Jump to content
FAS Euroauto Goran
Dante Bg

Audi A4 / S4 / RS4

Recommended Posts

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Audi RS4

 

RS4 B9 dorađen od strane njih, tako da sada ima 520 konja i ovako ide na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide video: Test 2021. Audi A4

 

Na testu je 45 TFSI quattro S-Line, tj. najveći paket opreme pre nego što se dođe na teren RS modela:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Audi RS4 (B9)

 

Brz, brz test....al' ne samo zbog auta nego je padao mrak i spremala se jaka kiša, pa je trebalo požuriti na Autoban.

Auto nema više fabričkih 450 konja/600 Nm, nego je njegov 2.9 V6 BiTurbo podignut na 520 konja i 810 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Audi RS4-S

 

207474-abt rs4 04.jpg

 

ABT Sportsline u svojoj ionako bogatoj ponudi ima i nekoliko paketa za pojačanje Audijevog sportskog karavana RS4 Avant.

 

207475-abt rs4 03.jpg

 

Redizajnirani RS4 Avant je tako dobio pojačani 2.9 twin-turbo V6 motor, pa sada raspolaže sa 530KS i 680 Nm umesto fabričkih 450KS i 600 Nm obrtnog momenta (u ABT ponudi je takođe i nešto slabiji kit sa 510KS i 660 Nm).

 

207476-abt rs4 02.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h sada iznosi 3.9 sekundi, što je 0.2 s bolje od fabričkog modela.

 

207477-abt rs4 01.jpg

 

To naravno nije sve, ABT Sportsline nudi i aero body kit od ugljeničnih valakana, nove komplete alu točkova (od 21 inča), modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem, elemente za doterivanje unutrašnjosti... Sve u svemu, ovakav ABT paket košta 32.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazine.jpg CarMagazine: Audi RS4 Avant

 

Ok, mnogi bi voleli da imaju sportski auto, zamišljaju kako ga voze po lepom vremenu na pravcima i/ili vijugavim putevima. Šta drugo čovek može da poželi...

Ali, u stvarnom svetu nije bitno šta se želi, nego šta nam treba. Superauto je super, ali gde staviti decu, psa, gde stvari iz marketa, pijace? U idealnom svetu bi zato svi imali po nekoliko automobila za svaku od namena, ali to je idealan svet koji većini ljudi nije dostupan. E, tu dolaze na scenu brzi karavani koji su auti za sve te namene:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: 2021. Audi A4

 

2.0 TFSI sa 261KS/380Nm, menjač je automatski sa 7 brzina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek: 2021. Audi S4

 

Restajling Audija A4, u pojačanoj varijanti S4 sa 350KS/500Nm iz 3.0 V6 motora - predstavlja sredinu performansi između klasičnog A4 i najjačeg RS4:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi A4 na testu Auto magazina

 

a4 2022 29.jpg

 

Nije potrebno da imate Audi S4 da biste se osećali moćno. Edition one paket u kombinaciji sa S Line oznakama je već sasvim dovoljan za veliko zadovoljstvo. A tek vožnja. Konkurencija koja ne spava, ali i vreme koje neumitno prolazi, bili su glavni razlog za redizajn Audija A4. Kao i do sada, večiti rivali, odnosno čuvena nemačka trojka potpuno su različiti automobili po karakteru.

 

a4 2022 28.jpg

 

Ljubitelji Audijevih modela će u novom A4 pronaći upravo ono što najviše cene kod ovog brenda - još više sportskog karaktera sa specifičnom estetikom. Tokom redizajna promenjeni su farovi, kao i mnogo drugih detalja. Ipak, prednja svetla su najupečatljivija.

 

a4 2022 27.jpg

 

Nisu više zasečena, a umesto LED trake tu su atraktivni LED zarezi, po kojima su specifična i zadnja svetla. U unutrašnjosti je napravljena takođe velika izmena. Multimedijalni Audi ''MMI'' interfejs više nema okrugli džojstik na centralnom tunelu. Ispostavilo se da je ipak veći broj onih čija je intuicija govorila da podešavanja obavljaju direktno preko displeja osetljivog na dodir.

 

a4 2022 26.jpg

 

Džojstik jeste bio precizniji i stabilniji jer prst lako može da omane tokom truckave vožnje. Pa ipak, odlučeno je da novi veliki desetoinčni displej u potpunosti zadovoljava kriterijume za podešavanja, pa je džojstik izbačen.

 

a4 2022 25.jpg

 

Moramo da pohvalimo novi interfejs koji je zaista jednostavan, uprkos brojnim podešavanjima. Kroz njih ionako prolazite jednom, kada kupite auto. Posle toga retko šta podešavate. Unošenje podataka, recimo u navigaciji, omogućeno je ispisivanjem slova po ekranu.

 

a4 2022 24.jpg

 

Iznenadilo nas je i to što smo zatekli neka podešavanja kojih nema kod konkurencije. Naprimer, možete da isključite opciju izbacivanja menjača u prazan hod tokom vožnje. To je danas postao manje-više standard kod premium proizvođača, čime se ostvaruju male ali značajne uštede u potrošnji.

 

a4 2022 23.jpg

 

Potrebno je i određeno privikavanje vozača na činjenicu da gas treba da puste ranije, a da ostatak vožnje prepuste inerciji. Za one kojima nije do uštede već su navikli na tradicionalan način rada, ovu opciju lako mogu da isključe.

 

a4 2022 22.jpg

 

Još jedan detalj koji ostavlja snažan utisak je ono što se vidi na displejima. Konkretno, instrumenti imaju nekoliko varijanti kombinacije analogno-digitalnog, a na našem test primerku su potpuno digitalni, u full HD rezoluciji. S obzirom da svaki Audi A4 ima elektronsku SIM karticu i da je povezan sa korisničkim centrom, ima i internet konekciju.

 

a4 2022 21.jpg

 

Samim tim, omogućen je i prikaz mape navigacije sa satelitskim snimkom (Google Earth), koji možete da vidite na centralnom, ali i na displeju instrumenata. Tako je A4 postao jedan od prvih automobila sa ovom funkcijom na našem tržištu.

 

a4 2022 20.jpg

 

Audi ima običaj da ponudi specijalan paket opreme za modele koji su se tek pojavili, pa je tako i u slučaju A4. Ima oznaku ''Edition one'' i specifičan je po mnogo čemu. Odmah ćete ga prepoznati po crnim detaljima koji su kod drugih verzija hromirani, uključujući sve lajsne i znakove.

 

a4 2022 19.jpg

 

Crn je i krov, a tu su još dodatni zadnji spojler, kočne čeljusti crvene boje, kao i ''Audi sport'' alu-felne prečnika 19 inča u mat boji. Ovo je, zapravo, nadogradnja na spoljašnji S-Line paket, pa auto deluje izuzetno ozbiljno, kao da je reč o ''S'' verziji.

 

a4 2022 18.jpg

 

Upravo na to smo mislili kada smo na početku rekli da ne morate da vozite S4 da biste se osećali i izgledali dobro. Unutrašnjost takođe ima S Line paket, uz određene Edition one dodatke. Specijalni trokraki volan sa izraženom ergonomskom podrškom za dlanove ostavlja poseban utisak, kao i alkantara koja dominira enterijerom.

 

a4 2022 17.jpg

 

Ona je u tapacirunzima vrata, ali i na sportskim sedištima sa S oznakom. Nešto su šira nego što smo očekivali, sa standardnim podešavanjem dužine donjeg dela. U najnižoj poziciji se sedi relativno visoko, sa delimično savijenim nogama. Grejači nisu poručeni, ali zato masaža jeste, za vozača i svozača.

 

a4 2022 16.jpg

 

Lajsne u srebrnoj boji dominiraju, kao i mnoštvo detalja od aluminijuma, uključujući brojne tastere na centralnoj konzoli. U svakom slučaju, akcenat je na sportskom karakteru, dok su konzervativnost i raskoš u drugom planu. Isto tako, treba reći da razmetanje sa prostorom nije bio prioritet konstruktora.

 

a4 2022 15.jpg

 

Nemojte da se iznenadite kad sednete pozadi i shvatite da nema viška prostora, ni za glavu ni za kolena. Jednostavno, A4 nije auto koji je zamišljen kao poslovna limuzina. Taj zadatak je poveren modelima kao što su A6 i A8.

 

a4 2022 14.jpg

 

Prtljažnik svakako nije za potcenjivanje sa svojih 460 litara zapremine. Baš kao i kod ostalih premium konkurenata, nema rezervnog točka. Na njegovom mestu nije izduvni sistem, već akumulator. ''Edition one'' oprema može da se poruči samo uz jače motore, na sedan i avant verziji.

 

a4 2022 13.jpg

 

Tako je pod haubom našeg test primerka 2.0 TDI, koji zbog tehnologije lakog hibrida ima 204 umesto 190 konjskih snaga. Menjač je sedmostepeni automatizovani sa dve lamele i quattro pogonom. Ukusi i potrebe su različiti, pa ipak verujemo da bi ova kombinacija zadovoljila većinu vozača.

