neshaoct 9590 Posted July 13, 2016 Ona gospođa iz Hrvatske koju smo primetili sa par dobrih video priloga o Tipu, Giulietti, dobila je sada na test BMW M2, i to na jednoj F1 stazi. BMW M2 na Hungaroringu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 16, 2016 Emisija SAT: BMW Series 2 Sa dužinom manjom od 4.5 metara, idealnim odnosom mase između prednje i zadnje osovine u odnosu od 50:50 i pogonom na zadnjim točkovima, na stazi centra NAVAK BMW Series 2 predstavio se kao savršena igračka za vikend-zabave. Verzija 218i je opremljena benzincem koji ima samo tri cilindra, 1.5 litara i 136 KS, ali u krivinama leži gotovo poput pravog trkača i koji pruženim doživljajem zasenjuje skoro svaki model u svojoj kategoriji. Ukratko,dolazi se kao najmanji BMW-ov tradicionalista, odnosno model nemačke fabrike sa pogonom na zadnjim točkovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 23, 2016 Manhart MH2 630 BMW M2 Pokreće ga 3.0 litarski Twin Turbo motor iz BMW-a M4 sa 630KS i 700 Nm Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 26, 2016 BMW M2 na stazi -------------- PSM Dynamic BMW M2 U pripremi je još jedan jedan modifikovani BMW M2 Coupe, što je ovoga puta zasluga firme PSM Dynamic. PSM Dynamic je za sada objavio dva najavna rendera ovog modela u Long Beach Blue boji, uz potvrdu da će njihov M2 pored wide body paketa (proširenja blatobrana, prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku) dobiti i doterano oslanjanje, crne prednje ''bubrege'', kao i pojačani motor. Za sada nema konkretnih detalja, ali se u svakom slučaju očekuje da će 3.0 litarski šestocilindraš biti pojačan sa fabričkih 370KS na više od 400KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 30, 2016 Auto Express video: BMW M2 vs Porsche Macan Tubo Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 5, 2016 AC Schnitzer ACL2 na Spa Francorchampsu U pitanju je modifikovani BMW M2, sa motorom iz BMW-a M4 i to pojačanim na 570KS. U paketu su i aero body kit, novi alu točkovi, novi zadnji diferencijal (Drexler), karbon-keramičke kočnice (diskovi napred 400 x 38 mm i pozadi 380 x 28 mm), pa AC Schnitzer sportski izduvni sistem, lakši akumulator, modifikovano oslanjanje... Odnos težina / snaga iznosi 2.59 kg po 1KS, ubrzanje do 100 km/h traje 3,9 sekunde, a najveća brzina je 330 km/h. Cena ovakvog vozila je 149.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 5, 2016 Test 2016. BMW M2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 15, 2016 BMW M2 na Nevers Magny-Cours Club test stazi Da li je brži od M4? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 23, 2016 Modifikovani Alpine White BMW M2 Neimenovani vlasnik BMW-a M2 se obratio firmi European Auto Source za modifikaciju njegovog vozila, pri čemu je fokus bio na poboljšanju upravljivosti i vozne dinamike. Ovaj primerak M2 u Alpine White boji se tako pre svega ističe modifikovanim Ohlins oslanjanjem, poboljšanom stabilnošću, Match Schnell distancijalima, kao i M Performance crnim ''bubrezima'' i elementima od ugljeničnih vlakana (kućišta retrovizora, zadnji difuzor) . preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 1, 2016 BMW M2 vs M235i ubrzanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 2, 2016 CarWOW test: 2017. BMW M2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 2, 2016 Hamann BMW M2 Hamann Motorsport je saopštio da će vremenom ponuditi kompletan tjuning paket za BMW M2, a do tada ovaj nemački tjuner najavljuje neke od elemenata koji će biti dostupani za bavarskog sportistu. Na slici je Alpine White M2 sa novim prednjim spojlerom, ali to je tek najava kompletnog aerodinamičkog paketa. Takođe, Hamann će za M2 ponuditi i nekoliko različitih kompleta alu točkova, sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, detalje za unutrašnjost, kao i paket za pojačanje 3.0 litarskog šestocilindričnog motora. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 7, 2016 BMW M2 Cabrio ipak stiže? Odmah nakon što je BMW predstavio M2 Coupe pojavile su se i glasine da bi nemačka kompanija kasnije mogla da predstavi i njegovu Cabrio varijantu. Zatim je u februaru ove godine stigla informacija da od toga neće biti ništa, jer su iz BMW-a demantovali da je to uopšte u planu. To je tada izjavio Frank Isenberg (glavni inženjer za M2 Coupe), jasno naglasivši da se to neće desiti, budući da Bavarci žele da M2 ostave ''čistim'' kao što su to učinili sa njegovim prethodnikom, modelom Serije 1 M Coupe. Međutim, holandski Autoblog se sada dokopao po svemu sudeći zvaničnih fotografija BMW-a M2 Cabrio, što potvrđuje da bi ovaj automobil ipak trebalo da se pojavi, uprkos ranijim negiranjima. Proizvodnja BMW-a M2 Coupe počela je sredinom oktobra 2015. u fabrici u Lajpcigu u Nemačkoj. Zatim su u nemačkim medijima objavljene i informacije koje kažu da će BMW ovaj model proizvoditi sve do 2020. godine. Kako se procenjuje, BMW će za pet godina napraviti oko 11.000 primeraka M2 Coupea, što znači oko 2.200 komada godišnje. BMW M2 Coupe u Nemačkoj košta 56.700 evra, a pod haubom se nalazi 3.0 litarski šestocilindarski M TwinPower Turbo motor sa 272 kW/370KS i 465 Nm, u paru sa manuelnim šestostepenim menjačem ili opcionim M DCT menjačem. Taj isti motor i menjače možemo naravno očekivati i u varijanti M2 Cabrio. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 9, 2016 BMW M2 CSL na Nirburgringu? Insajderi su za pojedine medije još ranije potvrdili da je BMW CM2 CSL u fazi planiranja, a treba podsetiti da su glasine o ovoj verziji počele da kruže i pre nego što je krajem prošle godine zvanično predstavljen regularni M2 Coupe. U međuvremenu je na Nirburgringu snimljen ovaj test primerak BMW-a M2, za koji se pretpostavlja da bi mogao da bude M2 CSL. I kod M2 CSL-a možemo očekivati smanjenje težine u odnosu na obični M2 (mogao bi da ostane i bez zadnjih sedišta), uz jači motor (3.0 S55 agregat iz BMW-a M3 i M4), modifikovano oslanjanje, širi trag točkova, kao i agresivniji aero body kit. M2 CSL bi u prodaji mogao da se pojavi krajem 2017. godine, i to po ceni od oko 90.000 evra. Naravno, u ograničenoj seriji. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 21, 2016 BMW M2 na Vossen točkovima Pored svojih potentnih performansi i savršenih vozačkih karakteristika koje je dokazao, BMW M2 je postigao i praktičnu popularnost zahvaljujući svom agresivnom izgledu i mini M4 vibraciji. Kao i sa bilo kojim drugim automobilom, stvari uvek mogu izgledati malo bolje zahvaljujući svetu auto delova i kompletu točkova brenda Vossen, zbog kojih ovaj M2 izgleda poprilično upadljivo. Uprkos maloj veličini ovog sportskog automobila, on je sa prednje strane opremljen parom masivnih 20x9 VSF-1 točkova, dok se pozadi nalaze još glomaznije felne od 20x10.5 inča. Umotene u niskoprofilne Michelin Pilot Sport 2 gume, besprekorne desetokrake felne su savršeno uklopljene sa JW Clubsport vešanjem i zajedno spuštaju visinu ovog modela prilikom vožnje i čine ga jednim od najelegantnijih na koje smo do sada naišli. Sudeći po Džeremiju Klarksonu, M2 je najbolje brendiran M model ikada. Sada, zbog njegovih unapređenog amortizera i lakših točkova, možemo samo pretpostaviti koliko je ovaj prelepi automobil dodatno uzbudljiv prilikom vožnje. Ali imamo dobru vest za sve one koji obožavaju rad i delo bavarskog tima. Spekuliše se da M divizija kompanije BMW razvija i testira novu varijantu M2 modela, mnogo više orijentisanog ka trkačkoj stazi, potencijalno nazvanu GTS ili CSL. U slučaju da se ove prelepe vesti materijalizuju sa dodatnom snagom motora, šasijskim modifikacijama i savršenom aerodinamikom, veoma je moguće da će sve vlsnike M4 modela učiniti jako ljubornim. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 21, 2016 Lightweight Performance BMW M2 sa 450KS Lightweight Performance je tokom vikenda prikazao modifikovani BMW M2 Coupe (F87) čiji šestocilindarski motor je pojačan sa fabričkih 370KS na 450KS. Maksimalna brzina sada iznosi 297 km/h, dok podatak o ubrzanju do 100 km/h u vesti nije saopšten. Za ubedljiviji vizuelni nastup se brinu agresivniji prednji branik sa spojlerom od ugljeničnih vlakana, veliki zadnji spojler, crni prednji ''bubrezi'' (crnom folijom povezani sa prednjim svetlima) i crna folija između zadnjih svetala. Deo paketa čine i sportski izduvni sistem, alu točkovi od 19 inča, modifikovano oslanjanje i jače kočnice, dok se cena ovako doteranog M2 ne navodi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 21, 2016 TopSpeed test: BMW M2 Coupe Automobil bavarskog proizvođača koji u prvom trenutku kao da baš i nije bio u strateškim proizvodnim planovima, sada ima veliki uticaj na M diviziju u okviru BMW grupe. Interesovanje za proizvode ''M'' brenda iz BMW grupe svakim danom je sve veće. Tražnja za automobilima, koji su oduvek, tačnije već više od 40 godina unazad, ne koketirali, već počivali na sportskom doživljaju u vožnji, sada verovatno kulminira sa modelom BMW M2 Coupe. Konačno, to ni ne čudi jer je upravo ovaj automobil nedavno stigao iz ''Zelenog pakla'', tj. sa čuvene staze Nurburgring Nordschleife gde je jedan krug prešao za 7 minuta i 58 sekundi. A, mi smo prilku da vidimo koliko je zapravo dobar i brz, imali nedavno, na jednom drugom ''ringu'' - Hungaroringu, gde je održana promocija za predstavnike automobilskih medija. Sa modelom BMW M2 Coupe smo se već posredno upoznali, ali na prvom trkačkom brifingu nam još jednom skreću pažnju na pravila ponašanja na stazi, kao i to da je ovo automobil zaista visokih performansi. Kod njega šestocilindarski redni motor snagu prenosi na zadnje točkove, a M Sport oslanjanje, izrađeno mahom od aluminijuma, u kombinaciji sa sportski preciznim upravljanjem i efikasnim kočnicama, te elektronikom koja se neće previše ''mešati u posao vozača'', treba da ponudi pravi doživljaj sportske vožnje. Organizatori nas odmah dele u tri grupe, koje će se smenjivati u panoramskoj ili ''turističkoj'' vožnji okolinom Budimpešte sa modelima M3, M4 i M6, kao i u vožnji na dve odvojene deonice na samoj Grand Prix stazi sa M2 kupeima… Interesantno je voziti ovim delom Mađarske, ali je svakako interesantnije isprobati novog člana ''M porodice'' na stazi. Zato prelazimo odmah u boks gde ispred garaža stoji dva puta po pet, karakteristično ''M Sport'' plavih BMW M2 kupea, predvođenih sa po dva bela, koje voze instruktori. Zajedno sa njima, krećemo u upoznavanje staze, koja je za ovu priliku podeljena u dva sektora u kojima se meri vreme, jer svaki automobil ima svoj transponder. Staza je, istovremeno ''obogaćena'' čunjevima kojima su namerno poremećene neke idealne putanje, tj. trkačka linija, kako bi se u cilju veće bezbednosti, smanjile brzine u krivinama. Već pri prvom, vizuelnom kontaktu, jasno je da se ovde radi i pravom članu ''porodice M''. Bez obzira što je on najmanji u familiji, nikako ga ne treba potceniti. Mišićava silueta sa velikim uvodnicima vazduha i aerodnamičkim dodacima, pa još na točkovima od 19 cola, jasno ukazuju na sportske korene. Slična situacija je i kada se otvore dvoja vrata i uđe u automobil. U pravom BMW stilu, klasično vešta kombinacija karbona i alkantara kože sa karakterističnim štepovima i tek po nekim aluminijumskim detaljem je ono što se i očekuje. Isto važi i za sportski profilisana sedišta i upravljač koji, zaista, odlično leži u rukama. Ne samo što je osećaj na dodir dobar i što su komande menjača na pravom mestu, već je i preciznost vrhunska. No, idemo redom… Start iz mesta, na startno-ciljnom pravcu staze Hungaroring, gotovo na samom izlasku iz boksa, više je nego eksplozivan. Novi benzinski N55 motor od tri litra radne zapremine sa šest cilindara postavljenih u liniji i sa jednim turbo punjačem, nikoga neće razočarati! I pored toga što asistencija prilikom starta iz mesta (Launch Control) nije korišćena, kao za tren, tačnije za samo 4.3 sekunde, BMW M2 Coupe stiže do 100 km/h, pa potom i više, ali tu je već i prva krivina, ona oštra u desno, gde treba naglo kočiti… A onda ponovo pun gas, uz lagano proklizavanje zadnjeg dela. Međutim, to i ne čudi, jer potrebno je tih 370 KS preneti na podlogu i to pri 6.500 o/min. Još pogotovo ako se u obzir uzme činjenica da ovaj automobil ima masu 1.495 kg, te da maksimalni obrtni moment iznosi 465 Nm, a uz overboost funkciju u trajanju od 5 sekundi i čitavih 500 Nm, i to u rasponu od 1.400 do 5.560 o/min. Na pravcu druge krivine uveravamo se da M DCT (Double Clutch Transmission), odnosno sedmostepeni automatski menjač sa dvostrukim kvačilom radi fantatično, bilo da su u pitanju promene na više ili na niže. Dovoljno je brz i ne ometa ''priliv'' snage zahvaljujući Drivelogic funkciji, tako da može da odgovori i zahtevima staze, pa samim tim i sasvim redovne, svakodnevne, upotrebe. Vozaču ova transmisija nudi čak šest programa vožnje, po tri za automatski i manuelni mod. Uz to, inovativna Drivelogic funkcija pruža još neke mogućnosti kao što je dodatno ''otpuštanje'' kvačila u cilju prevencije preupravljanja (Stability Clutch Control) ili zabavna funkcija u kojoj transmisija dozvoljava ''spaljivanje'' guma pri malim brzinama (Smokey Burnout)… Pred drugom krivinom koja vodi u levo, brzina je već dovoljno velika da ponovo treba isprobati moćne M kočnice, gde samoventilirajuće diskove prečnika 380 mm napred zaustavljaju četvoroklipne čeljusti. Inače, ovaj kočioni sistem je znatno otporniji na zagrevanje i toplotu, a ima i manju masu od standardnog, posebno rotirajuće delove, čime se postiže bolja stabilnost i bolja vozna dinamika. U krivini, BMW M2 Coupe je zahvaljujući potpuno novom sistemu oslanjanja veoma miran. Tome doprinosi i elektronika koja se u ovom slučaju aktivira samo u slučaju preke potrebe. Naime, modovi Comfort i Sport su ovoga puta nebitni, jer automobil vozimo na pravoj stazi i isključivo u Sport+ modu, u kojem su promene stepena prenosa znatno oštrije, baš kao i ulasci u visoke obrtanje. ESP je praktično isključen, ali se automatski aktivira kada vozač dovede automobil u ekstremnu situaciju. Kako nam to nije bila namera, već isključivo preciznost i postizanje dobrog vremena, izlaskom iz treće krivine na pravac, završavamo prvi sektor… Nakon samo par stotina metara, ispred četvrte krivine, počinje merenje vremena u dugom sektoru. Ono praktično podrazumeva vožnju kroz gotovo sve krivine, uključujući i poznatu šikanu, izuzev posednje tri. Ovaj deo staze Hungaroring je, inače, tehnički dosta zahtevan, ali i dobra prilika da se proveri upravljivost i preciznost automobila. BMW sa tim, inače, nema problema, baš kao ni sa dinamikom u vožnji, što se ponovo potvrdilo. S tim u vezi, nemački proizvođač je veliku pažnju posvetio izboru točkova i pneumatika. Uostalom, točkovi napred su ''odgovorni'' za upravljivost i preciznost, dok oni pozadi su zaduženi za optimalnu trakciju, ali i jednim i drugim je bitna poprečna i uzdužna stabilnost koju pružaju vozilu. Zato se BMW i u ovom slučaju odlučio za aluminijumske naplatke i gume različitih dimenzija. Na prednjoj ''osovini'' su naplaci od 9J x 19, a na zadnjoj 10 x 19, što prate pneumatici Michelin Pilot Super Sport, dimenzija 245/35, odnosno 265/35. U vezi sa upravljivošću, ne treba zaboraviti ni elektro-servo pojačivač upravljača… Funkcija promenljive ''električne'' asistencije vozaču (Servotronic) u ''M'' specifikaciji direktno zavisi od brzine kretanja vozila. Mada, kod M2 Coupe, upotrebom Driving Experience Control komande, moguće je izabrati samo između moda Comfort i Sport/Sport+. Budući da je u ovom sektoru staze akcenat upravo bio na preciznosti upravljača, kao i opštoj stabilnosti vozila prilkom naglih promena pravca i težišta, najmanji ''M'' u familiji je i to uspešno savaladao. BMW M2 Coupe ima i aktivni diferencijal (Active M Differential) koji prilagođava nivo trakcije i stabilnosti. Senzori DSC (Dynamic Stability Control) sistema mere položaj, tj. ugao pod kojim je okrenut upravljač, poziciju komande gasa, pritiska na pedalu kočnice, obrtni moment, brzinu okretanja točkova, ugao zakretanja vozila po vertikalnoj osi itd. da bi računar te podatke analizirao i u skladu sa situacijom, procenio koliko je trakcije izgubljeno. U skladu sa tim, ''zaključavanje'' diferencijala