Jump to content
FAS Goran
Karlo2105

Lancia Lybra 2.4 JTD - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Ćao svima. Moja lybra 1.9 neće da pali. Naime, juče i prekjuče verhla odlično, ali neće da upali. Razmišljao sam što je problem, da nije sa grijačima. Odšlepao sam auto do majstora i prijavio je grešku U1600, greška sa ključem. Resetuje grršku, ali čim proba da se startuje motor opet isti problem i ista greška. Imam rezervni ključ, ali je servisni, nema na sebi ni komande za otključavanje ni ništa. Ali uz ključ ima i jedan plastični dio kao fleškica, mali, ne znam da li je to za neki računar da se isključi alarm ili nešto, ne znam. Uglavnom, auto je kod majstora, ali bih za olio ako imate neku ideju šta bi moglo biti u pitanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko košta imobilajzer, ako je crkao, da li se može lako naći? To za kodiranje ključa se može vjerovatno relativno lako srediti

Share this post


Link to post
Share on other sites

mora prvo da utvrdis sta je crklo ako je do  imobilajzera  ili kljuca  nije opasno   potrazi u  auto otpade   novo je skupo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

U1600 - Electronic key not recognized.

Da je crkao immobox ne bi mogao da radi dijagnostiku motornog racunara,jer preko njega ide.

99% pukao transponder u kljucu.

Obican majstor nece moci da zavrsi kodiranje kljuca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstor mi je iaključio kod. Ostala je lampica uključena na instrument tabli on je skinuo i stavio "čepić" na mjesto lampice, da ne svijetli inst.tabla. Da li je moguće da nije mogao da isključi kod od paljenja, a da se lampica isključi? Cijena popravke - 70e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

 

eto ljetnog problema. Vozim normalno auto, parkiram, i nakon par sati ga zelim upalit, i on samo okrece, i okrece ali nece upalit. Ne gori check engine lampica. Zovem prijatelja koji ima dijagnostiku, i on ocita dvije greske:

P0235 - Senzor tlaka prednabijanja

P0236 - Ventil tlaka punjenja

 

Nakon sto je ocistio greske, auto sam upalio. To je bilo u ponedjeljak. Jutros ujutro, trebam ic na posao, ista stvar, auto nece da upali.

 

EGR ventil cist kao suza, nedavno sam promjenio MAP senzor (kupio novi na eBayu).

 

Da li da kupim novi ventil tlaka punjenja, sumnjam na njega. Nije neka investicija, cca 400 hrk, a novo je novo.

 

E da, nedavno mi je jedan otkrio u onom T spoju da je bio zastopan, pa ga je rijesio. 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam odakle ti opis koji si naveo. Ja sam našao sledeće:

 

P0235 - Turbocharger/Supercharger Boost Sensor 'A' Circuit Malfunction

P0236 - Turbocharger/Supercharger Boost Sensor 'A' Circuit Range/Performance
 

 

P0235 sam ja imao skoro. To je greška u MAP senzoru, tj. treba ga zameniti. Ova greška obavezno uključuje Check Engine. Ja sam sa P0235 bez problema startovao motor, koji radi mirno, ali nema snage. Dakle, po sudeći prema mom iskustvu, P0235 nije uzrok da ne možeš da startuješ auto.

 

Ali, P0235 kombinovan sa P0236 možda već nešto više znači.

 

Rekao bih da svakako treba da zameniš MAP senzor. Nije problem zameniti ga.  Ja sam našao Bosch za oko 30 €, i sam sam ga zamenio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam takav opis dobio na dijagnostici. 

 

MAP senzor sam zamjenio, uzeo jedan drugi, ne moguce da je i taj los. 

 

A sto je taj Boost Sensor A C? To je njemu MAP? 

 

Probat cu vratit stari, njega sam skinuo i ocistio ali nisam vratio stari.

 

Nekako me taj ventil gnjavi da bi bio problem. 


E da, meni se Check engine palila uvijek u 4. brzini nakon 3.000 okretaja, i to bi se upalila i ugasila. Auto normalno dimi, nista ekstra. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo update koji ne obecava.

 

Sada smo probali dijagnostiku i ne javlja nikakvu gresku, a auto i dalje nece zapalit. I sad smo dosli do zida, ne znamo kamo dalje gledat. 

 

Utvrdili smo da gorivo dolazi do motora, utvrdili smo da nije problem u kljucu (blokada motora) i utvrdili smo da je zupcasti ok.

 

Imate kakvih ideja? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je već problem. Pada mi na pamet senzor radilice i / ili senzor bregaste, ali to bi moralo da se vidi na dijagnostici. Ja sam amater, za ovo ti treba neko profi. 

 

Boost senzor je MAP senzor. To je senzor koji meri pritisak u usisnoj grani, dakle, koliki je pritisak nabila turbina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozajmi senzor radilice i probaj. Lako se skida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plan nam je nabaviti od ducana senzor radilice i bregaste pa probat.

 

Stvarno cudno da dijagnostika vise nista ne pokazuje, nema nikakvih kvarova, cak smo je isli testirati, kad smo iskopcali MAF, dijagnostika je pokazala da je greska na MAF-u, kad smo iskopcali MAP, ista stvar.

 

Mehanicki gledano motor je sasvim ok, jucer je normalno radio, sve bez problema, jutros nije zapalio, i eto od tada je tako.

 

U petak rasturamo auto, pa cu pisat tijek radova.

 

Ona situacija u kojoj ni mehanicar ne zna sto mislit, no obojca mislimo da je neka glupost elektronicka koja je na ovim suludim 40C temperaturama jednostavno poludjela. 

 

 

Tehnicko pitanje, ako ventil tlaka punjenja ne radi, da li bi utjecao u kombinaciji s MAP-om na paljenje motora? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je otpor koji ima ispravan senzor na Stilu   

 

senzor_radilice_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi, razumem ja hrvatski: ventil tlaka punjenja. Ali ne razumem koji je to deo ? Koji je to ventil ? Šta je to ? Šta bi on trebalo da radi ? 

I sama jezička konstrukcija mi je nerazumljiva. "Ventil punjenja" može, ali "ventil pritiska" (tlaka) ne može.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može i ovo onda da bude  

 

image.jpg

 

overboost, reguliše da max. pritisak ne pređe zadate vrednosti tj da turbina ne prepunjava.

Ali bez obzira na to motor treba da upali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, stvarno sada slusam svaku ideju. I dalje mi je jako cudno sto je auto dan prije radio normalno, dosao sam na parking, ujutro sjeo u auto i auto nece da upali. Takodjer cudno je da elektronika ne pokazuje nikakvu gresku. Mehanicki kvar sigurno nije. 

 

Bojim se da je visoka temperatura ovih dana napravila nesto elektronici, samo ne znam sto.

 

Tehnicki, dizel bi trebao upalit i bez turbine, tj. da turbina ne valja, on bi zapalio samo ne bi radio kako treba. 

 

 

Nista, sutra prvi fokus na senzore bregaste i radilice oni mogu ako ne rade kako treba blokirat paljenje auta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

za turbinu -- moj komsija taksista je izvadio komplet turbinu doduse iz stila 1.9 jtd i tako auto vozi vec 2 god. taksira sa autom po bgd-u , cak je tako isao i za crnu goru --- auto ide normalno tj. ubrzava normalno negde do 120km a posle toga teze ubrzava npr. kao golf 2 dizel nekada , ali na kraju ubrza - ja ga vozio i cudio se.

ovo ti kazem da i ne valja turbo auto bi trebao paliti i ici ......... e sad sto tebi ne pali a dijagnostika nista ne prikazuje je bas cudno , i da je nesto od elektronike dijagnostika bi trebala to ocitati ........ 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...