neshaoct 9728 Posted December 19, 2020 Naran Automotive Naran stiže sledeće godine Naran Automotive je objavio nove slike i detalje o svom superautomobilu koji nosi ime kao i sama kompanija - Naran. U saopštenju se Naran opisuje kao 2+2 hyper coupe inspirisan GT3 serijom, pri čemu su šasija i motor pozajmljeni od BMW-a. Automobil će raspolagati sa 1034KS dok će njegova težina zahvaljujući ugljeničnim vlaknima iznositi manje od 1.500 kg. Po ranijim najavama, ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje manje od 2.3 sekundi, a najveća brzina iznosi više od 370 km/h. Za dizajn se pobrinuo Jowyn Wong koji je bio odgovoran i za izgled modela kao što su Apollo IE i De Tomaso P72. U paketu su i pogon na sva četiri točka, Ohlins amortizeri, karbon-keramičke kočnice, točkovi od 22 inča, kao i enterijer za koji se pobrinula Kate Montgomery, bivša dizajnerka Aston Martina. Zvanična promocija se najavljuje za maj sledeće godine, a pored već najavljene prve serije od 49 primeraka kasnije će biti napravljeno još 59 ovakvih superautomobila. Što se cene tiče, ona će se u zavisnosti od želja klijenata kretati od 1 milion do 1.77 miliona evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted December 26, 2020 SSC Tuatara ponovo pokušao da postane najbrži automobil na planeti Gotovo vizuelno identičan konceptu koji je predstavljen pre oko sedam godina, proizvodni model Tuatara poseduje karbonsku karoseriju koja mu omogućuje vučni koeficijent od 0.27. Kompanija tvrdi da je ovo značajno manje od njegovih prvih konkurenata Bugatti Chiron (0.36), Koenigsegg Agera (0.33) i Hennessey Venom F5 (0.33). Sveukupno, automobil meri 4.429 mm dužine, 1.991 širine i 1.092 mm visine, sa međuosovinskim rastojanjem od 2,672 mm. Ekstenzivna upotreba karbonskih vlakana takođe omogućuje modelu da poseduje maksimalnu težinu od 1.247 kilograma. Snaga ovog automobila dolazi iz moćnog V8 motora koji proizvodi 1.750 konja. Ubrzanje je neverovatno i brzinu od 0 do 100 km/h ovaj auto može postići za 2.5 sekundi, što ga čini jednim od najbržih automobila na planeti. Kompanija Tuatara je nedavno proglasila da je njihov automobil postao najbrži produkcioni auto na planeti i da je dostigao brzinu od 532 km/h, ali nažalost taj rekord nije prihvaćen i od kompanije je zatraženo da ponovi obaranje rekorda. Oni su drugi pokušaj zakazali za 12. decembar, ali usled vremena trka nije mogla da se održi. Ipak, 13 decembra SSC Tuatara se uputio na praznu pravolinijsku stazu i pokušao ponovo da obori rekord. Na razočarenje mnogih Tuatara ni ovoga puta nije uspela da obori rekord. Auto je došao do brzine od 404 km/h i imao je još pola staze za postizanje maksimalne brzine, ali tada je utvrđeno da motor radi samo na 6 cilindara i da su mu potrebna mehanička štelovanja. Obaranje rekorda je ponovo odloženo i nemamo vesti kada će se ponovo zakazati... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted December 29, 2020 Zyrus LP1200 Strada U poslednjih par godina nekako se smanjio broj modela koji stižu iz tjunerskih kuća koje ''dorađuju'' supersportske i hipersportske automobile, na uštrb većeg broja autentičnih modela potpuno novih kompanija. Ovaj put, malo poznata norveška tjunerska kuća Zyrus Engineering, krenula je ''oprobanim'' putem i predstavila svoju, značajno modifikovanu verziju Lamborghini Huracan LP 640-4, koja zapravo stiže u dve verzije - jedna namenjena trkačkoj stazi sa oznakom ''R'', i druga ''Strada'' namenjena redovnom saobraćaju. Kako se navodi, u odnosu na Huracan, izmenjeno je preko 600 delova i pri tome skinuto oko 85 kilograma mase, a zahvaljujući potpuno novom aerodinamičkom paketu prianjanje pri brzini od 200 km/h iznosi čak 2.010 kilograma. Automobil raspolaže sa 1.200 konjskih snaga, što se moglo naslutiti i iz naziva, s tim da je za upotrebu u redovnom saobraćaju ta brojka spuštena na 900 konja. Ali, pritiskom na taster oslobađa se puna snaga ovog monstruma na trkačkoj stazi. Za sada nema precizijih informacija o tome šta je zapravo rađeno na V10 motoru, osim podatka da su na originalni Lamborghinijev atmosferski agregat dodata dva turba. Najavljeno je da će biti proizvedeno 24 primerka LP1200 od kojih će polovina biti u Strada specifikaciji, pri čemu svaki košta 595.000 evra (''R'' iznosi 525.000 evra), u šta je uključeno i upoznavanje sa automobilom na stazi uz pomoć celokupnog tima, test-vozača i inženjera. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted January 8, 2021 Najavljen Picasso PS-01 Iz Švajcarske stiže najava o novom sportskom automobilu pod nazivom Picasso PS-01. Tačnije, Stefano Picasso, osnivač kompanije Picasso Automotive, najavljuje sportski automobil PS-01 sa V6 biturbo motorom (italijanskog porekla) koji će raspolagati sa više od 600 konja. Takođe, PS-01 će zahvaljujući upotrebi ugljeničnih vlakana imati težinu od oko 900 kg. U paketu su i Sadev menjač, Sabelt sportska sedišta, Carbo Brake kočnice, Öhlins oslanjanje... Promocija se očekuje na proleće, a u planu je proizvodnja manje, ograničene serije. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted January 19, 2021 Američki superautomobil Hyperion XP-1 na testovima Kompanija Hyperion Motors iz Kalifornije je posle više najava i odlaganja u avgustu prošle godine konačno prikazala svoj supersportski automobil XP-1. U međuvremenu se na putevima pojavio i maskirani test primerak kao dokaz da se stvari odvijaju po planovima, a što znači da proizvodnja Hyperiona XP-1 treba da startuje početkom 2022. U vesti se navodi da je Hyperion XP-1 supersportski automobil sa vodonično-električnim pogonom, pri čemu je ovaj dvosed zahvaljujući laganoj konstrukciji težak samo 1.031 kg. Autonomija sa jednim punjenjem vodonika po najavama američke kompanije iznosi 1.016 milja (1.635 km). Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje 2.2 sekunde, dok je najveća brzina 356 km/h. U planu je serija od 300 primeraka. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted January 27, 2021 On 12/26/2020 at 1:07 AM, neshaoct said: Oni su drugi pokušaj zakazali za 12. decembar, ali usled vremena trka nije mogla da se održi. Ipak, 13 decembra SSC Tuatara se uputio na praznu pravolinijsku stazu i pokušao ponovo da obori rekord. Na razočarenje mnogih Tuatara ni ovoga puta nije uspela da obori rekord. Auto je došao do brzine od 404 km/h i imao je još pola staze za postizanje maksimalne brzine, ali tada je utvrđeno da motor radi samo na 6 cilindara i da su mu potrebna mehanička štelovanja. Obaranje rekorda je ponovo odloženo i nemamo vesti kada će se ponovo zakazati... Bio je pre neki dan novi pokušaj i auto je uhvatio 455 km/h proseka u dva prolaza. To je novi zvanični svetski rekord za serijski automobil. Auto je ''punio'' brzinomer i preko tih 455, ali je nestalo piste: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted February 6, 2021 Električni Estrema Fulminea Automobili Estrema najavljuje da će u drugoj polovini 2023. godine tržištu ponuditi električni hiperautomobil Fulminea, i to prvo u ograničenoj seriji od 61 primerka. Prvi prototip se inače na putevima očekuje tokom sledeće godine, sa četiri elektromotora i ukupno 2.040KS. To će biti dovoljno da ubrzanje od 0 do 320 km/h iznosi manje od 10 sekundi. Kako se navodi u kratkoj vesti, sa jednim punjenjem baterija od 100 kWh ovaj oko 1.500 kg teški hiperautomobil će moći da pređe do 520 km. Automobil će se proizvoditi u Modeni u Italiji, a iza projekta stoji biznismen Gianfranco Pizzuto koji je svojevremeno investirao i u kompaniju Fisker Automotive. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted April 15, 2021 FV Frangivento Sorpasso Italijanski FV Frangivento predstavlja novi supersportski automobil Sorpasso, i to u dve verzije. Radi se o Stradale i GTXX verzijama, pri čemu kupci ovog drugog imaju mogućnost personalizacije naziva odnosno ona dva slova X mogu da zamene sa brojkama po svom izboru. Na slikama je inače verzija Sorpasso Stradale (u ekskluzivnoj Hermes Gray boji), dok će varijanta Sorpasso GTXX dolaziti sa dvobojnim eksterijerom i agresivnijim izgledom inspirisanim GT3 Group vozilima. Slike unutrašnjosti nisu objavljene, ali se navodi da se tu nalaze alkantara i Mario Levi koža, kao i opcioni Avatar Driving Assistant, opisan kao inteligentni suvozač (radi se o tehnologiji veštačke inteligencije koju je razvio Sistemevo). Za pogon obe verzije se brine V10 motor, s tim da Sorpasso Stradale ima 610KS, a Sorpasso GTXX zahvaljujući kompresoru raspolaže sa 850 konja. Jača verzija do 100 km/h stiže za 2.9 sekundi i može do maksimalnih 345 km/h. Prvi kupci su već rezervisali svoje primerke (u vesti se ne navodi po kojoj ceni), dok se isporuke najavljuju za kraj jula. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted April 18, 2021 MG Cyberster concept na zvaničnim slikama MG Motor je još ranije potvrdio da će njihov dugo najavljivani Cyberster concept premijeru imati 21. aprila u Šangaju, a kao najava služe i ove nove zvanične slike. U pitanju je vizija potpuno električnog sportskog dvoseda o kome i nema mnogo informacija. U vesti se samo navodi da bi ubrzanje od 0 do 100 km/h trebalo da iznosi okruglo 3 sekunde, dok je domet sa jednim punjenjem baterija oko 800 km. U svakom slučaju, MG Cyberster je studija sa dugačkom haubom, kratkim zadnjim delom, Magic Eye svetlima, zadnjim svetlima sa motivom britanske zastave, digitalnom instrument tablom, ekranom koji se proteže po celoj centralnoj konzoli, kamerama umesto klasičnih retrovizora i tehnologijom prepoznavanja otiska prsta. Neki izvori pominju da će MG Cyberster concept raspolagati i sa 5G konekcijom i sistemom autonomne vožnje Nivoa 3. Za sada nije potpuno sigurno da li će se kasnije možda pojaviti serijska verzija, ali u kompaniji navode da razmatraju mogućnost da kupcima ponude novi sportski automobil. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted April 19, 2021 Najavljen električni superautomobil Baltasar Španska firma Baltasar (osnovana 2011. godine) će 21. aprila predstaviti električni superautomobil za koji se kaže da će se i na drumu i na stazi osećati kao kod kuće. Ime automobila još nije saopšteno, ali se navodi da je razvoj u potpunosti završen, a automobil spreman za tržište. Baltasar takođe ističe da su pogon i sva druga tehnologija razvijeni samostalno u toj kompaniji osim baterija koje su plod partnerstva sa španskim proizvođačem Millor Battery. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted April 20, 2021 Najavljen nemački hiperautomobil Elektron Quasar Kompanija Elektron Innovativ, poznata kao Elektron Motors, najavila je novi koncept potpuno električnog hiperautomobila. Nekadašnji Elektron Innovativ je pre gotovo godinu dana predstavio električni superatuomobil Elektron One sa 1.341 KS koji je trebalo da debituje ove godine, ali se to nije dogodilo. Sada je kompanija pod novim imenom Elektron Motors najavila novi električni hiperautomobil nazvan Elektron Quasar koji je napredniji od prethodnog modela. Quasar ide u proizvodnju, pokretaće ga četiri električna motora, koji će isporučivati ukupno 2.300 KS. Motori će biti postavljeni u svakom točku, što omogućava takozvani Elektron Smart Torque Vectoring System (ESTV) koji će dobro doći na stazi. Automobil će biti težak 1.500 kg pa zato i nije čudo što će od 0 do 100 km/h ubrzavati za samo 1.65 sekundi. Maksimalna elektronski ograničena brzina iznosiće 450 km/h. Elektron Motors će automobil u punom sjaju predstaviti 2023. godine kada namerava da započne i njegovu proizvodnju. Samo 99 primeraka će biti proizvedeno, a kupcima će biti isporučeni u periodu od tri godine. Svaki automobil će koštati 2.2 miliona evra. Direktor pomenute kompanije Armagan Arabul je rekao da ni Elektron One nije zaboravljen, nego da je njegov dolazak odložen, a pojaviće se nakon Quasara. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted April 20, 2021 Yamaha razvila elektromotor Yamaha je objavila da je razvila električni motor. Ova jedinica je namenjena upotrebi u hiper-EV modelima i ostalim proizvodima u segmentu mobilnosti visoke efikasnosti, a Yamaha je naglasila da će početi da prima narudžbine za naručeni razvoj prototipa od aprila ove godine. Od 2020. Yamaha prihvata narudžbine za razvoj prototipa električnih motora snage od 48KS do 272 KS za automobile i druge aplikacije za mobilnost. Međutim, kompanija je takođe razvila jedinicu sa maksimalnom izlaznom snagom u klasi od 476 KS uz radni napon od 800V namenjenu ugradnji i upotrebi u hiper-EV-ima i drugim aplikacijama visoke izlazne snage. Glavna karakteristika ovog novorazvijenog elektromotora je njegova kompaktna konstrukcija koja mehaničke i električne delove tretira kao jednu celinu, integrišuući menjač i pretvarač u jednu celinu. Takođe je razvijen u očekivanju ugradnje i upotrebe više jedinica na jednom vozilu. To bi značilo da bi praktično mogla da se ugradi po jedna pogonska jedinica na svaki od točkova. Što se tiče naručenog razvoja prototipa, Yamaha će iskoristiti svoju proizvodnu tehnologiju i znanje na poljima livenja, obrade i montaže koja kompaniji daju fleksibilnost da se prilagodi potrebama motocikala i brojnih drugih proizvoda, opremi i objektima za prototipiranje i još mnogo toga kako bi se u kratkom periodu razvili prototipovi motora prilagođeni specifičnim zahtevima klijenata. Yamaha planira da izloži jedinicu klase od 350 kW (476KS) i ostale prototipove elektromotora na Sajmu automobilske tehnike 2021. Yokohama od 26. do 28. maja 2021. godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted April 27, 2021 Električni Baltasar Revolt iz Španije Španska firma Baltasar (osnovana 2011. godine) predstavlja električni sportski automobil Revolt za koji se kaže da će se i na drumu i na stazi osećati kao kod kuće. Baltasar takođe ističe da su pogon i sva druga tehnologija razvijeni samostalno u toj kompaniji sem baterija koje su plod partnerstva sa španskim proizvođačem Millor Battery. Sa jednim punjenjem baterija autonomija na putu iznosi oko 483 km, a na stazi je potrebno da se baterije ponovo napune nakon 40 minuta. U vesti se ističe i da je za 60 milja (96 km) dometa na brzom punjaču dovoljno samo 5 minuta punjenja. Ovaj dvosed je težak samo 770 kg (karoserija je od ugljeničnih vlakana) i raspolaže sa 600KS i 998 Nm. Baltasar navodi da ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi manje od 2.5 sekundi, dok podatak o maksimalnoj brzini nije saopšten. Revolt košta 230.000 evra, narudžbine se već primaju, a prve ispruke su najavljene za sledeću godinu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted April 30, 2021 Britanski hiperautomobil Viritech Apricale sa gorivim ćelijama Britanski startap Viritech je saopštio svoje planove za budućnost koji između ostalog predviđaju i hiperautomobil Apricale sa vodoničnim gorivim ćelijama. U kratkoj najavi se navodi da je u pitanju hiperautomobil sa 1.100KS i najvećom brzinom većom od 200 milja na sat (322 km/h). Prvi prototip će se pojaviti 2022. godine, dok serijski model možemo očekivati tokom 2023. Serija će biti ograničena na samo 25 primeraka, a svaki će koštati 1.72 miliona evra (plus lokalni porezi). Osim toga, Viritech najavljuje još dva vozila sa gorivim ćelijama, i to kamion Jovian i porodični SUV Tellaro. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 4, 2021 Touring Superleggera najavljuje novi sportski automobil Italijanski Touring Superleggera najavljuje novi sportski model kojim će proslaviti svoju 95-godišnjicu. Uz nekoliko najavnih ilustracija, u vesti se još samo navodi da je u pitanju automobil sa centralno smeštenim motorom i pogonskim sistemom superautomobila. Kako bilo, automobil je u finalnim fazama razvoja, a njegova zvanična premijera se najavljuje za jun ove godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 5, 2021 Najavljen švajcarski superautomobil Morand Švajcarska kompanija Morand Cars za 2023. godinu najavljuje novi superautomobil koji će biti dostupan u hibridnoj i potpuno električnoj verziji (oba sa najvećom brzinom od ok 400 km/h). Osim toga, u konstrukciji će biti korišćeni kompozitni materijali i ugljenična vlakna. Potpuno električna verzija će imati četiri elektromotora sa ukupno 1.950 konja, baterije od 70 kWh i autonomiju od najmanje 300 km. Hibridna varijanta će kombinovati 5.2 litarski atmosferski V10 motor i dva elektromotora sa ukupno 1.100KS, a tu je i Xtrac 7-stepeni menjač. Biće moguća i vožnja samo u elektro modu, i to oko 50 km. Kako se kaže u vesti, cilj je da težina automobila bude oko 1.250 kg. Prototip hibridne verzije se na putevima očekuje krajem ove godine, a električni model stiže 2022. Cena za hibridni model iznosi 2,3 miliona švajcarskih franaka (i električni bi trebalo da ima sličnu cenu), pri čemu se najavljuje da će biti napravljena ukupno 73 primerka (za sada nije poznato koliko od toga će biti hibridi, a koliko električni). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 10, 2021 Električni hiperautomobil Estrema Fulminea Automobili Estrema najavljuje da će uskoro prikazati električni hiperautomobil Fulminea, čije isporuke će međutim startovati u drugoj polovini 2023. (prvo u ograničenoj seriji od 61 primerka). Fulminea dolazi sa četiri elektromotora i ukupno 2.040KS, što će biti dovoljno da ubrzanje od 0 do 320 km/h iznosi manje od 10 sekundi. Kako se navodi u vesti, sa jednim punjenjem baterija od 100 kWh ovaj oko 1.500 kg teški hiperautomobil će moći da pređe do 520 km. Automobil će se proizvoditi u Modeni u Italiji, a iza projekta stoji biznismen Gianfranco Pizzuto koji je svojevremeno investirao i u kompaniju Fisker Automotive. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 10, 2021 MG Cyberster će dobiti i serijsku verziju MG Motor je prošlog meseca na sajmu u Šangaju izložio Cyberster concept, potpuno električni sportski dvosed, uz najavu da u kompaniji razmatraju mogućnost da kupcima ponude i serijski model. U međuvremenu je saopšteno da će MG Cyberster i dobiti serijsku verziju (budući da je bilo dovoljno zainteresovanih), ali nije poznato kada će se to desiti. U svakom slučaju, MG Cyberster je sportski automobil sa dugačkom haubom, kratkim zadnjim delom, Magic Eye svetlima, zadnjim svetlima sa motivom britanske zastave, digitalnom instrument tablom, 5G konekcijom i sistemom autonomne vožnje. U vesti se još navodi da kod koncepta ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi oko 3 sekunde, a domet sa jednim punjenjem baterija oko 800 km. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 11, 2021 Toyota GR Super Sport hiperautomobil Toyota je ozbiljna u nastojanju da dodatno unapredi svoj sportski imidž, nakon lansiranja GR Yarisa i GR Supre. Novi GR 86 je predstavljen pre oko mesec dana, a sve su brojniji izveštaji u vezi sa GR Corollom, pa čak i performantnom verzijom Hilux kamioneta. Ipak, predator na vrhu Toyotinog ''lanca ishrane'' će biti rasni hiperautomobil. Konceptna verzija je predstavljena januara 2018. u vidu GR Super Sporta, dok će serijski model pristići sledeće godine, verovatno pod nazivom GR 010. Reč je o automobilu koji će se staviti naspram Aston Martina Valkyrie i Mercedes-AMG-a One. Kako piše Vrele Gume, hiperautomobil sa središnje pozicioniranim motorom će usvojiti hibridni pogon i kupe karoserijsku formu, verovatno s otvaranjem kompletne kupole, kao kod lovačkih aviona, što se moglo videti u patent prikazima. Čak i ako proizvodnja serijskog ekvivalenta Le Man hiperautomobila ne bude potrebna, budući da su se LMH pravila promenila, Toyota se drži prvobitnog plana da na GR Super Sport stavi registarsku tablicu. Očekuje se pogonski sklop u vidu twin-turbo V6 2,4 hibridnog sistema, adaptirane varijante koja je pogonila prethodni trkački model, TS050 Hybrid. Trebalo bi da raspolaže sa najmanje 1.000 konja, po originalnoj LMH regulativi i najavi koja je išla zajedno sa konceptom. Postoji mogućnost da finalna verzija bude još snažnija zahvaljujući tromotornoj hibridnoj postavci. Bilo kako bilo, serijski model će biti snažniji od trkačkog ekvivalenta, budući da je ta trkačka varijanta ograničena na 680 konja iz 3.0 V6 zasnovanog na pravilima LMH klase. Što se cene tiče, ona je još uvek nepoznanica, kao i koliko će primeraka brojati serija. S obzirom na promenu pravila, Toyota ne mora da proizvede najmanje 20 jedinica, a uzimajući u obzir novac, vreme i napore uložene u projekat, logika govori da će proizvodna serija brojati više automobila da bi se došlo do validnog poslovnog slučaja za GR Super Sport /GR 010. Dok je Toyota odlučna da lansira serijsku verziju Le Man hiperautomobila, drugi proizvođači koji su najavili učešće u LMH klasi tek treba da se posvete homologovanom modelu. Tu konkretno mislimo na Peugeot, Porsche, Audi i Ferrari. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 14, 2021 Aston Martin najavljuje električni sportski automobil za 2025. godinu Aston Martin ima ambiciozne ciljeve za proširenje ponude, uključujući električni sportski automobil. Tokom intervjua za Autocar, novi izvršni direktor Aston Martina i bivši šef Mercedes AMG-a Tobias Moers je potvrdio je da će marka povećati svoju ponudu super automobila i sportskih automobila. Na primer, Valkyrie je na putu da dođe do kupaca u drugoj polovini ove godine, a zatim će Aston Martin nastaviti sa razvojem novih modela Vanquish i Valhalla. Oba modela je po prvobitnim planovima trebalo da koriste interno razvijeni V6, ali da bi uštedeli troškove, umesto toga će imati elektrifikovane pogonske sklopove iz AMG-a. Pored toga, Aston Martin će lansirati novu varijantu DBX-a za koju se očekuje da ima AMG šestocilindrični mild hybrid. Uslediće sportska verzija koja će konkurisati Lamborghini Urusu 2022. godine. Aston Martin takođe planira da modifikuje Vantage, DB11 i DBS Superleggera. Onda dolazimo i do planova elektrifikacije. Moers je nagovestio da će Aston Martin nastojati da koristi arhitekturu u stilu skejtborda koja može da se koristi za više različitih vozila. Među električnim vozilima koja je planirao britanski proizvođač je i električni sportski automobil, iako detalja o njemu nema mnogo; Moers je rekao da bi trebalo da stigne 2025. godine. Na kraju, očekuje se i električna verzija DBX-a. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 14, 2021 Predstavljen električni hiperautomobil Estrema Fulminea Automobili Estrema je promovisao električni hiperautomobil Fulminea, čije prve isporuke će startovati krajem 2023. godine. Fulminea dolazi sa četiri elektromotora i ukupno 2.040KS, što će biti dovoljno da ubrzanje od 0 do 320 km/h iznosi manje od 10 sekundi. Kako se navodi u saopštenju, sa jednim punjenjem baterija od 100 kWh ovaj 1.500 kg teški hiperautomobil će moći da pređe do 520 km. Fulminera je dugačak 4.683 mm, širok 2.052 mm i visok 1.148 mm. Automobil će se proizvoditi u Modeni u Italiji, a iza projekta stoji biznismen Gianfranco Pizzuto koji je svojevremeno investirao i u kompaniju Fisker Automotive. Najavljena je ograničena serija od samo 61 primerka, po ceni od 1.961.000 evra po primerku, plus lokalni porezi. Glavna tržišta će biti Amerika, Kina, Bliski Istok i Severna Evropa. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 20, 2021 Superleggera Arese RH95 Italijanski Touring Superleggera je pre 15 dana najavio novi sportski model kojim će proslaviti svoju 95-godišnjicu (osnovali su ga inače Felice Bianchi Anderloni i Gaetano Ponzoni), a u međuvremenu je objavio i neke nove detalje. Pre svega, saopšteno je njegovo ime - Superleggera Arese RH95. Poznato je i da je u pitanju automobil sa centralno smeštenim motorom, a neki mediji špekulišu da je kao baza poslužio model Alfa Romea. Kako bilo, automobil je u finalnim fazama razvoja, a njegova zvanična premijera se najavljuje za jun ove godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 24, 2021 Touring Superleggera Arese RH95 na prvoj slici Italijanski Touring Superleggera već neko vreme najavljuje novi sportski model kojim će proslaviti svoju 95-godišnjicu (osnovali su ga 1926. godine Felice Bianchi Anderloni i Gaetano Ponzoni). Njegovo ime je Superleggera Arese RH95, a ovde je i njegova prva prava slika. Poznato je i da je u pitanju automobil sa centralno smeštenim motorom, a neki mediji špekulišu da je kao baza poslužio model Alfa Romea. Kako bilo, njegova zvanična premijera se najavljuje za sledeći mesec, pa više detalja tek sledi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 25, 2021 Carfection: McLaren F1, Porsche 911 GT1 & Mercedes CLK GTR McLaren F1, Porsche 911 GT1 i Mercedes CLK GTR su među najvažnijim superautomobilima svih vremena. Okupili smo sva tri u jednom od najuzbudljivijih grupnih testova koje smo ikada uradili. Henri Catchpole vozi svaki od ovih epskih automobila i istražuje njihovo auto-moto nasleđe, i pokazuje sve detalje koji ove automobile čine tako posebnim. Gde drugde možete videti recenziju McLaren F1, recenziju Porsche 911 GT1 i recenziju Mercedes CLK GTR - sve na jednom mestu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 29, 2021 SSC Tuatara Striker & Aggressor Kompanija SSC North America je proširila gamu svog superautomobila Tuatara (njegova verifikovana najveća brzina iznosi 455 km//h), i to verzijama Tuatara Striker i Tuatara Aggressor koji su dobili doterani eksterijer i više opcija za personalizaciju. Ovaj superautomobil je ime inače dobio po gušteru sa Novog Zelanda, dok se za njegov izgled pobrinuo dizajner Jason Castriota. 1.247 kg teški automobil (zahvaljujući karoseriji i točkovima od ugljeničnih vlakana) ima CIMA sedmostepeni automatizovani manuelni menjač, a koeficijent otpora vazduha iznosi 0.279. Što se dimenzija tiče, Tuatara je dugačak 442 cm, širok 200 cm, visok 110 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 267 cm, dok su točkovi od 20 inča (gume Michelin Pilot Sport Cup 245/35 napred i 345/25 pozadi). Novi Tuatara Striker ima agresivniji aero body kit (uz novi prednji spojler, fiksni zadnji spojler, drugačiji zadnji difuzor), kao i povećani downforce u odnosu na standardnu verziju. Tuataru pokreće 5.9 twin-turbo V8 motor sa 1.350KS, odnosno 1.750KS na E85 gorivo. Tuatara Aggressor ima isti aero body kit kao i Tuatara Striker, više elemenata od ugljeničnih vlakana u unutrašnjosti, ''neograničene'' mogućnosti za personalizaciju (trkačka sedišta, zaštitni kavez od ugljeničnih vlakana...), Lexan stakla, novi izduvni sistem, kao i motor sa 1.350KS, odnosno 2.200KS na E85 gorivo. SSC planira da napravi 100 primeraka modela Tuatara i Tuatara Striker, kao i 10 primeraka trkačke Tuatare Aggressor. Standardna Tuatara košta 1.95 miliona dolara, dok su Striker i Aggressor modeli skuplji za najmanje 199.000 dolara (u zavisnosti od opcija). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites