Jump to content
FAS Euroauto Goran
Karlo2105

Lancia Lybra 2.4 JTD - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Lybra 2.4 jtd (103 kW) 165 000 km, drugi put u mjesec dana mi se dogodilo da neće upalit. Vergla ali ništa, putno računalo izbaci fuel feed/ignition/injection system failure. Prvi put kad mi se dogodilo pozovem frenda da me odšlepa ali njemu padne na pamet trest gepek kao zato jer je do goriva (zbog rezervoara jel) dok ja verglam. I auto UPALI čim je počeo trest gepek (naslonio se na rub i gore-dolje). Odma je nestala greška i auto 3 tjedna normalno pali, vozi, sve 5. I evo danas opet ista stvar, ujutro upalio sasvim normalno, napravio s njim 50-ak km po zagrebu, stao 2 puta i svaki put normalno upalio. Dođem doma, auto stoji nekih 45 min i neće upalit samo vergla. Izbaci istu grešku. Pozovem starog, protrese gepek na istu foru dok ja verglam i auto upali, greška nestane. Dijagnostika ništa nije pokazala. Serviser mi je reko ako mi se to još koji put dogodi da ćemo kod bošiste da on vidi šta bi moglo bit. Dijagnostika ništa ne pokazuje

Inače točim samo na OMV-u a baš prije nego što mi se to dogodilo prvi put, natočio sam na tiffonu (dobio od osiguranja bon 150 kn). 

Bosch pumpa ? Dizne ? Prljavština u gorivu ? Filter goriva ? Senzor bregaste ? Senzor radilice ? to mi ovako kao laiku pada na pamet

Jel imao itko slični slučaj u praksi ili da je čuo nešto takvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja be reka da je u pitanju neka prljavstina u rezervaru, pa upadne u ac pumpu, ti kad treses gepek ispadne i povuce gorivo... tako mi to lici...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tri puna tanka su od tad potrošena, i niti jednom se to nije dogodilo kad je bilo malo goriva u rezervoaru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemas ti Bosch pumpu,imas potapajucu pumpu u rezervoaru. Treba prvo nju izvaditi i pogledati kakvo je sito,da li je zaprljano,zapuseno,pa ocistiti po potrebi. Ujedno pogledaj imas li krsa po dnu rezervoara i to ocisti. Nije nikad preporucljivo voziti auto sa manje od recimo 10l goriva u rezvoaru,bas zbog toga da ne bi povukao krs sa dna,jer ne postoji idealno cist rezervoar osim kod novog auta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prljavštinu svakako treba očistiti, ali to oko količine goriva je urbana legenda. Pumpa je svakako na dnu rezervoara, i usisava gorivo sa dna (santimetar ili dva od dna). Da li preko toga ima još 10, 20 ili 50 litara potpuno je nebitno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa znam,logicno je to sto kazes,ali zasto onda svi pricaju da ne valja za pumpu voziti auto non-stop na rezervi? Mislim na price da zbog toga crkava i tako to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li je kod svih automobila isto rešeno, ali kod nekih se sama pumpa nalazi u gornjem delu rezervoara, iako naravno vuče gorivo sa dna. Kad u rezervoaru ima malo goriva, pumpa je suva i slabije se hladi, a to baš i nije zdravo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svim clanovima.novi sam na forumu i od skora vlasnik lybre.moj problem je sledeci.auto pali normalno ide super i tako dva dana.onda odjednom nece da upali super vergla nema gresaka ali nece da upali.kad skinem crijevo za dovod vazduha upali kao lud i poslije pali normalno 2-3 dana.i tako vec treci put.ima li neko ideju sta bi moglo biti.

hvala vam.

 

2002 g.

103kw  2.4jtd

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda protokomer,jesi probao da ga odkacis pa da probas,a mozda i egr ostao otvoren??

Share this post


Link to post
Share on other sites

prva selna do motora sad da li prije ili poslije ne znam.


Mozda protokomer,jesi probao da ga odkacis pa da probas,a mozda i egr ostao otvoren??

 

nisam,probacu sledeci put kad ne mogne da upali.danas pali citav dan normalno.a jel ima neka klapna za vazdu pa da ona zastopa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa klapna za gasenje motora je tu gde si skidao crevo.

Mozda ona nekad ostaje  zatvorena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da glavi,verovatno da je mnogo prljava ako je ona,vidi skini crevo sto ide na aktuator klapne vozi neki dan pa ako se ne gasi ona je ili je ocisti malo ribanje i bice ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima za gasenje na usisu se nalazi.

 

Moguce da glavi,verovatno da je mnogo prljava ako je ona,vidi skini crevo sto ide na aktuator klapne vozi neki dan pa ako se ne gasi ona je ili je ocisti malo ribanje i bice ok.

hvala,cekam sledeci put kad ne mogne upaliti

Pa klapna za gasenje motora je tu gde si skidao crevo.

Mozda ona nekad ostaje  zatvorena.

hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skini to crevo i pregledaj kako radi klapna, da slucajno ne glavi negde.

Mozda ne moras da cekas da te za.ebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da glavi,verovatno da je mnogo prljava ako je ona,vidi skini crevo sto ide na aktuator klapne vozi neki dan pa ako se ne gasi ona je ili je ocisti malo ribanje i bice ok.

jel mislis na crijevo od vakuma pa da mi stalno bude otvorena klapna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne crevo sluzi da kada ugasis auto povuce klapnu na dole i ugasi auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

danas opet nece da upali. klapna je otvorena, kuckao sam po egr-u i nista. cim sam skinuo crijevo od vazduha uali normalno i citav dan pali normalno. ima li sanse da je nesto oko interkulera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...