Gusar 4 Posted October 17, 2013 Naime dosao sam do teske glavolomke u kojoj logika ne pomaze a i slaba vajda je od pozivanja visih sila.... tako da sam prinudjen da trazim pomoc ako neko ima nekog auto elektricara koji radi samo fiate I po mogucstvu da je majstor starog kova sa poznavanjemokultnog neka se javi u ovu temu ili nek pise na pm... pa nek sve ide u pm* ajde I da opisem problem pa neka se ne javlja za dzabe ako ne zna auto pali radi normalno kad postigne radnu temperaturu da upali ventilator on izgubi varnicu a za to vreme komutator se ugreje da ne mozes da ga pipnes do sad sam iskljucio promenljive 1. bobina ispravna2. komutator ispravan3. kontakt brava ispravnaI zadnji deo koji je naj vise sumnjiv4. halo davac u razvodniku mada po nekoj logici stvari on ili radi ili ne radi tj da ne radi ne bi auto imao varnicu uopste.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 17, 2013 Sta ti je to halo davac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 17, 2013 davac impulsa....... nalazi se u razvodniku... I to je jedan indukcioni kalem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted October 17, 2013 Kazes kad upali ventilator?Ako se ugasi u trenutku kada se upali ventilator onda bi stvar trebala da je prosta!Testiraj sam ventilator i ako je on potpuno ispravan (verovatno da jeste) onda te muci neki spoj od + kleme preko kljuca, osiguraca ,relea do razvodnika palenja odnosno napajanja istog.Dakle verovatno neki los spoj ili kontakt u bravi, releu... Po tvom opisu sam zakljucio da bi mogao biti UNO-auto bez previse elektronike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 17, 2013 ventilator nema nikakve veze sa gore pomenutom instalacijom u pitanju je vozilo koje mi stoji u avataru ventilator sam naveo samo kao meru temperature u analognom obliku ...zato sto moj auto nije digitalan... I ako ga prebacite u tehnicka pitanja onda mogu slobodno da zaboravim da sam u opste pitao bilo sta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 18, 2013 Ima kod mene dobar elektricar,pa mozda ako hoces da oteras auto tamo. Nije ti blizu,ali je odlican majstor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dobri nikola 15 Posted January 24, 2014 auto pali radi normalno kad postigne radnu temperaturu da upali ventilator on izgubi varnicu a za to vreme komutator se ugreje da ne mozes da ga pipnes trebao bi sa unimerom prekontrolisati masu ventilatora. Verujem da nije dobra ( imas veliki otpor ), pa ti preko drugih aktivnih uredjaja ( u ovom slucaju sistema paljenja - komutatora ) gde je masa bolja povezuje se i pravi problem. To ti le slicno, kad pritisnes kocnicu, a svetle ti i zmigavci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 24, 2014 Sredjen je, valjda je bio problem u kompletnom razvodniku paljenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted January 24, 2014 resen problem... odavno bio problem u davacu impulsa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted February 2, 2014 resen problem... odavno bio problem u davacu impulsa...Samo da se nadovezem kratko,nisam bio tu,on inace ima problema sa razvodnikom i njegovim sklopom,to mu i jeste najveca mana,modeli posle kao sto je bio moj reseni su bolje tako sto su imali kalem elektronsku bobinu,ali su imali problema sa potenciometrom leptira... Quote Share this post Link to post Share on other sites