Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Audi A4 / S4 / RS4

Recommended Posts

Audi RS4 Avant Quattro - stari i novi | 0-247 km/h

 

Oba imaju po 450 konja, ali stari ima atmosferac 4.2 V8, novi BiTurbo 2.9 V6:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Audi RS4+

 

188195-abt rs4 11.jpg

 

Tjuner ABT Sportsline je za ovogodišnji sajam automobila u Ženevi već najavio još jedan modifikovani Audi RS4 Avant.

 

188197-abt rs4 1111.jpg

 

U Ženevi će se pojaviti i ovaj Audi RS4+ u Misano Red boji, čiji 2.9 litarski V6 biturbo motor je pojačan na 530KS i 690 Nm obrtnog momenta.

 

188196-abt rs4 111.jpg

 

U kratkoj vesti nema informacija o ubrzanju i maksimalnoj brzini.

 

188194-abt rs4 1.jpg

 

Automobil je dobio i određene elemente od ugljeničnih vlakana, sportski izduvni sistem, crne alu točkove od 20 inča, modifikovano oslanjanje, kao i doterani enterijer (detalji od ugljeničnih vlakana, alkantara, patosnice...).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2019. Audi A4

 

audi a4 2019.jpg

 

Biće više luksuza i hi-tech ''gedžeta'', uvodi se turbo benzinac 1.5 TSI, blagi i plug-in hibridi postaju ''zakon'', a biće i novi dizelaš 2.0 TDI sa 204KS

 

U četvrtoj tržišnoj godini je došlo vreme za redizajn aktuelnog modela Audi A4 (B9), koji ćemo upoznati na predstojećem salonu u Ženevi (od 7. - 17. marta). Redizajnirani A4 će biti toliko unapređen da će postati još opasniji protivnik Mercedesu C-klase a spreman će ući u ring i sA novim BMW-om Serije 3. Svi modeli će se serijski opremati automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom i sedam stepeni (s-tronic). Ručni šaltung će morati da se posebno naruči. Svi benzinci TFSI (dakle sa turbo punjačem i direktnim ubrizgavanjem) biće opremljeni 48-voltnim sistemom Starter/Generator. Glavni u ponudi biće novi 2.0 TDI sa 204KS (ko još pominje ''Dieselgate?''), koji će Audiju A4 40 TDI omogućati ubrzanje do stotke za 7.8 sekundi, najveću brzinu od 248 km/h i prosečnu potrošnju (deklarisanu, naravno) 4.4 l/100 km. Unutrašnjost će biti hi-tech riznica najboljih gedžeta i sistema asistencije vozaču, sa do sada najboljim virtuelnim kokpitom. O snažnijim verzijama uskoro više.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carscoza.jpg Cars.co.za video: Audi RS4 Avant

 

Manji motor nego prošli RS4 Avant, sa V8 na V6, isto KS ali sada sa dve turbine i zato dosta više obrtnog momenta...doooosta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT RS2 i ABT RS4

 

191484-abt rs 1.jpg

 

Četvrt veka je prošlo otkako je Audi predstavio i za današnje pojmove neverovatni RS2. Poznata tjunerska kuća ABT je odlučila da mu oda počast. A to će ABT učiniti i jednom nesvakidašnjom galerijom fotografija gde je u planinskom okruženju avionske piste bok uz bok stavio original i njegovog aktuelnog naslednika. Istina, RS4 je vremenom evoluirao, pa i do limuzine, ali nećemo da cepidlačimo. 

 

191485-abt rs 11.jpg

 

A otkako u toj igri nema Volvoa ponuda je dodatno proređena i najčešće se svodi na nemački trio. Prisetimo se malo RS2 i recimo da gledate u primerak stvoren uz Porscheovu pomoć. Osim Porscheove ikonografije u spoljašnjim detaljima ista ruka je doterala 2.2 litarski petocilindraš sa 315KS. ABT je stvari dodatno začinio, pa na kraju raspolaže sa čak 360KS. A njemu suprotstavljeni RS4 već neko vreme nema V8 motor. Tu je sada 2.9 litarski V6, u ABT-u pojačan za 80KS i 90 Nm. Na kraju brojimo do 530KS i 690 Nm.

 

191486-abt rs 111.jpg

 

I na kraju možemo postaviti samo jedno pitanje. Koju stranu birate, originalnog klasika ili osetno snažnijeg i modernijeg naslednika?

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

testautomobila.jpg TestAutomobila video: Polovni Audi A4

 

Na testu Audi A4 (B8) model iz 2014-e sa motorom 2.0 TDI snage 150 konja i automatskim Multitronic menjačem:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi S4 TDI

 

192074-audi s4 11.jpg

 

Dve nedelje nakon promocije modela S5 Coupe i S5 Sportback sa dizelskim V6 TDI motorom, sada stiže i Audi S4 TDI.

