Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW serije 2 Coupe / M2 / M2 CS / M2 CSR / M2 Competition

Recommended Posts

AC Schnitzer BMW M2 Competition

 

ac bmw 1.jpg

 

AC Schnitzer je još 2016. godine ponudio tjuning program za regularni BMW M2, dok je sada svoju ponudu obogatio i paketom za M2 Competition.

 

ac bmw 11.jpg

 

U ponudi su između ostalog novi alu točkovi od 19 i 20 inča, neki aerodinamički elementi (prednji spojler, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor), kućišta retrovizora i novi sportski izduvni sistem.

 

ac bmw 1111.jpg

 

Tu su i modifikovano oslanjanje (auto je niži za 30 do 40 mm), jače kočnice, novi elementi za unutrašnjost, kao i kit za pojačanje motora. Šestocilindraš sada ima 500KS i 650 Nm obrtnog momenta ali se u kratkoj vesti ne navode podaci o ubrzanju i najvećoj brzini.

 

ac bmw 111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen BMW Serije 2 Gran Coupe

 

190525-bmw 2 gc 11.jpg

 

BMW će još tokom ove godine predstaviti dugo očekivanu Seriju 2 Gran Coupe (interne oznake F44), što je danas i zvanično potvrđeno kratkim saopštenjem i zatamnjenom ''teaser'' slikom. Serija 2 Gran Coupe će premijeru imati u novembru na sajmu automobila u Los Anđelesu, dok će prodaja startovati na proleće sledeće godine.

 

190526-bmw 2 gc 1.jpg

 

Poput nove Serije 1 koja se takođe očekuje ove godine, i Gran Coupe će dobiti UKL platformu sa prednjim pogonom ali će neke verzije imati i xDrive pogon na sva četiri točka. U poređenju sa aktuelnom Serijom 2 Coupe budući Gran Coupe će naravno nuditi više mesta za putnike pozadi, uz nešto veću praktičnost i komfor. Ovde treba pomenuti da će međuosovinsko rastojanje kod Gran Coupea biti negde između 2690 mm (koliko ima Serija 2 Coupe) i 2810 mm (koliko ima Serija 3 sedan), kao i da će unutrašnjost biti slična onoj kod nove Serije 2 Coupe i Cabrio (čiji dolazak se očekuje tokom 2020. godine). Uz benzinske i dizel verzije (sa motorima od 3 i 4 cilindra), Serija 2 Gran Coupe će navodno moći da se dobije i u M varijanti. To znači da nas pored benzinskih verzija 218i, 220i, 225i, M235i kao i dizelaša 218d, 220d i 225d, očekuje i sportski M2 Gran Coupe sa 3.0 litarskim šestocilindrašem sa 365KS (u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim ili opcionim menjačem sa dvostrukim kvačilom).

 

M2 Gran Coupe bi trebalo da ima slične performanse kao i M2 Coupe, koji do 100 km/h ubrzava za 4.5 sekundi i može do el. ograničenih 250 km/h. Takođe, neki izvori pominju i Seriju 2 Gran Coupe sa plug-in hibridnim pogonom (kombinacija 1.5 litarskog trocilindričnog turbo benzinca, elektromotora, litijum-jonskih baterija i 8-stepenog automatskog menjača), čija oznaka bi trebalo da bude 225e Gran Coupe i koji bi samo na struju mogao da prelazi do 50 km. Na kraju, Serija 2 Gran Coupe će se proizvoditi u BMW-ovoj fabrici u Lajpcigu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: Test 2019. BMW M2 Competiton

 

Došlo je vreme kada nije dovoljno napraviti BMW M auto. Konkurencija je nikada veća, tako da je sada i M2 manje nego što bi trebalo da bude kako bi se bilo na vrhu ponude, tako da je BMW zato izbacio M2 Competiton, sa nizom unapređenja:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: BMW M2 Competition vs BMW M4 Competition

 

Motori isti, sa različitim mapama, ali se zbog staze koja je natopljena vodom odlično vidi koji auto ustvari bolje prenosi snagu...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Test BMW M2 Competition

 

Henry Catchpole, u prelepom okruženju, testira M2 Competition kako bi video vredi li oko 3.000 evra više od BMW M2 bez oznake Competition...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: BMW M2 Competition

 

Možda, ako ne i sigurno najglasniji M2 Competition na svetu trenutno. Izduv je kompletno sređen, sada je Akrapovič.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

G-Power BMW M2 Competition sa 680KS

 

g-power-m2 111.jpg

 

U nameri da poboljša performanse već dovoljno atraktivnog BMW-a M2 Coupe, tjuner G-Power je prošle godine njegov 3.0 litarski šestocilindarski motor pojačao na 500KS i 630 Nm (ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3.9 sekundi a najveća brzina 310 km/h), ali sada stiže još jači primerak.

 

g-power-m2 1111.jpg

 

Ovde naime imamo G-Power BMW M2 Competition sa svih 680KS i 860 Nm obrtnog momenta (modifikovani turbo punjači, sportski izduvni sistem, reprogramirana ECU jedinica...), čije ubrzanje do 100 km/h traje samo 3.2 sekunde i koji može do maksimalnih 330 km/h.

 

g-power-m2 1.jpg

 

U paketu su i set Hurricane RR alu točkova od 20 inča, gume 245/30 R20 i 285/25 R20, kao i modifikovano oslanjanje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M2 Competition Edition Heritage

 

191994-bmw m2 1.jpg

 

BMW je proteklog vikenda u Fancuskoj prikazao specijalno izdanje modela M2 Competition. U pitanju je M2 Competition Edition Heritage koji je dostupan samo kupcima u Francuskoj, i to samo za 40 najbržih budući da je u pitanju ograničena serija.

 

191995-bmw m2 11.jpg

 

Treba napomenuti da je ova specijalna edicija napravljena u čast modela BMW 2002 Turbo iz sedamdesetih godina prošlog veka, koji je raspolagao sa 170KS i 241 Nm.

 

191996-bmw m2 111.jpg

 

M2 Competition ''Edition Heritage'' ima 410KS i 550 Nm, u kombinaciji sa M-DCT menjačem ubrzanje od 0 do 100 km/h mu iznosi 4.2 sekunde, a sa M Driver’s package-om može do maksimalnih 280 km/h.

 

191997-bmw m2 1111.jpg

 

BMW je za M2 Competition Edition Heritage između ostalog predvideo elemente iz M Performance kataloga (prednji spojler, bočni otvori za vazduh, zadnji spojler, zadnji difuzor, kućišta retrovizora...), sportski izduvni sistem, alu točkove od 19 inča, ''Heritage Edition'' oznake, kao i specifičnu BMW kolor šemu po ugledu na BMW 2002 Turbo. Na kraju, cena za M2 Competition ''Edition Heritage'' u Francuskoj iznosi 75.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M2 CS za sledeću godinu

 

bmw m2 cs 1.jpg

 

Poslednji nastavak BMW-ove uspešne priče s modelom M2 je u fazi intenzivnih testiranja, a proizvodnja prvih primeraka brojčano ograničenog modela M2 CS bi trebalo da krene u martu sledeće godine. BMW će M2 CS proizvoditi samo deset meseci. Ukupna planirana produkcija iznosi 2.200 primeraka, a oni koji uspeju da rezervišu svoj primerak će moći da računaju na još lakši i snažniji model u odnosu na M2 Competition.

 

bmw m2 cs 11.jpg

 

Još intenzivnije korišćenje karbona na karoseriji (krov, kućišta retrovizora, zadnji difuzor, prednji usmerivač vazduha...) i u kabini će dodatno obezbediti smanjenje mase, a redni trolitarski 6-cilindarski biturbo motor (koji u M2 Competition nudi 410 konjskih snaga) u kombinaciji s oznakom CS raspolagaće s 450 konjskih snaga. M2 CS će se standardno isporučivati s ručnim menjačem za prenos snage na zadnju osovinu, a u opciji će biti i automatski menjač sa dva kvačila. U opciji će biti i karbonsko-keramičke kočnice, a adaptivno oslanjanje, ograničena blokada diferencijala i 19-inčne aluminijumske felne ostaju deo standardne opreme. Nezvanično, najavljena verzija CS u dogledno vreme dobiće i svoj nastavak koji će se kriti iza oznake M2 CSL (Coupe Sport Leichtbau).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulgari BMW Icon03

 

wqwqss492.jpg

 

Britanska tjuning kuća Mulgari predstavlja svoju kreaciju nazvanu Icon03, pri čemu se tu radi o modifikovanom BMW-u M240i Coupe. Za početak, Mulgari je pojačao 3.0 litarski šestocilindrični turbo motor na ''nešto manje od 500KS'', dok maksimalni obrtni moment iznosi 589 Nm.

