Jump to content
FAS Euroauto Goran
SikterBre

Mercedes-Benz; Nova S-Class

Recommended Posts

5 najzanimljivijih stvari o novoj luksuznoj limuzini

 

nova s klasa 2021.jpg

 

S-klasa ima više od 140 centimetara ekrana u unutrašnjosti
Ako odaberete prave opcije, S-klasa će stići sa čak pet ekrana u unutrašnjosti. Središnjim delom dominira dijagonalno postavljeni displej od 12.8 inča sa OLED tehnologijom, a tu su i 12.3-inčna instrumentna tabla, dva 11.6-inčna displeja integrisana u naslon sedišta vozača i suvozača, plus 7-inčni tablet u naslonu za ruku za putnike pozadi.

 

Nova LED svetla sastoje se od skoro 2.6 miliona mikro-ogledala
Svetla su poslednjih godina otišla prilično daleko predstavivši nam različite LED tehnologije, MATRIX svetla i slično. Ali, svetla u novoj S-klasi su napravila još korak dalje. U svakom od ovih digitalnih svetala sa izuzetno jakim LED sijalicama nalazi se 1.3 miliona mikro-ogledala koja pomažu vozaču da ima što bolju vidljivost u saobraćaju.

 

S-klasa uvek ''nadgleda'' svoje putnike
Nova limuzina dolazi sa nizom kamera koje su postavljene i u unutrašnjosti, pa tako može nadgledati šta se događa među putnicima. Iako bi ovo mnogi shvatili kao gubitak privatnosti, nova S-klasa samo želi biti na usluzi kad je potrebno. Naprimer, ako se jedan od putnika sagne ispod prednjeg sedišta da nešto potraži, Mercedes će to prepoznati i automatski upaliti svetlo ispod sedišta da olakša traženje.

 

Vazdušno oslanjanje će izdignuti auto momenat pre nesreće
Vazdušno oslanjanje S-klase je prilično napredan sistem kao i u većini drugih premium vozila. Na brzinama iznad 120 km/h će se spustiti za 10 mm, a na brzinama iznad 160 km/h još za 10 mm kako bi se smanjila potrošnja. Ali, tu je i činjenica da ova limuzina može predvideti saobraćajnu nesreću, pa će se trenutak pre nje izdignuti auto više od tla kako bi udarac bio u što niži i čvršći deo karoserije.

Inače, istu stvar od pre par godina ima i Audi A8.

 

Hibrid može preći do 100 kilometara samo na struju
Mercedes još uvek nije izneo brojne detalje o motorizaciji S-klase, ali je potvrđeno da ćemo sledeće godine ugledati hibridnu verziju koja će imati električni domet do 100 kilometara. Poznato je da će u ponudi biti i dve verzije 3.0 rednog šestaka sa 370 i 440 konja od benzinaca, i dve verzije dizelaša (S350d sa 290 KS i S400d sa 335 KS). Ali, hibrid će biti najsnažnija verzija jer će mu osnova biti 4.0 twin-turbo V8 motor, još uz pomoć elektromotora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes S klase kao karavan?

 

Mercedes-Benz S karavan.jpg

 

Dugo je trebalo da Mercedes, koji vuče tradiciju od prvog automobila iz 1886. počne da proizvodi karavane. Takvi modeli sa trokrakom zvezdom na haubi su stigli u Seriji W123, koja se proizvodila od 1975. do 1986. prethodnici E-klase. Zatim su karavani postali ''zakon'' u C i E klasi.

