Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada
neshaoct

Toyota Supra

Recommended Posts

I 2.0 Turbo je uzet od BMW-a:

 

Toyota GR Supra 2.0L Turbo

 

toyota supra 2.0 03.jpg

 

Nakon prve verzije nove Supre sa 3.0 šestocilindričnim motorom koji ima 340KS i 500 Nm, Toyota će kasnije ove godine u Evropi ponuditi i Supru sa slabijim, i to 2.0 turbo četvorocilindričnim agregatom. Iako će biti slabija (i jeftinija), to ne znači da ova nova verzija neće biti zabavna za vožnju, navode iz Toyote.

 

toyota supra 2.0 02.jpg

 

Toyota GR Supra 2.0L Turbo će raspolagati sa 258KS i 400 Nm obrtnog momenta, u paru sa ZF osmostepenim automatskim menjačem. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5.2 sekunde, dok je najveća brzina el. ograničena na 250 km/h. Osim toga, GR Supra 2.0L Turbo je i 100 kg lakša od snažnije verzije, a ima i raspored težine 50:50.

 

toyota ssupra 2.0 01.jpg

 

Deo opreme će činiti i 18-inčni alu točkovi, audio sistem sa četiri zvučnika, 8.8-inčni displej, sportska sedišta sa crnom alkantarom, sistem za prepoznavanje pešaka i biciklista, održavanje vozila u kolovoznoj traci, sietem prepoznavanja saobraćajnih znakova. Nudiće se i tri opciona paketa (Connect, Sport i Premium), a tu će biti i specijalno izdanje Fuji Speedway edition (metalik boja, mat crni točkovi od 19 inča, crveni retrovizori, detalji od ugljeničnih vlakana i crveno/crna alkantara u unutrašnjosti). Cena za GR Supru 2.0L Turbo će biti saopštena naknadno, pred početak prodaje koji bi trebalo da bude u martu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže i Toyota Supra GRMN sa skoro 400 konja

 

193984-toyota gr 01.jpg

 

Snažnija Toyota Supra GRMN će se pojaviti ove godine, bar tako tvrde japanski mediji. Toyotu Supru GRMN će pokretati 3.0 redni šestocilindraš sa turbom koji razvija 395 KS. Ovaj model će biti olakšan korišćenjem komponenti napravljenih od ugljeničnih vlakana, karoserija će biti ojačana, a oslanjanje poboljšano. Očekuje se i nešto agresivniji izgled.

Glasine o snažnijoj Supri kruže već dugo, a glavni inženjer Tetsuya Tada je najavio nameru za predstavljanje novih verzija ovog coupea svake godine. Snažnija Supra verovatno neće imati manuelni menjač, a to je pokazatelj da postoje prioriteti kada je reč o investicijama. Toyota može da napravi snažniji Coupe ili da razvije manuelni mjenjač, ali ne oboje istovremeno. Toyota ne bi trebalo da ima problema sa povećanjem snage Supre jer je britanski tjuner ''Litcfield'' samo remapiranjem ECU jedinice podigao snagu na 420 KS sa standardnih 335 KS. Čak i Toyotina trkačka Supra GT4 razvija 429 KS iako je pokreće isti 3.0 kao i drumski (putnički) model.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondie.jpg SupercarBlondie video: Stara i nova Toyota Supra

 

2020. GR Toyota Supra ''protiv'' stare Supre:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar video: Toyota GR Supra

 

Kada Toyotinim stručnjacima date BMW Z4 da ga unaprede, nastane ovaj auto - Toyota GR Supra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

wheelsaustraliayoutube.jpg WheelsAustralia video: Toyota Supra

 

Japanski automobili su oduvek bili pomalo različiti od ostatka sveta, naročito njihovi sportski, modeli orijentisani na vozačko uživanje. Među svima njima verovatno je Toyota Supra izgradila najjači status u ostatku sveta. Sada imamo novu Supru, ali je stvar malo drugačija jer počev od toga da se ne pravi u Japanu, do toga da joj je i ključ od BMW-a:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor1us.jpg Motor1 video: Toyota Supra sa 4 cilindra

 

2.0 sa 4 cilindra i turbom koji pravi 255 konja, upareno sa ZF automatikom sa 8 stepeni prenosa, tj. istim menjačem kao i u verziji sa 6 cilindara. Ova verzija je 1.1 sekundu sporija do stotke od jačeg brata (5.0 vs 3.9 sekundi):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR Supra sa 387KS

 

200607-toyota supra gr03.jpg

 

Skoro paralelno sa predstavljanjem jeftinije GR Supre koju pokreće dvolitarski četvorocilindarski motor sa 258 KS, Toyota je predstavila i verziju čiji trolitarski 6-cilindarski motor umesto 340 sada raspolaže sa 387 KS. Ako zaboravimo na Supru GT4 (430 KS) koja je napravljena samo za trkanje, najsnažniju Supru pete generacije koja se može registrovati i koristiti na javnim putevima sada pokreće linijski trolitarski 6-cilindarski motor koji umesto dosadašnjih 340 KS razvija 387 KS i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta.

 

200608-toyota supra gr02.jpg

 

U Toyotinom odeljenju ''Gazoo Racing'' pored zahvata na BMW-ovom biturbo motoru, čiji se potencijal na zadnju osovinu i dalje distribuira posredstvom ZF-ovog 8-stepenog automatskog menjača, pobrinuli su se i oko elemenata adaptivnog oslanjanja i upravljačkog sistema, a snažnija Supra od 0 do 100 km/h stiže za 4.1 sekundu i sasvim sigurno može da razvije znatno više od elektronski ograničenih 250 km/h.

 

toyota supra gr01.jpg

 

Bez obzira na izbor motora i paket opreme, potencijalni kupci GR Supre koja će u prodaji biti od juna mogu da računaju na 8.8-inčni displej multimedijalnog sistema, a u Toyoti su pripremili i nekoliko još bogatijih opcionih paketa s kojima stiže vrhunski audio-sistem sa 12 zvučnika i nekolicina sigurnosnih i sistema za asistenciju vozaču. Ekskluzivitet svakako pripada brojčano ograničenom modelu GR Supra A91 Edition koji će biti ponuđen u 1.000 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...