Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Mitsubishi Pajero / Nissan Patrol

Recommended Posts

Mitsubishi Pajero za 2016.

 

Ispod maskirne folije ovog kamufliranog prototipa krije se potpuno novi Pajero koji bi na evropsko tržište trebalo da stigne tokom leta.

Aktuelni model koji je predstavljen 2007. pokazuje znake starenja pa je Mitsubishi odlučio da ga zamenim novom generacijom. Japanski proizvođač potvrdio je da će novi Pajero imati Smartphone Link Display Audio (SDA), uređaj koji je kompatibilan sa Android Auto i Apple CarPlay sistemima integracije pametnih telefona u automobilima. SDA omogućava korisnicima da povežu svoje iPhone i Android smartfon uređaje pomoću USB kabla i da njihove funkcije i sadržaje koriste preko displeja multimedijalnog sistema. Mitsubishi kaže da će sistemom moći da se upravlja pomoću ekrana osetljivog na dodir ili putem glasovnih komandi. Vozač će na taj način moći da pristupi navigaciji i drugim aplikacijama sa svog pametnog telefona, da obavlja telefonske razgovore, prima i šalje tekstualne poruke, preslušava muzičke sadržaje... Prednost novog sistema je i u tome što korisnik neće morati da ažurira mape za navigaciju jer će mu najnovije mape biti dostupne direktno sa smartfona.

 

Mitsubishi još uvek nije otkrio tehničke detalje novog Pajera, ali očekuje se da će SUV biti baziran na najnovijoj generaciji pik-ap modela L200, od koga bi trebalo da preuzme motore i menjače. Na evropskom tržištu L200 se nudi sa 2.4 litarskim MIVEC turbo dizel motorom, u verzijama sa 154 ks i 380 Nm, i 181 ks i 430 Nm. Na raspolaganju su šestobrzinski manuelni i petostepeni automatski menjač.

 

izvor - b92.net

 

 

Edited by neshaoct
update naslova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitsubishi Pajero ima 50/50 šanse da dobije naslednika

 

mitsubishi%20pajero.jpg

 

Mada je bilo nekih glasina da aktuelni Mitsubishi Pajero neće ni dobiti naslednika, poslednje vesti kažu da bi to ipak moglo da se desi. Doduše, šanse za to su ''fifti-fifti''. Nakon obnovljenog Outlandera i ASX-a, a dok čekamo na početak prodaje već predstavljenog modela Eclipse Cross, Mitsubishi Motors Corporation (MMC) se bavi biznis planom za novu generaciju legendarnog Pajera (na nekim tržištima i kao Shogun/Montero). Treba podsetiti da se aktuelna, četvrta generacija Pajera pojavila još u septembru 2006. godine, kao i da je do sada prešla kroz nekoliko doterivanja.

 

Problem za Mitsubishi predstavlja činjenica da taj segment izumire i da ga ubijaju emisije izduvnih gasova. Ipak, Mitsubish je sada deo Renault-Nissan alijanse, pa bi naslednik Pajera zahvaljujući zajediničkom radu mogao da se pojavi brže i sa manjim troškovima razvoja. S tim u vezi, ranije ove godine se pojavila glasina da bi eventualni naslednik Pajera mogao da se bazira na platformi sledećeg generacije Nissanovog Patrola, ali poslednje informacije kažu da to ipak nije realno. Mitsubishi je inače još pre nekoliko godina prikazao koncept vozilo GC-PHEV sa plug-in hybrid pogonskim sistemom i koji po mnogima može da se posmatra i kao najava za sledeću generaciju Pajera. I serijska verzija novog Pajera (ako je naravno bude) bi trebalo da dobije plug-in hybrid pogonski sistem, u kombinaciji četvorocilindričnog motora, elektromotora i litijum-jonskih baterija. U svakom slučaju, i eventualna nova generacija Pajera mora da bude ''istinsko 4x4 terensko vozilo'' i ''autentični off-roader'', a ne fensi SUV/crossover kakvih je sve više na tržištu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Mitsubishi Pajero na Nissan platformi?

 

186117-mitsubishi pajero.jpg

 

Mada je bilo nekih glasina da aktuelni Mitsubishi Pajero možda neće dobiti naslednika, poslednje vesti kažu da u japanskoj kompaniji navodno planiraju početak razvoja potpuno novog Pajera u 2019. ili 2020. godini. Treba podsetiti da se aktuelna, četvrta generacija Pajera pojavila još u septembru 2006. godine (na nekim tržištima i kao Shogun/Montero), kao i da je do sada prošla kroz nekoliko doterivanja. Ipak, Mitsubish je sada deo Renault-Nissan alijanse, pa će se naslednik Pajera zahvaljujući zajedinčkom radu pojaviti brže i sa manjim troškovima razvoja. S tim u vezi, neki mediji sada navode će novi Pajero biti napravljen na Nissan platformi. Mitsubishi je inače još pre nekoliko godina prikazao koncept vozilo GC-PHEV sa plug-in hybrid pogonskim sistemom i koji po mnogima može da se posmatra i kao najava za sledeću generaciju Pajera. I nova generacija Pajera bi trebalo da dobije plug-in hybrid pogonski sistem, u kombinaciji četvorocilindričnog motora, elektromotora i litijum-jonskih baterija. Na kraju treba reći da su pojedini mediji objavili inforamciju da će i novi Mitsubishi Outlander biti razvijen u saradnji sa Renault-Nissan alijansom, a njegovo pojavljivanje na tržištu se može očekivati 2020. ili 2021. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro i obnovljeni Mitsubishi Pajero Sport

 

194349-mitsubishi pajero sport.jpg

 

Mitsubishi je aktuelnu generaciju Pajera Sport u Aziji predstavio u avgustu 2015. godine, a zatim se ovaj sedmosed pojavio i na pojedinim tržištima u Evropi (u Velikoj Britaniji pod nazivom Shogun Sport). Sada je vreme za restilizaciju, uz fabričku najavu da će obnovljeni Pajero Sport premijeru imati 25. jula na Tajlandu (gde se i proizvodi). Japanci su objavili i jednu teaser sliku koja pokazuje da će obnovljeni Pajero Sport dobiti Dynamic Shield prednji deo. To znači izmenjenu masku, haubu, branik i svetla, a sve po ugledu na novije modele ove japanske marke (Eclipse Cross, Xpander i L200 facelift). Takođe, možemo očekivati i doterana zadnja svetla, nove alu točkove, nekoliko novih boja, kao i redizajniranu unutrašnjost sa kvalitetnijim materijalima i širu listu bezbednosnih i sistema asistencije vozaču. Aktuelni model (dužine 479 cm, međuosovinsko rastojanje 280 cm) na britanskom tržištu pokreće 2.4 litarski turbo-dizelaš sa 181KS i 430 Nm, u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem i 4x4 pogonom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitsubishi Pajero Sport facelift bez maske

 

mitsubishi-pajero-sport 004.jpg

 

Mitsubishi je aktuelnu generaciju Pajera Sport u Aziji predstavio u avgustu 2015. godine, a zatim se ovaj sedmosed pojavio i na pojedinim tržištima u Evropi (u Velikoj Britaniji pod nazivom Shogun Sport). Sada je vreme za restilizaciju, uz fabričku najavu da će obnovljeni Pajero Sport premijeru imati 25. jula na Tajlandu (gde se i proizvodi).

 

mitsubishi pajero sport 003.jpg

 

Dok čekamo na zvaničnu premijeru, pred nama je set fotografija koje pokazuju da je obnovljeni Pajero Sport dobio Dynamic Shield prednji deo. To znači izmenjenu masku, haubu, branik i svetla, a sve po ugledu na novije modele ove japanske marke (Eclipse Cross, Xpander i L200 facelift).

 

mitsubishi-pajero-sport 002.jpg

 

Takođe, tu su i doterana grafika zadnjih svetala, drugačiji alu točkovi, nekoliko novih boja, kao i redizajnirana unutrašnjost sa kvalitetnijim materijalima i šira listu bezbednosnih i sistema asistencije vozaču.

