Jump to content
FAS Goran
odejan

Fiat Doblo 1.9 JTD - broj obrtaja i min. pritisak pumpe na startovanju motora

Recommended Posts

interesuje na slepo me kolikibroj ortaja motor treba da ima prilikom anasovanja da bi pumpa uspela da stvori pritisak potreban za paljenje

broj obrtaja motora ,oko 50 a pritisak 75 bara je kod mene prilikom anasovanja 

imam osecaj da sporo vrti anaser jer mu treba dosta da upali a kad upali ne muci se nego odjednom kresne posle duzeg ili posle par verglanja, upali nasprej i na guranje uz pomoc anasovanja

zima je sa sprejom ujutru posle 2 kruga a bez spreja jako dugo verglanje, sada i vruc i ladan nepali ali desi se da oce i vruc stim da nekad ni vruc ne pali odma

pitam ovo zato sto kolega imao problem sa ford fokusom 2002 g 19 motor disel odneo na servis reparirali pumpu uzeli 150 e i on opet nije hteo da pali kad je remontovao anlaser pali sad na zub pa da nebi trosio pare i vreme mozda neko zna sta bi moglo da bude 

pumpa remontovana pre 2,5 godine izmenjeni elementi i senzor pritiska na cr pumpi na cr pumpi posle pola godine ode opet senzor pritiska ovaj puta uklonjen samo filter sa njega i vracen nazad sad kako je zima pocela opet ne pali kako treba i uvek se muci 

Share this post


Link to post
Share on other sites

skopcaana dijagnostika  40 obrtaja u minuti anaser akku dobar posle opterecenja drzao 12 v elekrricar sa insrtumentom proverio akuu

dijagnostika 40 obrtaja motora u minuti pritisak 80 bara i kad dugo verglam i puno puta upalina dvesto obrtaja upalio 300 bara pritisak na leru

pali na start sprej odma i na guranje odma sutra anaser na remont pa javljam dale

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remontovan anaser i ista stvar ali sadavrti ko lud i pali vruc ali cim odstoji par minuta ne pali opet nego sprej pa opet pali di desetak minuta posle gasenja

Dijagnostika  izbaci regulacija pritiska goriva .....ima li veze sa regulatorom pritiska .mislim da nema dovoljno pritiska goriva ili izgubi pritisak cim stoji duže kad opet posle 10 minuta ne pali pumpa remontovana pre 50000 km izmenjena sva tri elementa

Edited by odejan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ovoj cevi mi kapa nafta u radu a vjerovatno i za vreme stajanja kad motor neradi odatle izgu i deo nafte dali zbog toga imam otežano paljenje i kad je hladan a cak i kad je vruc

Послато са HUAWEI SCL-L01 уз помоћ Тапатока

5630c18e4d2b667078baa63bd9c11e95.jpg

Послато са HUAWEI SCL-L01 уз помоћ Тапатока

Ona je na povratnom vodu do filtera

Послато са HUAWEI SCL-L01 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rešeno....promenjen regulator pritiska goriva pali ko budala -7jutros krug bum
samo sam vratio jedan stari skinuo mu filter sa vrha a taj stari sam skinuo jel segasio u voznji a
Sad kad je odstranjen filter ne bi smeo da se gasi u voznji vise

Послато са HUAWEI SCL-L01 уз помоћ Тапатока

c949d4b82b8266135d99599d835ba900.jpg

Послато са HUAWEI SCL-L01 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok tako i treba aneda nas deru ko musa jarca po servisima....posebno sezahvaljujem Vladi iz lajkovca od koga sam dobio sugestiju sa cim prvo da krenem. I eto regulator....:-) :-) :-) :-).

Послато са HUAWEI SCL-L01 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...