Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Toyota Supra

Recommended Posts

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Manhart Toyota Supra na Autobanu

 

Fabrički 3.0 TwinPower (B58) redni šestak sa 340 konja i 500 Nm podignut je na 450 konja i 650 Nm.

Naravno, nije to jedina izmena koju je uradio Manhart - drugi izduv, KW (ili H&R) opruge, drugačije točkove...kompletnu listu izmena možete videti na Manhart sajtu klikom ovde.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Toyota Supra dobija motor iz novog BMW-a M3?

 

193984-toyota gr 01.jpg

 

Toyota je početkom 2019. godine nakon glasina, najavnih i različitih fotografija koje su kružile internetom zvanično predstavila dugo očekivanu novu generaciju kultne Supre. Pritom se odmah znalo da će projekat biti usko vezan uz BMW sa kojim Toyota ima partnerstvo. Aktuelna Supra GR tako ispod haube ima 3.0 šestocilindarski motor iz BMW-a Z4, i to sa 340 KS i 500 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi putem 8-stepenog automatskog menjača na zadnje točkove, dok ubrzanje do stotke iznosi 4.3 sekunde. To su sasvim solidne brojke, ali ima i onih koji žele jaču verziju, a čini se da će im se želje ostvariti!

 

Naime, krenule su glasine da će na tržište doći GRMN verzija sa motorom iz novog BMW-a M3 sa 510 KS. Tako piše japanski sajt Bestcarweb.jp koji se poziva na insajderske izvore iz kompanije. Snaga će se prenositi na zadnje točkove putem 7-stepene automatike, a zabava će zbog silne snage biti zagarantovana. Pomenuti sajt govori i da u BMW-u nisu bili oduševljeni činjenicom da bi partnerstvo između ova dva brenda oko Supre uključivalo i ''pozajmljivanje'' M motora, pa se tako pominje da bi ta jača verzija Supra bila limitrana na tek 200 primeraka, čime prodaja modela M4 i M3 ne bi bila ugrožena. U svakom slučaju, sa nestrpljenjem ćemo čekati nove informacije za ovu supru Supru koja bi mogla da postane pravi kolekcionarski primerak u budućnosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR Supra na testu ''severnog jelena''

 

toyota supra los test.jpg

 

Toyota GR Supra nije položila ispit ''severnog jelena'' sa odličnim ocenama. Najveća brzina kojom je Supra uspešno prošla ispit iznosi tačno 77 km/h. Između ovog pokušaja i prethodnog (neuspešnog), bilo je nekoliko da bi se vozač bolje navikao na vozilo. U oba slučaja, automobil je reagovao sigurno i sa umerenim naginjanjem karoserije. Izabrani režim vožnje je bio ''normal''.

Izvršeno je više pokušaja pri većim brzinama, ali su svi bili neuspešni, mada automobil ni u jednom trenutku nije reagovao iznenadno ili nepredvidivo. Najveća razlika pri većoj brzini se ogledala u povećanom proklizavanju prednjih točkova, što je za posledicu imalo rušenje čunjeva. Tokom manevra izbegavanja, vozač je imao osećaj da je za upravljačem potreban period prilagođavanja duži nego što je to uobičajeno. Brzina odziva je promenljiva, što znači da je pri prvim stepenima okretanja upravljač mnogo sporiji nego u onim koji slede. Zbog ove karakteristike, vozač je ponekad, da bi ostvario željenu putanju, pomerao volan više nego što je to bilo potrebno.

 

Slalom

U okviru ove vežbe, koja nije simulacija neke nepredviđene okolnosti na putu, upravljački sistem Supre pruža prednosti kada se vozač navikne na smanjene pokrete na volanu. Ipak, nema dovoljne povratne informacije vezane za kontakt točkova sa asfaltom, što je ipak prilično poželjan atribut kod sportskog vozila kao što je ova Toyota. Automobil prolazi čunjeve tečno, okretno i sa vrlo umerenom, a ponekad i gotovo neprimetnom intervencijom kontrole stabilnosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

3D Design Toyota Supra

 

3d supra 3s.jpg

 

Japanski 3D Design se sem novog BMW-a Z4 pozabavio i doterivanjem njegovog tehničkog rođaka - Toyote Supre. Najupadljivije promene sadrže novi prednji spojler, set pragova, spojler na poklopcu prtljažnika i zadnji difuzor (od ugljeničnih vlakana).

 

3d supra 2s.jpg

 

U paketu su još i komplet petokrakih alu točkova, nove izduvne cevi, kao i set aluminijumskih pedala i detalji od ugljeničnih vlakana u enterijeru.

 

3d supra 1s.jpg

 

Na kraju, 3.0 šestocilindrični turbo motor je dobio još 190KS, ali 3D Design u kratkoj vesti ne navodi podatke o ubrzanju i najvećoj brzini.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: Test 2021. Toyota GR Supra 3.0

 

382 konjske snage i 500 Nm obrtnog momenta. Isti je motor kao i u Supri od pre par godina, ali je snaga tada bila 335 konja, međutim izašla je na tržište i Supra sa 2.0 motorom (255 KS) i morala se napraviti ozbiljnija razlika u snazi između te dve varijante Supre. Tako je ova 3.0 pojačana za skoro 50 konja. Time je Supra ustvari dobila iste cifre kao njen brat BMW Z4 koji je od starta i istog motora imao 382 KS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Supra u Srbiji

 

206547-toyota supra srb.jpg

 

Paralelno sa početkom prodaje na ostalim evropskim tržištima, nova Toyota Supra stigla je i kod nas. Sportsku mašinu u koju se ugrađuju motori 2.0 i 3.0 sa 258 i 340 konjskih snaga mogli su da isprobaju kupci, ali i novinari. Za tu priliku Toyota Srbija dovezla je veći broj primeraka sa belgijskim tablicama, direktno iz centrale Toyote. S obzirom da auto ima izuzetne sportske karakteristike za koje je, između ostalog, zaslužna idealna raspodela mase, logično je bilo da se test vožnje obave ne samo na javnim putevima već i na stazi. Upravo taj deo je nešto što Toyotu Supra izdvaja od svih ostalih sportskih automobila. Kako i ne bi, kad duga tradicija u proizvodnji visokoperformansnih modela nalaže da i najnovija generacija bude u samom vrhu klase. Pogledajte detaljan spisak opreme i cenovnik koji je objavljen na zvaničnoj stranici uvoznika.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotv.jpg Toyota GR Supra - promocija u Srbiji

 

Ekipa emisije MobilAuto je imala priliku da, pre nekoliko dana u organizaciji kompanije Toyota Srbija, prisustvuje promociji nove, pete generacije Toyote GR Supre:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume video: Test Toyota GR Supra

 

Mamac za auto novinare, ali i ''civilne'' vozače. Da li je delotvorniji od Vijagre?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT video: Test na stazi Toyota Supra GR 2.0

 

Na stazi je Mladen Alvirović testirao novu Toyota Supru 2.0 GR. Mnogi od vas su se pitali da li je ovo prava Supra jer je nastala na istoj osnovi kao i BMW Z4.

Kad je Toyota Supra Fuji Speedway Edition već stigla u Srbiju, red je i da je malo namučimo. Na stazi smo proverili i ko je brži - Supra ili Porsche Cayman T

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test 2021. Toyota Supra

 

6.000-7.000 evra manje i 2 cilindra manje ispod haube - Supra sa 2.0 BMW motorom sa 258KS/400 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

testdriventv.jpg TestDrivenTV video: Proba 2020. Toyota GR Supra

 

Toyota sa novom Suprom nije imala zadatak samo da napravi novi auto, već takav novi auto koji će biti odlična osnova za dalja unapređenja, modifikacije jer je stara Supra baš zbog toga stekla kultni status - kao auto koji može da izdrži skoro sve:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Supra Mk4 iz 1994. na prodaju za 150.000 evra

 

toyota supra stara03.jpg

 

Znamo da u današnje vreme elektrifikacije i sve većeg broja novih modela, kultni stari primerci koji su pritom u odličnom stanju drže svoje cene, a ponekad su iste čak i suludo visoke. Među njima je i Toyota Supra četvrte generacije koja zauzima posebno mesto u srcima ljubitelja marke. Pritom je velika većina pomenutih Supri Mk4 tjunirana i dorađena na različite načine, čime se cena najčešće smanjuje. Ipak, primerci u tzv. ''stock'', odnosno originalnoj serijskoj verziji su itekako cenjeni. Jedan takav je osvanuo na eBay-u. Vlasnik iz Kalifornije za nju traži izuzetno visoku cifru - čak 150.000 evra! Pritom ističe da je reč o jednom od retkih primeraka bez ikakvih modifikacija, koji je od 1994. godine kada je proizveden do sada prešao tek oko 16.700 kilometara.