 

wqwqss491.jpg

 

Izmene su pretpreli i oslanjanje, sistem upravljanja, izduvni sistem (za to se pobrinuo Akrapovič), kao i aero body kit (proširenja blatobrana, prednji spojler...).

 

wqwqss490.jpg

 

Osim toga, pominju se i krov od ugljeničnih vlakna, novi točkovi i gume, ali i modifikovana unutrašnjost (Recaro sportska sedišta, volan sa zaravnjenim donjim delom, elementi od ugljeničnih vlakna i detalji u žutoj boji). Mulgari će Icon03 tokom jula testirati na Nirburgringu, a očekuje se vreme kruga od oko 7 minuta i 30 sekundi. Na kraju, u planu je serija od samo 25 primeraka, po ceni od oko 69.000 funti (78.000 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese video: Test 2019. BMW M2 Competition

 

Verovatno jedan od najviše vozačkih M automobila koji su napravljeni poslednjih decenija. Odavno M modeli postaju sve veći, deblji (teži), jači...što onda traži gomilu elektronike kako svi njihovi vlasnici ne bi poginuli baš u prvih par dana posle kupovine. Ali, kao posledica toga, vozač je više udaljen od same mašine, tj. između njega i auta stoji ko zna koliko kompjutera koji nisu tu da pojačaju vozačko zadovoljstvo. M2 Competition vraća stvari unazad po tom pitanju. I sam BMW je tako želeo što se vidi u nizu detalja, ali i kroz ponudu jer ovaj auto može da se poruči i sa manuelnim menjačem, iako je tada auto malo sporiji, ali eto...za potpuni vozački doživljaj ko želi tri pedale i ručicu menjača - BMW to dozvoljava sa ovim modelom.

 

Screenshot_22.jpgScreenshot_23.jpgScreenshot_20.jpgScreenshot_21.jpg

Screenshot_24.jpgScreenshot_25.jpgScreenshot_19.jpgScreenshot_27.jpg

Screenshot_28.jpgScreenshot_26.jpgScreenshot_31.jpgScreenshot_29.jpgScreenshot_32.jpg

 

Jednako tako, BMW se nije mnogo potrudio da unutrašnjost auta napravi luksuznijom, bogatijom jer...ionako se ovaj auto kupuje zbog vozačkog užitka. Ipak, za automobil koji se treba platiti preko 50 hiljada evra, moralo je to biti malo manje spartanski unutra. Čak i radio (Harman/Kardon) je očajnih performansi (izmerene su na testu) i više priliči nekadašnjim Daewoo modelima, a ne autu sa cenom koji ima M2 Competition.

 

Međutim, zato pod haubom imate motor iz M3/M4 modela, samo sa drugačijim mapom kako bi imao manje KS. Zbog toga M2 Competition može da istrpi celodnevno maltretiranje papučicom gasa jer je motor ionako ''detuned'', tj. ima rezerve koliko hoćete. Ogibljenje automobila je isto preuzeto od starije braće, naravno malo izmenjeno jer je ovo manji auto, sa manjim međuosovinskim rastojanjem, ali je suštinski princip isti. M2 Competition nije auto za stazu. On je auto koji pruža dosta zabave u običnoj vožnji, auto gde se večito ''borite'' sa zadnjim krajem kako bi nekada sprečili, a nekada dozvolili njegovo klizanje na bok. Ali, ono što je dobro za takvu vožnju, nije dobro za stazu gde je svako takvo klizanje ustvari gubitak dragocenih delova sekunde. Stvar može da se popravi slikovima koji bi stavili pozadi, ali i dalje to neće biti kao kod starije mu i veće braće.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen BMW Serije 2 Gran Coupe

 

BMW će još tokom ove godine predstaviti dugo očekivanu Seriju 2 Gran Coupe (interne oznake F44). To će se desiti u novembru na sajmu automobila u Los Anđelesu, dok će prodaja startovati početkom sledeće godine.

 

Za razliku od nove Serije 1 koja je dobila prednji pogon, Serija 2 Gran Coupe će po nekim nezvaničnim informacijama ipak imati zadnji pogon. U poređenju sa aktuelnom Serijom 2 Coupe budući Gran Coupe će naravno nuditi više mesta za putnike pozadi, uz nešto veću praktičnost i komfor. Ovde treba pomenuti da će međuosovinsko rastojanje kod Gran Coupea biti negde između 2690 mm (koliko ima Serija 2 Coupe) i 2810 mm (koliko ima Serija 3 sedan), kao i da će unutrašnjost biti slična onoj kod nove Serije 2 Coupe i Cabrio (čiji dolazak se očekuje tokom 2020. godine). Uz benzinske i dizel verzije (sa motorima od 3 i 4 cilindra), Serija 2 Gran Coupe će navodno moći da se dobije i u M varijanti.

 

Takođe, neki izvori pominju i Seriju 2 Gran Coupe sa plug-in hibridnim pogonom (kombinacija 1.5 litarskog trocilindričnog turbo benzinca, elektromotora, litijum-jonskih baterija i 8-stepenog automatskog menjača), čija oznaka bi trebalo da bude 225e Gran Coupe i koji bi samo na struju mogao da prelazi do 50 km. Serija 2 Gran Coupe će se proizvoditi u BMW-ovoj fabrici u Lajpcigu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže novi M2

 

bmw m2 001.jpg

 

Kako piše B92, iako novi BMW Serije 1 ima potencijala za moćnu ''hot hatch'' M verziju, bavarski proizvođač nema u planu automobil koji bi se na tržištu direktno suprotstavio modelima kao što su Audi RS3 i Mercedes AMG A45. I mada se ranije spekulisalo da BMW priprema ragularnu ''M'' verziju sa oko 400 ks, šef BMW M odeljenja, Marcus Flasch, negirao je za Top Gear da će doći do realizacije jednog takvog automobila. U vrhu ponude Serije 1 i dalje će biti BMW M135i, koji sa svojih 306 ks (225 kW) može da parira samo modelu Mercedes AMG A35. Oni koji žele visokoperformansni kompaktni BMW moraće da se zadovolje novom generacijom modela M2, koja je u pripremi. Za razliku od nove Serije 1 koja je bazirana na mehaničkoj platformi sa prednjim pogonom, M2 će po svemu sudeći i dalje biti zasnovan na platformi kod koje se snaga prenosi na zadnju osovinu automobila, a za pogon će biti upotrebljen 6-cilindarski motor. Osim ''regularnog'' BMW-a M2, u planu je i CS varijanta koja je više prilagođena vožnji po trkačkoj stazi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen BMW Serije 2 Gran Coupe

 

bmw 2 gc 2020.jpg

 

BMW će do kraja godine predstaviti dugo očekivanu Seriju 2 Gran Coupe (interne oznake F44), dok se prodaja ovog noviteta očekuje početkom 2020. Poput nove Serije 1, i Serija 2 Gran Coupe će dobiti platformu sa prednjim pogonom ali će neke verzije imati i xDrive pogon na sva četiri točka. U poređenju sa aktuelnom Serijom 2 Coupe budući Gran Coupe će naravno nuditi više mesta za putnike pozadi (+34 mm za kolena), uz nešto veću praktičnost i komfor. Treba pomenuti da će dužina vozila iznositi 4560 mm, kao i da je prtljažnik zapremine 450 litara.

 

U paleti motora će se naći benzinski i dizel agregati sa 3 i 4 cilindra, sa rasponom snage od 116KS do 306KS. Najjača će biti verzija M235i xDrive Gran coupe, što znači da će imati 2.0 litarski četvorocilindrični turbo benzinac sa 225 kW/306KS i 450 Nm, kao i 8-stepeni Steptronic Sport automatski menjač i xDrive pogon na sva četiri točka. Budući da nedavno predstavljeni BMW M135i xDrive sa istim motorom do 100 km/h ubrzava za 4.8 sekundi i postiže maksimalnih 250 km/h slične brojke se mogu očekivati i za M235i xDrive Gran Coupe. Takođe, neki izvori su ranije nezvanično pominjali i Seriju 2 Gran Coupe sa plug-in hibridnim pogonom (kombinacija 1.5 litarskog trocilindričnog turbo benzinca, elektromotora, litijum-jonskih baterija i 8-stepenog automatskog menjača), čija oznaka bi trebalo da bude 225e Gran Coupe i koji bi samo na struju mogao da prelazi do 50 km. Na kraju, Serija 2 Gran Coupe će se proizvoditi u BMW-ovoj fabrici u Lajpcigu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M2 CS debituje na Sajmu u Los Anđelesu?

 

195454-bmw m2 cs 001.jpg

 

Iščekivani BMW M2 CS će navodno premijerno biti predstavljen u novembru, na Sajmu automobila u Los Anđelesu. Kako piše portal Vrele Gume, bavarski proizvođač automobila na modelu BMW M2 CS radi već neko vreme. Kao i mnogi drugi, i mi smo očekivali da ćemo ovaj sportski automobile videti na Sajmu automobila u Frankfurtu. Međutim, na BMW blogu se pojavila informacija da će ovaj model ipak svoju javnu premijeru imati u Gradu anđela. BMW M2 CS će imati S55 twin-turbo redni šestocilindarski agregat kakav se nalazi i kod modela M3 i M4 i M2 Competition. Međutim, njegova izlazna snaga je povećana na 444 KS, što znači da će M2 CS imati 39 KS više nego M2 Competition. MW M2 CS će biti i lakši od Competition modela. To zahvaljujući pre svega ekstenzivnoj upotrebi ugljenikovih vlakana. Naime, od tog materijala su izrađeni krov, prednji spliter, hauba, zadnji spojler, difuzor i kućišta bočnih retrovizora. Ovaj materijal se u velikoj meri ističe i u kabini. Ovaj model će biti dostupan is a šestostepenim manuelnim i sa sedmostepenim automatskim menjačem. Model sa automatskom transmisijom će iz mesta do 96 km/h ubrzavati za oko 4 sekundi.

Za razliku od modela M2 koji je serijski model, M2 CS će biti proizveden u svega 2.200 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: BMW M2 Competition vs Audi RS3

 

Na papiru daju manje-više isto, koštaju isto...ali u praksi pružaju potpuno različite stvari. BMW je više sportski i verovatno pruža više sportskog osećaja, dok je RS3 mnogo praktičniji.

M2 Competition ima cilindar više, jednu turbinu više u svom 3.0 šestaku (onaj iz M3/M4 modela), i pomislili bi ste na prvu loptu da Audijev RS3 gubi bitku već kad se pogleda njegov petak 2.5 sa jednim turbom...ali razlika u konjima je samo 10 (404 BMW vs 394 kod RS3). Sa druge strane, ovaj BMW ima malo preko 1.6 tona...prazan:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

fifthgearyoutube.jpg Fifth Gear video: BMW M2 vs Porsche 718 Cayman GTS

 

Novi Cayman GTS je izgubio dva cilindra ali dobio je turbinu, dok M2 koristi motor iz M3/M4. Što bi se reklo ''baby 911'' protiv ''baby M3'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulgari BMW M240i sa 440KS

 

mulgari%20icon.jpg

 

Baza je BMW M240i, a pored pojačanog B58 motora (ovde sa 440KS i 600 Nm) ističu se i wide body kit, novi točkovi, nove kočnice, elementi od ugljeničnih vlakana, Akrapovič izduvni sistem, nova sedišta, novi volan... Verovatno do sada niste čuli za ovu malu garažu (Mulgari), ali je dosta njihovih stvari već ugrađivano pod tuđim, većim imenima u raznim paketima naknadnog sređivanja automobila. Njihov treći samostalni projekat je ovaj BMW:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže BMW Serije 2 Gran Coupe

 

197115-bmw 2 001.jpg

 

BMW će po poslednjim najavama 16. oktobra predstaviti dugo očekivanu Seriju 2 Gran Coupe (interne oznake F44), dok se prodaja ovog noviteta očekuje početkom 2020. Poput nove Serije 1, i Serija 2 Gran Coupe će dobiti platformu sa prednjim pogonom, ali će neke verzije imati i xDrive pogon na sva četiri točka.

