Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW serije 2 Coupe / M2 / M2 CS / M2 CSR / M2 Competition

Recommended Posts

Emisija SAT - Test BMW M2

 

BMW M2 je pravi naslednik legendarnog modela M3, odnosno serije E30 - popularne ''kockice'' i verovatno jedini automobil sa pravim BMW genima koji su proslavili ovu kuću u prethodnih sto godina. Za njegove performanse zaslužan je trolitarski agregat sa šest cilindara i 370 konjskih snaga, zahvaljujući kojem M2 do stotke stiže za četiri i po sekunde, odnosno 4.3 ako je opremljen automatskim menjačem. Kako se snalazi na trkačkoj stazi saznali smo iz prve ruke.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AC Schnitzer ACL2 na Sachsenringu brži od Lamborghini Aventadora SV

 

ac%20acl2.jpg

 

AC Schnitzer ACL2 (modifikovani BMW M240i sa 570KS) stazu Sachsenring je prešao za 1:31.50 minuta, što je brže od Lamborghini Aventadora SV sa 750KS.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže i BMW M2 CS

 

151269-bmw%20m2%20csl.jpg

 

BMW je na šangajskom auto salonu premijerno predstavio CS verziju modela C4, a budući da će proizvodnja ovog automobila biti ograničena na 3.000 primeraka, to znači da se ovog modela neće dokopati mnogi koji bi to želeli. To je loša vest. Dobra vest je da bi ranije glasine o tome da će BMW lansirati M2 CS, mogle da budu istinite. Naime, do sada bavarski proizvođač još uvek nije zvanično potvrdio da će taj model zaista stići na tržište, ali šef BMW-ovog marketinga Peter Quintas je najavio mogućnost kopiranja ponude s modela M4, odnosno standardne, Competition, CS i GTS verzije modela M2. U BMW-u su naime bili iznenađeni potražnjom za verzijom M4 GTS koja je bila ograničena na samo 700 primeraka koji su rasprodati za manje od mesec dana. Veliki pritisak ljubitelja BMW-ovih automobila je rezultirao modelom M4 CS, jer se “iz raznih razloga više nije mogao proizvoditi GTS”, a koji se u ponudi smestio između verzija Competition i GTS. Veliki interes kupaca je dakle pokazao BMW-u da je imati nekoliko verzija M modela poslovno opravdan potez pa bi uskoro slična receptura mogla da se primeni i na M2. Pretpostavlja se da bi M2 CS na tržište trebalo da stigne tokom iduće, a M2 GTS tokom 2019. godine. Veruje se da će im se pridružiti i M2 Competition.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW decentno osvežio M2

 

165166-bmw%20m2%2011.jpg

 

Na internetu su se pojavile prve fotografije na kojima se mogu videti minimalne kozmetičke izmene na najsnažnijem BMW-ovom modelu iz Serije 2. Prema receptu koji su koristili prilikom redizajniranja Serije 4, u BMW-u su sličan postupak ponovili i u slučaju Serije 2, a prve fotografije modela M2 pokazuju da je osveženo izdanje dobilo minimalno modifikovana kućišta prednjih LED svetala s novim uglovima karakterističnih dnevnih svetala, a izmenjena je i grafika u kućištima zadnjih svetala.

 

165165-bmw%20m2%201.jpg

 

Fotografija unutrašnjosti još uvek nema, ali se očekuje da će suštinska promena biti najnovija verzija BMW-ovog iDrive multimedijalnog sistema. Osveženi M2 i dalje pokreće trolitarski redni 6-cilindarski biturbo motor koji raspolaže sa 370KS i 465 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da najmanji M od 0 do 100 km/h stigne nakon 4.2 sekunde i razvije elektronski ograničenih 250 km/h. Za one koji žele više BMW će uskoro ponuditi i ograničenu seriju M2 CS koji će, po uzoru na nedavno predstavljeni M4 CS, imati manje kilograma i više konjskih snaga.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lightweight Performance BMW M2 CSR

 

165347-light%201.jpg

 

Lightweight Performance je prikazao svoj tjunirani BMW M2 CSR ("Carbon Sport Race"), a koji pod haubom nema standardni šestocilindarski motor sa 370KS, već agregat iz BMW-a M4 GTS. Pomenuti motor je ovde pojačan na 598KS i 737 Nm obrtnog momenta (uparen je sa sedmostepenim sekvencijalnim menjačem), dok je najveća brzina povećana na 328 km/h. Podatak o ubrznaju do stotke nije saopšten.

 

165348-light%2011.jpg

 

Za ubedljiviji vizuelni nastup se brinu prednji branik sa spojlerom od ugljeničnih vlakana, set pragova, veliki zadnji spojler, crni prednji ''bubrezi'' (crnom folijom povezani sa prednjim svetlima) i crna folija između zadnjih svetala.

 

165349-light%20111.jpg

 

Deo paketa čine i brojni elementi od ugljeničnih vlakana u unutrašnjosti, titanium izduvni sistem, alu točkovi od 19 inča, modifikovano oslanjanje i karbon-keramičke kočnice.

 

165350-light%201111.jpg

 

Treba napomenuti da težina vozila iznosi 1.371 kg, dok se cena ovako doteranog M2 ne navodi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Serije 2 facelift

 

165453-bmw%202%2022222.jpg

 

BMW će od jula i zvanično početi sa prodajom doterane Serije 2, ali su prve fabričke slike i osnovni detalji objavljeni već sada.

 

165449-bmw%202%2011111.jpg

 

Kao i do sada, i obnovljena Serija 2 će biti dostupna u Coupe i Cabrio izdanju, pri čemu se izmene odnose na standardna LED prednja svetla (opciono i adaptivna LED svetla), kao i na doterna prednje ''bubrege'', blago modifikovane branike i zadnja svetla.

 

165446-bmw%202%201.jpg 165447-bmw%202%2011.jpg

 

Tu su i šira paleta boja (Mediterranean Blue, Sunset Orange i Seaside Blue), kao i novi alu točkovi (između ostalog od 17 i 18 inča).

 

165448-bmw%202%20111.jpg

 

Promena ima i u unutrašnjosti, i to u vidu revidirane instrument table, novih materijala, najnovije verzije BMW iDrive sistema, 8.8-inčnog ekrana osetljivog na dodir, Apple CarPlay-a...

 

165450-bmw%202%2022.jpg

 

165451-bmw%202%20222.jpg 165452-bmw%202%202222.jpg

 

-------

 

Isto, manje doterivanje je doživeo i M2 Coupe, najsnažnija verzija u ponudi Serije 2.

 

165465-bmw%20m2%203.jpg

 

Obnovljeni M2 Coupe će se takođe u prodaji pojaviti u julu i to sa već poznatim 3.0 litarskim šestocilindrašem sa 370KS i 465 Nm (500 Nm sa overboostom modom), a koji sa opcionim M DCT sedmostepenim menjačem i Launch Control-om do 100 km/h ubrzava za 4.3 sekunde i postiže el. ograničenih 250 km/h.

 

165466-bmw%20m2%2033.jpg bmw%20m2%20333.jpg

 

U paketu su između ostalog i aero body kit, 19-inčni alu točkovi, M sportsko oslanjanje, sportski izduvni sistem, el. konrolisani Active M Diferencijal, sportska sedišta, M sportski volan...

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M2 CS na Nirburgringu

 

bmw%20m2%20cs.jpg

 

BMW-ov novi sportski kupe zvuči fenomenalno. Inženjerski tim BMW-a nastavlja da brusi M2 CS na Nirburgringu a novi video je tu da dodatno podigne adrenalin. U kratkom video klipu, može se uočiti izrazita dinamika novajlije. M2 CS (ovo ''CS'' se odnosi na Clubsport), koristi S55 biturbo trolitarski redni šestak iz M3 i M4. Da bi ga diferencirali u odnosu na veće modele, inženjeri su spustili snagu na oko 400 konja. Međutim, to je svakako više od postojećeg M2 (365 ks). BMW će u M2 CS instalirati čitav niz unapređenja poput masivnijih kočnica koje mogu da se primete iza točkova. Način na koji prototip savladava krivine, jasno dokazuje da je porađeno i na ogibljenju.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M240i M Performance Edition

 

bmw%20240%201.jpg

 

U ponudi nedavno obnovljene BMW-ove Serije 2 se nalazi i verzija M240i M Performance Edition, pri čemu će njena zvanična prodaja startovati u julu. Pre svega, pod haubom je 3.0 litarski šestocilindrični benzinski motor sa 340KS, u paru sa 6-stepenim manuelnim ili 8-stepenim automatskim menjačem.

 

bmw%20240%2011.jpg

 

BMW M240i M Performance Edition takođe ima i Alpine White boju eksterijera, crne prednje ''bubrege'', elemente od ugljeničnih vlakana (retrovizori, pragovi, zaddnji spojler, difuzor...), novi prednji branik sa spojlerom, kao i Orbit Gray alu točkove od 19 inča.

 

bmw%20240%20111.jpg

 

Naravno, deo paketa čine i sapportski podešeno oslanjanje i izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima, volanom i pedalama.

 

bmw%20240%201111.jpg

 

Na kraju treba reći da je serija ograničena na samo 750 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M2 M Performance

 

166231-bmw%20m2%207.jpg

 

BMW Abu Dhabi nam pokazuje i doterani primerak BMW-a M2 Coupe, sa M Performance elementima, M trakama i novim izduvnim sistemom.

 

bmw%20m2%20777.jpg

 

Na eksterijeru se ističu aero paket od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku...), retrovizori takođe od ugljeničnih vlakaka, M trake na bokovima i branicima kao i crni predniji ''bubrezi'', dok se u unutrašnjosti nalaze sportska kožna sedišta sa plavim kontrastnim šavovima, elementi presvučeni alkantarom, detalji od ugljeničnih vlakana i M Performance volan sa alkantarom i trkačkim displejom. 

 

166232-bmw%20m2%2077.jpg bmw%20m2%2077777.jpg

 

Na kraju, paket zaokružuje i sportski izduvni sistem kompanije Akrapovič.

 

preuzeto sa - Auto Blog

------

IND BMW M2 Gelbgrun

 

166183-ind%20m2%201.jpg

 

Američki IND Distribution je odgovoran za modifikovanje još jednog BMW-a, a ovoga puta to je M2 u Gelbgrun zelenom izdanju.

 

166184-ind%20m2%20111.jpg

 

Na automobilu se privlače pažnju Brembo GT kit sa žutim kočiom kleštima, aero paket (GTS prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, trkački spojler na prtljažniku), pa novi, lakši RKP krov od ugljeničnih vlakana, M4 retrovizori, black chrome detalji, set točkova BBS RT88 sa gumama Michelin Pilot Sport Cup 2 265/30/19, Eisenmann izduvni sistem, KW ClubSport oslanjanje, dekorativna grafika i izmenjeni enterijer (European GTS sedišta, MotoGP roll bar, M4 GTS volan, patosnice...).

 

ind%20m2%2011111.jpg ind%20m2%20111111.jpg

 

Pod haubom je 3.0 litarski šestocilindrični TwinPower Turbo motor, sada sa ESS tjuning softverom.

 

166185-ind%20m2%201111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2019. BMW Serije 2 Gran Coupe

 

166508-bmw%202%20gc.jpg

 

Već je i ranije bilo dosta reči o tome da će BMW u svoju ponudu ubaciti još jedan Gran Coupe model, ali se sada time ponovo bavi nemački Auto Bild.

