Jump to content
FAS Goran
Bingodalton

Mišljenje: Zafira vs Corolla Verso vs C-Max

Recommended Posts

U pitanju je kupovina polovnog vozila i ova tri modela su se nasla u opticaju kao MiniVen sa cenom do 5.000 EUR i potrebno mi je dodatno misljenje o bilo kom od ovih.

Model, tj godiste od 2005. pa na gore.

 

Ova tri su usla u opticaj jer francuze ne volimo i deluju mi suvise nezni.

Takodje, potrebno je da automobil bude bas prostran za vozaca.

Automatik, ako je kod bilo kog od njih dobar je plus, naravno dobrodosao je savet uz koji motor.

Motor do 2000 kubika naravno.

 

Jedino sto znam o ovima je Fiatov dizel motor kod Opela i tu se prica zavrsava. Ostalo je sve na domenu rekla kazala, tvrda daska sedista kod Opela, pouzdanost japanca i slicno.

 

Da li neko ima neki predlog za ili protiv da se bezi od odredjenog, bilo benzinca, bilo dizela?

Sta posebno proveriti kod svakog od njih?

Recimo da mi se Corolla Verso cini kao prilicno dobar izbor. Deluje mi najveci od svih ovih, a opet nije kao Espace, C8, Ulysse i slicni.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se prostranosti za vozača tiče, sva tri će vršiti posao. Prednost Zafire i Corolle Verso je u broju sedišta, često ih ima sa 7.

 

Automatik kao opcija isključivo u Toyoti, druga dva u tim generacijama su za izbegavanje.

 

Motore samo dizele. Benzinci u njima imaju muku sa potrošnjom ulja. Toyota je u garanciji menjala polumotore kod 1.6 (čini mi se i kod 1.8), ali i posle toga nije kompletno rešen problem. Fordovi svi benzinci ga uveliko troškare, a neki primerci ga baaaš troše. 1.6 im je Fordov motor, 1.8 i 2.0 vuku Mazdino poreklo. Za poslednja dva dobavljač karika priznao fabričku grešku.

Dizel bilo koji ti je ok izbor, nevezano za kubikažu. Jedino Corolla ima dosta sa 2.2 dizelima, ali ga zaobiđi (em je đubre, em je skupa registracija). Čini mi se da su u svim Toyotinim dizelima Denso dizne, pa to eventualno može da bude jebada.

 

Ja ću ti reći za neke tipske mane C-Maxa. To su amortizeri, letva volana i instrument tabla.

Kod njega je servo hibridni i često zna da upali na tabli grešku "steering wheel failure". Sve ti je kako imaš sreće... Može da nema nikakve propratne simptome, može da se reši reglažom, a može i da te izuje 200+ €. Što se table tiče, nekad je potrebno da se prelemi, jer izbacuje neke neobične greške i manifestuje se nekim stvarima koje nikad ne bi povezao sa njom.

 

Ove standardne stvari za proveru ćeš znati i sam.

 

Eto, toliko od mene. Ako se još nečeg bitnog setim, napisaću.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totti, na brzinu hvala :) opsezno a ukratko.

Nekako ih i redjam tako, Corolla, Zafira, C-Max.

Treba za krupnog vozaca da ima mesta, ne toliko visokog i da je izdrzljiv za malo nemarniju voznju, tipa rupe, bankina,... Znam da je dzipic bolji izbor ali nema za te pare.

Video sam jos Mercedes Vaneo, skroz druga prica, pomislih Mecka je, ali ako je to u sustini A klasa, mislim da nije u opciji sa ova tri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni jedan od ova 3 nece dobro podneti udarac u bankinu Mislim da automatik treba da zaboravis jer je potencijalni problem na vozilima 10+ godina starosti. Moj glas za zafiru, mislim da je povoljnija za odrzavanje i nekako jednostavnija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam osećaj da će se pojaviti jedan C primerak još neviđen na ovim prostorima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AN66SAx-QkbsdzTQBNfiytmU6cJbRULRe0rI4kAX TestAutomobila video: Polovni Ford C-Max

 

2010. Ford C-Max prve generacije, sa benzinskim 2.0 motorom, snage 145KS sa ugrađenim BRC plinom, paket opreme Titanijum:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: 2011. Ford C-Max

 

Prostor i praktičnost su prve karakteristike na koje pomislimo kada čujemo skraćenicu MPV. Ipak, druga generacija Fordovog C Max-a na prvo mesto stavlja upravljivost i ponašanje u vožnji. Ovaj kompaktni višenamenski automobil uspešno kombinuje komforniji prevoz više osoba uz dobre vozne karakteristike.

Testirani primerak je bio u Titanium paketu opreme na koji je vlasnik dodatno ugradio nekoliko sitnica, ima 2.0 dizel sa fabričkih 115KS/300Nm, mada je intervencija bilo i ispod haube.

Koliko je upotrebljiv i kako se vozi Ford C Max - pogledajte u najnovijem testu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...