neshaoct 9728 Posted February 25, 2016 AC Schnitzer ACL2 (BMW Serije 2 Coupe) Nemački tjuner AC Schnitzer na sajam automobila u Ženevi (za novinare se otvara 1. marta) dolazi i sa modifikovanim primerkom BMW-ove Serije 2 Coupe, koja u njihovoj verziji raspolaže sa svih 570KS. Kao baza je najverovatnije poslužio BMW M235i Coupe, dok deo AC Schnitzer paketa (nazvanog ACL2) čine i widebody kit (proširenja blatobrana, prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku), komplet petokrakih alu točkova, zeleni eksterijer, sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, jače kočnice, kao i doterana dvoboljna unutrašnjost (u crno-zelenoj kombinaciji). Automobil sada raspolaže sa pomenutih 570KS, dok odnos težina / snaga iznosi 2.54 kg po 1KS. Za više informacija ćemo morati da sačekamo sajam automobila u Ženevi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted February 26, 2016 Ništa od BMW-a M2 Cabrio Nakon što je BMW predstavio M2 Coupe, pojavile su se glasine da bi nemačka kompanija kasnije mogla da predstavi i njegovu Cabrio varijantu. Ipak, od toga neće biti ništa, jer su iz BMW-a demantovali da je to uopšte u planu. To je i zvanično potvrdio Frank Isenberg (glavni inženjer za M2 Coupe), jasno naglasivši da se to neće desiti, budući da Bavarci žele da M2 ostave ''čistim'' kao što su to učinili sa njegovim prethodnikom, modelom Serije 1 M Coupe. Drugim rečima, onima koji žele snažnu verziju Serije 2 Cabrio ostaje na raspolaganju BMW M235i Cabrio sa 326KS i 450 Nm. Proizvodnja BMW-a M2 Coupe počela je sredinom oktobra 2015. u fabrici u Lajpcigu u Nemačkoj. Zatim su u nemačkim medijima objavljene i informacije koje kažu da će BMW ovaj model proizvoditi sve do 2020. godine. Kako se procenjuje, BMW će za pet godina napraviti oko 11.000 primeraka M2 Coupea, što znači oko 2.200 komada godišnje. BMW M2 Coupe u Nemačkoj košta 56.700 evra, a pod haubom se nalazi 3.0 litarski šestocilindarski M TwinPower Turbo motor sa 272 kW/370KS i 465 Nm, u paru sa manuelnim šestostepenim menjačem ili opcionim M DCT menjačem. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted March 2, 2016 BMW M2 CS / CSL u fazi planiranja Nakon što je nedavno damantovano da će BMW M2 dobiti Cabrio verziju, po pisanju pojedinih medija Bavarci priprema njegovu CSL varijantu (ili CS). Insajderi su za pojedine medije potvrdili da je M2 CSL u fazi planiranja, a treba podsetiti da su glasine o ovoj verziji počele da kruže i pre nego što je krajem prošle godine zvanično predstavljen regularni M2 Coupe (na slici). I kod M2 CS / CSL možemo očekivati smanjenje težine u odnosu na obični M2, uz nešto jači motor (umesto standardnih 370 imaće blizu 400KS), kao i agresivniji aero body kit. To će međutim biti tek početak jer u BMW-u po ranijim glasinama planiraju još više CSL verzija svojih modela, i to sa modifikovanim eksterijerom i manjom težinom. Štaviše, CSL modeli neće biti samo najekstremnije varijante, već će biti korišćeni i za testiranje ''uzbudljivih inovacija'' za poboljšanje performansi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted March 12, 2016 BMW M2 prešao Hockenheim za 1:13.2 minuta Nemački magazin Auto Zeitung je na Hockenheimu testirao BMW M2 sa DCT menjačem, pri čemu su sa njim na toj stazi zabeležili rezultat od 1:13.2 minuta. To je brže od BMW-a E90 M3 CRT koji je Hockenheim prešao za 1:13.6 minuta. BMW M2 Coupe sa DCT menjačem je težak 1520 kg, do 100 km/h stiže za 4.2 sekunde, a do 200 km/h za 14.9 sekunde. Najbrži BMW na Hockenheimu je i dalje AC Schnitzer ACS4 Sport (modifikovani BMW M4 F82), i to sa vremenom od 1:09.5 minuta. Standardni M4 Coupe (ima 431KS i 1632 kg) je tu stazu inače prešao za 1:12.80 minuta. Ovde i podsećanje da BMW M2 Coupe u Nemačkoj košta 56.700 evra, a pod haubom se nalazi 3.0 litarski šestocilindarski M TwinPower Turbo motor sa 272 kW/370KS i 465 Nm, u paru sa manuelnim šestostepenim menjačem ili opcionim M DCT menjačem. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted April 9, 2016 Ben Collins testira BMW M2: ========================= 2016. BMW M2 Dyno test: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted April 18, 2016 BMW M2 na Hokenhajmu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted April 18, 2016 Test BMW M2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted April 23, 2016 Autocar video: Test BMW M2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted April 28, 2016 Test BMW M2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 3, 2016 Test: BMW M2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 9, 2016 BMW M2 vs Mercedes A45 AMG Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 9, 2016 Auto Express video: BMW M2 vs Ford Focus RS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 28, 2016 Laptime Performance BMW M2 sa 420KS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted May 28, 2016 MotorWeek test: 2016. BMW M2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted June 2, 2016 CarAndDriver video: BMW M2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted June 8, 2016 BMW M2 sa motorom iz BMW-a M4 Švajcarski Dähler Design & Technik GmbH smatra da je BMW-u M2 Coupe (ima 3.0 litarski N55 šestocilindraš sa 370KS) potrebno više snage, pa su u njega ugradili 3.0 litarski S55 šestocilindrični motor iz BMW-a M4. Ali, ni to im nije bilo dovoljno. Dok pomenuti motor u BMW-u M4 raspolaže sa 431KS i 550 Nm, ovde je pojačan na svih 540KS i 730 Nm obrtnog momnta. Zato ne čudi podatak da ubrzanje do 100 km/h traje manje od 4 sekunde, dok je najveća brzina 320 km/h. Naravno, Dähler Design & Technik GmbH se nije bavio samo pojačanjem motora, pa su u paketu i modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, jače kočnice, kao i komplet točkova od 20 ili 21 inča. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted June 15, 2016 Alpha-N Performance BMW M2 Coupe sa 410KS Tjuner Alpha-N Performance za relativno malu sumu nudi kit za pojačanje BMW-a M2 Coupe, čiji 3,0 litarski šestocilindraš inače fabrički raspolaže sa 370KS. Tako paket nazvan EVOX Stage 1 podrazumeva pojačanje na 395KS i 610 Nm, a Stage 2 znači 410KS i 630 Nm. Zaniumljivo da oba paketa regularno koštaju isto - 799 evra, ali ko ih naruči do 31. jula dobija i popust od 100 evra. U kratkoj vesti se ne navode podaci o ubrzanju do 100 km/h i najvećoj brzini, ali se može očekivati poboljšanje performansi u odnosu na fabrički primerak sa 370KS koji do stotke ubrzava za 4.3 sekunde. Kupcima se ovde nude i novi alu točkovi, crni prednji ''bubrezi'', modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem i aero body kit. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted June 18, 2016 CarWOW video: Test 2017. BMW Serije 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted June 20, 2016 BMW M2 na Autobanu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted June 24, 2016 Kistler BMW M235i sa 420KS U švajcarskoj tjuning kući Kistler su se pobrinuli da motor pod haubom BMW-a M235i dobije više snage, a sa 420KS i 560 Nm automobil je sada jači i od fabričkog M2 Coupea. Kistler je za svoj M235i predvideo i AC Schnitzer aero body kit (prednji spojler, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku), set alu točkova od 20 inča, crne prednje ''bubrege'', sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, ''Kistler'' oznake... Kada se podvuče crta, ceo paket košta 18.350 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted June 27, 2016 Manhart MH2 630 - BMW M2 sa 630KS Manhart Performance je svoj modifikovani BMW M2 najavio još u oktobru prošle godine, i to sa nekoliko rendera. Automobil je sada konačno i zvanično predstavljen (povodom 30-godišnjice ove nemačke tjuning firme), mada svi detalji još nisu saopšteni. Pre svega, Manhart MH2 630 je dobio pojačani 3.0 litarski šestocilindarski agregat sa 630 konja (što otkriva već i njegov naziv), ali podaci o ubrzanju do 100 km/h i najvećoj brzini u kratkoj vesti nisu navedeni. Deo paketa čine i aero body kit, hauba od ugljeničnih vlakana sa otvorima za vazduh, krov od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima, mat crni točkovi, crni prednji ''bubrezi'', kočiona klešta u boji zlata, Manhart oznake i boja eksterijera slična BMW Individual Sunburst Gold metalik boji. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted July 7, 2016 Alpha-N Performance BMW M2 Firma Alpha-N Performance u okviru svog EVOX tjuning programa nudi tri paketa za pojačanje BMW-a M2 Coupe, čiji 3.0 litarski šestocilindraš inače fabrički raspolaže sa 370KS i 465 Nm. Tako Stage 1 podrazumeva pojačanje na 400KS i 580 Nm, Stage 2 znači 415KS i 600 Nm, a Stage 3 430KS i 620 Nm. U vesti se ne navode podaci o ubrzanju do 100 km/h i najvećoj brzini, ali se u svakom slučaju mogu očekivati bolje performanse u odnosu na fabrički primerak sa 370KS koji do stotke ubrzava za 4.3 sekunde. Takođe, kupcima se ovde nude i 19-inčni OZ Racing Ultraleggera HLT točkovi, crni prednji ''bubrezi'', modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem i aero body kit. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted July 7, 2016 AC Schnitzer BMW M2 AC Schnitzer priprema kompletan tjuning program za BMW M2, ali su za sada predstavljeni novi alu točkovi, neki aerodinamički elementi (zadnji krovni spojler, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor), kućišta retrovizora i novi sportski izduvni sistem. Ovo je naravno samo početak, jer će AC Schnitzer vremenom kompletirati njihov ACS2 Sport paket za BMW M2. To znači da se već najavljuju i modifikovano oslanjanje (auto će biti niži za 30 do 40 mm), jače kočnice, novi elementi za unutrašnjost, kao i kit za pojačanje motora (imaće više od 400 konja). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites