Jump to content
FAS Goran
chikavili

Ford Mustang

Recommended Posts

Počela proizvodnja 2016 Shelby Mustanga GT350R

 

 

U fabrici Flat Rock je pre nekoliko dana i zvanično počela proizvodnja modela Shelby GT350R, i to u prisustvu Billa Forda. Automobil pokreće 5.2 litarski V8 motor sa 526KS i 581 Nm obrtnog momenta, u paru sa Tremec šestostepenim manuelnim menjačem, dok je pogon na zadnje točkove (deo paketa čini i Torsen LSD diferencijal).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hennessey Ford Mustang GT Cabrio HPE750

 

140084-hennessey%20hpe%20111.jpg

 
Američki Hennessey je pored Venoma GT sa 1451KS i Forda F-150 VelociRaptor sa 650KS na sajmu SEMA u Las Vegasu posetiocima prikazao i Mustang GT Cabrio sa HPE750 paketom.
 

140082-hennessey%20hpe%201.jpg

 
Broj u imenu paketa znači da 5.0 litarski V8 motor sada raspolaže sa 750KS (pre svega uz pomoć kompresora i novog izduvnog sistema), a deo paketa čine i Hennessey CarbonAero body kit (novi prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor i spojler na prtljažniku), modifikovano oslanjanje, jače kočnice, komplet novih točkova...
 

140083-hennessey%20hpe%2011.jpg

 
Hennessey navodi da ovaj Mustanga GT Cabrio sada može da postigne maksimalnu brzinu veću od 320 km/h.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford Mustang GT: Sprinter na duge staze

 
Poslednja generacija legendarnog američkog sportsog modela ne pleni samo ''mišićima'', jer je očigledno da se ispod, na oko snažnog tela, krije i odlično tempirana forma, vrhunska kondicija i brzina.

 

TOP4138.jpg

 
Ako bi trebalo napraviti spisak deset kultnih sportskih automobila svih vremena, po oceni mnogih zaljubljnika, na toj listi bi se svakako našao i Ford Mustang. Ako bi kojim slučajem izbor suzili na američke automobile, Mustang bi se svakako svrstao u prva tri. U pitanju je automobil koji od šezdesetih godina prošlog veka predstavlja san mnogih vozača, posebno u Americi.
 

TOP4129.jpg

 
U Evropi, mišljenja o ovom automobilu su uvek bila podeljena. Mnogi ga obožavaju, jer predstavlja neku vrstu egzotike, dok je kod određenog broja vozača bio omražen, jer raniji Mustanzi tehnički nisu bili ni blizu perfekcionizma koji se kod evropskih automobila podrazumevao.
 

TOP4145.jpg

 
Vremena se menjaju, globalizacija uzima maha, a kod poslednje generacije popularnog američkog sportiste, posebno je interesantno to što će od sada moći da se kupi i u Evropi, putem Fordove ovlašćene mreže prodavaca, a cena je već formirana i za naše tržište.
 

TOP4004.jpg

 
Ipak, mi smo se ovaj put zaputili do Budimpešte, kako bi u okviru međunarodne prezentacije novog Mustanga, testirali njegovu šestu generaciju, koja po mnogima predstavlja prekretnicu u decenijskoj istoriji. Još promocijom prethodne, pete generacije, u Fordu su uspeli da pronađu idealan balans između modernog i retro, a sada je taj koncept dodatno izbrušen, i može se reći, doveden do perfekcije. U moru test automobila odabrali smo limun žutu verziju, koja je posebno atraktivna i koja ističe agresivne linije karoserije.
 

TOP4111.jpg  TOP4123.jpg

 
Prednji deo je karakterističan po velikom otvoru za dovod vazduha do motora, koji u sada već tradicionalnom obliku podseća na dvostuki trapez, a u njenom centru se nalazi dobro poznati hromirani amblem u vidu konja u galopu. Svetlosne grupe su modernije nego kod prethodnika, a agresivnost i ''muscle'' imidž automobila posebno naglašava izuzetno dug poklopac motora.
 

TOP4126.jpg

 
Hauba je dizajnerski ulepšana sa dva uzdužna nabora, koja pored estetike, nedvosmisleno upućuju i na to da se ispod krije motor visokih performansi. Sa strane se na najbolji način vidi naglašena mišićava pojava ovog automobila, gde još jednom do izražaja dolazi dug poklopac motora, opadajuća linija krova i kratak zadnji deo.
 