 

Za Mercedes S klase u karavanskoj verziji nije bilo interesa, odnosno takve su bile marketinške prognoze. Zbog toga nikada (osim u režiji posebnih karoserista)nismo videli karavansku verziju ni modela Mercedes S klase, ni BMW Serije 7, ni Audija A8. Pandemija Covid-19 i kataklizma u autoindustriji će dovesti do raslojavanja u branši, a premium brendovi, posebno Mercedes, mogli bi da dobiju dodatni zamah. Zbog toga bi nakon dolaska novog modela, S klasa (W223) po prvi put mogla da dobije karavansku verziju (T-model). Najveći karavan iz Štutgarta bi mogao da stigne u standardnoj i produženoj verziji (5.289 mm), sa prtljažnikom od 690 do 2.300 litara i opcionih sedam sedišta. Uz sve ostale vrline novog, karavanskog modela to bi mogao da bude jak dodatni adut u premium segmentu za porodične i poslovne namene.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objavljene cene za novu S klasu

 

mercedes s w223 03.jpg

 

Mercedes prima porudžbine za novu generaciju S-klase u Nemačkoj, gde je luksuzna limuzina dostupna u pet različitih verzija.

 

Početni nivo S350d dolazi sa cenom od 93.438 evra uključujući porez, za standardni model međuosovinskog razmaka, i sa cenom od 96.094 evra za verziju dugog međuosovinskog razmaka koji sadrži 2.9 dizel. Motor pravi 286 konja i obrtni momenat od 600 Nm, a ubrzava od 0-100 km/h za 6.4 sekunde. Modeli sa pogonom na sva četiri točka S350d 4Matic počinju sa cenom od 97.150 evra, odnosno 99.806 evra, dok S400d 4Matic model može imati cenu od 103.994 evra, odnosno 106.998 evra u zavisnosti od opreme. S400d 4Matic ima 330 KSi 700 Nm obrtnog momenta, a ubrzava od 0-100 km/h za 5.4 sekunde.

 

mercedes s w223 05.jpg

 

S450 4Matic je ograničen na izdanje sa dugim međuosovinskim rastojanjem sa početnom cenom od 106.650 evra i 3.0 benzinskim motorom snage 367 KS i 500 Nm, a potrebno mu je 5.1 sekundu da postigne brzinu od 100 km/h. Konačno, S500 4Matic se može dobiti po ceni od 115.130 evra, odnosno 117.786 evra sa 3.0 motorom koji daje 435 KS i 520 Nm. Sve verzije imaju elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 250 km/h i imaju 9-stepeni automatski menjač.

 

Naravno, možete potrošiti mnogo više novca kada počnete da štiklirate dodatne opcije, kao npr. 3D displeja sa upravljačkim programima za dodatnih 1.148 evra. Ambijentalno osvetljenje iznosi 916 evra, digitalni farovi su doplata 2.192 evra, upravljanje i zadnjim točkovima košta dodatnih 1.508 evra, zadnji vazdušni jastuci su 580 evra doplate...

Evropske isporuke nove S-klase počinju u decembru ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

removebeforerace.jpg RemoveBeforeRace video: 2021. Mercedes S klase

 

Automobilski kralj luksuza, tehnologije i bezbednosti ima novu generaciju - test koji nije u studiu, ali bez vožnje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test 2021. Mercedes S klase

 

Ovog puta pravi test, uključujući i vožnju:

 

 

 

shmee.jpg Shmee150 video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: Test 2021. Mercedes S klase

 

Najprodavanija luksuzna limuzina na svetu je stigla do sedme generacije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen novi Mercedes Maybach S-Class

 

mercedes-maybach.jpg

 

Nakon promocije nove generacije Mercedesa S klase (početkom septembra ove godine), na redu je i premijera njegove lukuzne Mercedes-Maybach verzije.

 

Novi Mercedes-Maybach S-Class će premijeru imati 19. novembra, a kao najava služi i jedna slika na kojoj se vidi samo deo ovog automobila. Ukratko, Mercedes Maybach S-Class je produžena i najekskuzivnija varijanta S klase (međuosovinsko rastojanje je 18 cm duže), sa luksuznim enterijerom i još više mesta za putnike pozadi (za koje su predviđena i sedišta sa funkcijom masaže i separatno grejanje za vrat i ramena). Automobil će takođe dobiti i redizajniranu masku, doterane branike, dupli M logo na C stubovima, dvobojni eksterijer i nove točkove. Osim toga, ovaj model će biti dostupan sa V12 motorom, a to je po nekim informacijama 6.0 biturbo sa 630KS i 1.000 Nm obrtnog momenta. Više detalja međutim tek sledi...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Mercedes Maybach S-Class

 

208943-Mercedes-Maybach 2021 08.jpg

 

Nakon promocije nove generacije Mercedesa S klase (početkom septembra ove godine), danas je na redu bila i premijera njegove luksuzne Mercedes-Maybach verzije.

 

Mercedes-Maybach 2021 08.jpg

 

Mercedes-Maybach S-Class je produžena i najekskluzivnija varijanta nove S klase (međuosovinsko rastojanje je 18 cm duže i iznosi 3.4 m), sa luksuznim enterijerom i još više mesta za putnike pozadi (za koje su predviđena i sedišta sa funkcijom masaže i separatno grejanje za vrat i ramena). Automobil je dugačak 5.469 mm, širok 1.921 mm i visok 1.510 mm.

 

Mercedes-Maybach 2021 07.jpg Mercedes-Maybach 2021 06.jpg

 

Takođe, velika pažnja je posvećena zvučnoj izolaciji čemu doprinosi i novi Active Noise Compensation sistem.

 

208944-Mercedes-Maybach 2021 05.jpg Mercedes-Maybach 2021 04.jpg

 

Automobil je dobio i redizajniranu masku, doterane branike, prednja svetla sa Digital Light tehnologijom, točkove od 19 do 21 inča, dupli M logo na C stubovima, opcioni dvobojni eksterijer, hromirane elemente, el. otvaranje zadnjih vrata, panoramski krov, vazdušno oslanjanje, aktivno upravljanje zadnjim točkovima, 12.8-inčni OLED centralni displej, 12.3-inčni 3D displej za vozača, MBUX Interior Assist sa kontrolom gestovima, ambijentalno osvetljenje, Burmester 4D surround sound sistem, automatski produžetak sigurnosnog pojasa za putnike pozadi, sisteme asistencije vozaču 3. nivoa (Drive Pilot sistem može da preuzme upravljanje pri brzinama do 60 km/h), 9-stepeni automatski menjač...

 

Mercedes-Maybach 2021 03.jpg

 

U gami će se naći verzije S580 4Matic (4.0 twin-turbo V8 motor sa 496KS i 48V mild-hybrid sistemnom za dodatnih 21KS), kao i S650 sa 6.0 twin-turbo V12 agregatom i 621KS, dok kasnije stiže i plug-in hybrid varijanta (kombinacija 3.0 litarskog šestocilindričnog benzinca i elektromotora, sa ukupno 503KS).

 

Mercedes-Maybach 2021 02.jpg 208951-Mercedes-Maybach 2021 01.jpg

 

Prodaja počinje do kraja ove godine (cene još nisu saopštene), a glavna tržišta bi trebalo da budu Kina, Južna Koreja, Rusija, SAD i Nemačka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luis Hamilton ne uživa u vožnji u javnom saobraćaju, osim...

 

209576-hamilton s klasa.jpg

 

Njegova transformacija od ''napaljenog trkača'' koji se ''pravio važan'' na javnim putevima i lupao skupa vozila, do današnjeg šampiona koji se trudi da u svoju popularnost iskoristi u svrhu propagiranja pravih vrednosti, zaista je izuzetna. Pored toga, prošli su dani kada bi leteo oko sveta u svom privatnom mlaznjaku, ili poslao letelicu praznu preko okeana da doveze njegovog engleskog buldoga, Roskoa... Nema više superautomobila u njegovoj garaži, niti više ima potrebu da ih poseduje, a i šta će mu kada mu Mercedes pruža superluksuzan i superkomforan prevoz, rekli bismo

 

Kako prenose Vrele Gume, u intervjuu datom za ''The Robb Report'' šampion Formule 1 je obelodanio da suprotno očekivanjima, ne uživa u vožnji na javnim putevima. Naravno, sa vremena na vreme se nađe za volanom nekog automobila, ali samo u okviru kratkih distanci i ne više od nekoliko minuta vrednih vožnje. ''Mislim da nikada nisam uživao u vožnji automobila u javnom saobraćaju, koliko god to zvučalo neverovatno za trkačkog vozača'', priznaje on. ''To je veoma stresno, a svako putovanje duže od sat vremena je izgubljeno vreme koje ne možete vratiti.''

 

Da li biste očekivali ovakve izjave od brend ambasadora čuvene automobilske marke, čoveka koji promoviše najnoviji Mercedes S klase? Ipak, Hamilton ima reči hvale za perjanicu iz Štutgarta, koje su sasvim na mestu, a verovatno i neophodne da bi ugovor bio ispoštovan. ''Vozio sam novu S klasu. Ono što me je zaista impresioniralo je kvalitet vožnje. Pomislili biste da smo dostigli sam vrh po pitanju komfora, ali nekako, Mercedesovim inženjerima uvek uspe da sve dovedu na još viši nivo. U F1, osećam svaku neravninu na asfaltu, tako da sam kvalifikovan da govorim o komforu sedenja'', kaže on. Ipak, za Hamiltona materijalne stvari više ne igraju u životu onu ulogu koju su igrale ranije. Nekada su mu bile bitne, ali više ne. U poslednje vreme, Luis je spoznao da sve to nije važno ''jer ono što je zaista vredno, i što nikada ne možete vratiti nazad je - vreme.''

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: 2021. Mercedes S-Class

 

U ovom detaljnom testu tu je i vožnja novog Mercedesa, a ne samo statička prezentacija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Za volanom Mercedesa S500

 

Nije da će mnogo vlasnika ovoga auta istvoremeno i da ga voze, pa evo zato kako će njihovim vozačima izgledati nova S klasa u varijanti sa 435KS/520Nm iz 3.0 šestaka...ili za ono malo njih što će je i provozati:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes CL 500 u diskretnom novom ruhu

 

210067-mercedes cl500 02.jpg

 

Mercedesov kupe S-klase nasledio je 2014. godine model CL 500, koji je do tada bio jedan od najluksuznijih u asortimanu sa dvoja vrata. CL 500 je u međuvremenu blago redizajniran, a među najupečatljivijim detaljima su alu-felne sa 10 krakova i mat-metalnim finišom.

 

210068-mercedes cl500 01.jpg

 

Osim manjeg klirensa, ulepšani CL 500 ima i nadogradnju u vidu novog izduvnog sistema. Uz ''prepoznatljiviji zvuk motora'', time je u odnosu na prethodnih 430 konja dobio nekoliko konja viška. Osveženi kupe opremljen je i 7-stepenim automatskim menjačem, a uz maksimalnu brzinu od 250 km/h ubrzanje do 100 km/h postiže za manje od 5 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2021. Mercedes S500 (W223)

 

 3.0 redni šestak turbo sa 435KS/520Nm - ubrzanje i najveća brzina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Nova S Klasa

 

Svaka S-klasa je oduvek bila simbol luksuza, visokih performansi, komfora i bezbednosti, a kao takva i statusni simbol. Ujedno, kao ''domaći zadatak'' za konkurenciju predstavljala je i simbol dostignuća automobilske industrije, jer je retko kada i retko u kom polju neki konkurent bio bolji; možda samo u poslednjim godinama proizvodnje, neposredno pred pojavu naslednika. Novoj generaciji breme odgovornosti nije ništa manje teško nego što je to bilo svim njenim prethodnicima, jer se i od današnje Mercedesove najluksuznije limuzine očekuje da postavlja standarde komfora, luksuza, bezbednosti i dizajna:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li još neko ima sličan utisak, ali meni su upotrebljeni materijali i dizajn kabine kod ove S klase totalno skorojevićki da ne kažem džilberski. Ta količina šljaštećeg....na sve strane hrom i klavir lak (čak i obruč upravljača koji je btw veličine i kao u kamionu.....) pa tek onda light šou od ambijentalnog svetla....

Verujem da je auto kvalitetan ali dizajn je katastrofa. Doduše ako su im ciljna grupa novokomponovani milioneri sa istoka, onda ništa....  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posaidon Mercedes AMG S63 Coupe

 

211328-posaidon 3.jpg

 

Nemački tjuner Posaidon nudi još jedan paket za pojačanje modela Mercedes AMG S63 Coupe. To znači da je 4.0 V8 twin-turbo motor pojačan sa fabričkih 612KS i 900 Nm na 940KS i 1.280 Nm obrtnog momenta (nove turbine, filter za vazduh, nova ECU jedinica, sportski izduvni sistem...).

 

211329-posaidon 2.jpg

 

Posaidon u vesti navodi i da ubrzanje od 0 do 100 km/h sada iznosi 2.8 sekundi, kao i da je najveća brzina ograničena na 350 km/h.

 

211330-posaidon 1.jpg

 

Takođe, pominju se i modifikovano oslanjanje, niže težište i poboljšano upravljanje, kao i jače kočnice. Cena paketa u Nemačkoj iznosi 52.000 evra.

Kome je to ipak previše, Posaidon za ovaj model nudi još tri slabija paketa. Tako je za 4.200 evra dostupan bazni paket sa 700KS i 950 Nm (ova verzija do 100 km/h ubrzava za 3.2 sekunde), sledi paket od 24.000 evra koji podrazumeva 830KS i 1.100 Nm (do 100 km/h za okruglo 3 sekunde), kao i kit od 29.990 evra sa 880KS i 1200 Nm (do 100 km/h za 2.9 sekundi).

U pripremi je i najveći paket sa svih 1.000 konja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2021. Mercedes S500

 

S500 = 3.0 redni šestak i EQ Boost sa ukupno 435KS/520Nm, pogon je na svim točkovima. Ispod njega stoji S450 sa istim benzincem, ali sa 367KS/500Nm,

Kod dizela tu su S350d i S400d sa 286KS, odnosno 330 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: 2021. Mercedes S klase

 

Mercedesova S klasa je skoro pola veka najbolji serijski automobil?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabus S 63 Cabrio by Fostla

 

212373-fostla 4.jpg

 

Na slikama je modifikovani Mercedes AMG S 63 Cabrio koji je prvo prošao obradu kod Brabusa, a onda je dobio i upadljiviji eksterijer za koji se pobrinula kompanija Fostla.

 

212375-fostla 3.jpg

 

Brabusov aero body kit od ugljeničnih vlakana ovde uključuje prednji spojler, pragove, zadnji difuzor i spojler na prtljažniku, a tu su i sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, kao i doterani enterijer sa crnom kožom i ugljeničnim vlaknima.

 

212374-fostla 2.jpg

 

Pod haubom se nalazi twin-turbo V8 motor pojačan na 800KS i 1.000 Nm obrtnog momenta.

 

212376-fostla 1.jpg

 

Na sve to Fostla dodaje i Olea-Green foliju za eksterijer, kao i zlatnu boju na Barbusove Monoblock M ''platinum edition'' točkove od 21 inča (sa gumama 255/35 R21 i 295/30 R21).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: 2019. Mercedes AMG S63 Cabrio

 

Nova S klasa neće postojati u ovakvoj varijanti, pa pogledajte šta se to nije dopalo dovoljnom broju kupaca kako bi se i nova S klasa pravila u kabrio verziji:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...