Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Novosti iz moto industrije

Recommended Posts

Harley-Davidson zabeležio pad prodaje na globalnom nivou

 

Harley-X350 01.jpg

 

Harley-Davidson je predstavio svoj finansijski učinak za treće tromesečje 2023. Iako je izvršni direktor Johen Cajc istakao pozitivne vesti o porastu maloprodaje CVO (Custom Vehicle Operations) od 25%, dublje ispitivanje prihoda otkrivaju nešto drugačiju sliku.

Ako niste znali, Harley-Davidson koristi segmentiranu strukturu izveštavanja, koja se sastoji od tri ključna dela: Harley-Davidson Motor Company (obuhvata sve motocikle osim LiveWire), Harley-Davidson Financial Services i LiveWire. Ova struktura postoji od kada je LiveWire izdvojen u poseban entitet 2022. Zajedno, ovi segmenti čine Harley-Davidson Incorporated, entitet odgovoran za konsolidovane finansijske rezultate.

 

U poređenju sa trećim tromesečjem 2022. godine, Motor Company je prijavila pad profita od 24%. Ova najava je dovela do pada akcija kompanije za 11%. Harley-Davidson je otkrio pad maloprodajne prodaje za sve svoje modele, isključujući LiveWire, u različitim globalnim regionima tokom trećeg tromesečja 2023. Sveukupno, svetska prodaja je pala za 16% u odnosu na prethodnu godinu. Regionalni pregled prodaje otkriva sledeće:

  • Severna Amerika: Prodaja u trećem tromesečju 2023. zabeležila je pad od 15% u poređenju sa istim periodom 2022.
  • Evropa, Bliski istok i Afrika (EMEA): Prodaja u ovom kombinovanom regionu opala je za 13%.
  • Azijsko-pacifički region: Prodaja je zabeležila značajan pad od 24%.
  • Latinska Amerika: Prodaja u Latinskoj Americi je takođe opala za 11% u trećem tromesečju 2023.

Kada je LiveWire u pitanju, važno je napomenuti da Harley-Davidson koristi jedinstveni pristup izveštavanju za brojeve vezane za ovaj brend. Dok se statistika za motor sa unutrašnjim sagorevanjem (ICE) entiteta Harley Davidson Motor Company odnosi direktno na prodaju motocikala u svakom regionu i globalno, LiveWire brojke koriste drugačiju terminologiju - ''Pošiljke električnih motocikala'' umesto ''prodaje''. U trećem tromesečju 2023. kompanija je prijavila isporuku ukupno 50 LiveWire električnih motocikala. Ovo predstavlja značajno smanjenje od 76% u poređenju sa isporukama u istom periodu 2022. godine, koje su iznosile 206 jedinica. Važno je razjasniti da u ovim brojkama nema greške u kucanju; samo 50 LiveWire motocikala je isporučeno tokom pomenutog perioda. Iskreno rečeno, vredi priznati da je LiveWire još uvek u ranoj fazi i da se inovativne tehnologije i poduhvati često suočavaju sa početnim izazovima. Pored toga, Harley-Davidson je tek nedavno predstavio svoje električne motocikle na evropskom tržištu. Dok su vozači u Evropi i Aziji brže prihvatili električne motocikle uopšte, isto se ne može reći za američko tržište. Kako LiveWire uspostavlja svoje prisustvo u Evropi i istražuje tržišta izvan SAD, posebno sa ponudama kao što je S2 Del Mar, možda će pronaći prijemčiviju publiku i utrti put za budući rast.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW S1000 XR

 

bmw-s-1000-xr 03.jpg

 

Bavarski brend je lansirao BMW S1000 XR u izdanju za 2024. godinu, sa ažuriranjima na polju dizajna, od upravljača do motora. Ažuriranje agregata je verovatno najvažnije, sa povećanjem snage od 5 konja u odnosu na prethodnu generaciju, čime je ukupna cifra povećana na 170 KS. To ga čini potpuno jednakim Ducati Multistradi V4.

Međutim, ta snaga se isporučuje na nešto većem broju obrtaja obrtaja - 11.000 obrtaja, u poređenju sa 10.500 obrtaja kod Multistrade V4. Maksimalni obrtni moment za novi S1000 XR je nepromenjen na 114 Nm, dostupan na 9.250 obrtaja.