 

mitsubishi pajero sport 001.jpg

 

Aktuelni model (dužine 479 cm, međuosovinsko rastojanje 280 cm) na britanskom tržištu pokreće 2.4 litarski turbo-dizelaš sa 181KS i 430 Nm, u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem i 4x4 pogonom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitsubishi Pajero Sport facelift i zvanično

 

5d3a0f3d67bb2_mitsubishi_pajero_sport666.jpg.dadc98c1ac5c336f6687ebbd64f33b39.jpg

 

Mitsubishi je aktuelnu generaciju Pajera Sport u Aziji predstavio u avgustu 2015. godine, a zatim se ovaj sedmosed pojavio i na pojedinim tržištima u Evropi (u Velikoj Britaniji pod nazivom Shogun Sport).

 

5d3a0f54df43e_mitsubishi_pajero_sport6.jpg.044df4f7aacf34099b48ddaee2750a25.jpg

 

Stiglo je međutim vreme za prvu restilizaciju, a zvanična premijera obnovljenog Pajera Sport je održana danas na Tajlandu (gde se ovaj model i proizvodi).

 

5d3a0f542e145_mitsubishi_pajero_sport66666.jpg.06d0b7236971538895d3274aae21cb98.jpg

 

Kao što se i očekivalo, obnovljeni Pajero Sport je dobio Dynamic Shield prednji deo. To podrazumeva izmenjenu masku, haubu, branik i svetla, a sve po ugledu na novije modele ove japanske marke (Eclipse Cross, Xpander i L200 facelift).

 

5d3a0f5375137_mitsubishi_pajero_sport666666.jpg.23165ebf7aa61cb52f00b44ce75ecaad.jpg 5d3a0f52ad933_mitsubishi_pajero_sport66666666.jpg.0bf7b3d47af28317adf9a494d3cf7926.jpg

 

Takođe, tu u i blago doterana zadnja svetla, novi dizajn alu točkova od 18 inča, nekoliko novih boja, modernizovana unutrašnjost (sa digitalnom instrument tablom, kvalitetnijim materijalima, unapređenim infotainment sistemom), kao i šira lista bezbednosnih i sistema asistencije vozaču (sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci, adaptivni tempomat, sistem za nadgledanje mrtvog ugla, sistem automatskog kočenja, around-view monitor...).

 

5d3a0f51e660e_mitsubishi_pajero_sport666666666.jpg.7d2c10b1f7eb430ac0a940270b563a59.jpg

 

Pajero Sport (dužine 479 cm, međuosovinsko rastojanje 280 cm) pokreće 2.4 litarski turbo-dizel motor sa 181KS i 430 Nm, u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem, a dostupan je u 2WD i 4WD verzijama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

 

Edited by Irena HGT

Share this post


Link to post
Share on other sites

caradvice.jpg CarAdvice video: Test Mitsubishi Pajero

 

Ne mnogo promenjen u odnosu na 2014. godinu od kad je na tržištu ova generacija....a ustvari je to auto na istoj osnovi još od 2006. godine...a, ako idete još dalje i dublje, mogu se u današnjem Pajeru pronaći osnove još sa početka ovog veka. To sve zajedno ga može činiti ili zastarelim/arhaičnim, ili mu dati kultni status (ko je rekao G klasa :D): 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Nissan Patrol će biti razvijan paralelno sa Mitsubishi Pajerom

 

196436-nissan patrol 001.jpg

 

Japanski Nissan je u septembru predstavio redizajniranu verziju SUV-a Petrol. Međutim, direktor dizajna Nissana Alfonso Albaisa je potvrdio da japanski proizvođač već radi na novim generacijama nekoliko modela među kojima je i Petrol. Petrol je jedno od najstarijih i najdugovečnijih imena modela u auto-industriji, traje već 70 godina. Aktuelna generacija će 2020. ući već u desetu godinu postojanja, pa je redizajnom dobio značajna tehnološka unapređenja. Novi Patrol će biti razvijan paralelno sa Mitsubishi Pajerom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Mitsubishi Pajero na platformi Nissana Patrol?

 

mitsubishi pajero novi patrol.jpg

 

Mada je svojevremeno čak bilo i nekih glasina da Mitsubishi Pajero možda neće dobiti naslednika, najnovije vesti kažu da u japanskoj kompaniji ipak rade na razvoju potpuno novog Pajera. Treba podsetiti da se aktuelna, četvrta generacija Pajera pojavila još u septembru 2006. godine (na nekim tržištima i kao Shogun/Montero), kao i da je do sada prošla kroz nekoliko doterivanja (poslednje je izvršeno prošle godine). Ipak, Mitsubishi je sada deo Renault-Nissan alijanse, pa će naslednik Pajera zahvaljujući zajedničkom radu biti razvijen brže i sa manjim troškovima. S tim u vezi, neki mediji sada navode će novi Pajero biti napravljen na platformi Nissanovog Patrola. Mitsubishi je inače još pre nekoliko godina prikazao koncept vozilo GC-PHEV sa plug-in hybrid pogonskim sistemom a koji po mnogima može da se posmatra i kao najava za sledeću generaciju Pajera. Nova generacija Pajera bi po nekima trebalo da i dobije plug-in hybrid verziju, u kombinaciji benzinca, elektromotora i litijum-jonskih baterija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: Test 2020. Mitsubishi Pajero Sport

 

Pogledajte malo detaljnije o novom Pajeru:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitsubishi Pajero odlazi u penziju

 

mitsubishi-pajero 02.jpg

 

Umesto predstavljanja pete generacije u Mitsubishiju su odlučili da prestanu sa proizvodnjom jednog od najboljih terenskih automobila koji je svoj potencijal godinama demonstrirao i na čuvenom Dakar reliju. Među žrtvama finansijske krize sa kojom se poslednje dve godine bori kompanija Mitsubishi, a koja se dodatno pogoršala zbog pandemije koronavirusa, je i terenski model Pajero koji je publici premijerno predstavljen 1982. godine. Nakon 38 godina proizvodnje Pajero je stigao do četvrte generacije, a umesto ranije pominjanog petog izdanja nazvanog prema južnoameričkoj divljoj mački u Mitsubishiju su odlučili da svoj popularni terenski automobil ''stare škole'' na kraju godine pošalju u penziju.

 

mitsubishi-pajero 01.jpg

 

Odlaskom Pajera najnoviji i najmanji član automobilske grupacije Renault-Nissan zatvoriće i fabriku u Japanu u kojoj se četvrta generacija Pajera (u kraćoj i dužoj karoserijskoj verziji) proizvodila od 2006. godine, a Mitsubishijeva ''divlja mačka'' ostaće upamćena i po rekordnih 12 pobeda na čuvenom (i najtežem) reliju Pariz-Dakar.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitsubishi Pajero Final Edition za kraj proizvodnje legendarnog modela

 

mitsubishi-pajero 02.jpg

 

Jedan od najstarijih SUV-ova u prodaji, četvrta generacija Mitsubishijevog Pajera postoji od 2006. godine, a sada je proizvodnja zauvek završena. Tačnije, Mitsubishi ne pravi Pajero u fabrici u Sakahogiju u Japanu od marta, a labudova pesma je završno izdanje MY2022 za Australiju. 800 komada ide za Australiju, svi sa sedam sedišta i dostupni u lokalnim verzijama GLS, GLX i Exceed.

 

Bez obzira na nivo opreme, ispod haube se nalazi turbo-dizelski 3.2 četvorocilindrični motor sa 192KS i 441 Nm obrtnog momenta koji se na obe osovine šalje petostepenim automatskim menjačem. U suštini, to je obični Pajero sa rezervoarom za gorivo od 88 litara i opremljen dodatnom opremom. U opremi su između ostalog zadnja kamera, 18-inčni alu točkovi, zadnji parking senzori, prednja sedišta sa gejanjem i Rockford audio sistem, dok Exceed ima i kožni enterijer, pedale od brušenog aluminijuma i krovni otvor. Smatra se jednim od najboljih 4x4 SUV-ova na svetu, Pajero postoji od 1981. godine i tokom 40 godina je ostvario više od 3.3 miliona prodatih primeraka. Ime će i dalje živeti sa manjim modelom Pajero Sport, koji je zasnovan na Mitsubishiju Triton/L200.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitsubishi Pajero Sport restajling počeo da se proizvodi u Rusiji

 

214853-mitsubishi pajero sport.jpg

 

Mitsubishi je u PCMA fabrici (Peugeot Citroen Mitsubishi Automobiles) u blizini Kaluge počeo sa proizvodnjom obnovljenog Pajera Sport. Dosadašnje verzija se tamo inače pravila od decembra 2017. godine. Obnovljeni Pajero Sport se ruskim kupcima nudi sa Instyle i Ultimate paketima opreme, 2.4 DI-D dizel motorom od 181KS (u paru sa 6-stepenim manuelnim i 8-stepenim automatskim menjačem), kao i sa 3.0 V6 benzincem sa 209KS i 8-stepenim automatikom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju kultni Mitsubishi Pajero Evolution

 

219115-mitsubishi pajero 03.jpg

 

Sportsko nasleđe japanskog proizvođača nije ograničeno samo na WRC. Mitsubishi je nekada dominirao na reliju Dakar, a ovaj homologacijski Pajero Evolution iz 1997. godine je podsetnik na slavne dane. Mitsubishi je proizveo ukupno 2.693 primeraka Pajera Evolution između 1997. i 1999. godine, kako bi zadovoljio kriterijum za T2 klasu serijskih vozila. Ovaj primerak je završen crvenom bojom, što ga čini još ređim, s obzirom na to da je proizvedeno samo 87 primeraka u toj specifikaciji.

 

219116-mitsubishi pajero 02.jpg

 

Sa 164.000 kilometara na satu, japanski SUV je u odličnom stanju. U listi se navodi da je poslednji put servisiran u avgustu 2021. godine, te dolazi s potpunom istorijom servisiranja. Reč je o drugoj generaciji baziranoj na varijanti s troja vrata, koja se prodavala između 1991. i 1999. godine.

 

219117-mitsubishi pajero 01.jpg

 

Ipak, značka ''Evolution'' je značila kraće međuosovinsko rastojanje od svoje standardne braće. Do znanja da ovo nije običan Pajero daju još i širi blatobrani u boji karoserije, off-road branici, produžeci bočnih pragova, dvostruke maglenke, ogromni otvor na poklopcu motora, Ralliart blatobrani i zadnji spojler. Isto važi i za Recaro sedišta u kabini. Međutim, možda se ono najvažnije krije ispod poklopca motora. 3.5 V6 MIVEC atmosferski motor je bio sposoban da proizvede 284KS, što je bila velika stvar za terenca iz 90-ih. Ove brojke su se slale na sva četiri točka putem ručnog ili automatskog menjača, a ostale nadogradnje uključuju redizajnirano oslanjanje sa dvostrukim polugama na prednjoj strani, čvršću zadnju osovinu i direktnije upravljanje. Mitsubishi je na Dakaru učestvovao 26 puta sa različitim verzijama Pajera. Pobedio je 12 puta, uz rekordnih sedam uzastopnih pobeda od 2001. do 2008. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arctic Trucks Mitsubishi Pajero Sport AT35

 

Arctic 03.jpg

 

Još jedna off-road modifikacija firme Arctic Trucks, a radi se o unapređenom Mitsubishi Pajeru Sport koji se već nudi u Rusiji. Za Arctic Trucks Mitsubishi Pajero Sport AT35 su predviđena poboljšanja na karoseriji, oslanjanju, točkovima, gumama...

 

222255-Arctic 2.jpg

 

Rastojanje od tla je povećano na 270 mm, a tu su između ostalog i 17-inčni točkovi sa gumama 315/70 R17, proširenja krila, novi pragovi...

 

Arctic 1.jpg

 

Nude se 2.4 turbo-dizel motor sa 181KS i 3.0 V6 benzinac sa 220KS, uz 4x4 pogon i 6-stepeni manuelni ili 8-stepeni automatski menjač.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže novi Mitsubishi Pajero Mini?

