neshaoct 9592 Posted October 1, 2020 VreleGume video: BMW Serije 2 Gran Coupe Na tragu svega što smo voleli u BMW-u od 70-tih do 2000-tih godina: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 2, 2020 3D Design BMW M2 Japanski 3D Design u svoj paleti ima i program za BMW M2 i M2 Competition. U ponudi su aero body kit od ugljeničnih vlakana (izmenjeni prednji branik, prednji spojler, set pragova, novi zadnji difuzor i upadljivi zadnji spojler), trkačke trake, točkovi od 20 inča, Yokohama Advan gume, Brembo kočnice, modifikovano oslanjanje, izduvne cevi od ugljeničnih vlakana, kao i novi detalji za unutrašnjost (pedale, ručica menjača). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 3, 2020 AutoTrader video: Test BMW M2 CS Novog BMW M2 neće biti, ali zato postojeći dobija ekstremniju verziju, iznad Competition - CS: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 10, 2020 EmisijaSAT video: BMW Serije 2 Gran Coupe Ovakav model nikada ranije nije bio u ponudi BMW-a, pa zato ne bi trebalo da čudi to što nam je tokom testa sve bilo novo i neobično - najviše činjenica da smo zabavu u vožnji pronašli u kombinaciji trocilindarskog benzinskog motora i prednjeg pogona, do skoro nezamisliva za bavarsku kompaniju. Osim što, do određenog nivoa, pokazuje da i ova kombinacija može da obezbedi zabavu u vožnji i pravi bavarski vozački doživljaj, Serija 2 ''gran kupe'' dokazuje da se vara svako ko kaže da limuzine više nisu u modi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 15, 2020 CarsIreland video: Test BMW 220d Gran Coupe Uzmete veliku limuzinu Serije 7. Skinete joj zadnja vrata, oborite malo liniju krova i dobijete njenu Coupe-limuzina varijantu koju nazovete Serija 8. Onda toj Seriji 8 vratite zadnji par vrata i još malo agresivnije dizajnirate zadnji deo i dobijete mnogo lep auto koji nazovete Serija 8 Gran Coupe. Ali, to što takve igrarije sa dizajnom lepo izgledaju na dužini auta od 5 metara (i malo više), ne znači da će jednako lepo izgledati na manjim BMW modelima, a dokaz za to je ovaj auto na testu...naročito kad je u ovako jednom od početnih nivoa opreme, što se vidi i po 17-cama felnama: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 22, 2020 AutoTopNL video: BMW M235i Ubrzanje 0-250 km/h...i malo zvuka/plamenova: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 24, 2020 CarMagazine video: Test BMW M2 CS Ultimativni M2...i morao bi biti takav, morao bi ustvari biti brilijantno dobar jer košta skoro 50% više nego M2 Competition: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 11, 2020 AutoTopNL video: BMW M235i Sa 400 konja na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 18, 2020 PetrolPed video: BMW M2 CS M2 Competition sa 400 konja i pogonom pozadi je već veoma impresivan auto. M2 CS je iznad njega, bolji od njega...i nije pitanje da li je tako. Pitanje je da li je baš za skoro 30.000 evra bolji od njega? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 23, 2020 Fabio Kvartararo osvojio BMW M Award i na poklon dobio BMW M2 CS BMW je i ove godine nagradio vozača sa najviše osvojenih bodova tokom Moto GP kvalifikacija, a to je u ovoj sezoni 21-godišnji francuski motociklista Fabio Kvartararo. BMW M je dugogodišnji partner Dorne Sports, organizatora Moto GP-a, pri čemu je ovo već 18. izdanje BMW M Awarda. Pobednik BMW M Awarda na kraju svake sezone kao nagradu dobije BMW M automobil, a ove godine to je BMW M2 CS u Misano Blue boji. Treba podsetiti da je Mark Markes osvajao BMW M Award čak sedam puta, kao i da su ovu nagradu u prošlosti osvajali i Rosi i Stoner (po tri puta), Lorenco (dva puta), a Žiberno i Hejden po jednom. Pod haubom BMW-a M2 CS je 3.0 šestocilindrični twin-turbo motor sa snagom od 450KS i 550 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa sedmostepenim M-DCT menjačem. Osim snažnog motora, M2 CS ima i sportski izduvni sistem, adaptivno M oslanjanje (sa modovima Comfort, Sport, Sport+), kao i brojne elemente od ugljeničnih vlakana (hauba, krov, prednji spojler, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku, retrovizori...). U paketu su i kožna sportska sedišta, volan sa alkantarom, točkovi od 19 inča i crvena kočiona klešta (kao opcija se nude i karbon-keramičke kočnice). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 5, 2020 CarGurus video: BMW M2 CS vs Porsche 718 Cayman GT4 Najviše vozački orijentisan mali BMW, i isti takav mali Porsche. Koštaju isto, imaju skoro identične performanse...pa, koji je onda bolji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 5, 2020 AutoTopNL video: BMW M235i Najglasniji, sa GT spojlerom pune veličine i sa celih 400 konja - na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 9, 2020 ThrottleHouse video: 2021. BMW M2 CS Možda poslednji sjajni M automobil - pogon pozadi, manuelni menjač, redni šestak sa gomilom snage i sve tu u malom i laganom pakovanju: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 11, 2020 RedlineReviews video: 2020. BMW M235i Gran Coupe BMW napravljen na Mini (Countryman) platformi, sa 300 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 16, 2020 MotorWeek video: Test 2020. BMW M235i xDrive Gran Coupe Kada Serija1 dobije limuzinski oblik postaje Serija2 Gran Coupe. Faktički, kao kad Mercedes od A klase napravi njenu sedan varijantu, ili to isto uradi ali lepše i dobije CLA. Ili, kad Audi svom A3 doda i limuzinsku varijantu. Faktički, ovo je C segment (premium) u limuzinskoj izvedbi. Auto na testu ima 2.0 turbo-benzinac sa 300 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 21, 2020 OSV: Test BMW 220d Gran Coupe BMW se pridružio tržištu kompaktnih (malih) limuzina, kao što je to npr. Mercedes već uradio sa modelom CLA. Ovaj BMW je mehanički skoro u potpunosti isti kao BMW Serije1 na kojem je i napravljen, što znači da ima prednji pogon. Ali, i pored toga ima mnogo veće aspiracije u limuzinskom svetu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 23, 2020 TheStraightPipes: Test 2020. BMW M2 CS 3.0 turbo sa 6 cilindara sa 444KS/550 Nm, ali glavni kvalitet mu je manuelni menjač i manja težina: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 27, 2020 TopGear: BMW M2 CS drift Kralj svih verzija M2 modela, ultimativni M2 sa 444 konja i najmanje težine od svih: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 30, 2020 BMW M2 CSL Turbomeister Edition Automobil se bazira na BMW-u M2 modelske godine 2016. i nosi nezvanični naziv M2 CSL Turbomeister Edition. M2 CSL Turbomeister Edition je 110 kg lakši od fabričkog modela, a pokreće ga modifikovani 3.0 twin-turbo motor koji ovde raspolaže sa 520KS i 660 Nm obrtnog momenta. U paketu su između ostalog i Akrapovič izduvni sistem, doterano oslanjanje (AST Suspension), Defined Coding softver za menjač i diferencijal, kao i atraktivniji eksterijer za koji je zaslužan Topaz Detailing (miks novih boja i folija po ugledu na BMW 2002 Hommage concept). Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 23, 2021 Manhart MH2 GTR Manhart Performance je u svoju ponudu dodao još jedan modifikovani BMW M2, i to MH2 GTR. Za početak, Manhart MH2 GTR pokreće šestocilindarski agregat pojačan na 600KS i 830 Nm obrtnog momenta. Podaci o ubrzanju do 100 km/h i najvećoj brzini u vesti nisu navedeni. Deo paketa čine i aero body kit, hauba od ugljeničnih vlakana sa otvorima za vazduh, crni točkovi od 20 inča, crni prednji ''bubrezi'', kočiona klešta u boji zlata, sportski izduvni sistem, modifikovano H&R oslanjanje, Manhart oznake... Što se unutrašnjosti tiče, tu su koža i alkantara, kontrastni šavovi, volan sa alkantarom i Recaro sportska sedišta. Cena za ovakav kompletan Manhart paket iznosi 38.920 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 2, 2021 Carfection: Test BMW M2 CS Koliko je CS stvarno bolji od M2 Competition? Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted February 9, 2021 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 12, 2021 3D Design BMW Serije 2 Gran Coupe U paleti japanske tjuning kuće 3D Design je moguće naći i stajling kit namenjen BMW-u Serije 2 Gran Coupe (F44). 3D Design je za ovu ''dvojku'' pre svega predvideo novi aero body kit od ugljeničnih vlakana, a koji čine prednji spojler, zadnji difuzor i spojler na prtljažniku. Tu su i 19-inčni 3D design Type III točkovi (dostupni između ostalog i u Bicolor izdanju), novi distancijali, kao i nekoliko novih elemenata u unutrašnjosti, kao što su pedale, aluminijumski detalji i patosnice. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 16, 2021 G-Power BMW M2 CS sa 660 konja U želji da unapredi performanse aktuelnog BMW-a M2 CS, nemački tjuner G-Power je klijentima ponudio čak četiri paketa za pojačanje njegovog 3.0 šestocilindarskog motora. G-Power Stage 1 paket podrazumeva pojačanje na 500KS/650 Nm (+50KS/100 Nm u odnosu na serijski model), Stage 2 znači 540KS/680 Nm, Stage 3 nudi 570KS/720 Nm, dok je Stage 4 na raspolaganju sa 660KS i 800 Nm (modifikovane su turbine, sportski izduvni sistem, reprogramirana ECU jedinica...). Stage 4 paket inače ima cenu od 18.226 evra. G-Power je za BMW M2 CS između ostalog predvideo i set Hurricane RR alu točkova od 20 inča, gume 245/30 R20 i 265/30 R20, modifikovano oslanjanje, kao i sportski volan sa alkantarom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 18, 2021 Wheels: BMW M2 CS vs Porsche Cayman GTS Oba auta imaju 3.0 šestak, pogon pozadi i manuelni menjač...ali, koji je bolji vozački auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites