2.5 sekundi, dok je najveća brzina 386 km/h). Cena najjeftinije električne verzije je postavljena na 1.7 miliona evra, ali Elation Hypercars za sada nije precizirao kada će se ovaj automobil ustvari pojaviti u proizvodnji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naran Automotive Naran sa 1.048 konja

 

209152-naran 3.jpg

 

Naran Automotive je objavio slike i osnovne tehničke detalje o svom novom superautomobilu koji nosi ime kao i sama kompanija - Naran. U saopštenju se Naran opisuje kao 2+2 hyper-coupe za čiji pogon se brine 5.0  twin-turbo V8 motor sa 1.048KS i 1.036 Nm obrtnog momenta. Motor je inače razvijen u Nemačkoj, a za to je zaslužan Racing Dynamics.

 

209153-naran 2.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje manje od 2.3 sekunde, a najveća brzina po najavama iznosi više od 370 km/h. Za dizajn se pobrinuo Jowyn Wong koji je bio odgovoran i za izgled modela kao što su Apollo IE i De Tomaso P72.

 

naran 1.jpg

 

U paketu su i pogon na sva četiri točka, Ohlins amortizeri, karbon-keramičke kočnice, točkovi od 22 inča, kao i enterijer za koji se pobrinula Kate Montgomery, bivša dizajnerka Aston Martina. Zvanična promocija se najavljuje za početak sledeće godine, serija će biti ograničena na samo 49 primeraka, ali za sada nije poznata cena ovog automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...