Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
autoremont_stankovic

Yugo - problem sa temperaturom motora

Recommended Posts

Zdravo drugari imam nekih problema sa yugom pa mozda znate sta je. U toku voznje podigne mi se temperatura preko pola i pocne da trokira i ugasi se. Ja izadjem podignem haubu i pogledam 2 creva na termostatu vruca, a jedno hladno. Ja kupim termostat koji otvatra na 84 stepena zamenio ga i opet isto zeza. da lije do termostata. ili nesto drugo. hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj bez termostata pa vidi sta se desava. Malo je nelogicno da se gasi zbog temperature . . .


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi kako se okrece dok radi motor kad se zagreje da ona mozda ne glavi a sad konkretno za to kakve je ne znam kako mozes da proveris.
Pretpostavljam da znas gde je al ajde da napisem, zakacena je za blok gledano spreda sa leve strane iza motora i klinasti kais ide preko nje.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reci ti meni ticma ovako : (i ti Stankovicu)

 

Imam juga 1.1 sa plinom, sve jedno plin ili benzin temperatura se podigne ne na pola nego taman preko plavog polja tj na nekih 20-30%

 

E sad, sta ce biti da je pre - davač na motoru ili termostat?

 

I koji uopste termostat treba da ide na taj 1.1 motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod yuga moze da cesto trokira I zbog struje. Pregledaj instalaciju paljenja: bobinu, promeni svecice. Za gas su ti najbolje NGK V-line... pravljene su spec.za gas... zaboravio sam model, al pitaj prodavce ili potrazi na forumima... pisano je o tome. Jednom me je mucila bobina - sa slicnim simptomima (osim temperature creva, sto moze biti iz nekog drugog razloga). Ako mozes pozajmi od nekoga pa probaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jankovicu to je termostat sigurno ;)
A sto se tice yuga, moze da dize i temperaturu zbog pomerenog paljenja, zbog lose struje tesko. Sve se to da resiti za max pola sata samo kad znas.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas 84 i 87. Ja licno dok sam vozio uzima sam taj od 87 posto DMB bolje radi na visokoj temperaturi i nikad mu nista nece faliti ;)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoce da dize temperaturu i ako je pritisak prevelik u crevima i ne moze termostat da ti otvori, a pritisak ti moze biti veci zbog tri stvari

 

1. membrana na isparivacu ona iza debela ti je losa pa ti pusta plin u sistem za vodu i tako povecava pritisak

2. duva ti motor kompresiju u vodeni prostor

3. ne valja ti cep od hladnjaka posto mora na odredjeni pritisak da podikne oprugu i pusti pritisak u prelivnu posudu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa vidis da sam od pocetka pisao sta moze biti ali mozda su i dve stvari povezane pa se iskomplikuje.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...