Bavarska fabrika naime priprema i Seriju 2 Gran Coupe, kao rivala Mercedesu CLA, a koja bi na tržištu trebalo da se pojavi tokom 2019. godine. U ponudi motora možemo da očekujemo benzinske i dizel agregate (uključujući i trocilindraše), kao i hibridnu verziju (sa kombinacijom turbo benzinca, elektromotora i litijum-jonskih baterija). U svakom slučaju, šestocilindričnih motora neće biti. Ovakav bavarski coupe sa četvora vrata bi se cenom smestio između Serije 2 Coupe i Serije 3 sedan, a jedna od zanimljivih verzija bi trebalo da bude M2 Gran Coupe, rival Audiju RS3 Sedan i Mercedes-AMG CLA 45 modelu. Takav BMW M2 Gran Coupe bi raspolagao i agresivnijim aero body paketom, M točkovima, sportskim izduvnim sistemom sa četiri izduvne cevi, jačim kočnicama, sportskim sedištima i volanom, kao i snažnim motorom.

 

Ako se zaista i pojavi, M2 Gran Coupe bi trebalo da dobije isti motor kao i M2 Coupe, što znači 3.0 litarski šestocilindarski turbo motor sa 272 kW/370KS i 465 Nm / 500 Nm sa overboostom (možemo očekivati da će na raspolganaju biti šestostepeni manuelni menjač i sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom). Kako se očekuje, M2 Gran Coupe će imati duže međuosovinsko rastojanje od postojeće Serije 2 Coupe (2690 mm), ali i kraće od Serije 3 sedan (2810 mm), dok bi za proizvodnju mogla da se brine fabrika u Lajpcigu u Nemačkoj.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

VOS Performance BMW M2

 

vos%20m2%201.jpg

 

VOS Performance je još jedan u nizu tjunera koji se pozbavio modifikovanjem BMW-a M2, pa se njihov M2 se sada odlikuje agresivnijim eksterijerom kao i pojačanim motorom. Što se motora tiče, on fabrički ima 370KS i 465 Nm, ali nakon obrade u VOS Performance centru ovaj 3.0 litarski šestocilindraš raspolaže sa 430KS i 560 Nm obrtnog momenta.

 

vos%20m2%2011.jpg

 

U kratkoj vesti se ne navodi podatak o ubrzanju do 100 km/h, ali je saopšteno da je najveća brzina sada 293 km/h.

 

vos%20m2%20111.jpg

 

Takođe, VOS Performance je za svoj M2 predvideo i kompletan aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler), komplet 20-inčnih OZ Leggera HLT točkova sa gumama Michelin Super Sport (245/30 i 265/30), H&R oslanjanje i izduvni sistem od nerđajućeg čelika. 

 

vos%20m2%201111.jpg

 

Cena ovakvog BMW-a M2 iznosi 86.900 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

3D Design BMW M2

 

3d%20m2%201.jpg

 

Tjuner 3D Design, sem za regularnu BMW-ovu Seriju 2 Coupe, u svojoj paleti proizvoda ima kit i za najsnažniju verziju - M2.

 

3d%20m2%2011.jpg

 

U ponudi su aero kit (prednji spojler, set pragova, novi zadnji difuzor i zadnji spojler), Type III točkovi od 19 i 20 inča, izduvni sistem, trkačke trake na haubi, kao i novi detalji za unutrašnjost (pedale, ručica menjača).

 

167816-3d%20m2%20111.jpg

 

Automobil na slikama je u specijalnoj Pure Metal Silver boji, dok je šestocilindrični motor pojačan na 444KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M2 CS na sajmu u Ženevi

 

167893-bmw%20m2%20cs.jpg

 

Kao odgovor na zahteve entuzijasta za još snažnijom verzijom modela M2 (ima 370KS i 465 Nm), BMW će sledeće godine odgovoriti modelom M2 CS. Tačnije, svetska promocija se može očekivati u martu 2018. na sajmu automobila u Ženevi, a prodaja u drugom kvartalu. Kako bilo, M2 CS dolazi sa više snage, manjom težinom i modifikovanim oslanjanjem, kočnicama i novim točkovima. Po sadašnjim informacijama, M2 CS bi trebalo da pokreće šestocilindrični motor iz modela M3/M4, ali ovde sa snagom od 407KS i 501 Nm obrtnog momenta. Imajući u vidu više snage i za 25 kg manju težinu od standardnog M2 (tome će pomoći aluminijumski krov, kompozitni paneli, tanja stakla i lakša sportska sedišta), očekuje se da će ubrzanje do 0 do 100 km/h iznositi samo 4.2 sekunde. Britanci očekuju da će se M2 CS kod njih naći od leta 2018. godine, po ceni od oko 52.000 funti (što je oko 8.000 funti više od regularnog M2 modela).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schnitzerov M235i je najbrži drumski BMW na Nirburgringu

 

ac%202%20111.jpg

 

Pripremljen u renomiranoj nemačkoj tjuning kompaniji AC Schnitzer, BMW M235i (ACL2) stazu Nürburgring Nordschleife prošao je za 7 minuta i 25.8 sekundi. Izgleda da ostvarena vremena kruga na stazi Nürburgring Nordschleife nisu više samo bitna proizvođačima sportskih automobila, jer se u bespoštednu jurnjavu za slavom uključuje i sve više tjuning kompanija čije kreacije na temu, dokazano, imaju šta da ponude.

 

ac%20acl2.jpg

 

Na Nürburgring je među poslednjima stigao i AC Schnitzerov BMW M235i koji je nemačka tjuning kompanija u konceptnoj formi premijerno predstavila na prošlogodišnjem Sajmu automobila u Ženevi. U međuvremenu, ACL2 koji pokreće trolitarski 6-cilindarski redni biturbo motor (570KS) sada se može kupiti i koristiti na javnim putevima, a kroz ''zeleni pakao'' protutnjao je za 7 minuta i 25.8 sekundi, što ga je na listi najbržih izbacilo iznad modela M4 GTS koji je bio najbrži drumski BMW čije vreme (7:27.88) je mereno na Nürburgringu. Dodatno pojačani motor koji BMW koristi u modelima M3/M4 samo je deo priče o Schnitzerovom M235i (ACL2), jer je automobil dobio novi komplet 20-inčnih točkova, nekoliko karbonskih karoserijskih elemenata (uključujući i zadnji spojler), podesivo oslanjanje, kapacitetnije kočnice i novi izduvni sistem. Smanjenju mase su dodatno doprinela dva ultralagana sportska sedišta, ali i izbacivanje zadnjih sedišta. Automobil koji je na stazi vozio trkač Markus Oestreich od 0 do 100 km/h stiže nakon 3.9 sekundi i bez limitatora razvija 330 km/h.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sapphire Black BMW M2 sa AC Schnitzer paketom

 

168347-ac%201.jpg

 

BMW Abu Dhabi ne miruje, a ovih dana u svom salonu prikazuje modifikovani BMW M2 u Sapphire Black boji i sa AC Schnitzer elementima.

 

168348-ac%2011.jpg

 

Automobil na sebi ima AC Schnitzer prednji spojler, zadnji difuzor opd ugljeničnih vlakana i spojler na prtljažniku, a tu su i modifikovano oslanjanje, novi izduvni sistem sa crnim izduvnim cevima, set petokrakih točkova od 22 inča, kao i crni kožni enterijer sa plavim šavovima i detaljima od ugljeničnih vlakana.

 

168349-ac%20111.jpg

 

Pod haubom je 3.0 litarski šestocilindarski M TwinPower Turbo motor koji u fabričkom izdanju raspolaže sa 272 kW/370KS i 465 Nm.

 

168350-ac%201111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...