TOP4131.jpg

 
Stop svetla su interesantno rešena, a model koji smo mi testirali imao je jasno istaknut GT logo. Proizvođač je odlučio da difuzor bude u boji karoserije, što je kod žutog automobila veoma efektno rešenje. Pomenimo i to da kupe raspolaže prtljažnim prostorom od čak 408 litara, što je sasvim dovoljno i za duža putovanja. Unutrašnjost automobila je takođe značajno bolja nego kod odlazećeg modela. Dizajnerski, sve je odrađeno bez većih zamerki. Domimira retro imidž, sa obiljem hromiranih detalja, a najviše su nam se dopali prekidači na centralnoj konzoli koji pomalo podsećaju na prekidače koje piloti u filmovima pomeraju kada pripremaju letelicu za poletanje. To sve vozaču daje poseban osećaj, koji kvari samo tabla sa instrumentima.
 

TOP4471.jpg  TOP4427.jpg

 
Ona je sa funkcionalne strane besprekorna, jer je savršeno pregledna i informativna, ali smo očekivali da i ona pruži malo više retro imidža. Kvalitet materijala je na boljem nivou od prethodne verzije. Postoje neki detalji koji nisu na vrhunskom nivou, poput pojedinih plastičnih delova, ali svaki put kada vozač pronađe neku zamerku tog tipa, treba samo da se podseti da je u pitanju sportski kupe sa V8 motorom koji se kod nas prodaje po ceni od 56.650 evra, a takva ponuda kod konkurencije apsolutno ne postoji!
 

TOP4120.jpg

 
Prijatno iznenađenje predstavljaju i sedišta. Savršeno su oblikovana, tako da pruže adekvatnu podršku tokom sportske vožnje, ali ne zamaraju tokom dužih putovanja, kao ni prilikom gradske vožnje sa čestim ulascima i izlascima iz automobila. Potpisuje ih Recaro, tako da nas visoki kvalitet i ne čudi. Pritiskamo Start-Stop prekidač i motor se oglašava pravim baritonom.
 

TOP4436.jpg

 
U ponudi se, pored petolitarske V8 verzije, koja se našla na našem testu, nudi i EcoBoost od 2,3 litre, ali srećom, ''downsizing'' još nije uzeo toliko maha da vozaču ne ostavi bar mogućnost izbora. A V8 iz testiranog modela je pravi izbor, da ne kažemo i jedini logičan kada je ovakav automobil u pitanju, jer moćan zvuk nekako po logici mora da dođe u paketu.
 

TOP4571.jpg

 
Ne završava se sve samo na zvuku, jer su tu i performanse. Motor raspolaže sa 415 konjskih snaga pri visokih 6.500 obrtaja, dok je obrtni moment od 530 Nm na raspolaganju pri 4.250 o/min. Nisu u pitanju brojke od kojih se vrti u glavi, ali su više nego dovoljne za uživanje, pogotovo ako se u obzir uzme da se sva ova snaga do podloge prenosi preko zadnje osovine. To omogućava manja poigravanja u krivinama na mestima gde je to moguće, ali uz opasku da se vrlo brzo u sve umešaju elektronski bezbednosni sistemi koji smiruju situaciju.
 

TOP4431.jpg

 
Takođe, primećujemo da novi Mustang ima odlične vozne karakteristike. One nisu na nivou jednog BMW-a M3, ali direktnom poređenju i nema mesta zbog razlike u ceni. Naime, Mustang možda ne može po voznim karakteristikama da se nosi sa renomiranim evropskim konkurentima, ali je u odnosu na prethodnika, ostvaren drastičan iskorak napred. Takođe, primećujemo da se Mustang vozi neuporedivo bolje vozi od Chevrolet Camara, koji smo takođe imali priliku da testiramo. Od kako je zavladao trend dvostrukih kvačila i ''polugica'' na volanu, bilo je pravo uživanje voziti moćan automobil sa manuelnom transmisijom. I to kakvom! Izuzetno kratka ručica menjača je precizna, ima odsečne pokrete, pa se boravak za upravljačem Mustanga može opisati kao istinsko uživanje u vožnji. Moderna vremena ipak donose i neke napredne opcije.
 

TOP4643.jpg  TOP4291.jpg

 
Vozač tako može odvojeno da setuje rad upravljača i odziv motora na komandu gasa, odnosno, ne svodi se sve samo na puko prebacivanje u Sport mod, tako da je ovaj automobil moguće prilagoditi trenutnim željama i vozačkim afinitetima.
 

TOP4435.jpg

 
Performase nikako nisu za potcenjivanje! Sprint do 100 km/h traje samo 4.8 sekundi, ali još jednom napominjemo, ovo nije automobil koji svoje kvalitete prikazuje podacima, njega jednostavno treba doživeti! Izgled, ambijent u kokpitu, performanse, zvuk… Sve su to detalji koji vozača opijaju! Kada se tome doda pristupačna cena, čini se kao da se Mustangu i u Evropi smeši lepa budućnost.
 
TopSpeed Team
preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford Mustang GT California Special sa 666KS

 

142694-mustang%201111.jpg

 
Auto je u vlasništvu člana ADV.1 wheels tima, a ima 5.0 litarski V8 motor sa 666KS i 691 Nm (Whipple kompresor, reprogramirana ECU jedinica, Corsa Extreme izduvni sistem...), zadnji pogon, modifikovano BC Racing oslanjanje, set 20-ičnih ADV005 MV2 točkova, gume Nitto NT05, kao i aero body kit.
 

142693-mustang%2011.jpg  142692-mustang%201.jpg

 
preuzeto sa - Auto Blog
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hennessey Mustang Shelby GT350 sa 583KS

 

142980-hennessey%2055.jpg

 
Inžinjeri u renomiranoj američkoj tjuning kompaniji Hennessey su pripremili program poboljšanja za ionako snažni Ford Mustang Shelby GT350, a krajnji rezultat je istinski moderni ''muscle car'' koji će Hennessey ponuditi u samo 100 primeraka. Prema poslednjim izveštajima, potražnja za Shelby verzijom aktuelnog Ford Mustanga GT350 mnogo je veća od očekivanja, a za one koji uspeju da dođe do svog primerka u tjuning kompaniji Hennessey našli su način da snagu 5.2 litarskog V8 motora sa 533 povećaju na 583KS pri 7.700 o/min uz koje stiže i malo manje od 700 Nm najvećeg obrtnog momenta koji je na raspolaganju pri 4.600 o/min.
 

142979-hennessey%205.jpg

 
Za dodatnu snagu i obrtni moment u Hennesseyu su instalirali HPE575 kit koji uključuje novi katalizator, drugačiji motorni menadžment i nove elemente izduvnog sistema od nerđajućeg čelika. Nabrojani elementi (uključujući tu i ugradnju) koštaju 6.950 dolara.
 

142981-hennessey%20555.jpg

 
Hennessey za Mustang Shelby GT350 takođe nudi posebne oznake i drugačije patosnice, a tu je i pločica sa serijskim brojem (1 od 100). Nakon instaliranja kit-a i punjenja motora Pennzoil Ultra Platinum sintetičkim uljem, automobil pre isporuke kupcu ide na probnu vožnju na kojoj će u raznim režimima preći oko 160 kilometara. Hennessey nakon svega svoj posao pokriva trogodišnjom garancijom.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shelby American Terlingua Mustang

 

143706-shelby%204.jpg

 
Shelby American je predstavio modifikovani Ford Mustang, napravljen u čast Terlingua Racing Team-a koji je 1967. godine osvojio Trans Am šampionat. Kao baza za Shelby American Terlingua Mustang je inače poslužio Ford Mustang GT, pri čemu deo paketa između ostalog čine i komponente od ugljeničnih vlakaka (prednji spojler, pragovi, zadnji spojler, hauba...), novi prednji gril, Terlingua Racing Team oznake, komplet 20-inčnih WELD točkova, Borla izduvni sistem sa crnim izduvnim cevima, modifikovano oslanjanje, Brembo kočnice, kao i doterani enterijer.
 

143707-shelby%2044.jpg

 
Pod haubom je 5.0 litarski V8 motor pojačan na 750KS (uz pomoć Whipple kompresora), a serija je ograničena na samo 50 primeraka.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...