 

a4 2022 12.jpg

 

Prve kilometre prelazimo u Comfort režimu. Snažan utisak na nas ostavlja S-Tronic menjač. Moderni automatici su nas toliko razmazili svojom inteligencijom ali i komforom, da su pored njih automatizovani menjači sa dve lamele počeli da deluju zastarelo.

 

a4 2022 11.jpg

 

Međutim, Audi je uspeo da nas zbuni; u vožnji S-Tronic toliko uglađeno i inteligentno menja brzine da smo se zapitali o kojoj je tehnologiji reč. Ipak, prisustvo robota koji pritiska kvačilo je evidentno samo kada u stanju mirovanja pustite kočnicu - osetite kako ubacuje u brzinu dok auto lagano počinje da klizi.

 

a4 2022 10.jpg

 

Posle toga uživate u tečnom slaganju sedam brzina i to tako da obrtaji padaju na 1.200. Taman kad pomislimo da motor ne može da bude elastičniji, usledi iznenađenje. Otprilike, na svakih šest meseci do godinu dana auto-industrija uvodi ozbiljne inovacije, pa već verzije od pre godinu-dve mogu da deluju itekako zastarelo u vožnji. Prava uživancija nastaje svakim dodavanjem gasa i trenutnim odzivom. Posebno prija činjenica da uopšte ne morate da budete u Dynamic modu da biste žustro mogli da obavite preticanje i ubacivanje u drugu traku. ''Četvorka'' uvek ima dovoljno snage i to na pretek. Pomenuti Dynamic režim je posebna priča. Možda će zvučati preterano, ali svakim dodavanjem gasa je postignut efekat sličan onim kod elektro-automobila.

 

a4 2022 9.jpg

 

Isporuka snage je toliko trenutna da brža i snažnija ne može biti. Većina bi se pitala čemu onda snažnije verzije. Odgovor je - za Autobahn ili stazu. Do nekih 160 km/h 2.0 TDI od 204 KS omogućava sjajna  međuubrzanja, ali već preko toga počinje lagano da posustaje.

 

a4 2022 8.jpg

 

Ručica menjača tradicionalno ima Sport mod, koji omogućava režim obrtaja za raspolaganje maksimalnom rezervom snage. Dovoljno je samo da kliknete unazad... Quattro pogon je prava stvar za sve one koji vole brze prolaske kroz krivine. Svemu tome treba dodati i sportsko ogibljenje koje je deo S-Line paketa.

 

a4 2022 7.jpg

 

Auto jeste zategnut, ali ne previše, tako da uopšte nije neudoban. Za one koji su manje skloni kompromisima, i žele više razlike između komfornog i sportskog, za preporuku je adaptivno oslanjanje, na kome može da se podesi tvrdoća amortizera. S obzirom da je test primerak potpuno nov potrošnja na putnom računaru nije previše merodavna.

 

a4 2022 6.jpg

 

Pri 130 km/h je na oko 1.700 obrtaja i tada troši oko 6.0 l/100 km, dok smo po gradu zabeležili prosek od nešto preko osam litara po hladnom vremenu i na kratkim relacijama. Redizajnirani Audi A4 možda nema neke od haj-tek gedžeta kao što je proširen izbor glasovnih komandi ili automatsko isparkiravanje unazad, ali zato omogućava maksimalno uživanje u vožnje za sve one kojima su vozne karakteristike, ali i specifičan dizajn na prvom mestu.

 

a4 2022 5.jpg

 

Za razliku od Matrix farova u drugim modelima, kod Audija A4 duga svetla se aktiviraju čak i kad ima lošije ulične rasvete. Time se omogućava da vozač ima bolji pregled situacije neposredno uz kolovoz. Naravno, snop ''preskače'' vozila ispred kako ne bi došlo do zaslepljivanja drugih vozača.

 

a4 2022 4.jpg

 

Izbacivanjem džojstika MMI multimedijalnog sistema dobijen je prostor za odlaganje sitnica sa poklopcem. Pregrada je mala, ali dosta pomaže, s obzirom da nema mnogo drugih.

 

a4 2022 3.jpg

 

Osim dva poludigitalna rešenja sa kombinacijom analognih instrumenata i displeja, dostupna je i treća varijanta instrument table, kao na test primerku.