može biti od 0 do 100 procenata, pri čemu je brzina reagovanja sistema 150 milisekundi. I u podrežimu MDM (M Dynamic Mode) moguće je i driftovati po stazi, što jeste zabavno, ali sa sobom povlači i gubitak vremena, tako da je Sport+ bolji izbor, jer dozvoljava veću slobodu i vožnju na limitu, pri čemu DSC interveniše znatno kasnije! Za to vreme, čuje se ''pesma'' motora iz izduvnog sistema sa četiri završetka. Oni imaju posebne klapne koje regulišu nivo zvuka, naravno, u zavisnosti u kojem modu vožnje je komanda Driving Experience Control! A zvuk je veoma dobar, kada se prođe i taj drugi sektor, onako u pravom trkačkom tempu…. Zapravo, možda je još i bolji kada se izađe na veoma dug start-cilj pravac staze Hungaroring. Tu se može dostići i maksimalna brzina od 250 km/h, koja je elektronski ograničena, a da to nije slučaj, bila bi i 20 km/h veća! Tako je prošao jedan od krugova na stazi u blizini glavnog grada Mađarske. Krug koji možda i nije direktno dokazao da je M2 Coupe dva puta bolji od svog nesuđenog pretka, ali je znatno išao u prilog tvrdnji ljudi iz BMW-a da je slovo M postalo najbrže slovo na svetu, naravno, u kombinaciji sa brojevima 3, 4, 5 i 6, a sada svakako i 2! Najbrži na stazi Iako je naše tržište malo, pogotovo po broju novih prodatih vozila, te time ne možemo nikako da se pohvalimo, ipak, postoji nešto pozitivno. Naš, odnosno ''srpski tim'' koji su na Hungaroringu činili Andrej Kulundžić i Mladen Alvirović, naveo je organizatore, ali kolege iz ostalih medija na dodatno razmišljanje, budući da su predstavnici magazina TopSpeed i revije SAT u oba sektora staze postigli najbolja vremena od svih učesnika ovog događaja koji je trajao gotovo mesec dana. Kulundžić i Alvirović su od ostatka društva bili brži za po 5.2 odnosno 4 sekunde! Tako je u našu redakciju stigao i poseban trofej - karbonski retrovizor BMW automobila iz DTM takmičenja sa startnim brojem 13, koji vozi Portugalac Antonio Felix Da Costa, čiji se potpis i nalazi na njemu! Pogledajte i atraktivni VR360o video snimljen na stazi Hungaroring tokom našeg testiranja… ekskluzivno sa Hungaroringa, Andrej Kulundžić/TopSpeed preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 28, 2016 Motor1 video: Zašto kupiti BMW M2? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 3, 2016 Špijunski video: BMW M2 CS sa motorom iz M4 Imaće oko 400KS i 500 Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 4, 2016 Autocar video: BMW M2 vs Porsche 718 Cayman S Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 4, 2016 Alpine White BMW M2 by IND Distribution Američki IND Distribution se pobrinuo za doterivanje još jednog BMW-a, a ovoga puta to je M2 u Alpine White boji. Na automobilu se ističu Brembo Big Brake Kit sa žutim kočiom kleštima, trkački spojler na prtljažniku i novi, lakši RKP krov od ugljeničnih vlakana. Pod haubom je 3.0 litarski šestocilindrični TwinPower Turbo motor sa 370KS, a u kombinaciji sa sedmostepenim M DCT menjačem M2 Coupe od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 4.3 sekunde. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 21, 2016 6 stvari zbog kojih je M2 ustvari istinski naslednik E36 M3: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 21, 2016 CarsGuide video: Test 2016. BMW M2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 21, 2016 AC Schnitzer ACL2 sa 570KS Osnova je BMW M235i, motor je 3.0 litarski šestocilindraš iz BMW-a M4 pojačan na 570KS. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 21, 2016 3D Design BMW M2 Tjuner 3D Design je sem za regularnu BMW-ovu Seriju 2 pripremio kit i za najsnažniju verziju u ponudi - M2. U ponudi su aero kit (prednji spojler, set pragova, novi zadnji difuzoir i zadnji spojler), Type III točkovi od 19 i 20 inča, kao i novi detalji za unutrašnjost (pedale, ručica menjača). Cena za ovaj paket će biti saopštena kasnije ovog meseca, dok je zvanična promocija za širu javnost najavljena za 2017. Tokyo Auto Salon tjunera. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites