Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Porsche 356 Speedster / 1964. Porsche 356C / Porsche 356A Coupe

Recommended Posts

Stärke: Prepravljaju savremeni Porsche Boxster u retro kopiju

 

starke%2011111.jpg

 

Zahvaljujući američkoj kompaniji Stärke, zaljubljenici u klasični Porsche Speedster iz 1950-tih imaće priliku da uživaju u modernoj replici ovog ikoničnog automobila. Ova firma sa sedištem u Arizoni predstavila je kopiju čuvenog sportskog modela iz polovine 20. veka, a za osnovu automobila upotrebljen je savremeni Porsche Boxster.

 

starke%201.jpg

 

Stärke je saopštio da za repliku Speedster prihvata ''donorske'' modele Boxster izrađene u periodu između 1998. i 2012. godine.

 

starke%20111.jpg

 

Nakon što se automobil ogoli do same srži, kreće se u izradu kopije tako što se na mehaničku platformu nadograđuje specijalno napravljena karoserija koja je po izgledu gotovo identična onoj sa originalnog Speedstera.

 

starke%2011.jpg

 

Za razliku od spoljašnjosti koja je potpuno u retro stilu, unutrašnjost je slična savremenom Boxsteru.

 

starke%201111.jpg

 

Stärke nudi nekoliko nivoa nadogradnje. Najjeftinija replika nosi oznaku Speedster CS, a prepravka košta 59.950 dolara, ne računajući cenu polovnog donorskog Boxstera na kome je bazirana. Za nešto skuplji ''Speedster Outlaw'' potrebno je izbrojati 79.950 dolara, dok naskuplji ''Speedster Carbon Fiber Outlaw'' uz jači motor i karoseriju od ugljeničnih vlakana košta čak 149.950 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

70. rođendan: Porsche 356

 

porsche 356 1111.jpg

 

Legendarni Porsche 356 je bio luksuzan sportski automobil i prvi model koji je proizvela austrijska firma Porsche Konstruktionen GesmbH, a nastavio je Porsche GmbH. Nakon što je profesor Ferdinand Porsche, koga je Adolf Hitler neizmerno cenio, stvorio Volkswagen Bubu za narodne mase, njegov sin Ferdinand Ferry Porsche je na istim temeljima kreirao sportski model, namenjen tadašnjoj zlatnoj omladini nacističke Nemačke.

 

porsche 356 11111.jpg

 

Šasija je bila potpuno nova, dizajn je potpisao Erwin Komenda, ali brojne mehaničke komponente su bile pozajmljene sa Volkswagen Bube, obzirom da je i Porsche 356 imao zadnji pogon, a motor smešten pozadi je bio vazduhom hlađeni 4-cilindraš. Ipak, uprkos činjenici da je 1,1 litarski motor sa 40KS bio nejak, mala masa i izuzetno dobra upravljivost učinili su ga popularnim, dok je atraktivan dizajn osvajao sve. Mada je bio skuplji, a performansama inferioran u poređenju sa primera radi, Jaguarom XK120, prodaja je bila odlična.

 

Porsche-356-1.jpg

 

Nejak motor je nadoknađivala izuzetna aerodinamika pa je i sa 40KS jurio do ozbiljnih 140 km/h. Ali, velika popularnost među kupcima je naterala Ferrya Porsche na brzu reakciju. Od početnih 40KS snaga je porasla na 70KS iz 1,5 litarskog motora pa na čak 95KS, što je već bilo dovoljno za okruglo 200 km/h. Poslednju modifikaciju je doživeo 1962. godine, kada je predstavljena verzija 2000GT s rasnih 155KS. Porsche 356 je pao u drugi plan 1963. godine, kada je na salonu automobila u Frankfurtu predstavljen Porsche 911, koji se prvobitno trebalo da se zove 901, ali je Peugeot uložio veto na to ime, jer je zaštitio sve trocifrene kombinacije brojeva s nulom u sredini.

 

Porsche-356-11.jpg

 

Proizvodnja Porschea 356 je završila 1965. godine, a proizvodnja od 76.313 primeraka najbolje govori u prilog planetarnoj popularnosti. Obzirom da je reč o sportskom dvosedu, takav uspeh se može smatrati fascinantnim. Osim među običnim kupcima, Porsche 356 je bio popularan i među elitom. Najpoznatiji slavni vlasnik je tragično preminuli glumac James Dean. Buntovnik bez razloga je život izgubio u verziji 550 Spyder, koji je imao aluminijumsku karoseriju pa je ukupna masa iznosila samo 550 kg, dok je 1,5 litarski motor imao 110KS.

