Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Singer Porsche 911 Targa

 

singer%201.jpg

 
Kao što je i obećala, kompanije Singer Vehicle Designed je predstavila svoj prvi Targa 911 model na Goodwood festivalu brzine. Ova odluka se u prvi mah učinila nerazumnom jer na takvom događaju se prikazuje jako mnogo dobrih vozila pa ovaj model može da bude neprimećen u meri u kojoj zaslužuje.
 

singer%20111.jpg

 
Međutim, kada je kompanija prikazala ovaj model bilo je jasno da će on biti sve drugo samo ne neprimećen. U pitanju je prvi kabriolet na kojem je ova kompanija radila. Kompanija je uradila odličan postao kada je reč o dizajnerskim rešenjima za eksterijer vozila.
 

singer%2011.jpg

 

singer%201111.jpg

 

singer%2011111.jpg

 

Jednako moćno je i unapređenje pogonskog agregata ovog modela pa je tako ovaj model opremljen 3.8L linijskim šestocilindarskim motorom nemačkog proizovđača koji je tjuniran od strane kompanije Cosworth tako da razvija 350KS koja se prenosi na podlogu preko šestostepene manuelne transmisije.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 by Singer

 

146362-singer%2011.jpg

 

Za sve fanove 911-ice koji traže beskompromisan model lišen nepotrebnih modernih detalja tu je Singer i njegova reinterpretacija klasika. 

Dizajnerski ''zapeo'' u prvoj polovini 1990-tih i vremenu legendarne 911-ice serije 964, Singer na najbolji način oživljava legendu. Ovaj model je u svakom smislu najbolji način odavanja počasti jednom od najlegendarnijih sportskih automobila u istoriji. Beskompromisan i prelep u svakom detalju, Porsche 911 je i danas u poplavi kojekakvih sportista jedan do najpoželjnijih automobila.

 

146361-singer%201.jpg

 

Stinger ih je za izložbu Concours d’Elegance pripremio čak dva. Poslovično nazvani prema budućim prebivalištima, radi se o dva, u skladu sa željama kupaca, snažno individualizovana primerka, crveni North Carolina i plavi Florida. Crveni automobil sa crnim kožnim enterijerom datira iz 1991. godine. Novo odelo prati ugradnja novog motora i Ohlinsovih amortizera, zajedno sa Brembo kočnicama sa modela 993. Menjač je naravno ručni sa šest stepeni prenosa. Nova je i celokupna električna instalacija, a od modernih tehnologija izdvajaju se tek Hella xenon svetla.

 

146363-singer%20111.jpg

 

Plavi primerak je nešto stariji, datira iz 1989. godine, a osim unikatnog bež enterijera dobio je identičnu nadogradnju mehanike. Jednom rečju, savršeno.

 

146364-singer%201111.jpg

 

Na dizajn i detaljnost izrade ne treba trošiti reči. Mi ćemo samo pomenuti da automobile pokreće 4.0 motor koji nakon Cosworthovog angažmana razvija gotovo 400KS. 100 km/h postiže za 3.3 s, a na 160 km/h je za 8.2 s. Uostalom, ovo je jedan od automobila u kome možete uživati i dok stoji u mestu. Podsetimo, Stinger je sa oživljavanjem 911-ice krenuo 2009. godine, a do danas je stvorio pedesetak unikatnih primeraka. Sa obzirom da je za svaki primerak potrebno više od 4.000 radnih sati ne čudi i cena koja se penje i do 400.000 USD.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singer Newcastle 911 na Goodwood festivalu brzine

 

singer-newcastle%2011.jpg

 

Singer Vehicle Design će biti prisutan na ovogodišnjem Festivalu brzine, sa svojom poslednjom kreacijom za Britaniju.

 

singer-newcastle%201.jpg

 

Nazvan je Newcastle, zbog svog geografskog odredišta, ovaj RHD 1990 Porsche 964 je kompletno restauriran do Singerovih standarda perfekcije i trebao bi da se pojavi sa Chrisom Harrisom iza volana.

 

singer-newcastle%2011111.jpg singer-newcastle%201111.jpg

 

Pokreće ga atmosferski 4.0 motor sa skoro 390KS, što je dovoljno da ga ubrza od 0 do 100 km/h za 3.3 sekundi, a do 100 milja na sat za 8.2 sekunde. Ofarban je u Singer Racing White sa plavim linijama i slovima, pa Newcastle izgleda odlično. Kabina je miks finih materijala i kože u Deep Royal Blue boji sa Piano Black detaljima na određenim delovima automobila, narandžasti tahometar i prelepi Momo Prototipo volan.

 

singer-newcastle%20111.jpg

 

''Uzimanje učešća na ovako priznatom događaju je velika čast, i ponosni smo što smo ovde i što možemo da podelimo našu viziju želja naših klijenata, kao i naš personalizovani pristup kreiranju prave proslave Porschea 911'', rekao je Rob Dickinson, osnivač i glavni kreator modela u Singer Vechile Design.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singer 911 postigao 283 km/h

 

Porsche 911 modeli kojima se poigrao Singer su veoma skupi, ali ne služe da vam stoje u garaži. Ovi automobil su često poručivani od strane entuzijasta, koji žele da se vrate kroz vreme, kada je vožnja bila oslobođena elektronskih dodataka i kontrola. Na poslednjem Sun Valley Road Rally događaju, vlasnik jednog primerka je odlučio da proveri koliku brzinu može da postigne njegov skoro milion dolara vredan Porsche i dostigao je 283 km/h. Kako biste dobili bolju viziju koja je brzina u pitanju, to je samo 7 km/h slabije od maksimalne brzine koju postiže nova 911 Carrera. Pošto su Singerovi 911 modeli u potpunosti podložni personalizaciji, možete da izaberete nekoliko motora. Jedan od najpopularnijih je specijalno dizajniran 4.0 atmosferski motor sa 390KS, koji postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3 sekunde.
 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singer razvio novi motor za stari Porsche 911

 

stinger%201.jpg

 

Kalifornijska kompanija je postala poznata po preradama Porscheovih klasika, a sada će ostati upamćena i po novom motoru.

 

stinger%2011.jpg

 

Singer je na razvoju sarađivao sa Williams-om, a celi projekat je nadgledao legendarni Porscheov inženjer Hanz Mezger. Atmosferski 4.0L motor ima oko 500KS, a vrti se do 9.000 o/min. Performansama je uz bok motoru iz 911 GT3, ali ovaj je hlađen vazduhom. Kao osnova za razvoj je poslužio 3.6 litarski Porscheov motor iz 1990-ih, a biće ugrađen u treći po redu primerak koji je naručio Scott Blattner.

 

stinger%20111.jpg

 

Pritom imajte na umu da je Singer do sada napravio nešto više od 50 primeraka koji, zahvaljujući savršenoj ručnoj izradi u startu, koštaju i više od 400.000 USD. Ovime su sada zaokružili ponudu kao najbolja opcija za ljubitelje starih Porscheovih klasika.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singer Porsche 911

 

172932-singer%201.jpg

 

Kalifornijska kompanija je postala poznata po preradama Porscheovih klasika, a sada će ostati upamćena i po novom motoru.

 

172933-singer%2011.jpg

 

Singer je na razvoju sarađivao sa Williamsom, a ceo projekat je nadgledao legendarni Porscheov inženjer Hanz Mezger.

 

172934-singer%20111.jpg

 

Atmosferski 4.0L motor ima 500KS, a vrti se do 9.000 o/min. Performansama je uz bok motoru iz 911 GT3, a kao osnova za razvoj je poslužio 3.6 litarski Porscheov motor iz 1990-ih.

 

singer%20111111.jpg

 

Automobil je težak samo 990 kg (upotrebljena su ugljenična vlakna, titanijum, magnezijum i aluminijum), a u paketu su i Michelin Pilot Sport Cup 2 gume, 18-inčni BBS točkovi, Brembo kočnice, amortizeri EXE-TC i Hewland šestostepena transmisija.

 

172935-singer%201111.jpg

 

Biće napravljeno do 75 komada, ali cena za sada nije saopštena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednji Singer 911 izgleda spremno za sve prilike

 

179440-singer 1.jpg

 

Ukoliko volite klasične Porsche modele, imena Singer i Luftgekühlt dobro su vam poznata. Međutim, kada se pomenu zajedno u istoj rečenici, stvari postaju daleko ozbiljnije i bude našu pažnju. Za sve koji nisu upoznati sa materijom, Luftgekühlt predstavlja godišnju proslavu svih Porsche modela sa prirodnim hlađenjem. Peto takvo okupljanje održano je Kaliforniji, gde je tjuning kuća Singer Vehicle Design prikazala svoje poslednje delo.

 

179441-singer 11.jpg

 

Njihov tjunirani 911 model poseduje tamno plavu liveriju, koja predstavlja topografiju brdskih predela oko Los Anđelesa. Najznačajnije, Mulholland Drive, jedan od najpoznatijih i najlegendarnijih severnokalifornijskih puteva i mesta održavanja ilegalnih trka šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog veka. Ovaj model takođe poseduje i kvartet farova u stilu reli automobila, kako bi bolje osvetlio sve koji mu idu u susret tokom noći mračnim kanjonima, ali i veoma unikatni zadnji spojler.

 

179442-singer 111.jpg

 

Nažalost ovo je sve što znamo o ovom čudnom modelu, jer tjuner nije izneo bilo kakve dodatne detalje ili fotografije enterijera putničke kabine, ali deluje da unutra poseduje bezbednosni kavez, dok točkovi deluju kao da bi mogli da budu postavljeni na neki od modela kompanije MINI, samo da nije debele gume kompanije Michelin i četiri centralne duple izduvne grane. Imajući u vidu celokupnu temu modela, možemo zaključiti da je namenjen nekom od lokalnih kupaca.

 

179443-singer 1111.jpg

 

Singer uglavnom svoju magiju primenjuje na 964 generaciji modela linije 911. Automobil koji vidite kreiran je kasnih osamdesetih i ranih devedesetih, između originalnih verzija i 933 serije, koja je predstavljala poslednju sa vazdušnim hlađenjem. Tjuner se njihovom slučaju uvek okreće održavanju klasičnog izgleda i osećaja, sa neverovatnom pažnjom namenjenoj detaljima, a svaki njegov model kreiran je posebno u skladu sa zahtevima klijenata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singer Porsche 911 (964)

 

181989-singer 1.jpg

 

Američka kompanija Singer je u saradnji s Williamsom predstavila najnaprednije izdanje modifikovanog Porschea 911 (Serija 964) koji pokreće vazduhom hlađeni 3.6 litarski boxer motor. U kalifornijskoj manufakturi Singer koja je postala sinonim za perfektnu restauraciju i modifikaciju Porschea 911 iz Serije 964, saradnju s kompanijom Williams Advanced Engineering su počeli pre godinu dana.

 

181990-singer 11.jpg

 

Nakon prvog zajedničkog konceptnog projekta, Singer je na Festivalu brzine u Goodwoodu predstavio drumski Porsche 911 koji će završiti u garaži kupca Scotta Blattnera, a za osnovu je poslužio Porsche 964 iz 1990. godine.

 

181994-singer 111111.jpg

 

Ne pitajući za cenu Blattner je tražio značajno snažniji i lakši automobil u odnosu na standardni Porsche 964. Uz asistenciju inžinjerijskog tima Williamsa u Singeru su napravili 911, čiji modifikovani atmosferski motor umesto standardnih 250 raspolaže sa 500 konjskih snaga pri 9.000 obr/min.

 

181991-singer 111.jpg

 

Treba pomenuti da je tehnički konsultant na Singer/Williams projektu 6-cilindarskog vazduhom hlađenog boxer motora, čija radna zapremina je sa 3.6 povećana na 4.0, bio i Hans Mezger koji stoji iza Porscheovog prvog 6-cilindarskog boxera.

 

181992-singer 1111.jpg

 

Prenos snage na zadnju osovinu se obavlja preko ručnog 6-stepenog menjača sa olakšanim i skraćenim kućištem, što je pomoglo da motor bude pozicioniran dublje prema putničkoj kabini u kojoj dominiraju ultralagana Recaro sedišta i čuveni volan Momo Prototipo, a u Williamsu su se pored elemenata podesivog oslanjanja pozabavili i aerodinamikom karoserije oko čije optimizacije je potrošeno mnogo vremena. Iza posebno kalibrisanih sistema ABS, ESP i TCS stoji Bosch.

 

181993-singer 11111.jpg

 

Za kočenje se brinu karbonsko-keramičke Brembo kočnice, a automobil je postavljen na 18-inčnim jednodelnim ojačanim felnama (BBS Motorsport) na kojima su gume Michelin Pilot Sport Cup 2. Blattner je insistirao na beloj boji karoserije, a cena za najnapredniji Singerov ''luftgekühlt'' projekat do sada nije poznata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

DP Motorsport nudi odgovor na Singerov Porsche 911

 

185131-dp 1111.jpg

 

Iza internog naziva ''Speedy Irishman'' se krije moderna klasika koju nemačka tjuning kompanija DP Motorsport nudi za 198.000 evra. Za osnovu još jedne izuzetne dorade u retro duhu u specijalizovanoj nemačkoj tjuning kompaniji DP Motorsport su koristili Porsche 911 Carrera 2 iz famozne Serije 964, a njihov odgovor na modele koje nudi proslavljena američka kompanija Singer pokreće 3.8 litarski 6-cilindarski vazduhom hlađen boxer motor koji raspolaže sa 325 konjskih snaga.

 

185130-dp 111.jpg

 

U DPM-u su većinu karoserijskih panela na (zelenom) Speedy Irishmanu zamenili panelima od ugljeničnih vlakana, a nekoliko hromiranih detalja treba da asocira na 911-ice s početka sedamdesetih godina dvadesetog veka.

 

185128-dp 1.jpg

 

Povećanom radnom zapreminom temeljito modifikovanog motora, u čijih standardnih 3.6 litara je svojevremeno bilo smešteno 250 konjskih snaga, stiglo je dodatnih 75 konjskih snaga, a prenos snage na zadnju osovinu se obavlja preko legendarnog ručnog 5-stepenog menjača G50.

 

185129-dp 11.jpg

 

U prilog upravljivosti ide ograničena mehanička blokada diferencijala ''pozajmljena'' iz modela 964 Carrera RS, podesivo oslanjanje KW Clubsport i gume Michelin Pilot Sport na ojačanim 17-inčnim Fuchs felnama. Kombinacija modernih elemenata i retro detalja u putničkoj kabini je podvučena kariranim oblogama na sportskim sedištima, dvobojnom drvenom kuglom na ručici menjača i nezaobilaznim upravljačem Momo Prototipo koji je u ovom slučaju presvučen alkantarom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restaurirani Porsche 911 sa cenom od 1.8 miliona dolara stiže na salon u Ženevi

 

singer 3.jpg

 

Za ovaj model je zaslužan Scott Blatner, automobilski entuzijasta koji je pre nešto više od dve godine zatražio od kompanije Singer iz Kalifornije da njegov Porsche 964 modifikuje sa ciljem poboljšanja performansi i voznih karakteristika.

 

singer 33.jpg

 

Singer se za tu priliku udružio sa ''Williams Advanced Engineeringom'', a rezultat je, kako u kompaniji kažu, najnapredniji vazduhom hlađeni Porsche 911. Zvanično ime projekta je DLS (Dynamics and Lightweight Study), a kao što samo ime govori naglasak je stavljen na što bolje performanse i reduciranje ukupne mase.

 

singer 33333.jpg

 

Ispod poklopca se nalazi 4.0 litarski atmosferski motor snage čak 500 KS. Kada tome dodate činjenicu da su prilikom izrade korišćeni materijali poput ugljeničnih vlakana, magnezijuma i titanijuma pa ukupna masa iznosi tek 990 kg, jasno je za šta je sve ovaj model sposoban.

 

singer 3333.jpg

 

Uz izmene na oslanjanju, tu su i BBS magnezijumske felne od 18 cola uparene s Michelin Pilot Sport Cup 2 gumama. Da, menjač je ručni sa potpisom kompanije Hewland, a vlasnik bira postavke.

 

singer 333.jpg

 

A da stvar bude bolja, ovo je samo jedan od planiranih 75 primeraka. Naime, nakon realizacije prvog projekta, kompanije su shvatile da postoji potražnja i nastavljaju s restauracijama i doradama ovog modela. Ovaj projekat nosi cenu od 1.8 miliona dolara! To je više od 14 potpuno novih Porschea 911 (992). Posetioci salona u Ženevi će imati priliku da vide ovaj prilično redak i papreno skup model na štandu Michelina u Ženevi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singer na Festivalu brzine u Goodwoodu proslavlja prvih deset godina rada

 

194025-singer.jpg

 

Čuvena američka manufaktura Singer svojih prvih deset godina rada proslavlja na Festivalu brzine na britanskom imanju Goodwood.

 

194026-singer.jpg

 

Prošlo je deset godina otkako u čuvenoj kalifornijskoj kompaniji Singer savršeno restaurišu i modifikuju Porscheovu čuvenu Seriju 964, a Singer svoju prvu deceniju slavi na ovogodišnjem izdanju Festivala brzine (FoS - Festival of Speed) u Goodwoodu, gde će pokazati kako zvuče i idu njihova tri Porschea 911.

 

194027-singer.jpg

 

Jedan od tri prisutna stara/nova Porschea 911 biće i strašni Singer 911 DLS (Dynamics and Lightweighting Study) u čijem četvorogodišnjem razvoju je učestvovala i britanska kompanija ''Williams Advanced Engineering'', a zajednički projekat na temu Porschea 911 (964) iz 1990. godine pokreće 6-cilindarski atmosferski boxer motor čijih 500KS je zaduženo za manje od hiljadu kilograma.

 

194028-singer.jpg

 

Pored DLS-a, Singer će u Goodwoodu pokazati i dve atmosferske kreacije koje se kriju iza naziva Sussex i Mulholland Drive, a za oba ''restomod'' Porschea 964 vlasnici kažu da se izuzetno snalaze i na javnim putevima i na kružnim stazama, što podseća na višedecenijsku filozofiju Porschea prema kojoj je 911 jedini pravi sportski automobil kojim vikendom može da se trka, a onda da se radnim danima ide na posao.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Porsche 911 by Singer

 

Verovatno nam se nikada neće pružiti šansa da provozamo neki od Porsche automobila koje je preradio/doradio/modifikovao Singer, ali prva sledeća stvar posle toga je da se vidi kako neko drugi vozi.

U ovom slučaju za volanom je bio Marino Franchitti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Porsche 911 by Singer

 

Pogledajte kako Singer ponovo izmišlja Porsche 911 (964), i kako se vozi po brdima iznad Los Anđelesa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singer Porsche 911 za koji mora da se izdvoji dvostruko više od njegove redovne cene

 

202427-singer 03.jpg

 

Porsche 911, koji je prošao dugotrajan proces restauracije i modifikacije u čuvenoj kalifornijskoj kompaniji Singer, prešao je manje od 600 kilometara. Automobilska kompanija Singer je prepoznata kao jedna od glavnih adresa na kojoj se može kupiti savršeno restauriran i modifikovan Porsche 911.

 

202429-singer 02.jpg

 

S obzirom na činjenicu da je vreme čekanja za Singerov ručno sastavljeni 911 u ovom trenutku duže od tri godine, ne treba da čudi što postojeći vlasnici za svoje primerke traže značajno veći iznos novca od novca koji su izdvojili, a za jedan od Singera koji je napravljen 2017. godine (a koštao je oko pola miliona američkih dolara) kanadska kompanija Pfaff Porsche traži milion dolara.

 

202428-singer 01.jpg

 

Novi vlasnik koji nema strpljenja i spreman je da izdvoji znatno više novca, kući će odvesti plavi Coupé koji pokreće 4.0 6-cilindarski atmosferski boxer motor čijih 400 KS se pri 7.200 obrtaja na zadnju osovinu distribuira posredstvom originalnog ručnog 5-stepenog menjača Getrag G50, a Singerov automobil za koji svi poznavaoci tvrde da je čista esencija svega što već decenijama predstavlja Porsche 911 prešao je manje od 600 kilometara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singer 911 od pola miliona dolara

 

singer 500000 03.jpg

 

Pre isporuke vlasniku, Singer je objavio fotografije na kojima se vidi izgled njihove najnovije kreacije za koju je iskorišćen Porsche 911 Carrera 4 iz Serije 964. Kupac je želeo tamnosivu boju karoserije koja podseća na boju ratnih brodova i kožom obloženu unutrašnjost u kojoj dominira tamnocrvena boja. Kožom iste boje je obložen i prtljažnik ispod prednjeg poklopca.

 

singer 500000 02.jpg

 

Coupe u ovom slučaju pokreće 4-litarski 6-cilindarski boxer motor koji razvija nešto više od 500 KS i sposoban je da se zavrti do 9.000 obrtaja. Za prenos snage na obe osovine je zadužen ručni 6-stepeni menjač.

 

singer 500000 01.jpg

 

Svi karoserijski paneli su napravljeni od ugljeničnih vlakana, a svetlija siva boja je odabrana za trake na donjem delu vrata. Pored Singerovih karakterističnih centralno smeštenih završetaka izduvnog sistema, tu su i nezaobilazne verne replike legendarnih Fuchs felni. Sve zajedno košta oko pola miliona dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Singer ACS - Safari 911

 

ACS =  All-terrain Competition Study.

Suštinski, jedan bogat čovek je poželeo 911 sa vazduhom hlađenim motorom, ali koji može da se uhvati u koštac sa najzahtevnijim off-road terenima, a sve to kao omaž Porsche modelima koji su učestvovali na relijima širom sveta tokom 80-tih, kao što je npr. model 911 (959) Safari. Singer je dobio zadatak da takav auto napravi i ovo što vidimo je rezultat njihovog rada. Ima pogon na svim točkovima, turbo šestak, karbonske panele, skoro u potpunosti izvađen enterijer, posebno vešanje... Sve to u videu najbolje objašnjava Richard Tuthill - glavni za realizaciju ovog auta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...