Gusar 4 Posted March 28, 2013 klip da udari u svecicu to je na tom motoru ne moguce cak ne postoji nikakava sansa da se to desi. Havarija kao ova je nastala samo ako se neko strano telo naslo na celu klipa i na taj nacin udarilo u svecicu. Verovatno komad ili cela pecurka ventla, ili mozda nesto sto je uspelo da upadne u motor putem usisa sraf, podloska, matica, ili nesto slicno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Dragon 1 Posted March 28, 2013 Sinoć sam oterao auto kod majstora, trebalo bi da je počeo da ga rastura. Zvaće me čim skine karter. Tvrdi da su otišli aksijalni ležajevi na radilici i da je imala luft, da se usled tog lufta oštetio leteći ležaj na prvom cilindru i da je onda klip udario gore u svećicu. Čovek je radio u delti i kaže da je već viđao takve havarije i da nisu retkost na 1.8 motorima. Kaže mi da su dolazili automobili sa mnogo manje pređenih kilometara, sa 50000-60000km. Pošto sam oterao po preporuci auto kod njega i pošto je dobar prijatelj mog brata neće mnogo da mi uzme za ruke, a opet čujem da je odličan majstor. Zamenće mi i set kvačila, jer je već i to pri kraju. Šta je sve moguće i nemoguće namam pojma, kad otvori videće šta je u pitanju. I ja sam pomislio da je to prosto neverovatno, jer je konstukcijski takva glava da ne bi trebalo da može da udari u svećicu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted March 28, 2013 aj slikaj malo bolje tu svecicu... sredi fokus na foto aparatu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Dragon 1 Posted March 28, 2013 ma slikao sam sa mob tel posto sam na poslu, a svećica mi je ostala u autu, tako da je nemam sad ovde.Danas ću je uzeti pa je slikam aparatom.Ma ovo je auto što imam na profilnoj slici Dva sam imao, prešao oko 400 000km sve ukupno bez ikakvih kvarova, takoreći, nikada me nisu izdali na putu! Jedan je otišao na otpad pošto se totalno raspala limarija (78. god) a drugi sam dao bratu kad sam uzeo libru i još uvek ga vozi bez problema, malo je mlađi od prvog (85. god) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted March 28, 2013 za nase uslove da... definitivno najskuplja popravka ne moze da predje 50e... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Dragon 1 Posted March 28, 2013 Javljam se sa novim informacijama. Otkinuo se ventil, i ostao zaglavljen u onom lezistu pored peteljke. klip sav izubijan, majstor mi kaže da sam imao sreće što nije probio klip ili pukla klipnjača pa probila blok. Sutra ide na obradu glava, menjam garnituru klipova i karika i leteće ležajeve. Sva sreća pa su cilindri perfektni i nigde nije ništa oštećeno što se tiče bloka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted March 28, 2013 glava mora da se dize nije tu u pitnjau sammo svecicaverovatno je ventil ispao u upao dole u kompresioni prostor samo sto to ti sad ne vidis...jbg...sreca pa nisi isterivao opiljke... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Dragon 1 Posted March 28, 2013 pa sreća je ta što sam ja posle te havarije prešao još nekih 120km, tako da sam imao dosta sreće... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted March 28, 2013 Uredi ti malo i glavu kad je vec dole. Ono, vodjice, gumice, sicevi, proveri kakve su opruge, itd.Jbt, ima da ti motor bude kao nov posle ovoga.Javi nam bilans radova posle svega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MARINER 0 Posted March 28, 2013 RESPEKT ZA GUSARA Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Dragon 1 Posted March 28, 2013 Glava će da bude full odrađena, sve što bude trebalo. Novi klipovi i karike, mislim da će biti ko zmaj kad se sve to lepo napakuje Nadam se da će u subotu već biti u voznom stanju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted March 28, 2013 ocisti sito i uljnu pumpu... proveri aksijalne lezajeve... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted March 29, 2013 (edited) Gusare, kolika je komplikacija na tom motoru da mu malo ispoliraju usis? Moze li to u opste na tom sistemu dovoda goriva i paljenja? Edited March 29, 2013 by MISHONNIUM Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted March 29, 2013 nije velika komplikacija ali ne vidim razlog da radi poliranje dovoljno je da dobro opere glavu...da proveri sve uljne vodove i ostale delove motora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted March 30, 2013 Ma cujem klinci po kraju stalno pricaju o tom poliranju i svadjaju se, "kod ovog motora ima efekta kod ovog nema". Tvrde neki da se dobija na snazi. Bem li ga, ne razumem se u to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted March 30, 2013 Ne razumeju se ni oni tako da... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Dragon 1 Posted March 30, 2013 Ne poliram ništa, mislim da je 130ks sasvim dovoljno Još glava kad bude gotova, nova garnitura klipova i karika, biće ko nov! Inače mi majstor kaže da su cilindri fenomenalni, i radilica takođe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Dragon 1 Posted April 16, 2013 Auto urađen prošle nedelje! Ide ko zmaj, ma još bolje od toga Takvu snagu još uvek nisam osetio Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 16, 2013 Baš mi je drago da je sve ispalo OK, sad lagano dok sve legne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Dragon 1 Posted April 16, 2013 Šta ti misliš koliko je to lagano u km? Ja sam već ubio 1500km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 16, 2013 Par hiljadarki. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 17, 2013 zahtev za admina da promeni naziv teme u adekvatnu da ne bi bilo zbunjivanja bez veze jer smo definitivno zakljucili da je nemoguce da klip udari u svecicu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
hidro_mont 1 Posted April 17, 2013 (edited) Ja se izvinjavam vlasniku teme, imam 1 pitanje a na neki načim ima veze sa ovom temom. Pitanje- da lije ovaj motor identičan kao i moroe iz punta HGT? Hvala... Edited April 17, 2013 by Hidro Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Dragon 1 Posted April 17, 2013 Nisam siguran, ali mislim da jeste! Lybra 1.8, Stilo 1.8 i punto hgt 1.8 to bi trebalo da su isti motori! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 18, 2013 Isto. zahtev za admina da promeni naziv teme u adekvatnu da ne bi bilo zbunjivanja bez veze jer smo definitivno zakljucili da je nemoguce da klip udari u svecicu... Stoji već upitnik na kraju naslova... Quote Share this post Link to post Share on other sites