 

toyota supra stara02.jpg

 

Novog vlasnika čeka automobil na kome je odrađen servis i na kome se nalaze nove gume (zamenjene zbog starosti, a ne istrošenosti). Tu je i originalna servisna knjižica, a kao jedna od glavnih pogodnosti se ističe ručni menjač koji je puno poželjniji od stare automatike.

 

toyota supra stara01.jpg

 

Slike potvrđuju da je automobil u odličnom stanju, ali ostaje da se vidi da li će vlasnik uspeti da inkasira čak 150.000 evra za svoju Supru...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autodealyoutubelogo.jpg AutoDeal video: Test 2020. Toyota GR Supra

 

Osporavana i hvaljena saradnje Toyote i BMW-a u vidu pete generacije Supre - na testu je njena jača verzija sa 3.0 šestakom sa 355 konja/500Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljena Toyota GR Supra Sport Top Edition

 

toyota soft top.jpg

 

Toyota je za ovogodišnji SEMA360 show najavila novu GR Supru u Sport Top Edition izdanju, i to sa krovnim panelima koji mogu da se uklone:

 

 

GR Supra Sport Top Edition je takođe dobila i veći prednji spojler, set upadljivijih pragova i veći zadnji difuzor, a više detalja tek sledi.

 

Toyota Supra ornamental.jpg

 

Takođe, Toyota je pripremila i Supru Ornamental Conifer za čije doterivanje se pobrinuo britanski umetnik Nicolai Sclater:

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

SARD Toyota GR Supra sa 500 konja

 

sard supra04.jpg

 

Japanski SARD je pripremio ograničenu seriju od samo 20 primeraka modifikovane GR Supre koja raspolaže sa 500 konja i 686 Nm obrtnog momenta.

 

sard supra03.jpg

 

Osim pojačanog 3.0 šestocilindričnog turbo motora, u paketu su između ostalog i titanijumski izduvni sistem, podešavajuće oslanjanje, Alcon kočnice, 20-inčni točkovi, gume Bridgestone Potenza S007A, widebody kit (proširenja blatobrana, prednji branik sa većim otvorima za vazduh, set pragova, zadnji difuzor...), dodatni otvori za vazduh, kao i elementi od ugljeničnih vlakana.

 

sard supra02.jpg

 

Na kraju, cena za sve ovo nije mala i iznosi 12.500.000 jena (100.525 evra).

 

sard supra01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart Toyota Supra

 

Manhart supra 03.jpg

 

Toyotina GR Supra je ponovo prošla obradu kod Manharta, nakon što je u aprilu ovaj tjuner već prikazao Supru GR 450.

 

Manhart supra 02.jpg

 

Sada je stigla njihova još jača Supra GR 550, i to sa 3.0 šestocilindričnim turbo motorom koji ovde razvija 550KS i 770 Nm obrtnog momenta. Podaci o ubrzanju i najvećoj brzini se u kratkoj vesti ne navode.

 

Manhart supra 01.jpg

 

U paketu su i AC Schnitzer prednji spojler, set pragova, sportski izduvni sistem, KW oslanjanje, jače kočnice, alu točkovi od 20 inča u Satin Black izdanju, dekorativne trake, opciona zlatna folija za eksterijer i doterani enterijer po želji klijenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg TopGear: Toyota GR Supra drift

 

Zovu je Toyota GR Supra, MKV Supra, A90 Supra, BMW Z4 sa krovom. Kako god da je zovete, auto ima 335 konja i pogon pozadi što znači da je odličan za drift - što nam Stig pokazuje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR Supra Sport Top

 

209868-toyota-gr supra top01.jpg

 

Toyota je za ovogodišnji digitalni SEMA360 show pripremila GR Supru u Sport Top izdanju, i to sa krovnim panelima koji mogu da se uklone.