 

Porsche-356-111.jpg

 

Mada se Porsche 356 od početka proizvodio kao kupe i kao kabriolet, čak 70 posto kupaca biralo je verziju sa zatvorenim krovom. Najveći deo proizvodnje je bio namenjen izvozu. U Nemačkoj je ostalo samo 25 posto proizvedenih primeraka, a čak 50 posto kompletne proizvodnje prodavalo se ''preko bare''. Porsche 356 će ostati zapamćen u istorijskim knjigama i kao prvi model na kojem je predstavljen logo Porschea koji je i danas u upotrebi. Prvi primerci s novim logom su u prodaju stigli 1953. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skriveno blago: Porsche 356B skupljao prašinu decenijama

 

181161-porsche 356 1.jpg

 

Najnovije ''otkriće iz ambara'' je klasični Porsche 356B Super 90 Coupe iz 1962. Posle svih ovih godina čovek bi pomislio da su već pronađeni svi zaboravljeni automobilski biseri iz privatnih garaža i šupa širom sveta, ali i dalje stižu vesti o otkrivenim zapuštenim oldtajmerima.

 

181162-porsche 356 11.jpg

 

Klasični Porsche 356B Super 90 Coupe iz 1962. koji je pronađen u SAD prvobitno je pripadao jednom svešteniku koji se, zajedno sa svojim automobilom, doselio u tu zemlju iz Nemačke. Porsche je u Americi prodat kupcu koji ga je držao nerestauriranog u garaži decenijama. Sada je došlo vreme da dobije novog vlasnika koji će mu vratiti sjaj. Kako se navodi u oglasu kompanije Gullwing Motor Cars, automobil je prešao svega 71.000 km i, mada zapušten, i dalje je u originalnom stanju što se tiče delova i opreme. Fabrički je ofarban u srebrnu boju, dok je enterijer tamno crven. Pogoni ga 1.6 litarski četvorocilindarski motor sa 89 ks, a prema fabričkim podacima ovaj Porsche težak manje od tone mogao je kao nov da ubrza od 0 do 60 milja na sat (0-96 km/h) za 10 sekundi.

 

181163-porsche 356 111.jpg

 

Automobili kao što je ovaj sve se teže pronalaze u originalnom stanju, pa bez obzira na njegovu zapuštenost, 356B Super 90 Coupe predstavlja idealan projekat za nekoga ko se bavi restaurisanjem klasičnih vozila. Trenutno se prodaje po ceni od 56.500 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istorijski poduhvat: Od Japana do Štutgarta u Porscheu 356

 

182644-porsche 356.jpg

 

Japanac Tošijuki Suzuki je na proslavu 70 godina Porsche sportskih automobila u Štutgartu došao svojim Porscheom 356, a da stvar bude zanimljivija, mi smo ga na ovom proputovanju dugom više od 15.000 km sreli u Letoniji tokom naše ''Misije Rusija''. Porsche ove godine obeležava sedam decenija od nastanka svog prvog sportskog automobila - modela 356. Pomenuti jubilej inspirisao je mnoge entuzijaste čuvenog brenda da urade nešto nesvakidašnje sa svojim ljubimcem. Jedan od takvih je i Japanac Tošijuki Suzuki, predsednik Porsche Club Japan, koji se odvažio na pustolovinu dugu preko 15.000 kilometara, koliko iznosi rastojanje od japanskog grada Kamogawa do Štutgarta i Porscheove baze. Naime, vremešni Japanac veliki je zaljubljenik u Porsche automobile, budući da je svog prvog elfera kupio sa 22 godine. Od tad je prošlo 38 godina, a on je i dalje ostao odan brendu. U ovu pustolovinu se uputio sa, kako kaže, stavom ''zašto da ne?'', te je seo u svoj Porsche 356 iz 1953. godine i krenuo put Štutgarta.

 

Porsche-356-5.jpeg

 

Planirana ruta podrazumevala je da stari Porsche 356 treba da izdrži put kroz Južnu Koreju, Rusiju, Letoniju, Litvaniju, Poljsku, Češku Republiku, Austriju i napokon Nemačku. Hrabar poduhvat s obzirom i na činjenicu da slabo poznaje engleski jezik, dok ruski uopšte ne razume.