 

226103-Mitsubishi Pajero Mini.jpg

 

Po nekim glasinama iz Japana, Mitsubishi navodno razmatra novi Pajero Mini, i to kako bi preuzeo deo kupaca globalno popularnog Suzukijevog modela Jimny. Prema japanskom Best Car Webu, novi Mitsubishi Pajero Mini će navodno biti rezultat saradnje Nissana i Mitsubishija, pri čemu su za ovaj mali SUV predviđena i elektrifikacija i S-AWC 4WD pogon. Novo vozilo bi moglo da bude predstavljeno već tokom sledeće godine, s tim što bi njegovo tržišno lansiranje usledilo početkom 2024.

Za novi model se kaže da je inspirisan prethodnom verzijom, koja je bila čvrsto i praktično manje 4x4 vozilo. Budući da je pomenuto da će elektrifikacija biti uključena u opcije pogona, to nagoveštava da bi u ponudi mogla da se nađe i potpuno električna verzija. U vesti se kaže da će Mitsubishi biti zadužen za dizajn i inženjering, a Nissan bi personalizovao vozilo kako bi bolje odgovaralo ukusima njihovih kupaca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart Nissan Patrol

 

manhart nissan 04.jpg

 

Na Nissanov Patrol su mnogi u Evropi već zaboravili, pa pomalo iznenađuje da su se u tjuning kući Manhart pozabavili modifikacijom baš ovog modela.

 

manhart nissan 03.jpg

 

Kako bilo, Manhart je Patrolov 5.6 V8 opremio kompresorom (sada raspolaže sa 650 KS), a dolazi u paru sa sedmostepenim Jatco menjačem. U kratkoj vesti nema podataka o ubrzanju i najvećoj brzini.

 

manhart nissan 02.jpg

 

Osim toga, automobil je i niži od fabričkog, a dodati su i sportski izduvni sistem, točkovi od 24 inča u boji zlata, aero body paket (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler), zatamnjena stakla i Manhart trkačke trake dok je unutrašnjost u crnoj koži sa zlatnim detaljima.

 

manhart nissan 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju homologacijski Mitsubishi Pajero sa oznakom ''Evolution''

 

233903-mitsubishi pajero 03.jpg

 

Slično kao i neki od najboljih hot hatcheva i sportskih automobila ikada prodatih javnosti, Pajero Evolution se pojavio na tržištu da bi Mitsubishi mogao da zadovolji homologacijske zahteve motosporta. U ovom slučaju, želeli su da se takmiče na reliju Dakar s Pajerom pa su krenuli u razvoj i izdavanje sposobnije verzije standardnog modela. Podrazumeva se da je proizvedeno približno 2.500 Pajera Evolutiona, a od toga je 500 bilo opremljeno ručnim menjačem. Primerak koji gledate jedan je od retkih uvezenih u SAD nakon što je prestalo da važi 25 godina staro pravilo o uvozu. Ovaj model se prodaje putem platforme ASG Miami po traženoj ceni od 52.500 dolara (47.000 evra).

 

233904-mitsubishi pajero 02.jpg

 

U listi se navodi da je uvezen iz Japana 2022. i opremljen dostupnim ručnim menjačem s pet brzina. Iako su dati ograničeni detalji o istoriji vlasništva, ASG Miami kaže da je prešao otprilike 209.000 km i još uvek ima originalnu boju. Brojne promena ga razlikuju od standardnog modela iz istog perioda. Primera radi, ima prepoznatljivi bodykit s proširenim lukovima točkova, opremljen je nezavisnim vešanjem, ima brži sistem upravljanja, a 3.5 V6 motor je nadograđen da proizvodi 276 KS i 348 Nm obrtnog momenta.

 

233905-mitsubishi pajero 01.jpg

 

Dok neke može da odvrati relativno velika kilometraža vozila, spoljašnji izgled je izgleda u izuzetnom stanju. Čini se i da je unutrašnjost dobro održavana tokom godina i još uvek ima originalna Recaro sedišta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...