 

U poređenju sa aktuelnom Serijom 2 Coupe budući Gran Coupe će naravno nuditi više mesta za putnike pozadi (+34 mm za kolena), uz nešto veću praktičnost i komfor. Treba pomenuti da će dužina vozila iznositi 4560 mm, kao i da je prtljažnik zapremine 450 litara. U paleti motora će se naći benzinski i dizel agregati sa 3 i 4 cilindra, sa rasponom snage od 116KS do 306KS. Najjača će biti verzija M235i xDrive Gran coupe, što znači da će imati 2.0 četvorocilindrični turbo benzinac sa 225 kW/306KS i 450 Nm, kao i 8-stepeni Steptronic Sport automatski menjač i xDrive pogon na sva četiri točka. Budući da nedavno predstavljeni BMW M135i xDrive sa istim motorom do 100 km/h ubrzava za 4.8 sekundi i postiže maksimalnih 250 km/h slične brojke se mogu očekivati i za M235i xDrive Gran Coupe. Takođe, neki izvori su ranije nezvanično pominjali i Seriju 2 Gran Coupe sa plug-in hibridnim pogonom od 224KS (kombinacija 1.5 litarskog trocilindričnog turbo benzinca, elektromotora i litijum-jonskih baterija), čija oznaka bi trebalo da bude 225e Gran Coupe i koji bi samo na struju mogao da prelazi do 50 km. Na kraju, Serija 2 Gran Coupe će se proizvoditi u BMW-ovoj fabrici u Lajpcigu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Serije 2 Gran Coupe: zvanične slike

 

bmw gc 008.jpg

 

Pred nama je konačno i dugo očekivana BMW-ova Serija 2 Gran Coupe (interne oznake F44), čija prodaja se očekuje početkom 2020. godine.

 

bmw gc 007.jpg

 

Poput nove Serije 1, i Serija 2 Gran Coupe je dobila platformu sa prednjim pogonom ali će neke verzije imati i xDrive pogon na sva četiri točka.

 

bmw gc 006.jpg

 

U poređenju sa aktuelnom Serijom 2 Coupe, ovaj Gran Coupe će naravno nuditi više mesta za putnike pozadi (+34 mm za kolena), uz nešto veću praktičnost i komfor. Treba pomenuti da dužina vozila iznosi 4520 mm, kao i da je prtljažnik zapremine 430 litara.

 

bmw gc 005.jpg

 

U paleti motora će se naći benzinski i dizel agregati sa 3 i 4 cilindra snage do 306KS.

 

bmw gc 004.jpg

 

Najjača će biti verzija M235i xDrive Gran Coupe, što znači da će imati 2.0 četvorocilindrični turbo benzinac sa 225 kW/306KS i 450 Nm obrtnog momenta, kao i 8-stepeni Steptronic Sport automatski menjač i xDrive pogon na sva četiri točka.

 

197156-bmw gc 003.jpg

 

Takođe, M235i xDrive Gran coupe odlikuju i aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor), doterani prednji ''bubrezi'', hromirane izduvne cevi, veći alu točkovi i sportski podešeno oslanjanje, kao i sportska unutrašnjost sa M Sport sedištima i volanom.

 

bmw gc 002.jpg

 

Budući da nedavno predstavljeni BMW M135i xDrive sa istim motorom do 100 km/h ubrzava za 4.8 sekundi i postiže maksimalnih 250 km/h slične brojke se mogu očekivati i za M235i xDrive Gran Coupe. Takođe, neki izvori su ranije nezvanično pominjali i Seriju 2 Gran Coupe sa plug-in hibridnim pogonom od 224KS (kombinacija 1.5 litarskog trocilindričnog turbo benzinca, elektromotora i litijum-jonskih baterija), čija oznaka bi trebalo da bude 225e Gran Coupe i koji bi samo na struju mogao da prelazi do 50 km.

 

197157-bmw gc 001.jpg

 

I Serija 2 Gran Coupe će moći da ima digitalnu instrument tablu, infotainment sistem, BMW Intelligent Personal Assistant koji se može aktivirati sa pozdravom ''Hey BMW'', novu generaciju iDrive sistema (7.0), kontrolu gestovima i glasovne komande, head-up displej, dugačku listu bezbednosnih i sistema pomoći vozaču... Na kraju, treba reći da će se Serija 2 Gran Coupe proizvoditi u BMW-ovoj fabrici u Lajpcigu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...