Jump to content
FAS Goran
coa565

Fiat Punto mk.2 1.9D - diže radnu temperaturu

Recommended Posts

Na autu iz naslova je pukao dihtung na glavi izmedju treceg i cetvrtog cilindra i vodeni kanal na trecem cilindru i auto je stalno kuvao i izbacivao vodu. Obradio sam glavu i stavio novi dihtung glave, uzubio auto i vratio sve na svoje mesto. Prvi put kad sam palio auto je odma upalio ali sam ga odmah ugasio jer nije imao poklopac ventila. Posle toga uvece kada je temperatura bila u minusu kada sam vratio pk kais i sve ostalo auto vise nije hteo da upali na kljuc a i akumulator mu je bio slab. Povukli smo ga i upalio je odmah na gurku ali cim pustim gas auto se gasi. Tako sam ga malo drzao na gasu i probao uzbrdo i auto solidno vuce ali odjednom za 30 metara poce da dize naglo skalu za temperaturu i ja stado i ugasi ga i vidim ventilator ne pali. Upalim ga i sipam malo nafte na dizne odozgo i na svaku diznu izbijaju mehurici oko dizne gde se srafi na glavu sto znaci da pusta kompresiju na dizne.

 

E sad on cim ga upalim i radi u leru i posle nekog vremena skala za temperaturu polako prelazi polovinu i vodena para pocinje da izlazi na cep ali nema vode da izbija kao prosli put kada je pukao dihtung sto znaci da nije do njega ali sta je upitanju pa podize temperaturu to mi nije jasno. Na auspuhu nema vode i nema vode u ulju tacnije ulje je normalno.

Sta moze da bude problem?

 

Kada je bio pukao dihtung pre skidanja glave isto nije mogao da upali i kad upali na gurku cim pustis gas odma se gasi i izbacivao je nonstop vodu na ekspanzionu posudu.

E da i nije odma povuko vodu kad sam ga upalio nego samo oko 4.5 litra(3 litra antifriza g12 i 1.5 litra vode destilovane) a kad je podigao temperaturu i ja ga ugasio tek posle je povukao svih 6.5 litara a vazduh sam dobro ispustio iz sistema...

Glava je prvo nosena na hidro test u MTD u aleksandrovac i nije nigde pukla pa je kod njih poravnata e sad dal su oni skidali dizne pa sad pusta na njih ili ih nisu dobro stegli to je pitanje...

Pomagajte hitno jer ne znam sta da radim sa ovog punta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa moguce da je zaglavio ali valjda nebi trebalo posto je nov...

Ne curi na dizne nego sam sipao malo nafte na dizne gde se srafe u glavu posto nafta ne isparava na vruc motor da vidim dali tu gubi kompresiju i tu nonstop izbija dosta mehurica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa jel su stegnute dobro? Jel imaju podloske?
To sto je nov ne garantuje nista :D Probaj bez njega.
Si siguran i da je lepo uzubljen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu stegnute ali mislim da ovi na masinskoj obradi nisu menjali podloske. Dal treba da zamenim te podloske ispod dizni jer tu gubi dosta kompresiju i zato mozda teze pali?

On je kod ovog punta 1.9 D iscela sa sve kuciste i znm kako da probam bez njega?

Pa ja sam ga sam uzupcivao i skala zatezaca je tacno poravnata sa kruzicem a i zvao sam komsiju koji radi sa tim i kaze da je dobro uzupcen tako da ne znam vise sta je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nego njemu je mehanicka pumpa od golfa 2 pa dal moze da bude okrenuta za 180 stepeni

Potrosio sam svu logiku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nista me ne pitaj, za***ano do kraja :unsure:

Pumpa od g 3 ima neke vakume sa strane i dolazno crevo sa turbine a ova je ista kao sto ima g 1 i 2 bez turbine...

Ovaj auto je pre toga bio kod kiki plus automehanicara iz krusevca i ne znam sta je sve prepravljano i budzeno :huh:

Jos sam proverio i termostat i otvara na 93 tacno...

Zupcenje provereno jos jednom i opet je uzubljivan samo ovog puta malo poranjena pumpa i jos gore radi...

Cim spricnem malo start sprej pali na zub ali kad ga ovako palim nece osim na gurku aposle kad odradi malo pod gasom pali na kljuc a kad ladan cim pustim gas gasi se... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tom Puntu ako ne ubacis drugi motor tesko da ces bilo sta uspeti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvar je u tome sto je na ovom motoru skoro radjena generalna koja je placena 700 evra i nebismo hteli da stavljamo drugi motor koji je u ko zna kakvom stanju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova pumpa stavljena placena 150 evra i radio je sa njom super i dobro palio i isao stvarno super sve dok nije pukao dihtung...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpa od Golfa na Punta :( bolje je vratite i nek vam vrate tih 150e i stavite onu koja treba a ne uz pomoc stapa i kanapa da budzite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

On je imao lukas pumpu njegovu originalnu i dva puta mu je stradala i radio je reparaciju od 200 evra i treci put vise nije hteo nego je odvezao auto u kiki plus u krusevac i oni su mu prepravili na ovu pumpu od g2 1.6 D i tako je isao jedno dve godine sigurno bez problema i to je dobro isao i malo trosio i onda mu jednom nije upalio ventilator kad je isao uzbrdo i prokuvao mu je auto i pukao dihtung a glava je morala da se skida za dve desete. To je sada sve sklopljeno ali auto ne pali dobro ali kad upali ide onako nemoze bas trecom uzbrdo ali ide. Kad je hladan cim pustis gas on se gasi. Cim se optereti uzbrdo on predje pola, ne upali ventilator i pocne da izlazi vodena para na cep od posude ali ne izlazi voda kao prosli put kad je pukao dihtung i guralo kompresiju u vodeni prostor. Tada na 3 i 4 cilindar nije imao kompresiju uopste a sada na svim ima jaku kompresiju ali ne pali dobro. kad ide nizbrdo cim pustim gas u trecu odma sam koci motor sto znaci da je dobra kompresija...

Pocela glava da me boli vise od ovog punta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta pumpa nije dobro uzubljena. I pitanje je dal će ti se oznake poklapat kako treba budući da pumpa nije njegova original.

Edited by Memphis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne poklapaju se oznake normalno ali ona se uzubljuje tako sto se na prvi cilindar dovede bregasta tako da su oba brega okrenuta na gore i u tom trenutku treba na tu diznu da baci naftu e sad tesko je da se bas ufini ubrizgavanje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sto je pumpa radjena dva puta pa zamenjena?

Moja pumpa pokazuje gresku senzor rotora pa sam i ja pre dve tri godine radio pumpu i dao silne pare a posle dve godine evo opet ista stvar to im je boljka i za to nevredi davati pare da sam znao nebi je radio uopste jer sam sest godina vozio auto sa tom greskom na pumpi i nikad nije stao i problema imao. Kad ga palim dam kontakt i sacekam da grejaci odrade, onda oduzmem kontakt pa okrenem kljuc i palim kao benzinca da necekam lampice da pogasi i tako pali bez problema i neocita tu gresku.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...