 

Porsche-356-10.jpeg

 

Da bi ovo uopšte uspeo da izvede, Porsche 356 serije A doživeo je neophodne prepravke, poput novog agregata od 1.582 kubika i 95 konjskih snaga iz mlađe SC verzije. Menjač je remontovan, kao i oslanjanje kako bi automobil mogao da izdrži ovako dugo putovanje. Unutar vozila, originalno sedište zamenjeno je modernijom i udobnijom Recaro kadicom, a ugrađen je i navigacioni sistem.

 

Porsche-356-20.jpeg

 

Za ovu pustolovinu koja je trajala 53 dana, Suzukijev Porsche 356 je potrošio 1.600 litara goriva, imao je 11 policijskih kontrola, a najduže distanca koju je uspeo da savlada u jednom danu je 1.050 kilometara, da bi po povratku kući na kilometar satu stajalo 15.463 kilometara više.

 

Porsche-356-21.jpeg

 

Kako i sam kaže, mnoge zanimljive stvari su mu se desile tokom putovanja, a jedna je svakako i ta da se upravo sa TopSpeed ekipom sreo tokom naše Misije Rusija, kada smo sa Opel Astrom putovali do kosmičkog centra u Moskvi. Naš susret je bio na putu nazad, u Letoniji, tačnije u gradu Rezekne ispred hotela Restart, gde je našu pažnju na parkingu privukao Porsche 356 sa japanskim tablicama.

 

Porsche-356-14.jpeg

 

Tu smo razmenili nekoliko rečenica sa gospodinom Suzukijem, ali nas je njegovo slabo poznavanje engleskog jezika sprečilo da saznamo više detalja. Kada je Porsche objavio da je Japanac uspeo u svojoj misiji, osetili smo dozu olakšanja, jer nam je poznato koliko je, recimo, naporan put od Beograda do Moskve, a samo možemo da pretpostavimo kako izgleda kada na točkovima krenete iz Japana do Nemačke. Što se Porschea 356 tiče, on će izvesno vreme provesti u muzeju, nakon čega će biti vraćen u Japan.

 

Porsche-356-9.jpeg

 

Aleksandar Savin/TopSpeed

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komičar Jerry Seinfeld prodao lažni Porsche 356 za 1.54 miliona dolara, kupac podneo tužbu

 

jerry-seinfeld 1.jpg

 

Slavni komičar Jerry Seinfeld je veliki ljubitelj automobila, a izgleda da će se sada zbog svojih limenih ljubimaca naći u problemima. Naime, protiv njega je podneta prijava u kojoj se optužuje da je njegov Porsche 356 A 1500 GS/GT Carrera Speedster iz 1958. godine kojeg je prodao pre gotovo tri godine u stvari - lažnjak! Seinfeld je automobil prodao u sklopu aukcije na Floridi, a novi vlasnik, kompanija ''Fica Frio Limited'' je tada keširala 1.54 miliona dolara. Ovih dana Seinfelda je dočekalo neprijatno iznenađenje kada je advokatski tim pomenute kompanije protiv njega podigao tužbu.

 

porsche-356-a 11.jpg

 

Kako piše Fox News, cela priča je krenula i ranije kada je Seinfeld usmeno optužen da je automobil kojeg je prodao lažnjak. Iz Seinfeldovog tima tvrde da je poznati komičar pokušao da izgladi stvari i da je bio spreman na saradnju. Naime, zanimalo ga je kako je otkriveno da automobil nije autentičan, budući da je pre toga i on keširao priličnu cifru kako bi postao vlasnik. ''Moj tim zadužen za analizu u vreme kupovine nije pronašao ništa sumnjivo'', izjavio je tada Jerry. Ipak, izgleda da će se stvari ipak rešavati na sudu. S obzirom na spremnost Seinfelda na saradnju verujemo da će obe strane na obostrano zadovoljstvo izgladiti stvari, a Seinfeld će ubuduće verovatno zaposliti nove stručnjake za procenu vrednosti i stanja svoje kolekcije kultnih automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 356 A Speedster na aukciji

 

189096-porsche 356 1.jpg

 

Na okupljanju ''Retro powered by Motor Sport'' na Silverstonu, 23. februara biće održane i druge zanimljive licitacije. Čuveni primerak i jedan od prvih uopšte iz Zuffenhausena će biti ponuđen kolekcionarima koji će se okupiti na trci klasičnih modela. Originalni Porsche 356 Speedster, jedan od najcenjenijih Porsche modela na svetu, biće ponuđen na prodaju na Silverstone aukciji 23. februara u Stoneleigh Parku u Coventryju.

 

189097-porsche 356 11.jpg

 

Prepoznat na globalnom nivou kao ultimativni mali sportski automobil zbog svoje spretnosti, muške težine i bezvremenskog, jednostavnog oblika, gotovo sigurno je da će generacija 555, poznatija 356 A T2 Speedstera iz '56. vrlo brzo pronaći novog kupca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolicious.jpg Petrolicious video: Porsche 356 Carrera Speedster Zagato

 

Zagato, kao kompanija, 19. aprila puni 100 godina postojanja. Danas, treća generacija familije Zagato vodi kompaniju iz Milana. Tokom tih 100 godina rada, Zagato je napravio oko 440 unikatnih varijanti raznih modela automobila. Mnogi od njih su zaboravljeni, neki uništeni, poneki i dan danas skupljaju prašinu u nekom sladištu i čekaju da budu otkriveni. Andrea Zagato, glavni čovek kompanije, pokrenuo je program ''Sanction Lost'' tokom kojeg se kompanija trudi da pronađe svoje najranije radove, sredi ih kao da su juče napravljeni, i pokaže svetu. Afshin Behnia, osnivač i glavni čovek ''Petrolicius'' YouTube kanala je nedavno postao vlasnik jednog od takvih automobila: Porsche 356 Carrera Speedster Zagato.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Outlaw 356 inspirisan Porscheovim Le Man legendama

 

outlaw 111.jpg

 

Nije neka tajna da je Emory Motorsports, uz Singer, najozbiljniji i najinventivniji tjuner vazduhom hlađenih Porschea. Nedavno su uspeli da uguraju pogon na sve točkove u 356 -icu, ali sada su otišli još dalje - sve do Le Mana!

 

outlaw 1.jpg

 

Budimo iskreni, ovo je najluđi 356 ikada obrađen. Bukvalno nema konkurenciju, ni vizuelno ni što se tiče performansi - Rod Emory i njegovi specijalci su iz 356B T5 coupea iz 1960. sa trulim podvozjem i zdravim krovom stvorili Darth Vadera među Porscheima - u saradnji sa legendom zvanom MOMO. Ta saradnja je morala da proizvede nešto posebno, zar ne?

 

Nije lako biti Outlaw

Ideja je stvorena pre sedam godina, u samu realizaciju se krenulo pre četiri - zašto toliko mnogo vremena? Zato jer su inspiracija za ovaj projekat 935-ice iz 1970-ih, a Rod je želeo da zadrža Emory 356 Outlaw styling. Spojiti te dve legende je na prvi pogled nemoguća misija, ali Rod Emory je ispao pravi Ethan Hunt - njegov prijatelj Greg Macey je idejnu skicu stavio na Instagram, reagovao je Momo i dogovorena je saradnja!

 

outlaw 11.jpg

 

Pošto je Emory Motorsports nedavno uspeo da složi pomenuti 356 C4S sa pogonom na sve točkove imali su uvid u tehnološki vremenski skok u budućnost od 35 godina koliko deli 356-icu i 935-icu verovatno najuspešnije sportske modele svog vremena. Emoryjevi udarači aluminijumskih ploča su odradili sjajan posao - odvojivi prednji i zadnji deo su delo njihovih presa i čekića - uključujući i predivne lukove oko točkova koji smanjuju turbulencije vazduha. Podvozje je hibridno - 356/964, sa nešto povećanim međuosovinskim rastojanjem, a u zadnji deo je montirana zvezda cele priče - Emory-Rothsport twin-turbo Outlaw-4 bokser sa neverovatnih 393 KS - na samo 884 kilograma ukupne težine ovog ''nabildovanog'' vozila. Motor je baziran na Porschevom 3.6 motoru iz 1990.-ih, uz RSR-ima inspirisan twin-turbo sistem sa dve Garrett GT28R turbine. Baš kao na 935, postoji velika ručica na konzoli za regulaciju boosta...''gadžet'' godine.

 

outlaw 1111.jpg

 

Kočnice su pozjmljene sa 964 (plus Coleman Racing rotori), baš kao i sistem upravljanja bez serva, a Pirelli P Zero gume se nalaze na unikatnim MOMO Heritage točkovima. MOMO je zaslužan i za 911 RSR Prototipo volan sa naizgled second hand lookom, baš kao i ručica menjača, kao identična onoj na 917. Potpuni racing ugođaj naglašavaju replike RSR sedišta sa MOMO logom i trkačkim pojasevima u pet tačaka, plus predivne Tilton/MOMO pedale. Da bi sve bilo u stilu, dodat je i Emoryjev zaštitni kavez. Verovatno najbolji podsetnik na dominantne Porschee 1970-ih je stakloplastika boje ćilibara, tako odmah spojiva sa 917 i 935, a za bolju zvučnu izolaciju je korišćena gumirana Hardura, nautički materijal takođe poznat iz Porscheovih GT-a.

Ima li bolje najave za Najveću trku na Svetu na Le Sartheu? Teško!

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911K Outlaw Emory Motorsport

 

emory 004.jpg

 

U američkoj kompaniji Emory Motorsport su inspiraciju za restauraciju i modifikaciju Porschea 911 iz 1968. godine potražili u Porscheovim trkačkim aktivnostima u šezdesetim godinama prošlog veka.

 

emory 003.jpg

 

Nakon nekoliko projekata restauracije i modifikacije Porschea 356, po kojima je kompanija Emory Motorsport uveliko prepoznatljiva širom sveta, u Kaliforniji su ovaj put ponudili svoje rešenje na temu Porschea 911 koji bi trebalo da se svidi svima koji cene rad Singera i još nekoliko kompanija u kojima starim otpisanim Porscheima 911 daju novi život.

 

emory 002.jpg

 

U Emoryju su za osnovu restauracije i modifikacije iskoristili Porsche 911K iz 1968. godine, a sve što su na kraju uradili bi trebalo da podseća na Porscheove trkačke aktivnosti iz davnih šezdesetih godina.

 

emory 001.jpg

 

U zahtevnom procesu restauracije i modifikacije, kojim se pojedini elementi automobila prilagođavaju današnjim standardima i potrebama, u Emory Motorsportu su još jednom pokazali da spadaju među najbolje u svom poslu, jer je 911K Outlaw (inspirisan modelom 908-010) upravo onakav kakav treba da bude automobil čiju klasičnu notu ne sme da naruši implementirana moderna tehnologija. Napravljen za posebnog kupca, 911K Outlaw je ofarban po uzoru na pomenuti legendarni trkački Porsche 908-010 koji je nekada vozio Vic Elford, a originalnosti doprinosi i ručno nacrtani logo kompanije Mobil Pegasus. Među zgodne detalje na karoseriji spadaju mrežice na otvorima za vazduh, dodatna svetla na prednjem poklopcu i crvene trubice vazdušne sirene.

Unutrašnjost je oplemenjenja prednjim sedištima po uzoru na sedišta iz 908-ice, a pored sigurnosnih pojaseva sa pet tačaka učvršćivanja nezaobilazan detalj u svim restauriranim i modifikovanim Porscheima 911 je i legendarni trokraki upravljač Momo Prototipo. 911K Outlaw pokreće atmosferski 2.5-litarski 6-cilindarski boxer motor (sa Weber karburatorima) koji uz adekvatne modifikacije razvija 190 konjskih snaga. Kočnice su pozajmljene sa originalnog modela 911S. Na posebnim 15-inčnim felnama sa centralnom maticom za pričvršćivanje su adekvatne Pirelli gume, a vrhunskoj upravljivosti laganog automobila dodatno pomaže i KW višestruko podesivo oslanjanje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

cnbcyoutubelogo.jpg CNBC Prime video: Jay Leno, Jerry Seinfeld i 1958. Porsche 356 A Speedster

 

Cela epizoda je posvećena tome kako stari automobili mogu da budu originalni i da još uvek nisu prošli proces restauracije.

356 je prvi Porsche serijski auto koji je napravljen u oko 75.000 komada od kasnih 40-tih do ranih 60-tih godina prošlog veka:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju unikatni Porsche 356 Coupe

 

216071-porsche 356 03.jpg

 

Lepota je u oku posmatrača, a to definitivno važi za unikatni model Glockler-Porsche 356 Carrera 1500 Coupe.

Radi se o veoma važnom trkačkom automobilu koji je korišćen na samo jednoj trci, a koji će biti prodat na aukciji RM Sotheby's u Montereyju u Kaliforniji između 13. i 14. avgusta. Walter Glockler je bio trgovac automobilima i amaterski trkač koji se takmičio na dva i četiri točka. Počeo je krajem četrdesetih godina prošlog veka te je pravio trkačke automobile koji su često koristili Volkswagenove i Porscheove komponente.

Njegova sedma ''mašina'' je bio coupe koji će biti prodat na aukciji u avgustu, a koji je proizveden da bi učestvovao na trci Mille Miglia 1954. godine. Međutim, automobil nije bio spreman na vreme, pa se pojavio na trci Liege-Rome-Liege na kojoj ga je vozio Walterov rođak Helm Glockler. Nažalost, zbog tehničkih problema coupe nije bio konkurentan.

 

porsche 356 05.jpg

 

Glockler-Porsche se dosta razlikuje u odnosu na model 356. Sličnosti ima napred zbog velikih okruglih svetala, međutim, tu su i dva manja svetla na braniku te još jedno centralno svetlo poput ''Kiklopovog oka''.

 

216072-porsche 356 01.jpg

 

Vrata sadrže odvojeni stakleni deo na vrhu koji se produžava na krov, dok je ulazak u automobil olakšan. Zadnje staklo se takođe razlikuje u odnosu na onaj kod modela 356, razdvojen je na delove koji prelaze na bokove karoserije, a time je poboljšana preglednost. Nazad su mala peraja, elementi specifični za pedesete. Automobil pokreće pozadi postavljeni Type 547 četvorocilindrični motor. Koliku cenu bi ovaj automobil mogao da dostigne na aukciji, za sada nije poznato..

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Savršena restauracija klasičnog Porschea 356 Speedster

 

porsche-356-speedster 03.jpg

 

Kao deo projekta Porsche Restoration Challenge, takmičenja u kome različita predstavništva restauriraju klasične modele nemačkog proizvođača i vraćaju ih u stanje iz njihovih slavnih dana, Porsche Santa Clarita diler predstavio je svoj Galpinized 1955. 356 Speedster automobil. Galpinization deo u imenu ovog modela dolazi iz veza ovog predstavništva sa kompanijom Galpin Motor i njenim pridruženim odeljenjima, sa Galpin Speed Shop kućom zaduženom za sve stvari vezane za boju i karoseriju i Galpin Auto Sports radionicom čiji je posao bila restauracija.

 

1955. Porsche 356 Speedster mašina za čiji dizajn je bila zadužena kuća Reutter Karosserie, originalno je uvezena u Ameriku iz Nemačke od strane Maksa Hofmana, a sada, pedeset godina kasnije, Porsche Santa Clarita kupila je od strane jednog kolekcionara iz Kalifornije koji ju je koristio u trkačke svrhe. Završni proizvod prema njegovim restauratorima vraćen je retro korenima svoje ere i poseduje dosta posebno kreiranih karakteristika i dodataka kako bi projekat bio prilagođen modernom dobu.

 

porsche-356-speedster 02.jpg

 

Cilj čitave restauracije je bilo vraćanje automobila u originalno stanje sa dodatnim modifikacijama periodno tačnim, što je startovalo sa pragovima i štop svetlima, preko otvora za hlađenje na haubi, do restauracije, poliranja i ponovnog hromiranja oba branika.

 

porsche-356-speedster 01.jpg

 

Nakon ovih poslova, automobil je ofarban posebnom mešavinom plave i zelene boje, opremljen je magnezijumski Halibrand točkovima i enterijerom finiširanim u crvenoj koži, kariranim umecima sedišta i plavo/zelenim akcentima koji komplementiraju eksterijeru na savršen način. Na kraju, za kompletiranje svih modifikacija zadužen je modifikovani 1600SC ravni četvorocilindraš vazdušnog hlađenja, koji je montiran na 519 manualni menjač, opremljen hromiranim komponentama. U prvi mah ova neobična šema boja sastavljena od tirkizne, crvene i zlatne, uopšte nije delovala funkcionalno, ali nakon što je konačan rezutat predstavljen ljudi ovog predstavništva bili su potpuno iznenađeni i zadivljeni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...