 

192073-audi s4 1.jpg

 

To znači da su S4 TDI Sedan i S4 TDI Avant dobili 3.0 litarski V6 dizel motor koji razvija 255 kW/347KS i 700 Nm obrtnog momenta, uz Quattro pogon, 8-stepeni automatski menjač i mild-hybrid sistem (sa 48-voltnim električnim sistemom, električnim kompresorom i litijum-jonskom baterijom).

 

192075-audi s4 1111.jpg

 

Audi S4 TDI Sedan od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.8 sekundi, dok je modelu S4 TDI Avant potrebno 4.9 sekundi. Najveća brzina kod oba modela je el. ograničena na 250 km/h.

 

192076-audi s4 11111.jpg

 

Što se potrošnje goriva tiče, po fabričkim podacima ona iznosi 6.2 l/100 km, a emisija CO2 je 161 gram po km.

 

audi s4 1111111.jpg 192077-audi s4 111111.jpg

 

U paketu su i aero body kit, standardna LED svetla, sportsko oslanjanje, 18-inčni alu točkovi, sportski kočioni sistem, crna ili crvena kočiona klešta, izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, kao i sportska sedišta i volan sa zaravnjenim donjim delom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

25 godina Audija A4

 

audi a4 24th.jpg

 

Od 1994. godine i prve generacije do danas je proizvedeno više od 7.5 miliona primeraka modela A4 (sve generacije zajedno), dok se aktuelni model proizvodi u fabrikama u Nemačkoj (Ingolstadt i Neckarsulm), Kini (Changchun) i Indiji (Aurangabad). Prošle godine je širom sveta prodato 344.586 primeraka, što ga čini najpopularnijim modelom marke sa četiri prstena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni Audi A4

 

wqwqa065.jpg

 

Aktuelna generacija modela A4 (B9) je premijeru imala u junu 2015. godine, a imajući u vidu jaku konkurenciju (pre svega potpuno novi BMW Serije 3 i restilizovani Mercedes C klase), Audi je za novu prodajnu sezonu značajno obnovio svog predstavnika u srednjoj klasi.

 

wqwqa064.jpg

 

Izmene su doživeli A4 Sedan, karavanski A4 Avant, kao i (pro)terenski A4 Allroad Quattro (ovaj potonji u karavan izdanju, sa 35 mm višim klirensom, zaštitnim elementima i standardnim 4x4 pogonom).

 

wqwqa063.jpg wqwqa062.jpg

 

Bez obzira na verziju, svi sada između ostalog imaju drugačije branike, upadljiviju masku, doterana svetla (opciono i Matrix LED svetla), kao i novi dizajn alu točkova.

 

wqwqa061.jpg

 

A4 između ostalog može da ima i Head-up displej, 12.3-inčnu digitalnu instrument tablu, MMI infotainment sistem sa 10.1-inčnim ekranom osetljivim na dodir, adaptivni tempomat, sistem koji vozača upozorava da je izašao iz svoje trake, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, parking assistant, Bang & Olufsen sound sistem... Takođe, A4 će biti dostupan sa standardnim i sport oslanjanjem, sa dva adaptivna sistema. Ti sistemi podrazumevaju i Comfort režim u kome je automobil spušten za 10 mm, kao i Sport režim sa 23 mm nižim oslanjanjem.

 

wqwqa060.jpg wqwqa059.jpg

 

Gama motora izgleda ovako:

- 30 TDI: 2.0 litarski dizelaš sa 136KS/320 Nm i 12-Voltni Mildhybrid

- 35 TDI: 2.0 litarski dizelaš sa 163KS/380 Nm i 12-Voltni Mildhybrid

- 40 TDI: 2.0 litarski dizelaš sa 190KS/400 Nm

- 45 TDI: 3.0 litarski V6 dizelaš sa 231KS/500 Nm

- S4 TDI: 3.0 litarski V6 dizelaš sa 347KS/700 Nm i 48-Voltni Mildhybrid

- 35 TFSI: 2.0 litarski benzinac sa 150KS/270 Nm i 12-Voltni Mildhybrid

- 40 TFSI: 2.0 litarski benzinac sa 190KS/320 Nm i 12-Voltni Mildhybrid

- 45 TFSI: 2.0 litarski benzinac sa 245KS/370 Nm i 12-Voltni Mildhybrid

 

wqwqa058.jpg wqwqa057.jpg

 

Na vrhu je model S4 sa V6 TDI dizelašem. To znači da su S4 TDI Sedan i S4 TDI Avant dobili 3.0 litarski V6 dizel motor koji razvija 255 kW/347KS i 700 Nm obrtnog momenta, uz Quattro pogon, 8-stepeni automatski menjač i mild-hybrid sistem (sa 48-voltnim električnim sistemom, električnim kompresorom i litijum-jonskom baterijom).

 

wqwqa056.jpg wqwqa055.jpg

 

Audi S4 TDI Sedan od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.8 sekundi, dok je modelu S4 TDI Avant potrebno 4.9 sekundi. Najveća brzina kod oba modela je el. ograničena na 250 km/h.

 

wqwqa054.jpg wqwqa053.jpg

 

Što se potrošnje goriva za S4 tiče, po fabričkim podacima ona iznosi 6.2 l/100 km a emisija CO2 je 161 gram po km.

 

wqwqa052.jpg

 

U S4 paketu su i aero body kit, standardna LED svetla, sportsko oslanjanje, 18-inčni alu točkovi, sportski kočioni sistem, crna ili crvena kočiona klešta, izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, kao i sportska sedišta i volan sa zaravnjenim donjim delom.

 

wqwqa051.jpg

 

Što se cena tiče, kao primeri se navode da Audi A4 35 TFSI sa 2.0 litarskim benzincem sa 150KS i manuelnim menjačem u Nemačkoj košta 33.600 evra, verzija A4 30 TDI sa dizelašem sa 136KS S tronic menjačem i prednjim pogonom ima cenu od 38.900 evra, a varijanta A4 40 TDI sa 2.0 litarskim dizelašem sa 190KS pogonom na sva četiri točka i menjačem sa dvostrukim kvačilom treba da se plati 44.850 evra.

 

wqwqa050.jpg

 

Na kraju, Audi S4 Sedan startuje po ceni od 62.600 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: ABT Audi RS4+

 

Serija od 50 komada. Dosta karbona dodato spolja i iznutra, ali nisu izmene samo kozmetičke.

Novi izduv, auto je dodatno spušten, i povećana je snaga motora sa 450 na 530 konja, odnosno na 690 Nm sa 600 Nm fabričkog RS4:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TA.jpg.d8e9985809ec277b3e8f7bc9a713f11c.jpg TestAutomobila video:  Polovnjak - Audi A4 1.6 iz 1998. godine

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A4 na tržištu 2022. godine

 

192447-audi a4 001.jpg

 

Audi je ranije ove godine osvežio trenutnu generaciju modela A4 (na slici), a već pristižu informacije o njenom nasledniku. Prema navodima Automobile Magazina, razvoj novog modela teče pod oznakom B10 i očekuje se da će na tržište stići tokom 2022, odnosno 2023. godine. Kako piše portal Autonet.hr, pomenuti izvor navodi da su u Audiju razmišljali o tome da sledeći A4 prebace na platformu MQB, koja je osnova Golfu i raznim drugim kompaktnim modelima unutar Grupe Volkswagen. Razlog za razmatranje takve ideje je navodno želja za smanjenjem troškova razvoja u cilju daljnje finansijske konsolidacije nakon skupe afere ''Dieselgate''.

 

Automobile Magazine tvrdi, pozivajući se na insajdere, da bi prebacivanje ovog modela na platformu MQB uštedelo proizvođaču preko 900 miliona evra. Uprkos tome vodeći ljudi koji rade na razvoju ovog automobila su se borili za ostanak na platformi MLB. I to je ideja koja je na kraju pobedila. Insajderi javljaju da je to omogućilo kvalitetnija konstrukcijska rešenja i puno lepši dizajn eksterijera. Drugim rečima, možemo zaključiti da je Audi odlučio da uštedi na drugim mestima. Ljubiteljima A4 će to biti dobra vest. Navodno će novi A4, prema predloženim rešenjima, izgledati kao ''skraćena i dinamičnija verzija modela A6'', a vozne karakteristike će biti kvalitetnije. Da li bi prebacivanje na MQB rezultiralo smanjenjem cene novog automobila možemo samo da nagađamo...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi RS4 će imati hibridni pogon

 

5d7f9e430bef9_170481-audirs411.jpg.26ed9db5fe580386f542cc63116f8ac1.jpg

 

Dok čekamo da Audi predstavi restilizovanu verziju aktuelnog RS4 Avanta (očekuje se da zadrži 2.9 litarski twin-turbo V6 motor ali uz nešto više snage od sadašnjih 450KS), u nemačkoj kompaniji već rade i na njegovoj potpuno novoj generaciji. Za sada je poznato da će se nova generacija RS4 pojaviti počekom sledeće decenije, i to sa plug-in hybrid pogonom. To je za medije na sajmu automobila u Frankfurtu potvrdio i Oliver Hoffman iz Audi Sporta. Konkretni tehnički detalji za sada ipak nisu poznati. U svakom slučaju, pored plug-in hybrid pogona, u paketu će se opet naći agresivninji eksterijer (proširenja blatobrana, veliki otvori za vazduh napred, set pragova, zadnji difuzor...), komplet većih točkova, sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, jače kočnice i sportska unutrašnjost.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni Audi RS4 Avant

 

196714-audi rs4 008.jpg

 

Nakon promocije obnovljenog Audija A4 (uključujući S4 i A4 Allroad Quattro), pred nama je i modernizovani RS4 Avant.

