Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
FantomX

VW Passat

Recommended Posts

Ima solucija da se kupi ceo nov trap u kutiji, mislim da je 200-200 i nesto evra. Uzeo skoro lik za A6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lemforder je oko 220e,ali tesko se nalazi kod nas.

Ovo ce da izadje 220e sa ugradnjom i godinu dana garancije, ne razmisljam previse.

Imam lepa iskustva sa Tejovic trapom na proslom Passatu koji se drzi vec dve godine, samo dve potkovice su bile istrosene na pregledu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa Tejovićem nema greške.

Ja sada prvo pitam ima li kod njega pa onda gledam u radnjama.

Sent from my F3311 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo dve stidljive na brzaka...

Danas ide na poliranje farova, da skidamo kataraktu...

0ce8db77db028541917352a3d1c7d321.jpg

ab38e4ce98789576b95fd6643547d7be.jpg

Ako nekome treba kuka, prodacu je jeftino :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam i ja pomislio :D

Da, treba mu refresh, nije najsjajniji ali nema rdje nigde, sajtne, rubovi sve full, ceo patos zasticen...

Danas kisa, pun gas, nema klizanja, katapult :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da izvines na off-u, danas se prvi put provozao u Lubenicaru 5.5, 2.0 tdi, bas ozbiljan auto, komotan, deluje kvalitetno, udobnost nije neka posto je na 18" ali nije toliko strasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, ogroman je auto, 4,7 metara, prostora koliko volis.

Kvalitet materijala jeste dobar, nema onih cvrcaka i slicno, sve je ususkano, taman kako treba.

Moj je 205/55/16,taman kako treba, bas je udobno za voznju, ali i trap im je komplikovan.

Snage ne fali, 310Nm fabricki, sasvim pristojno ide.

Imam jos malo sitnica oko njega da sredim, pa cu napisati neku vise, u odnosu na prosli automatik, ovo je raketa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

4500€ recimo, da nađeš baš neku fulčinu vrhunski očuvanu, a za soma manje možeš ove prosečne pa da čačkaš, sređuješ, farbaš, poliraš :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nabaceni zimski pneumatici, provereni diskovi i plocice.

38c6fa10ae4672883a90340e6ae71761.jpg

4f629a61fadb067170fb277a0442b68e.jpg

Odradjen EGR delete i mapiranje.

Launch control, popcorn, do 2200rpm vuce kao fabrika, od 2200rpm krece zezanje. Oko 170ks trenutno. :D

Fabricki egr:

63471ef7c2d2564fe7c0c21e76b14f2a.jpg

0c1d4f8e4294e6c418842cebbeb6a140.jpg

EGR delete kit:

e9a75d0c5a41e4297ce9c3c2407b965d.jpg

e15764e08eb2afd76ad76708d1f4e55f.jpg

8ebe438e493f29d46973d5e4d52053d7.jpg

Sad je vec ozbiljna zujalica, LC sa 4x4 je jako zanimljiv :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ona sto j8be snazno :D

Uradjena krivina krivina od prohroma umesto flexi creva, bolje i kvalitetnije. Staro crevo je bilo skoro za zamenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...