 

a4 2022 2.jpg

 

Full HD displej ima nekoliko varijanti prikaza, uključujući i mapu navigacije preko celog ekrana. Tamo gde mapa to dozvoljava, moguć je i prikaz tla iz satelita (google earth).

 

a4 2022 1.jpg

 

Autor: Aleksandar Bursać

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, neshaoct said:

Ljubitelji Audijevih modela će u novom A4 pronaći upravo ono što najviše cene kod ovog brenda - još više sportskog karaktera

Hahahahah :D 

 

Nidje veze sto bi se reklo iliti ko to jos kupuje audi dizel primarno zbog sportskog karaktera :D 

 

U ostalo ne ulazim :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posebna ponuda za Audi A4 35 TFSI

 

audi a4 2021 a02.jpg

 

2.0 benzinac sa 150 konja i manuelnim menjačem sa 6 brzina.

 

audi a4 2021 a01.jpg

 

Izdvojena dodatna oprema:

  • Paket pregrada
  • Centralni naslon za ruke napred
  • Parking senzori napred i pozadi
  • Grejači sedišta napred
  • Paket ambijentalnog LED osvetljenja
  • Unutrašnji retrovizor sa samozatamnjenjem
  • Audi virtuelni kokpit
  • Kožni multifunkcionalni volan

Cena po cenovniku: 35.833 evra.

Specijalna akcijska cena: 29.990 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi sa novom generacijom A4 u ponudu stavlja čisto električni RS4

 

200644-Audi RS4 02.jpg

 

Do sada smo videli ukupno nula špijunskih fotografija novog Audija A4, ali uprkos tome internetom kruži par interesantnih izveštaja o B10 generaciji.

Za početak, veruje se da je kompanija ''četiri prstena'' bila u iskušenju da ražaluje A4 na MQB platformu, što bi bio potez koji bi obradovao finansijski sektor, jer bi se prebacivanjem sa MLB arhitekture uštedelo oko milijardu dolara. Međutim, to se neće desiti. Sa druge strane, ono što će se sigurno desiti je tranzicija ka plug-in hibridnom pogonu kada jo RS4 Avantu reč. Kako prenose Vrele Gume, Audi Sport je potvrdio planove da elektrifikuje krunski dragulj A4 porodice. Performantni karavan će zadržati 2.9 twin-turbo V6, kojem će sada asistirati elektromotor. Naravno, novajlija će biti snažniji u odnosu na aktuelni model koji raspolaže sa 450KS i 600Nm maksimalnog obrtnog momenta.

 

Ono što je interesantno su informacije koje kažu da je čisto električna RS verzija novog A4 takođe u igri. Model sa nultom emisijom će počivati na namenskoj PPE platformi (A6 e-tron, Q6 e-tron, sledeća generacija Porsche Macana), a ne na MLB arhitekturi prilagođenoj za električni pogon. Ovaj potez će u potpunosti izdvojiti električni u odnosu na konvencionalno pogonjen A4. Zdrav razum nam govori da će RS4 zadržati karavansku karoserijsku konfiguraciju, dok će A4 RS e-tron (čiji naziv još uvek nije zvanično potvrđen) pristići u nešto drugačijoj formi, gravitirajući više ka ''liftbek'' stilu slično A6 e-tronu i A5 Sportbacku. Očekuje se da sportska verzija koristi postavku sa dva motora i quattro pogonom, koji će isporučivati 475KS/800Nm.

 

Tradicionalni A4 će biti otprilike istih dimenzija kao aktuelni model, ali sa drugačijom zadnjom strukturom koja će ugostiti paket litijum-jonskih baterija, iskoristivog kapaciteta 14.4 kWh, koji će obezbediti prelazak distance do 100 kilometara čisto na električni pogon. Blagi hibrid je takođe u pripremi, uz čistije benzinske i dizel motore usklađene sa Euro 7 regulativom. Takođe se smatra da će A4 B10 posedovati sistem upravljanja na sve točkove i sofisticiraniju tehnologiju autonomne vožnje, dok će vazdušno ogibljenje biti rezervisano za e-tron model. Manuelna transmisija, trenutno dostupna u nekim regionima, biće ukinuta, ostavljajući prostor za sedmostepenu jedinicu sa dvostrukom spojnicom ili osmostepeni automatik sa konverterom obrtnog momenta.

 

Novi A4 bi trebalo da krene sa prodajom 2023. što znači da bi oficijelna premijera mogla da bude obavljena do kraja sledeće godine. Ovo će ujedno biti poslednja generacija A4 s motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, budući da je Markus Disman izjavio da A4 i A6 od 2030. postaju čisto električni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...