 

196715-audi rs4 007.jpg

 

I ovde imamo promenjeni prednji deo sa crnom saćastom maskom, izmenjenim LED svetlima (opciono matrix LED) i doteranim branikom.

 

audi rs4 006.jpg

 

Pod haubom je 2.9 V6 bi-turbo agregat sa 331 kW/450KS i 600 Nm obrtnog momenta, u paru sa 8-stepenim tiptronic menjačem.

 

196716-audi rs4 005.jpg

 

Ovaj sportski karavan od 0 do 100 km/h stiže za 4.1 sekundu, a može do el. ograničenih 250 km/h (opciono i 280 km/h).

 

audi rs4 003.jpg

 

Fabrika navodi podatak o potrošnji goriva od 9.2 l/100 km i emisiji CO2 od 208 grama po km.

 

196717-audi rs4 002.jpg

 

Naravno, deo RS paketa čine i pogon na sva četiri točka, torque vectoring sistem, agresivniji izgled (proširenja blatobrana, veliki otvori za vazduh napred, set pragova, zadnji difuzor...), komplet većih točkova (od 19 ili 20 inča), sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, jače kočnice (opciono karbon-keramičke kočnice) i doterana unutrašnjost sa RS sportskim sedištima, volanom sa zaravnjenim donjim delom, 10.1-inčnim MMI ekranom, alkantarom i detaljima sa ugljeničnim vlaknima.

 

196718-audi rs4 001.jpg

 

Prodaja počinje još ovog meseca, po ceni koja u Nemačkoj iznosi 81.400 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg Carbuyer video: Test 2020. Audi A4

 

A4 je prošao kroz restajling, i to od čoveka (današnjeg šefa dizajna) koji je bio zadužen za A6 i A8, ali ne i za njega jer je tada drugi čovek bio na toj funkciji. Logično, učinio je dosta spolja da ga napravi da liči na veću braću, dok je unutra sa vrlo malo izmena u odnosu na verziju pre restajlinga:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test 2020. Audi A4

 

Audi je izbacio facelift modela A4. Obično se u takvim situacijama (spolja gledano) diraju plastike, tj. branici, stavljaju se nova svetla, čačka se ponešto oko paketa opreme...ali se lim, odnosno paneli ne diraju jer bi to tražilo veća ulaganja kad je proizvodnja u pitanju. Međutim, Audi je uradio sve ono što je uobičajeno kad je facelift u pitanju: tu su potpuno nova svetla napred, drugačija zadnja svetla, redizajnirao je branike, ali je promenio i krila, tj. dodao jednu dizajnersku ''foricu'' na bokovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Produženi 2020. Audi A4 L za Kinu

 

audi a4 002 kina.jpg

 

Audi je aktuelnu generaciju modela A4 (B9) značajno obnovio u maju ove godine, a uskoro će premijeru imati i restilizovana verzija produženog A4 L modela koji se od 2016. godine prodaje u Kini. Audi A4 L modelske godine 2020. će poput ostalih verzija iz A4 game dobiti drugačije branike, upadljiviju masku, doterana svetla (opciono i Matrix LED svetla), kao i novi dizajn alu točkova. A4 L će između ostalog moći da ima i Head-up displej, 12.3-inčnu digitalnu instrument tablu, MMI infotainment sistem sa 10.1-inčnim ekranom osetljivim na dodir, adaptivni tempomat, sistem koji vozača upozorava da je izašao iz svoje trake, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, parking assistant, Bang & Olufsen sound sistem...

 

audi a4  001 kina.jpg

 

A4 L je za 40 mm duži i ima 88 mm duže međuosovinsko rastojanje od regularne verzije što znači i povećani prostor za noge putnika pozadi. Za proizvodnju u Kini će biti zadužen tamošnji FAW-Volkswagen, a biće dostupne benzinske verzije 35 TFSI, 40 TFSI i 45 TFSI quattro (ovaj poslednji sa 2.0 litarskim turbo četvorocilindrašem sa 185KS).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

5de1a32f44890_unnamed(12).jpg.3703b0846eaa43b7ffea245ede425bad.jpg Pit-Stop video: Test 2020. Audi A4

 

 

 

 

Edited by neshaoct
popravio YouTube link

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...