odejan 3 Posted December 18, 2016 interesuje na slepo me kolikibroj ortaja motor treba da ima prilikom anasovanja da bi pumpa uspela da stvori pritisak potreban za paljenje broj obrtaja motora ,oko 50 a pritisak 75 bara je kod mene prilikom anasovanja imam osecaj da sporo vrti anaser jer mu treba dosta da upali a kad upali ne muci se nego odjednom kresne posle duzeg ili posle par verglanja, upali nasprej i na guranje uz pomoc anasovanja zima je sa sprejom ujutru posle 2 kruga a bez spreja jako dugo verglanje, sada i vruc i ladan nepali ali desi se da oce i vruc stim da nekad ni vruc ne pali odma pitam ovo zato sto kolega imao problem sa ford fokusom 2002 g 19 motor disel odneo na servis reparirali pumpu uzeli 150 e i on opet nije hteo da pali kad je remontovao anlaser pali sad na zub pa da nebi trosio pare i vreme mozda neko zna sta bi moglo da bude pumpa remontovana pre 2,5 godine izmenjeni elementi i senzor pritiska na cr pumpi na cr pumpi posle pola godine ode opet senzor pritiska ovaj puta uklonjen samo filter sa njega i vracen nazad sad kako je zima pocela opet ne pali kako treba i uvek se muci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan Abarth 0 Posted December 18, 2016 oko 190 okretaja i min.tlak pumpe 210 bara na common railu kod paljenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted December 19, 2016 Dobro, onda će valjda s popravkom anlasera dobiti i pritisak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
odejan 3 Posted December 19, 2016 skopcaana dijagnostika 40 obrtaja u minuti anaser akku dobar posle opterecenja drzao 12 v elekrricar sa insrtumentom proverio akuu dijagnostika 40 obrtaja motora u minuti pritisak 80 bara i kad dugo verglam i puno puta upalina dvesto obrtaja upalio 300 bara pritisak na leru pali na start sprej odma i na guranje odma sutra anaser na remont pa javljam dale Quote Share this post Link to post Share on other sites
odejan 3 Posted December 20, 2016 (edited) Remontovan anaser i ista stvar ali sadavrti ko lud i pali vruc ali cim odstoji par minuta ne pali opet nego sprej pa opet pali di desetak minuta posle gasenja Dijagnostika izbaci regulacija pritiska goriva .....ima li veze sa regulatorom pritiska .mislim da nema dovoljno pritiska goriva ili izgubi pritisak cim stoji duže kad opet posle 10 minuta ne pali pumpa remontovana pre 50000 km izmenjena sva tri elementa Edited December 20, 2016 by odejan Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted December 20, 2016 Meni isto tako nije hteo da pali lepo bio je problem do dizne i Quote Share this post Link to post Share on other sites
odejan 3 Posted December 20, 2016 @skydive11 Sta konkretno na dizni ili diznama, pojasni malo promenio si ili stavio drugu polovnu ili.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted December 20, 2016 Prva dizna je pustala na prelivu pa sam je remontovao Quote Share this post Link to post Share on other sites
odejan 3 Posted December 24, 2016 Na ovoj cevi mi kapa nafta u radu a vjerovatno i za vreme stajanja kad motor neradi odatle izgu i deo nafte dali zbog toga imam otežano paljenje i kad je hladan a cak i kad je vruc Послато са HUAWEI SCL-L01 уз помоћ ТапатокаПослато са HUAWEI SCL-L01 уз помоћ ТапатокаOna je na povratnom vodu do filtera Послато са HUAWEI SCL-L01 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
odejan 3 Posted December 31, 2016 Rešeno....promenjen regulator pritiska goriva pali ko budala -7jutros krug bum samo sam vratio jedan stari skinuo mu filter sa vrha a taj stari sam skinuo jel segasio u voznji a Sad kad je odstranjen filter ne bi smeo da se gasi u voznji viseПослато са HUAWEI SCL-L01 уз помоћ ТапатокаПослато са HUAWEI SCL-L01 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 31, 2016 Hvala što si podelio info o rešenju na forumu, značiće na dalje u rešavanju problema ostalim članovima Quote Share this post Link to post Share on other sites
odejan 3 Posted December 31, 2016 Ok tako i treba aneda nas deru ko musa jarca po servisima....posebno sezahvaljujem Vladi iz lajkovca od koga sam dobio sugestiju sa cim prvo da krenem. I eto regulator....:-) :-) :-) :-).Послато са HUAWEI SCL-L01 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites