Jump to content
FAS Euroauto Goran
SikterBre

Mercedes-Benz; Nova S-Class

Recommended Posts

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili video: 2006. Mercedes S 320 CDI (W221)

 

Testirali smo legendarnu S klasu W221 iz 2006. godine. Opremljena 3.0 dizelom i AirMatic ogibljenjem, nemačka limuzina i pored značajne kilometraže i dalje dominira na asfaltu svojom impresivnom pojavom.  Nažalost, na testu se našla kraća verzija ovog modela, ali i pored manjeg međuosovinskog rastojanja uvaženi putnici na zadnjoj klupi imaju dovoljno mesta za noge i glavu.

Kako se vozi ova luksuzna mašina pogledajte u našem najnovijem videu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najava za novu S klasu

 

Mercedes je već najavio da će novu S klasu (W223) zvanično predstaviti 2. septembra, a do tada evo nekoliko novih najavnih video priloga:

 

 

Više o novoj S klasi možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj ste.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes šalje u istoriju S-klasu Coupe i Cabrio

 

mercedes-benz_s-klasse naslovna.jpg

 

Nakon godinu dana glasina i špekulacija, Mercedes je potvrdio da S-klasa u kupe i kabrio verzijama odlazi u istoriju. Naime, nemački proizvođač već neko vreme daje naznake da će povući ta dva modela, a sada je i službeno objavljeno da će 2021. godina biti njihova poslednja godina proizvodnje. Razlozi su jasni - troškovi proizvodnje ta dva modela su poprilično veliki, a interes kupaca za njih je premali. Iako je reč o ekskluzivnim automobilima, čini se da Mercedesu ipak bolje ide prodaja jeftinijih kupea i kabrioleta, ili onih sa AMG-GT oznakom.

 

mercedes-benz_s-klasse 04.jpg mercedes-benz_s_65_amg_coupe 02.jpg 

 

Mercedes je svojim saopštenjem za medije jasno objavio da od 2021. godine kreću velike promene, a ukidanje S-klasa Coupe i Cabrio samo su neki od koraka koji slede. Već pre nekoliko nedelja krenule su prve promene, a to je da je Daimler ukinuo proizvodnju C-klase u Americi, i A-klase u Meksiku. Proizvodnja A i C klase nastavlja se u Nemačkoj, Južnoafričkoj Republici i Kini, ali čini se da u Americi ipak nema toliko interesa za istim, pa će se lokalne fabrike prenameniti za druge modele. Tako će se u fabrici Tuscaloosa u Alabami od sada proizvoditi električni automobili poput EQS-a, a fabrika u Meksiku će se fokusirati na proizvodnju malog luksuznog SUV-a GLB.

 

  mercedes-amg_s_63_4matic_cabriolet 03.jpg mercedes-benz_s-klasse 01.jpg

 

''Glavni faktor iza ovih promena je činjenica da se fabrika Tuscaloosa priprema za integraciju nadolazećih električnih SUV-ova sa oznakom EQ, pa će to zahtevati određene promene u infrastrukturi'', napisao je Daimler u medijskom saopštenju. Takve odluke u Mercedesu ne trebaju čuditi jer je segment SUV-ova u Americi zabeležio povećanje od čak 73% u poslednjih pet godina. Proporcionalno s time, prodaja limuzina, kabrioleta i kupea je drastično opala. Daimler je tako samo smanjio nepotrebne troškove i postepeno povećava proizvodnju u tržišno poželjnijim segmentima. Ukidanje S-klasa Coupe i Cabrio ne znači i kraj proizvodnje takvih automobila. Na Nirburgringu je već uočeno da Mercedes priprema potpuno novi SL, pa bi uskoro trebali ugledati i novu generaciju modela AMG GT... 

 

 

preuzeto sa - vozim.hr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Mercedes S klase (W223) zvanično

 

206478-mercedes s w223 01.jpg

 

Nakon nekoliko nedelja zvaničnih najavnih materijala i objavjivanja pojedinih komponenti, u Mercedesu su danas napokon kompletno otkrili novu S klasu. Kralj klase je tako dobio novo ruho, najnoviju tehnologiju i brojne inovacije.

 

 

Krenimo od samog dizajna - na prednjem delu se tako nalaze nova digitalna svetla impresivnog svetlosnog potpisa (tri ''tačke'' u faru daju do znanja da je reč o S klasi), a povezuje ih masivna maska u koju je ugrađen niz senzora i radara. 

 

206480-mercedes s w223 02.jpg

 

Pogled na bokove otkriva ''sakrivene'' kvake, dok je zadnji deo doživeo radikalne promene u odnosu na prethodnika. To se pre svega odnosi na izgled svetala koja su sada horizontalna te oblikom podsećaju na već predstavljenu E klasu u osveženom izdanju. Budući da još jedino C klasa nije krenula u tom smeru, verujemo da će i ona dogodine dobiti takav oblik.

 

mercedes s w223 03.jpg

 

Ovde i podatak da koeficijent otpora vazduhu iznosi samo 0.22.

 

mercedes s w223 04.jpg

 

Što se tiče unutrašnjosti tu su stvari već poznate budući da je ista pokazana pre nekoliko nedelja. Centralnim delom dominira masivni ekran osetljiv na dodir na kojem se nalaze apsolutno sve funkcije novog MBUX infotainmenta. Druga generacija ovog inovativnog sistema koji ima sposobnost učenja je doživela svoj debi upravo u novoj S klasi.

 

mercedes s w223 05.jpg

 

Unutrašnjost vozila je još više digitalna i inteligentna jer su hardver i softver doživeli veliku nadogradnju: jasni prikazi na do pet velikih ekrana, delom s OLED tehnologijom, olakšavaju kontrolu vozila i funkcije udobnosti. U fokusu je uvek ljudski faktor. Mogućnosti prilagođavanja i intuitivne upotrebe su postale još veće. To se svakako odnosi na zadnja sedišta, ali i za poziciju vozača: na primer, novi 3D prikaz vozača po prvi put pritiskom na taster nudi prostorni prikaz. Stvarni trodimenzionalni efekat se postiže bez potrebe nošenja 3D naočara.

 

mercedes s w223 06.jpg

 

Glasom upravljani asistent ''Hej Mercedes'' je u mogućnosti da prepozna još više dijaloga. Naprimer, određene radnje mogu da se sprovedu čak i bez aktiviranja ključnih reči ''Hej Mercedes''. To uključuje prihvatanje telefonskog poziva ili prikaz karte navigacije. ''Hej Mercedes'' sada takođe može da objasni gde se nalazi set za prvu pomoć ili kako spojiti pametni telefon preko Bluetooth veze. Još jedan zanimljiv primer inovativnog rešenja i podređenosti vozaču i putnicima: ako vozač izgovori ''umoran/na sam'', započinje se aktivacijski program ''Energizing'' kontrole udobnosti. Ista rečenica izgovorena sa zadnjiih sedišta počinje program povećanja blagostanja i udobnosti.

 

mercedes s w223 07.jpg

 

Treba pomenuti i impresivni head-up ekran na kome se projektuje nova dimenzija virtuelne stvarnosti, pa vozač ima osećaj kao da se nalazi u nekoj kompjuterskoj igri.

 

mercedes s w223 08.jpg

 

Manevrisanje ove 5.32 metara duge limuzine biće dodatno olakšano zahvaljujući zakretanju zadniih točkova, pa se tako zadnji točkovi pri brzinama do 60 km/h zakreću u suprotnom smeru od prednjih, čime S klasa postaje okretna poput kompaktnog modela.

 

206481-mercedes s w223 09.jpg

 

Bezbednost je očekivano na najvišem mogućem nivou, a E-Active Body Control aktivno oslanjanje čak može da podigne karoseriju automobila neposredno pre udarca drugog vozila. Pomenuto oslanjanje pritom koristi niz procesora, kamera i senzora kako bi se prilagodio putu po kojoj se automobil vozi i time maksimizirao udobnost svih putnika.

 

206479-mercedes s w223 010.jpg

 

Što se tiče motora, na početku se nude S450 4Matic sa 435 KS, S350d 4Matic sa 286 KS i S400d Matic sa 330 KS. Na premijeri je najavljena i plug-in hibridna verzija sa dometom od čak 100 km samo na struju. Naravno, uskoro se mogu očekivati i druge opcije uključujući i potpuno električnu varijantu EQS koja će moći da prelazi do 700 km sa jednim punjenjem. Ovaj model kodnog imena W223 će se za kupce na tržištu boriti sa dobro poznatim rivalima - osveženom BMW Serijom 7, Audijem A8, Lexusom LS-om i ostatkom premium društva:

 

 

 

Puna verzija (27 minuta) videa zvaničnog predstavljanja nove S klase:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 najzanimljivijih stvari o novoj luksuznoj limuzini

 

nova s klasa 2021.jpg

 

S-klasa ima više od 140 centimetara ekrana u unutrašnjosti
Ako odaberete prave opcije, S-klasa će stići sa čak pet ekrana u unutrašnjosti. Središnjim delom dominira dijagonalno postavljeni displej od 12.8 inča sa OLED tehnologijom, a tu su i 12.3-inčna instrumentna tabla, dva 11.6-inčna displeja integrisana u naslon sedišta vozača i suvozača, plus 7-inčni tablet u naslonu za ruku za putnike pozadi.

 

Nova LED svetla sastoje se od skoro 2.6 miliona mikro-ogledala
Svetla su poslednjih godina otišla prilično daleko predstavivši nam različite LED tehnologije, MATRIX svetla i slično. Ali, svetla u novoj S-klasi su napravila još korak dalje. U svakom od ovih digitalnih svetala sa izuzetno jakim LED sijalicama nalazi se 1.3 miliona mikro-ogledala koja pomažu vozaču da ima što bolju vidljivost u saobraćaju.

 

S-klasa uvek ''nadgleda'' svoje putnike
Nova limuzina dolazi sa nizom kamera koje su postavljene i u unutrašnjosti, pa tako može nadgledati šta se događa među putnicima. Iako bi ovo mnogi shvatili kao gubitak privatnosti, nova S-klasa samo želi biti na usluzi kad je potrebno. Naprimer, ako se jedan od putnika sagne ispod prednjeg sedišta da nešto potraži, Mercedes će to prepoznati i automatski upaliti svetlo ispod sedišta da olakša traženje.

 

Vazdušno oslanjanje će izdignuti auto momenat pre nesreće
Vazdušno oslanjanje S-klase je prilično napredan sistem kao i u većini drugih premium vozila. Na brzinama iznad 120 km/h će se spustiti za 10 mm, a na brzinama iznad 160 km/h još za 10 mm kako bi se smanjila potrošnja. Ali, tu je i činjenica da ova limuzina može predvideti saobraćajnu nesreću, pa će se trenutak pre nje izdignuti auto više od tla kako bi udarac bio u što niži i čvršći deo karoserije.

Inače, istu stvar od pre par godina ima i Audi A8.

 

Hibrid može preći do 100 kilometara samo na struju
Mercedes još uvek nije izneo brojne detalje o motorizaciji S-klase, ali je potvrđeno da ćemo sledeće godine ugledati hibridnu verziju koja će imati električni domet do 100 kilometara. Poznato je da će u ponudi biti i dve verzije 3.0 rednog šestaka sa 370 i 440 konja od benzinaca, i dve verzije dizelaša (S350d sa 290 KS i S400d sa 335 KS). Ali, hibrid će biti najsnažnija verzija jer će mu osnova biti 4.0 twin-turbo V8 motor, još uz pomoć elektromotora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes S klase kao karavan?

 

Mercedes-Benz S karavan.jpg

 

Dugo je trebalo da Mercedes, koji vuče tradiciju od prvog automobila iz 1886. počne da proizvodi karavane. Takvi modeli sa trokrakom zvezdom na haubi su stigli u Seriji W123, koja se proizvodila od 1975. do 1986. prethodnici E-klase. Zatim su karavani postali ''zakon'' u C i E klasi.

 

Za Mercedes S klase u karavanskoj verziji nije bilo interesa, odnosno takve su bile marketinške prognoze. Zbog toga nikada (osim u režiji posebnih karoserista)nismo videli karavansku verziju ni modela Mercedes S klase, ni BMW Serije 7, ni Audija A8. Pandemija Covid-19 i kataklizma u autoindustriji će dovesti do raslojavanja u branši, a premium brendovi, posebno Mercedes, mogli bi da dobiju dodatni zamah. Zbog toga bi nakon dolaska novog modela, S klasa (W223) po prvi put mogla da dobije karavansku verziju (T-model). Najveći karavan iz Štutgarta bi mogao da stigne u standardnoj i produženoj verziji (5.289 mm), sa prtljažnikom od 690 do 2.300 litara i opcionih sedam sedišta. Uz sve ostale vrline novog, karavanskog modela to bi mogao da bude jak dodatni adut u premium segmentu za porodične i poslovne namene.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objavljene cene za novu S klasu

 

mercedes s w223 03.jpg

 

Mercedes prima porudžbine za novu generaciju S-klase u Nemačkoj, gde je luksuzna limuzina dostupna u pet različitih verzija.

 

Početni nivo S350d dolazi sa cenom od 93.438 evra uključujući porez, za standardni model međuosovinskog razmaka, i sa cenom od 96.094 evra za verziju dugog međuosovinskog razmaka koji sadrži 2.9 dizel. Motor pravi 286 konja i obrtni momenat od 600 Nm, a ubrzava od 0-100 km/h za 6.4 sekunde. Modeli sa pogonom na sva četiri točka S350d 4Matic počinju sa cenom od 97.150 evra, odnosno 99.806 evra, dok S400d 4Matic model može imati cenu od 103.994 evra, odnosno 106.998 evra u zavisnosti od opreme. S400d 4Matic ima 330 KSi 700 Nm obrtnog momenta, a ubrzava od 0-100 km/h za 5.4 sekunde.

 

mercedes s w223 05.jpg

 

S450 4Matic je ograničen na izdanje sa dugim međuosovinskim rastojanjem sa početnom cenom od 106.650 evra i 3.0 benzinskim motorom snage 367 KS i 500 Nm, a potrebno mu je 5.1 sekundu da postigne brzinu od 100 km/h. Konačno, S500 4Matic se može dobiti po ceni od 115.130 evra, odnosno 117.786 evra sa 3.0 motorom koji daje 435 KS i 520 Nm. Sve verzije imaju elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 250 km/h i imaju 9-stepeni automatski menjač.

 

Naravno, možete potrošiti mnogo više novca kada počnete da štiklirate dodatne opcije, kao npr. 3D displeja sa upravljačkim programima za dodatnih 1.148 evra. Ambijentalno osvetljenje iznosi 916 evra, digitalni farovi su doplata 2.192 evra, upravljanje i zadnjim točkovima košta dodatnih 1.508 evra, zadnji vazdušni jastuci su 580 evra doplate...

Evropske isporuke nove S-klase počinju u decembru ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

removebeforerace.jpg RemoveBeforeRace video: 2021. Mercedes S klase

 

Automobilski kralj luksuza, tehnologije i bezbednosti ima novu generaciju - test koji nije u studiu, ali bez vožnje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...