 

bmw-s-1000-xr 02.jpg

 

Ergonomija je prilagođena, sa povećanjem visine sedišta za 10 mm sa 840 mm na 850 mm. Samo sedište je prošireno i produženo, kako bi se obezbedilo ''više prostora za zadnjicu'' kaže BMW u sopstvenom saopštenju za štampu. Baš tim rečima. :D

 

bmw-s-1000-xr 01.jpg

 

BMW-ov skorađnji trend u Motorrad diviziji bio je da ''motorsportifikuje'' sve, sa krilima i neupravljivom snagom koji su doneti drugim modelima u liniji sa četiri cilindra od 1.000 kubika, kao što su M1000 RR i M1000 R. Za S1000 XR, snaga nije ogromna (kao što je pomenuto, uporediv je sa svojim rivalima), i nema krila, ali postoje novi bočni paneli i otvori za vazduh na zadnjem delu za koje BMW kaže da su inspirisani moto sportom. Nastavljajući tu temu moto sporta, BMW donosi M paket dostupan za S1000 XR, koji uključuje M Carbon felne, farbanje Lightwhite solid paint/Motorsport kombinaciju boja i M sedište. Ako želite da idete dalje (i potrošite mnogo više novca), sada postoji i opcija M1000 XR od 201 KS.

 

Poboljšanja su takođe napravljena na Shift Assistant Pro, stezaljci upravljača i poklopcu hladnjaka koji ima novu, teksturiranu spoljašnjost. Kapacitet akumulatora je takođe povećan sa 9 Ah na 12 Ah, a brojne prethodne opcije su sada standardne. To uključuje vožnju bez ključa, USB priključak za punjenje i Headlight Pro. Standardne boje za S1000 KSR su Blackstorm Metallic i Gravityblue Metallic. Novi S1000 XR u prodajne salone stiže na proleće naredne godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Motorrad sprema novu liniju Heritage i Retro modela

 

bmw heritage 02.jpg

 

R18 kruzer je pomerio bavarski brend izvan uobičajene ponude avanturističkih i sportskih motocikala i bio je dobro prihvaćen. A ako je verovati novim izveštajima, BMW je ponovo spreman da proširi svoju liniju neizbežnim uvođenjem novih R12 modela.

BMW je u maju predstavio R12 nine T, koji će biti naslednik decenijskog R nine T i njegovih različitih iteracija. Štaviše, druga varijanta, jednostavno nazvana R12, je predstavljena kroz dokumente o odobrenju, što ukazuje na usklađenost sa standardima koji omogućuju njegovu prodaju u Evropi i Velikoj Britaniji. R12 će donesti dizajn sličniji kruzeru, pozicionirajući se odmah ispod R18 u BMW-ovoj liniji i nudeći konkurenciju za motocikle kao što je Harley-Davidson Nightster. Ovo očekivanje je pojačano izjavama bivšeg šefa dizajna BMW-a, Edgara Hajnriha, koji je, na pitanje evropskog novinara o potencijalima za više modela R12, zagonetno odgovorio: ''Ne smem da govorim o budućim motociklima, ali možda to je dobra ideja.'' Ovaj odgovor se široko tumači kao potvrda budućih varijanti R12.

 

bmw heritage 01.jpg

 

Nedavno objavljeni dokumenti takođe otkrivaju prve zvanične specifikacije za R12 nine T. On će ponuditi tri različite izlazne snage kako bi se prilagodili evropskim propisima i pridržavali se zahteva za A2 motocikle u Velikoj Britaniji. I R12 i R12 nine T će deliti ključne komponente, uključujući motor i okvir. Ispod haube ćete pronaći BMW-ov vazdušno hlađeni bokser tvin motor od 1.170 kubika, sposoban da isporuči maksimalno 107,3 KS u vrhunskom modelu R12 nineT. Ova snaga se postiže pri 7.000 obrtaja u minuti, 250 obrtaja u minuti niže od trenutnog maksimuma i povezana je sa maksimalnim obrtnim momentom od 115 Nm na 6.500 obrtaja u minuti. Druga varijacija R12 nine T će ponuditi motor od 94 KS i 109 Nm kako bi ispunio uslove licence, a ograničena verzija od 47 KS takođe je dobila odobrenje. Nasuprot tome, R12 u stilu kruzera je ekskluzivno dostupan sa opcijama motora od 94 KS i 47 KS. Ovi dokumenti nagoveštavaju impresivnu maksimalnu brzinu za R12 nine T sa punom snagom, procenjenu na 215 km/h.

 

I R12 i R12 nine T dele međuosovinsko rastojanje od 1.520 mm, što ukazuje na njihovu zajedničku šasiju i motor. Međutim, R12 je duži na 2.200 mm u poređenju sa R12 nine T od 2.130 mm. Ovo je delimično zbog veće prednje felne od 19 inča na R12, uz zadnju felnu od 16 inča, što doprinosi njegovom stavu u stilu kruzera. Nasuprot tome, R12 nine T ima sportski izgled s felnama od 17 inča na oba kraja. Felne R12 su takođe uže od R12 devet T, sa prednjom i 150/80×16 zadnjom gumom 100/90×19, za razliku od 120/70×17 prednjih i 180/55×17 zadnjih guma na R12 nine T. Dodatne razlike u dimenzijama otkrivaju da je R12 40 mm uži preko upravljača, ali ima upravljač koji je 40 mm viši u poređenju sa R12 nine T. Što se tiče težine, R12 nine T je lakši od ta dva, sa 222 kg sa punim rezervoarom goriva, dok je R12 kruzer nešto teži sa 229 kg u istom stanju. BMW entuzijasti mogu da očekuju više R12 varijanti u budućnosti, uključujući zamene za R nine T Scrambler i R nine T Urban G/S, kao i turing krizer varijantu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Hypermotard 698 Mono

 

ducati-hypermotard-698-mono 04.jpg

 

Nekoliko dana nakon što je šokirao svet predstavljanjem jednocilindarskog agregata ultra visokih performansi, Ducati je to ponovo učinio otkrivanjem Hypermotard 698 Mono modela.

Hypermotard 698 Mono ima Superquadro Mono motor, jednocilindarsku jedinicu visokih performansi. Zasnovanu na dvocilindarskom motoru 1299 Panigale, može se pohvaliti sa 77.5 KS i impresivnim maksimalnim 10.250 obrtaja, postavljajući nove standarde za jednocilindarske motore. Ključne komponente, kao što su klip prečnika 116 mm, komora za sagorevanje, titanijumski usisnik, čelični izduvni ventili i Desmodromic distribucija, nasleđene su preko Ducatijeve MotoGP tehnologije.

 

ducati-hypermotard-698-mono 03.jpg

 

Motocikl dolazi sa opsežnim elektronskim paketom, koji omogućava i početnicima i iskusnim vozačima da maksimalno iskoriste svoje iskustvo vožnje. Paket uključuje ABS Cornering sa specijalizovanim podešavanjima, Ducati kontrolu proklizavanja (DTC), Ducati Wheelie Control (DVC), kontrolu kočnica motora (EBC), Ducati Power Launch (DPL) i Ducati kvikšifter (DQS). Paket olakšava vozačima da se prilagode vožnji u stilu Supermotarda, istovremeno osiguravajući njihovu bezbednost.

 

ducati-hypermotard-698-mono 02.jpg

 

Hypermotard 698 Mono je dizajniran da obezbedi precizno upravljanje na asfaltu, kombinujući prednju preciznost Ducati sportskih motocikala sa Supermotard agilnošću. Ova ravnoteža je postignuta kroz specifične dimenzije šasije koje nude neutralniji i komunikativniji prednji kraj u poređenju sa offroad motociklima. Dizajn motocikla spaja trkačku Supermotard estetiku jednostavnosti, agresivnosti i vizuelne lakoće sa Ducatijevim karakterističnim čistim i sofisticiranim linijama. Odlikuju ga prepoznatljive osobine, kao što su visoko i ravno sedište, visoki prednji blatobran i oštar rep.

 

ducati-hypermotard-698-mono 01.jpg

 

Motor Superquadro Mono, u srcu Hypermotard 698 Mono, je lagan i kompaktan. Nasledio je nekoliko karakteristika dvocilindarske jedinice 1299 Panigale, uključujući komoru za sagorevanje i Desmodromic distribuciju. Proizvodi maksimalnu snagu od 77.5 KS na 9.750 obrtaja, sa obrtnim momentom od 6,4 kgm pri 8.000 obrtaja. Kada je opremljen Termignoni trkačkim auspuhom, njegova snaga na stazi se povećava za 7 KS, dostižući 84.5 KS. Elektronske kontrole motocikla obuhvataju ABS skretanje sa četiri nivoa, omogućavajući kontrolisanu vožnju u stranu, Ducati kontrolu proklizavanja (DTC) sa četiri nivoa, kontrolu kočnica motora (EBC) sa tri nivoa i Ducati Wheelie Control (DVC) sa četiri nivoa. Takođe uključuje Ducati Power Launch (DPL) i Ducati ''kvikšifter'' (DQS), doprinoseći poboljšanoj kontroli i bezbednosti vozača.

 

Šasija Hypermotard 698 Mono naglašava kompaktnost i lakoću, postignutu kroz rešetkasti okvir, livene aluminijumske felne, lagane kočione diskove i podesivu Marzocchi viljušku. Dvostrana zadnja viljuška, dizajniran za progresivno ogibljenje, obezbeđuje precizno upravljanje. Položaj za vožnju je optimizovan za sportsku vožnju, nudeći fleksibilnost za različite stilove. Dizajn motocikla oličava esencijalnu Supermotard trkačku estetiku, integrišući je sa Ducatijevim čistim i sofisticiranim jezikom dizajna. Značajni elementi dizajna uključuju visoko sedlo, kompaktna prednja svetla i LED osvetljenje za moderan i prepoznatljiv izgled. Hypermotard 698 Mono ima kompaktnu i informativnu kontrolnu tablu sa LCD ekranom od 3.8 inča. Pruža osnovne podatke, uključujući tahometar, brzinu, stepen prenosa i izabrani režim vožnje. Zelena LED lampica označava idealan trenutak za promenu stepena prenosa, dok crvena LED signalizira intervenciju graničnika.

 

Motocikl nudi tri režima snage - High Power, Mid Power i Low Power - omogućavajući vozačima da prilagode reakciju motora svojim željama i uslovima. Hypermotard 698 Mono uključuje ABS Cornering s četiri nivoa - dva nivoa dizajnirana za upotrebu na stazi. Ovi nivoi nude različite kalibracije za funkcionalnost klizanja po kočnici, poboljšavajući kontrolu vozača tokom agresivnog usporavanja i manevara u krivinama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW predstavio nove R12 i R12 nineT

 

bmw-r12-r12-ninet 04.jpg

 

Posle meseci iščekivanja, BMW je zvanično predstavio svoju najnoviju ponudu za 2024. - R12 i R12 nineT. Oba motocikla dele zajednički motor od 1.170 kubika, ali se mogu pohvaliti različitim karakteristikama, pri čemu je R12 nineT dizajniran kao klasični roudster za dinamične vožnje po seoskim putevima, a R12 kao klasičan kruzer za opuštenu vožnju.

 

BMW-R12-R12-NineT 03.jpg

 

BMW Motorrad R nineT, predstavljen 2013. godine, označio je odmak od konvencionalnih roudstera spajanjem klasičnog dizajna motocikla sa modernom tehnologijom i prilagodljivim karakteristikama. Novi R12 nineT nastavlja ovo nasleđe, prihvatajući ''duh nineT'', sa ciljem da neprimetno prati uspeh svog prethodnika, istovremeno otelotvorujući arhetipski izgled, bezvremenost i široke mogućnosti prilagođavanja. U međuvremenu, R12 obuhvata ono što BMW opisuje kao ''duh lakoće'', sa klasičnim kruzerom za kul i opuštenu vožnju.

 

BMW-R12-R12-NineT-3 02.jpg

 

Srce modela R12 nineT i R12 je autentičan i robustan bokser motor, koji ima redizajnirani airobox i zadnjim prigušivačem sa dvostrukim protokom. Bokser motor hlađen vazduhom, kapaciteta 1.170 kubika, isporučuje 109 KS na 7.000 obrtaja na R12 nineT, odnosno 95 KS na 6.500 obrtaja u R12. Levo postavljeni izduvni sistem dodaje dašak klasičnog sportskog duha i ljubiteljima roudstera i kruzera.

 

BMW-R12-R12-NineT-4 01.jpg

 

Vrhunac novih modela je jednodelni cevasti čelični ram, iskorak u poređenju sa prethodnom serije R nineT. Ovaj novi ram ne samo da smanjuje težinu već i pruža čistiji i klasičniji izgled. Zadnji ram, takođe cevasti i od čelika, pričvršćen je vijcima na glavni. R12 nineT je opremljen klasičnim okruglim instrumentima za brzinu i broj obrtaja, USB-C portom i 12V utičnicom. Digitalni displej je dostupan kao dodatna oprema. Modeli R12 nude izbor između dizajna roadstera i cruisera, od kojih svaki pruža optimalnu ergonomiju i karakteristične karakteristike.

Najvažnije karakteristike, ukratko:

  • Klasičan, puristički dizajn kao roudster i kruzer.
  • Snažan dvocilindarski bokser motor hlađen vazduhom/uljem.
  • Dizajniran za prilagođavanje.
  • R12 nineT sa 109 KS na 7.000 obrtaja i 115 Nm na 6.500 obrtaja
  • R12 sa 95 KS na 6.500 obrtaja i 110 Nm na 6.000 obrtaja.
  • Izduvni sistem sa leve strane sa duplim prigušivačem i konusnim završnim delovima.
  • Nova integrisani airbo ispod sedišta.
  • Jednodelni cevasti ram.
  • Obrnute teleskopske viljuške napred i paralever zakretna ruka sa zadnjim opružnim podupiračem.
  • Radijalno postavljene monoblok kočione čeljusti sa 4 klipa, čelični fleksibilni kočni vodovi i plutajući kočioni diskovi od 310 mm.
  • BMW Motorrad ABS Pro.
  • Standardni režimi vožnje i dinamička kontrola proklizavanja (DTC).
  • Klasični okrugli instrumenti, USB-C i 12V utičnica.
  • Dostupne su LED svetlosne jedinice i prilagodljivi Headlight Pro.
  • Vožnja bez ključa kao standard.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki Hayabusa kao ultimativna enduro mašina

 

hayabusa.jpg

 

Suzuki Hayabusa je jedan od najpoznatijih motocikala svih vremena, znan po svojoj ogromnoj kubikaži, podjednako ogromnoj snazi, prepoznatljivoj estetici i naravno svom off-road potencijalu. U redu, možda poslednja tačka nije sasvim tačna, ali upravo je to učinilo da se motocikl dopadne moto ''jutjuberu'' Metu Spirsu.

 

Spirs je ranije uzeo Honda Gold Wing za enduro vožnju, a zatim i brdski uspon; a sa svojom Hayabusom već je napravio dva videa. U prvom ju je, u standardnom obliku, provozao nekim stazama, što se tom prilikom pokazalo fatalinim za samu mašinu. U drugom video snimku je Spirs modifikovao Hayabusu za off-roud vožnju van puta, dodajući - između ostalog - zaštitu od udara i prokladnije gume. Sada, Spirs vodi svoju Hayabusu preko još ekstremnijeg terena, preko stenovitih i sušnih predela pustinje Moab u Juti, a posebno preko zloglasne staze Helsgejt (eng. Đavolja kapija = koja je godinama privlačila off-road avanturiste na dva i četiri točka.

 

Na ovom snimku se vidi kako se Spirs hvata u koštac sa zastrašujući teren, uključujući ogromne stene i skoro vertikalne uspone, i sve to sa 200 KS na raspolaganju. Postojale su neke posledice used Spirsovog izbora mašine - naravno - sa nekoliko padova koji su usledili usput, i jedan sa posebno značajnim posledicama po sam motocik, a sve to možete pogledati u video snimku:

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi KTM 1390 Super Duke R je potpuno ''lud''

 

ktm-1390-super-duke-r 01.jpg

 

Možete li da verujete da je Duke već 30 godina na tržištu? Naredne godine ćemo obeležiti ovaj jubilej, a moramo priznati, da je to bila uzbudljiiva vožnja. Nema boljeg načina da se ovako nešto proslavi od najluđe verzije ovog motocikla dosad lansirane.

Brojke ne lažu, KTM 1390 Super Duke R je najluđi ikada - sa motorom od 1.350 kubika koji proizvodi 190 KS na 10.000 obrtaja i 145 Nm obrtnog momenta na 8.000 obrtaja.

 

KTM-1390-SUPER-DUKE-R 02.jpg

 

Novi Super Duke R ima neka prilično preteća ažuriranja, kao što je potpuno nova LED jedinica farova koja je 700 grama lakša nego ranije, novi spojleri za rezervoar i krila. Tu je i novi poklopac podrama koji eliminiše kočiono svetlo zbog čega dizajn izgleda još oštrije.

 

KTM-1390-SUPER-DUKE-R-3 01.jpg

 

Ovo zajedno sa niskim profilom i kompaktnom šasijom čini da Super Duke R izgleda mišićavije i agresivnije. KTM kaže da je poboljšao stav 1390 Super Duke R smanjenjem visine. Usisnik vazduha i vazdušna kutija su takođe redizajnirani sa povećanjem rezervoara za gorivo na 17.5 litara, što je povećanje od 1.5 litara u odnosu na prethodnu verziju. KTM kaže da ovaj veći rezervoar za gorivo daje Super Duke R mogući domet od 300 km. LC8 motor je takođe ažuriran, sa povećanim otvorom na 110 mm kako bi se postigla ukupna zapremina od 1.350 kubika. Ova ažuriranja pružaju više snage i obrtnog momenta i omogućavaju ažurirano mapiranje goriva kako bi se ispunili Euro 5+ propisi o emisiji izduvnih gasova. Tu je novi WP Apex amortizer koji je potpuno podesiv za prilagođavanje malih i velikih brzina, sa podešavanjem odskoka i predopterećenja bez alata. Tu je i nova 48-milimetarska WP Apex Open Cartridge viljuška sa podeljenom funkcijom.

 

Međutim, na Super Duke R Evo, upravljanje ogibljenjem je podignuto na drugačiji nivo sa najnovijom generacijom WP poluaktivnom tehnologijm (SAT). KTM navodi da je po sredi najnapredniji sistem vešanja na tržištu. SAT ima elektronski kontrolisane magnetne ventile za promenljivo prigušenje, pružajući širi opseg podesivosti - od veoma udobne do krutosti spremne za stazu. Iza kulisa radi kontrolna jedinica suspenzije (SCU) koja prilagođava stope prigušenja preko magnetnih ventila u realnom vremenu. Čita površinu puta i stil vozača kako bi automatski podesio vešanje tokom vožnje. I Super Duke R i Super Duke R Evo takođe imaju nove režime vožnje - Performance i Track, zajedno sa tajmerom kruga i statistikom telemetrije. KTM takođe nudi opcionu kontrolu motornih kočnica i ažurirani Suspension Pro modul. Kao i obično, KTM takođe ima čitav niz specijalno razvijenih Powerparts i KTM PowerWear delova.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantic Imola 125 - novi adut u sportskom segmentu

 

fantic-imola 03.jpg

 

Renomirani italijanski brend Fantic, poznat po svojim terenskim mašinama i retro skremblerima kao što je Caballero 700, napravio je karakterističan zaokret ka modelu fokusiranom na stazu.

Nazvan po legendarnom trkačkom mestu u Italiji, Imola predstavlja lagani i napredni sportski motocikl, koji sadrži Yamaha ''srce'' i vrhunske komponente šasije. Imolu pokreće četvorotaktni motor sa četiri ventila od 125 kubika, sličan onom koji se nalazi na Yamahinim MT-125 i YZF-R125 modelima. Agregat s maksimalnih 15 kubika je samo jedan uzbudljiv aspekt ovog motocikla.

 

fantic-imola 02.jpg

 

Na dizajn Imole, posebno njenog rama, je zanačajno uticao ulaza kompanije Fantic u Moto2 klasu ove godine. Imola 125 se može pohvaliti hibridnim ramom koji uključuje i čelik i aluminijum, sa potpuno aluminijumskom zadnjom viljuškom. Ogibljenje je potpuno podesivo na oba kraja, dopunjeno Brembo kočnicama visokih performansi. Poboljšavajući bezbednosne karakteristike, napredni IMU kontrolni sistem obezbeđuje ABS u krivinama i kontrolu proklizavanja osetljivu na nagnutost, značajne dodatke u kategoriji od 125 kubika.

 

fantic-imola 01.jpg

 

Međutim, status Imole kao ''koncepta staze'' podiže nesigurnost u pogledu njegove potencijalne proizvodne verzije. Konačne specifikacije i karakteristike modela spremnog za put mogu se značajno razlikovati od predstavljenog koncepta. Pored Imole, Fantic je na EICMA sajmu predstavio praktičniju opciju, poznatu kao Stealth. Deleći isti okvir i platformu motora kao Imola, Stealth je, čini se, spremniji za proizvodnju. Kao što je prikazano na slikama koje je objavio Fantic, Stealth nudi uvid u zrelu i rafiniranu mašinu, potencijalno postavljajući novi standard u svojoj kategoriji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...