neshaoct 9592 Posted October 13, 2015 Citroën SM je imao Maserati V6 motor, farove koji su pratili ugao okretanja volana, oslanjanje čija visina se automatski prilagođavala konfiguraciji terena...a, pogledajte video da vidite npr. kakva mu je ''pedala'' kočnice: Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted October 15, 2015 Ima jedan u Sapcu i na prodaju je. Za svoje godine imao je zavidnu serijsku opremu, neka vozila ni dan danas to nemaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 15, 2015 Ovo je taj iz Šapca Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted October 25, 2015 Kod Rajka u Varni. Kad ste to ti i Laza bili? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 18, 2017 TheSmokingTire video: 1973. Citroen SM Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 18, 2017 Citroen SM predstavlja najčudniji automobil na svetu Postoje klasični automobili i postoje oni koji su svojim izgledom uvek privlačili pažnju na ulici. Međutim, u ovom slučaju ne govorimo o prelepom dizajnu, mada, ne tvrdimo da ovaj automobil nije lep, već je toliko neobičan, da predstavlja pravog čudaka u svetu automobilizma. Citroen je poznat po inovativnim rešenjima i nekim od tehnološki najnaprednijih automobila u istoriji, a jedan od neverovatnih modela ove kompanije svakako predstavlja Citroen SM iz 1972. godine, koji i danas može da izmami osmeh na lice. Sudeći prema vlasniku, njegov automobil je prešao tačno 114.722 kilometra, a poseduje petostepeni manualni menjač i Maserati V6 motor zapremine 2.7 litara, plus nekoliko novih delova koji su mu pomogli da besprekorno radi. Prodavac ovog automobila održavao ga je u savršenom stanju i čak mu pružio novu boju karoserije, iako je nekoliko manjih oštećenja i dalje prisutno i vidljivo golim okom. Ostale mane uključuju neispravan levi migavac, dok se glavna svetla gase, kada se duga upale. Unutra, automobil dolazi sa Tabac kožnim sedištima, na kojima su danas vidni tragovi korišćenja, kao i različitim meračima koji su došli sa nekoliko dodatnih, misterioznih prekidača. Štaviše, tu i tamo fali po neki deo, ali to ne znači da ovaj automobil ne vredi svaku paru. Električni podizači stakala polako izdaju takođe, ali ne treba zanemariti veoma interesantan izgled automobila, koji je kao i njegovi rođaci bio veoma napredan za svoje vreme. Što se tiče V6 motora sa 2.7 litara zapremine, on dolazi sa Weber karburatorom i spojen je sa pomenutim petostepenim manualnim menjačem, za koji se tvrdi da i danas ima kvalitetan prenos, iako su potrebna blaga podešavanja kako bi se kvačilo lepo postavilo na mesto. Budući vlasnik ovog modela svakako će biti srećan kada sazna da je legendarno Citroen hidraulično vešanje i dalje potpuno funkcionalno. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 21, 2020 Jay Leno i 1972. Citroen SM 2.7 Tipo C114 V6 motor iz Maseratija. Nije nikakva naknadna dorada, već je Citroen 1968. godine kupio Maserati, pa je za ovaj model koji je izašao 1970. koristio njegove motore (glavni razlog uopšte i za kupovinu). Već polovinom 1975. godine Citroen prodaje Maserati, tako da je kratko trajao pomenuti vlasnički odnos... 2 Woodoo and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites