Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW serije 2 Coupe / M2 / M2 CS / M2 CSR / M2 Competition

Recommended Posts

Novi BMW Serije 2 Coupe?

 

202595-bmw 2 coupe 02.jpg

 

Na ovim procurelim slikama bi trebalo da bude nova, druga generacija BMW-a Serije 2 Coupe (interne oznake G42), čija prodaja se očekuje tek sledeće godine. Konkretnije, na slikma je po svemu sudeći verzija M240i sa šestocilindričnim benzinskim motorom koji će ovde raspolagati sa oko 350KS. Takođe, Serija 2 Coupe će standardno imati pogon na zadnje točkove, dok će neke verzije moći da se dobiju i sa pogonom na sva četiri točka.

 

202596-bmw 2 coupe 01.jpg

 

Osim kao M240i, BMW će novu Seriju 2 Coupe ponuditi i u drugim varijantama, između ostalog i kao 230i i 220d. Ovde treba podsetiti i na ranije informacije da je BMW već dao i zeleno svetlo za novi M2 Coupe, i to kao delu njihove buduće game kompaktnih M modela u kojoj će se naći i M2 Gran Coupe i Serija 1 sa više od 400KS.

 

Druga generacija BMW-a M2 Coupe je dobila internu oznaku G87, a u prodaji bi trebalo da se pojavi tokom 2022. godine. Sadašnje informacije kažu da će novi M2 Coupe imati twin-turbo motor sa oko 420KS i 550 Nm obrtnog momenta (u paru sa 6-stepenim manuelnim ili opcionim 8-stepenim automatskim menjačem). Ubrzanje od 0 do 100 km/h će iznositi nešto više od 4 sekunde, a najveća brzina 280 km/h. Takođe, novi BMW M2 Coupe će raspolagati i sa agresivnijim aero body paketom, M točkovima, sportskim izduvnim sistemom, sportskim oslajanjem, Active M Diferencijalom, jačim kočnicama, sportskim sedištima i sportskim volanom. Proizvodnja novog M2 će se odvijati u BMW-ovoj fabrici u nemačkom Lajpcigu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

parkers.jpg Parkers video: Proba BMW Serije 2 Gran Coupe

 

Serija 1 sa 4 vrata - u najkraćem to je Serija 2 Gran Coupe koja se logično i pravi na istoj osnovi kao Serija 1:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lightweight BMW M2 Competition

 

lightweight 03.jpg

 

Lightweight Performance prikazuje još jedan modifikovani BMW M2 Coupe, čiji šestocilindarski motor je ovde pojačan na 494KS i 653 Nm obrtnog momenta.

 

lightweight 02.jpg

 

Maksimalna brzina sada iznosi 303 km/h, dok podatak o ubrzanju do 100 km/h nije saopšten.

 

lightweight 01.jpg

 

Osim sa više snage, Lightweight BMW M2 Competition privlači pažnju i elementima od ugljeničnih vlakana za smanjenje težine (prednji spojler, zadnji difuzor, zadnji spojler, krov), kao i laganim točkovima (oko 3 kg lakši od standardnih), novim izduvnim sistemom (7 kg lakši od fabričkog), modifikovanim oslanjanjem i kočionim sistemom. Sve u svemu, kompletan paket košta skoro 20.000 evra...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese video: Test 2020. BMW 228i Gran Coupe

 

Pogledajte sve dobre i loše strane jednog od najdostupnijih BMW modela u ponudi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: BMW M235i xDrive Gran Coupe

 

bmw 2 gc tst01.jpeg

 

I sportski oštar i kupe atraktivan, a opet funkcionalan, sa velikim prtljažnikom i četvora vrata. Sa Serijom 2 Gran Coupe, modelom kakav dosad nije imao u ponudi, BMW je otvorio novo poglavlje i proširio horizonte na novu ciljnu grupu, pre svega ONI koji žele da budu cool gde god se pojave sa svojim automobilom. Pre nekoliko meseci, upoznali smo vas sa potpuno novom Serijom 1, trećom generacijom najmanjeg modela bavarske marke, koji smo testirali na putevima između Nemačke i Austrije. Kada se kolega Uroš Dedić vratio sa prezentacije BMW-ovog aduta u C segmentu, prvo što sam ga upitao bilo je: ''Kako se vozi''?

Kao neko ko je veliki ljubitelj BMW marke, nekako nisam mogao da se pomirim sa činjenicom da će čuvena fabrika iz Minhena povući tako radikalan potez i umesto uzdužno postavljenog motora i pogona nazad, posegnuti za poprečnim motorom i pogonom na prednje točkove. Promena koncepcije proizašla je iz potrebe da se ponudi značajno prostraniji automobil, a zamisao fabrike marke iz Minhena bila je da se napravi kompromis koji podrazumeva minimalno odricanje od vozne dinamike zarad dobitka na polju funkcionalnosti.

 

bmw 2 gc tst02.jpeg

 

Dobro, nekako sam ''svario'' da takav pogon bude uveden kod Serije 2 Active Tourer, to sam mogao i da shvatim, ali da će nova Serija 1 dobiti isto rešenje, e to nikako nisam mogao da prihvatim! Malo sam se stavio u poziciju ''normalnog'' kupca, šta jednom prosečnom BMW-ovom kupcu treba? Taj neće na stazu, vozna dinamika, kao što znamo ''radi svoje'' i kod etabliranih modela uprkos prednjem pogonu, tako da je teško bilo da BMW može tu da pogreši. Ali, da li je to onaj stari dobri i upravljivi BMW, to pitanje mi je lebdelo u mislima…

 

bmw 2 gc tst03.jpeg

 

Svima je poznato da premium marke, ali i mnoge druge, rapidno šire horizonte, nudeći tržištu pregršt novih modela i raznoraznih karoserijskih varijacija kakve ranije nisu postojale, a uglavnom prednjače SUV i krosover automobili. Ipak, ovde je reč o nečemu sasvim drugačijem, o kupeu sa četvora vrata po imenu Serija 2 Gran Coupe.

 

bmw 2 gc tst04.jpeg

 

Svetska premijera potpuno novog modela kakvog BMW dosad nije imao u svom širokom portfoliju održana je prošle godine na salonu automobila u Los Anđelesu, a za zvanično testiranje ovog noviteta odabrana je Portugalija, tačnije Lisabon, po meni idealan grad, sunčan, koji leži na estuarskom ušću reke Težo u Atlanski okean. Kvalitetni putevi i živopisni krajolici često opredeljuju automobilske proizvođače da svetske promocije najnovijih modela održavaju upravo ovde.

 

bmw 2 gc tst05.jpeg

 

Ovom prilikom imali smo na raspolaganju dva modela, jedan sa 2.0 dizelom 220d od 190 KS, maksimalnog obrtnog momenta 400 Nm koji se prenosi na prednje točkove, ali onaj koji je nas najviše zanimao jeste najjači model u ponudi - M235i xDrive sa 306 KS i pogonom na sve točkove. Pored ovih verzija, u ponudi na tržištu je samo još jedna - model sa oznakom 218i kojeg pokreće 1.5 benzinski turbo-motor od 140 KS.

 

bmw 2 gc tst06.jpeg

 

Pri samom dolasku ispred hotela gde su svi modeli bili pod konac poređani zapazio sam da izgled nove Serije 2 Gran Coupe, koji su skoro svi pri njenom predstavljanju na društvenim mrežama osuđivali, mnogo bolje deluje uživo. Sa 4.520 mm dužine, širinom od 1.800 mm i visinom 1.420 milimetara dobijene su skladne proporcije, mada neobične konture bacaju senku na kompletan doživljaj.

 

bmw 2 gc tst07.jpeg

 

No, utisak popravljaju brojna atraktivna rešenja kao što su opcioni adaptivni LED farovi, agresivne škrge koje srećom nisu nezgrapne kao kod Serije 7 već se utapaju u snažne linije prednjeg dela. Pored toga dopali su mi se crni detalji u sjajnoj boji na Alpine white beloj boji. Naravno svakom sportskom automobilu sportski izgled daju felne koje su kod testiranog modela bile 19'' (opcija), a kroz koje se vide velika M Sport kočiona klješta. Osim crne maske i detalja u branicima, crni sjajni detalji se nastavljaju i na komponentama kao što su sajtne i zadnji difuzor koji ''ograđuje'' velike izduvne otvore četvrtastog oblika i promera 90 mm, što je zaista pohvalno u eri u kojoj se stavljaju lažni auspusi na branicima, a od toga ne prezaju ni eminentne marke kao što su Audi i Mercedes.

 

bmw 2 gc tst08.jpeg

 

Jasno je da su dizajneri želeli da postignu efekat da ''dvojka'' Gran Coupe izgleda agresivno tako što će bez ustezanja pratiti liniju starijeg i eksluzivnijeg brata Serije 8 Gran Coupe, dok je otpozadi poprimio i neke elemente koji asociraju na X4 i X6, SUV kupe modele koji imaju slične zadnje svetlosne grupe. Lični utisak je da kao direktni konkurent Mercedesovoj CLA klasi, Serija 2 Gran Coupe više sportski dok je rival sa trokrakom zvezdom elegantniji i sa svedenijim linijama. Ideja da se kupci ove klase ''preotmu'' od konkurencije nije nepoznata, ali BMW je ovde imao još jedan izazov, a to je da ubedi svoje verne kupce da je ovo zaista automobil u bavarskom duhu.

 

bmw 2 gc tst09.jpeg

 

Za to su se u Minhenu svojski potrudili pa je mnogo urađeno na oslanjanju, tako da je na svim modelima primenjen unapređeni multilink odnosno veza u više tačaka po točku pozadi, osim toga volan je direktniji, a karoserija ukrućena. Kod modela M235i je ugrađen i Torsenov šper diferencijal na prednjoj osovini, dok su standardni amortizeri sa kraćim oprugama za 1 cm spustili automobil, a opciono su ponuđeni i adaptivni amortizeri.

 

bmw 2 gc tst10.jpeg

 

Pored ovoga kod M235i su balans štangle unapređene da bi vozna dinamika bila još bolja u krivinama. Pored Torsenovog šper diferencijala u Seriji 2 Gran Coupe, ključnu stvar predstavlja tzv. ARB sistema (Actuator Contiguous Wheel Slip Limitation) koji je prvi put ugrađen u i3s a posle i u Seriju 1. Ovaj dodatak koji je smešten direktno u upravljačkoj jedinici motora ima zadatak da maksimalno umanji proklizavanje prednjih točkova, a samim tim automobil bolje prenosi snagu na podlogu.

Iako je model koji smo testirali sa pogonom na sve točkove, nekako nemate osećaj kao kod drugih BMW modelima sa xDrive pogonom da vas gura, već kao kod prednjeg pogona - da vas vuče i taj osećaj nije tipičan za BMW. Razlog je to što ovde xDrive snagu prevashodno prenosi napred, u manjoj meri nazad gde samo u izuzetnim slučajevima, po potrebi, može prebaciti do 50 odsto vučne sile. Međutim, taj utisak dinamičnosti poboljšava odlično oslanjanje, možda i najbolje u klasi. To se najbolje oseti kad se brzo ''protrči'' kroz splet krivina što uvek prati promena opterećenja koja stavlja na ozbiljan test svaki automobil. BMW 2 Gran Coupe je ovaj ispit položio sa visokom ocenom. Pored toga M sportska sedišta su fenomenalno oblikovana i čvrsto vas drže u sedištu, a naročito mi se dopao ušiven detalj u visini ramena u M bojama. Volan je multifunkcionalan trokraki, odlično profilisan sa aluminijumskim papučicama za menjanje stepena prenosa.

 

bmw 2 gc tst11.jpeg

 

Pored visokog kvaliteta izrade u enterijeru, oduševljava i tehnološka opremljenost. Automobil poseduje najnoviji operativni sistemo pod nazivom BMW Operating System 7.0, koji je znatno brži i koji pored kontrole pokretom odgovara i na glasovne funkcije. U skaldu s tim su i neka ''pametna'' rešenja kao što je pamćenje pređene putanje i automatsko vraćanje u rikverc ukoliko se zaglavite na uskom prostoru, zatim funkcija koja omogućava da smartfon upotrebljavate kao ključ automobila, itd.

 

bmw 2 gc tst12.jpeg

 

Sam centralni displej je 8.8 inča dok opciono može biti 10.25 inča, Head-Up displej je sada preko 9 inča i daje mnogo veću preglednost da ne morate skretati pogleda sa puta. Pored multimedijalnih noviteta, Serija 2 ima i potpuno novo led osvetljenje enterijera, koja noću izgleda fantastično. Što se tiče samog komfora za putnike, prostor pozadi je začuđujuće izdašan za automobil ove klase, a prtljažnik od 430 litara je veći od onog u Seriji 1, ali i za 30 litara manji nego u konkurentskom Mercedesu CLA.

 

bmw 2 gc tst13.jpeg

 

Model koji smo testirali pokretao je BMW-ov najsnažniji četvorocilindarski turbo agregat, a u kombinaciji sa osmostepenim Steptronic sportskim automatskim menjačem, stiže od 0 do 100 km/h za 4.9 sekundi. Sa M Performance paketom, ubrzanje iznosi 4.8 sekundi. Za pohvalu je i Launch Control opcija, ali mi se čini da bi menjač u manuelnom modu mogao biti i poslušniji. A da bi ovaj automobil vam servirao sav sportski potencijal preduslov je da odaberete Sport mod, a dostupni su još i Comfort, Eco i Individual. Nezavisno od toga koji mod ste odabrali, menjač uvek možete prebaciti u sportski mod tako što ćete ručicu pomeriti ka sebi tj. ulevo.

 

Sve u svemu, neosporno je da je BMW sa ''dvojkom'' Gran Coupe uspeo da napravi neuobičajen automobil, interesantnu kreaciju koja će ispuniti neke nove klince, pre svega mlade roditelje koji imaju potrebu za modelom koji je sve u jednom - i sportski oštar, i kupe atraktivan, a opet funkcionalan i sa četvora vrata. BMW je sa 2 Series Gran Coupe otvorio nove horizonte za mlade kupce koji traže upotrebljiv i originalan lifestyle automobil.

 

▲ Originalna pojava, potentan motor, efikasno oslanjanje.
▼ Udobnost, prtljažnik.

 

Tekst: Luka Kulundžić/TopSpeed

Fotografije: BMW promo

 

preuzeto sa - topspeed.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: 2020. BMW M235i Gran Coupe

 

2.0 Turbo sa pogonom na svim točkovima. 306 konja i 450 Nm, 4.8 sekundi do 100 km/h i maksimum na 250 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ove jeseni kraj za BMW M2 u Evropi

 

197760-bmw m2 cs 004.jpg

 

Već je bilo reči o tome da će BMW M760i xDrive i njegov V12 motor biti penzionisani na evropskom tržištu, a najnovije informacije kažu da će to isto zadesiti aktuelni BMW M2. Tačnije, sadašnji M2 će prestati da se nudi na evropskom tržištu, i to od jeseni. Razlog leži u sve strožim Euro propisima emisije izduvnih gasova.

 

Ovaj coupe sa zadnjim pogonom u aktuelnim Competition i CS verzija pokreće S55 motor predstavljen 2013. godine, a kako stvari stoje BMW-u bi njegovo prilagođavanje strožim propisima bilo preskupo. Dok se M760i najverovatnije neće vratiti na tržište, M2 nove generacije stiže i to 2022. godine, verovatno sa S58 motorom iz modela X3 M i X4 M (a dobiće ga i novi M3 i M4 modeli). Aktuelni M2 će međutin nastaviti da se prodaje u Severnoj Americi i nekim drugim delovima sveta gde propisi o emisiji nisu toliko strogi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Test BMW 220d Gran Coupe

 

Ovaj BMW se jako razlikuje od klasične Serije 2 za zadnjim pogonom, jer ovaj Gran Coupe Serije 2 ima prednju vuču pošto je u pitanju Serija 1 sa ''nakalemljenim'' zadnjim delom Serije 2...i sa zadnjim svetlima kao na Seriji 8. :D A, ustvari BMW ga je napravio kako bi se bolje izborio na tržištu sa Audijem A3 sedan ili Mercedesom CLA koji takođe imaju prednju vuču:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW M235i xDrive Gran Coupe

 

2.0 Turbo sa 306 konja i 450 Nm koji idu na sve točkove. Ubrzanje do stotke za 4.8 sekundi, maksimum na 250 km/h...pogledajte ga na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: BMW M2 CS

 

M2, pa M2 Competition...pa, na kraju najjača i najbrža verzija M2 CS.

40 konja više od M2 Competition tako da ima 450 i istih 550 Nm. Može da ima automatik ili manuelni menjač, tu je i podesivo vešanje sa M3/M4, karbonska hauba i krov...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives video: Test BMW Serije 2 Gran Coupe

 

Kada BMW Serija 1 dobije izgled limuzine...isto kao što Audi pravi A3 Sedan, ili Mercedes CLA, ili Mazda 3 Sedan:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: 2020. BMW M235i Gran Coupe

 

Najjača verzija ovog modela na Autobanu, a pre toga je detaljno predstavljena, pogledajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: BMW M2 CS

 

Skoro je predstavljen, a evo već prvog modifikovanog M2 CS sa snagom podignutom na 580 konja (fabrički ima 450):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

JMS BMW M2 Competiton

 

jms bnw m2.jpg

 

3.0 šestocilindraš je pojačan na 410KS i 550 Nm obrtnog momenta. U paketu su i Eisenmann sportski izduvni sistem, KW opruge (auto je niži 30-35 mm), Schwabenfolia dekorativni elemeneti, točkovi Barracuda Racing Wheels od 20 inča i gume Continental Sport Contact 6:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Serije 2 Coupe na novim renderima

 

205475-bmw 2 02.jpg

 

Britanski magazin Auto Express je objavio set rendera na kojima je prikazana nova, druga generacija BMW-a Serije 2 Coupe (interne oznake G42), čija prodaja se očekuje sledeće godine. Jedna od verzija će biti M240i sa šestocilindričnim benzinskim motorom koji će raspolagati sa oko 350KS.

 

205476-bmw 2 01.jpg

 

BMW će novu Seriju 2 Coupe ponuditi i u drugim varijantama, između ostalog i kao 230i i 220d. Takođe, Serija 2 Coupe će standardno imati pogon na zadnje točkove, dok će neke verzije moći da se dobiju i sa pogonom na sva četiri točka. Ovde treba podsetiti i na ranije informacije da je BMW već dao i zeleno svetlo za novi M2 Coupe, i to kao delu njihove buduće game kompaktnih M modela u kojoj će se naći i M2 Gran Coupe i Serija 1 sa više od 400KS.

 

Druga generacija BMW-a M2 Coupe je dobila internu oznaku G87, a u prodaji bi trebalo da se pojavi tokom 2022. godine. Sadašnje informacije kažu da će novi M2 Coupe imati twin-turbo motor sa oko 420KS i 550 Nm obrtnog momenta (u paru sa 6-stepenim manuelnim ili opcionim 8-stepenim automatskim menjačem). Ubrzanje od 0 do 100 km/h će iznositi nešto više od 4 sekunde, a najveća brzina 280 km/h. Takođe, novi BMW M2 Coupe će raspolagati i sa agresivnijim aero body paketom, M točkovima, sportskim izduvnim sistemom, sportskim oslajanjem, Active M Diferencijalom, jačim kočnicama, sportskim sedištima i sportskim volanom. Proizvodnja novog M2 će se odvijati u BMW-ovoj fabrici u nemačkom Lajpcigu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg AutoCar video: Test 2020. BMW M2 CS

 

Treća i poslednja (posle M2 i M2 Competition) varijanta aktuelnog M2...i najbrža je od svih - ima 444 KS, ide do stotke za okruglo 4 sekunde, i naravno da je najskuplja sa cenom od oko 83.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M235i xDrive na los testu

 

bmw 2 los.jpg

 

Španski portal KM77 već godinama sprovodi los testove automobila. Neki prođu dobro, a neki lošije.

Sada je došao red na BMW M235i xDrive, koji se pri 78 km/h nije pokazao okretnim u dve brze promene smera. Naime, u kombinaciji sa Bridgestone Turnaza T005 gumama bilo je dosta klizanja i rušenja čunjeva. BMW je prošao poligon bez problema tek kad je brzina smanjena na 68 km/h, što nije spektakularno. Volkswagen Golf je prošao poligon sa 69 km/h, a Mercedes CLA tek sa 66 km/h. Isti rezultat kao BMW (a to nije nimalo pohvalno) ima mali SUV Suzuki Jimny. Inače, ovaj test je pri brzini od 78 km/h prošao Ford Focus:

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi BMW Serije 2 Coupe

 

bmw 2 2021 2.jpg

 

Nakon nezvaničnih rendera koje smo videli prošlog meseca, evo i špijunskih slika nove, druge generacije BMW-a Serije 2 Coupe (interne oznake G42).

 

bmw 2 2021 1.jpg

 

Više o novoj Seriji 2 Coupe možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj smo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

sportauto.jpg SportAuto video: BMW M2 CS na Nirburgringu

 

Vreme iznosi 7:42.99 min., a za volanom je Christian Gebhardt, test vozač magazina Sport Auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dahler BMW M2 CS

 

206012-dahler 03.jpg

 

Dok BMW već priprema novu generaciju Serije 2 Coupe, švajcarski Dahler Design & Technik GmbH je obradio aktuelni M2 CS.

 

206011-dahler 02.jpg

 

Dahler Design & Technik GmbH ovde nudi dve verzije. Stage 1 paket podrazumeva da je 3.0 šestocilindrični motor pojačan na 512KS i 700 Nm (najveća brzina sada iznosi 302 km/h), a Stage 2 znači 543KS i 740 Nm obrtnog momenta (i ovde je skinuta blokada najveće brzine).

 

206013-dahler 01.jpg

 

Dahler Design & Technik se nije bavio samo motorom, pa su u paketu i modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, jače kočnice, 20-inčni komplet alu točkova (dostupni i u boji zlata), kao i zaštitni kavez i trkačka sedišta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg LoveCars video: BMW M2 CS Vs Jaguar F-Type

 

BMW M2 CS je na kraju lanca M2 modela kad su u pitanju performanse, tj. najbolji je, najbrži je...ali je isto tako na kraju i kad je u pitanju cena - ovakav kao na testu je oko 90.000 evra.

F-Type je sada skroz nov, više nema V6 nego V8 ispod haube, isti 5.0 V8 sa kompresorom kao u jačem P575, ali je ovde ''uštrojen'' na 450 konja. Sa cenom je tu negde kao i BMW rival, Jaguar dolazi samo kao automatik sa 8 brzina, dok M2 CS ima manuelni menjač, ali se može kupiti i sa automatikom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouth.jpg Motormouth video: Test BMW 228i Gran Coupe

 

Nije samo verzija sa 4 vrata klasične serije 2 Coupe, već je njena ružnija verzija...baš ružnija :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...