neshaoct 9592 Posted August 29, 2015 Počela proizvodnja 2016 Shelby Mustanga GT350R U fabrici Flat Rock je pre nekoliko dana i zvanično počela proizvodnja modela Shelby GT350R, i to u prisustvu Billa Forda. Automobil pokreće 5.2 litarski V8 motor sa 526KS i 581 Nm obrtnog momenta, u paru sa Tremec šestostepenim manuelnim menjačem, dok je pogon na zadnje točkove (deo paketa čini i Torsen LSD diferencijal). Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 5, 2015 Test Ford Mustang GT Cabrio Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 15, 2015 Proba 2016. Shelby GT350 Mustang Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 2, 2015 2016. Ford Shelby GT350 & GT350R Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 2, 2015 Proba 2016. Ford Shelby Mustang GT350 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 27, 2015 CARandDRIVER: Ford Mustang EcoBoost Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 27, 2015 Test 2016. Ford Shelby GT 350R 1967. Shelby GT 350 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 9, 2015 Motor Trend video: Test 2016. Ford Mustang Shelby GT350 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 9, 2015 Hennessey Ford Mustang GT Cabrio HPE750 Američki Hennessey je pored Venoma GT sa 1451KS i Forda F-150 VelociRaptor sa 650KS na sajmu SEMA u Las Vegasu posetiocima prikazao i Mustang GT Cabrio sa HPE750 paketom. Broj u imenu paketa znači da 5.0 litarski V8 motor sada raspolaže sa 750KS (pre svega uz pomoć kompresora i novog izduvnog sistema), a deo paketa čine i Hennessey CarbonAero body kit (novi prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor i spojler na prtljažniku), modifikovano oslanjanje, jače kočnice, komplet novih točkova... Hennessey navodi da ovaj Mustanga GT Cabrio sada može da postigne maksimalnu brzinu veću od 320 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 10, 2015 Ford Mustang GT: Sprinter na duge staze Poslednja generacija legendarnog američkog sportsog modela ne pleni samo ''mišićima'', jer je očigledno da se ispod, na oko snažnog tela, krije i odlično tempirana forma, vrhunska kondicija i brzina. Ako bi trebalo napraviti spisak deset kultnih sportskih automobila svih vremena, po oceni mnogih zaljubljnika, na toj listi bi se svakako našao i Ford Mustang. Ako bi kojim slučajem izbor suzili na američke automobile, Mustang bi se svakako svrstao u prva tri. U pitanju je automobil koji od šezdesetih godina prošlog veka predstavlja san mnogih vozača, posebno u Americi. U Evropi, mišljenja o ovom automobilu su uvek bila podeljena. Mnogi ga obožavaju, jer predstavlja neku vrstu egzotike, dok je kod određenog broja vozača bio omražen, jer raniji Mustanzi tehnički nisu bili ni blizu perfekcionizma koji se kod evropskih automobila podrazumevao. Vremena se menjaju, globalizacija uzima maha, a kod poslednje generacije popularnog američkog sportiste, posebno je interesantno to što će od sada moći da se kupi i u Evropi, putem Fordove ovlašćene mreže prodavaca, a cena je već formirana i za naše tržište. Ipak, mi smo se ovaj put zaputili do Budimpešte, kako bi u okviru međunarodne prezentacije novog Mustanga, testirali njegovu šestu generaciju, koja po mnogima predstavlja prekretnicu u decenijskoj istoriji. Još promocijom prethodne, pete generacije, u Fordu su uspeli da pronađu idealan balans između modernog i retro, a sada je taj koncept dodatno izbrušen, i može se reći, doveden do perfekcije. U moru test automobila odabrali smo limun žutu verziju, koja je posebno atraktivna i koja ističe agresivne linije karoserije. Prednji deo je karakterističan po velikom otvoru za dovod vazduha do motora, koji u sada već tradicionalnom obliku podseća na dvostuki trapez, a u njenom centru se nalazi dobro poznati hromirani amblem u vidu konja u galopu. Svetlosne grupe su modernije nego kod prethodnika, a agresivnost i ''muscle'' imidž automobila posebno naglašava izuzetno dug poklopac motora. Hauba je dizajnerski ulepšana sa dva uzdužna nabora, koja pored estetike, nedvosmisleno upućuju i na to da se ispod krije motor visokih performansi. Sa strane se na najbolji način vidi naglašena mišićava pojava ovog automobila, gde još jednom do izražaja dolazi dug poklopac motora, opadajuća linija krova i kratak zadnji deo. Stop svetla su interesantno rešena, a model koji smo mi testirali imao je jasno istaknut GT logo. Proizvođač je odlučio da difuzor bude u boji karoserije, što je kod žutog automobila veoma efektno rešenje. Pomenimo i to da kupe raspolaže prtljažnim prostorom od čak 408 litara, što je sasvim dovoljno i za duža putovanja. Unutrašnjost automobila je takođe značajno bolja nego kod odlazećeg modela. Dizajnerski, sve je odrađeno bez većih zamerki. Domimira retro imidž, sa obiljem hromiranih detalja, a najviše su nam se dopali prekidači na centralnoj konzoli koji pomalo podsećaju na prekidače koje piloti u filmovima pomeraju kada pripremaju letelicu za poletanje. To sve vozaču daje poseban osećaj, koji kvari samo tabla sa instrumentima. Ona je sa funkcionalne strane besprekorna, jer je savršeno pregledna i informativna, ali smo očekivali da i ona pruži malo više retro imidža. Kvalitet materijala je na boljem nivou od prethodne verzije. Postoje neki detalji koji nisu na vrhunskom nivou, poput pojedinih plastičnih delova, ali svaki put kada vozač pronađe neku zamerku tog tipa, treba samo da se podseti da je u pitanju sportski kupe sa V8 motorom koji se kod nas prodaje po ceni od 56.650 evra, a takva ponuda kod konkurencije apsolutno ne postoji! Prijatno iznenađenje predstavljaju i sedišta. Savršeno su oblikovana, tako da pruže adekvatnu podršku tokom sportske vožnje, ali ne zamaraju tokom dužih putovanja, kao ni prilikom gradske vožnje sa čestim ulascima i izlascima iz automobila. Potpisuje ih Recaro, tako da nas visoki kvalitet i ne čudi. Pritiskamo Start-Stop prekidač i motor se oglašava pravim baritonom. U ponudi se, pored petolitarske V8 verzije, koja se našla na našem testu, nudi i EcoBoost od 2,3 litre, ali srećom, ''downsizing'' još nije uzeo toliko maha da vozaču ne ostavi bar mogućnost izbora. A V8 iz testiranog modela je pravi izbor, da ne kažemo i jedini logičan kada je ovakav automobil u pitanju, jer moćan zvuk nekako po logici mora da dođe u paketu. Ne završava se sve samo na zvuku, jer su tu i performanse. Motor raspolaže sa 415 konjskih snaga pri visokih 6.500 obrtaja, dok je obrtni moment od 530 Nm na raspolaganju pri 4.250 o/min. Nisu u pitanju brojke od kojih se vrti u glavi, ali su više nego dovoljne za uživanje, pogotovo ako se u obzir uzme da se sva ova snaga do podloge prenosi preko zadnje osovine. To omogućava manja poigravanja u krivinama na mestima gde je to moguće, ali uz opasku da se vrlo brzo u sve umešaju elektronski bezbednosni sistemi koji smiruju situaciju. Takođe, primećujemo da novi Mustang ima odlične vozne karakteristike. One nisu na nivou jednog BMW-a M3, ali direktnom poređenju i nema mesta zbog razlike u ceni. Naime, Mustang možda ne može po voznim karakteristikama da se nosi sa renomiranim evropskim konkurentima, ali je u odnosu na prethodnika, ostvaren drastičan iskorak napred. Takođe, primećujemo da se Mustang vozi neuporedivo bolje vozi od Chevrolet Camara, koji smo takođe imali priliku da testiramo. Od kako je zavladao trend dvostrukih kvačila i ''polugica'' na volanu, bilo je pravo uživanje voziti moćan automobil sa manuelnom transmisijom. I to kakvom! Izuzetno kratka ručica menjača je precizna, ima odsečne pokrete, pa se boravak za upravljačem Mustanga može opisati kao istinsko uživanje u vožnji. Moderna vremena ipak donose i neke napredne opcije. Vozač tako može odvojeno da setuje rad upravljača i odziv motora na komandu gasa, odnosno, ne svodi se sve samo na puko prebacivanje u Sport mod, tako da je ovaj automobil moguće prilagoditi trenutnim željama i vozačkim afinitetima. Performase nikako nisu za potcenjivanje! Sprint do 100 km/h traje samo 4.8 sekundi, ali još jednom napominjemo, ovo nije automobil koji svoje kvalitete prikazuje podacima, njega jednostavno treba doživeti! Izgled, ambijent u kokpitu, performanse, zvuk… Sve su to detalji koji vozača opijaju! Kada se tome doda pristupačna cena, čini se kao da se Mustangu i u Evropi smeši lepa budućnost. TopSpeed Teampreuzeto sa - topspeed.telegraf.rs/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 29, 2015 Ford Mustang Shelby GT350R vs 2015. Chevrolet Camaro Z/28 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 29, 2015 CarBuyer video: Test 2016. Ford Mustang Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 2, 2016 Ford Mustang GT California Special sa 666KS Auto je u vlasništvu člana ADV.1 wheels tima, a ima 5.0 litarski V8 motor sa 666KS i 691 Nm (Whipple kompresor, reprogramirana ECU jedinica, Corsa Extreme izduvni sistem...), zadnji pogon, modifikovano BC Racing oslanjanje, set 20-ičnih ADV005 MV2 točkova, gume Nitto NT05, kao i aero body kit. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 6, 2016 2016. Ford Mustang & 2016. Chevrolet Camaro Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 9, 2016 Hennessey Mustang Shelby GT350 sa 583KS Inžinjeri u renomiranoj američkoj tjuning kompaniji Hennessey su pripremili program poboljšanja za ionako snažni Ford Mustang Shelby GT350, a krajnji rezultat je istinski moderni ''muscle car'' koji će Hennessey ponuditi u samo 100 primeraka. Prema poslednjim izveštajima, potražnja za Shelby verzijom aktuelnog Ford Mustanga GT350 mnogo je veća od očekivanja, a za one koji uspeju da dođe do svog primerka u tjuning kompaniji Hennessey našli su način da snagu 5.2 litarskog V8 motora sa 533 povećaju na 583KS pri 7.700 o/min uz koje stiže i malo manje od 700 Nm najvećeg obrtnog momenta koji je na raspolaganju pri 4.600 o/min. Za dodatnu snagu i obrtni moment u Hennesseyu su instalirali HPE575 kit koji uključuje novi katalizator, drugačiji motorni menadžment i nove elemente izduvnog sistema od nerđajućeg čelika. Nabrojani elementi (uključujući tu i ugradnju) koštaju 6.950 dolara. Hennessey za Mustang Shelby GT350 takođe nudi posebne oznake i drugačije patosnice, a tu je i pločica sa serijskim brojem (1 od 100). Nakon instaliranja kit-a i punjenja motora Pennzoil Ultra Platinum sintetičkim uljem, automobil pre isporuke kupcu ide na probnu vožnju na kojoj će u raznim režimima preći oko 160 kilometara. Hennessey nakon svega svoj posao pokriva trogodišnjom garancijom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 22, 2016 Proba 2016. Ford Mustang Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 23, 2016 Shelby American Terlingua Mustang Shelby American je predstavio modifikovani Ford Mustang, napravljen u čast Terlingua Racing Team-a koji je 1967. godine osvojio Trans Am šampionat. Kao baza za Shelby American Terlingua Mustang je inače poslužio Ford Mustang GT, pri čemu deo paketa između ostalog čine i komponente od ugljeničnih vlakaka (prednji spojler, pragovi, zadnji spojler, hauba...), novi prednji gril, Terlingua Racing Team oznake, komplet 20-inčnih WELD točkova, Borla izduvni sistem sa crnim izduvnim cevima, modifikovano oslanjanje, Brembo kočnice, kao i doterani enterijer. Pod haubom je 5.0 litarski V8 motor pojačan na 750KS (uz pomoć Whipple kompresora), a serija je ograničena na samo 50 primeraka. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 28, 2016 Proba 2016. Ford Mustang GT Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 28, 2016 2016. Ford Mustang Cabrio Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 1, 2016 Jay Leno i Ford Mustang Shelby GT350R Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 6, 2016 Test 2016. Ford Mustang Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 14, 2016 EVO magazin video: Test Ford Mustang 5.0 GT Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 3, 2016 Shelby GT350 Mustang vs Dodge Hellcat Challenger 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 8, 2016 Test 2016. Ford Mustang EcoBoost Cabrio Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 12, 2016 Proba Ford Mustang Quote Share this post Link to post Share on other sites