 

209869-toyota-gr supra top02.jpg

 

GR Supra Sport Top je takođe dobila i Absolute Zero boju, veći prednji spojler, set upadljivijih pragova, veći zadnji difuzor, doterana zadnja svetla i centralno postavljene izduvne cevi.

 

209870-toyota-gr supra top03.jpg

 

Kao inspriracija za ovaj unikatni automobil je poslužila targa Supra A80, a ostaje da se vidi da li će Toyota jednog dana ponuditi i serijsku GR Supru Sport Top.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Futuristična Toyota Supra

 

toyota supra 2030 01.jpg

 

Eksterijerni dizajn A90 Toyota Supra modela nije baš oduševio sve ljubitelje ovog auto brenda, ali šta ako je neko odlučio da ga učini lepšim? Prikazi koje gledate dolaze iz Flat Hat 3D studija. Renderi prikazuju Supru koja nije samo spremna da se suoči sa apokalipsom, već ima i terenske sposobnosti i može da vozi bilo gde i zahvaljujući svojoj neprobojnoj spoljašnjosti koja bi mogla da zaštiti sve putnike. Na osnovu fotografija, možemo zaključiti da bi ovo bilo savršeno vozilo za Betmena, zar ne?

 

Toyota-Supra 2030.jpg

Iako bi se moglo reći da futuristička Supra malo podseća na Cyberpunk Tesla kompanije, direktna inspiracija zapravo je uzeta od Karlmann Kinga, najskupljeg SUV-a na svetu koji je kineska kompanija IAT predstavila još početkom 2018. godine. Prednji kraj automobila ima vrlo malo zajedničkog sa standardnom Suprom, osim osnovnog oblika haube i šiljatog nosa. Farovi su uklonjeni i zamenjeni tankim LED jedinicama. Bočne strane automobila su posebno upečatljive i otkrivaju skup masivnih točkova sa terenskom gumom i raširenim, kvadratnim lukovima točkova. Ipak, zadnji deo koncepta je možda naš omiljeni aspekt, zahvaljujući oštrim zadnjim svetlima i LED lampicama. Trenutno, ovaj auto je samo vizija Flat Hat 3D studija, ali ne bi nas čudilo da u narednim godinama dobijemo nešto slično ovom vozilu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autonomna Toyota Supra koja može samostalno da driftuje

 

210603-toyota drift 02.jpg

 

Toyota je u saradnji sa Univerzitetom Stanford razvila autonomnu verziju modela Supra koja može samostalno da driftuje. Napravljen je kako bi pomogao Toyoti da razvije sofisticirane algoritme za kontrolu koji povećavaju vozačke sposobnosti ljudi i unapređuju njihovu bezbednost. Na projektu zajednički rade Toyota Research Institute (TRI) i Dynamic Desing Lab - laboratorija pri Univerzitetu Stanford. TRI ističe da se većina saobraćajnih nesreća dešava u svakodnevnim situacijama, u drugim situacijama vozači možda moraju da naprave manevre koji će približiti vozilo do granica ili ponekad preko granica upravljivosti.

 

210604-toyota drift 01.jpg

 

Automobil koji može kontrolisano da proklizava sa malo ili bez ljudske intervencije može pomoći vozaču kada ''mora da izvrši manevre koji su izvan njegovih mogućnosti'' kako bi se izbegao sudar. U ovom slučaju, sistem bi kontrolisao proklizavanje do kojeg je došlo zbog naglog pokušaja izbegavanja ili loših uslova na putu. Kada bude dostupna, tehnologija će postati još jedan izuzetno koristan pomoćni sistem za vozača.

Iz Toyote poručuju da sigurnosnu tehnologiju nameravaju da dele sa svima kako bi se što više koristila na putevima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Toyota GR Supra 2.0

 

Da li je veličina motora najbitnija? Ili, ipak vredi i to što je skoro 10.000 evra jeftinija od 3.0 šestaka... 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: 2021. Toyota GR Supra 2.0

 

Spolja se ova slabija varijanta prepoznaje po malo manjem prečniku auspuha i 18-cama umesto 19-ca:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Toyota Supra 3.0 vs 2.0 vs Mk4

 

260 konja ima Supra sa 2.0 motorom, 340 ona sa 3.0 šestakom (obe imaju automatik sa 8 brzina), dok stara Supra ima takođe 3.0 ali sa 320 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...